ilja, spannend zeg. hoe was idd je urine uitslag!! jo en quinty, wanneer gaan jullie testen. @all. heerlijk afgekoeld he!! ga ff bijlezen en straks weer aan de arbeid. fijne dag
Ik wil eigenlijk zaterdag gaan testen, moet nog een test gaan kopen, dus kan nog niet in de verleiding komen eerder te testen. Mijn symptomen zijn deze keer wel anders, ben erg licht ontvlambaar en erger me aan alles. En deze keer nauwelijks zere (.)(.), terwijl ik dat door de utrogestan elke keer wel ontzettend had. En ik gebruik nu zelf meer utrogestan , 3x 2 ipv 1x 2? Maar conclusies durf ik daar nog niet uit te trekken, het kan natuurlijk best anders zijn per keer.. famke: ja, inderdaad wel even lekker die afkoeling! En morgen mag de temperatuur wel weer langzaam omhoog richting die 25, als ik het dan toch zou kunnen bestellen... Hoe is 't verder met iedereen?
Ja goed, Jo ik hoop echt dat je straks een knal test hebt. Het weer is toch lekker zoals hij nu is? Met mij is het verder goed, vanochtend gewerkt, ik ga zo de was ophangen en dan met de hond even naar mijn moeder lopen. Even uit huis vandaag.
JO:Wat spannend! Ik voel me niet anders dan anders. Gevoelige borsten wat nu weer aan het afnemen is zo gaat dat eigenlijk altijd. Veel gerommel in mn buik. Ga ervan uit dat het niet is gelukt. Kan me ook bijna niet voorstellen dat een evt zwangerschap al zovroeg symptomen kan geven. Denk dat ik pas volg week ga testen als het dan nog nodig is als het mis is gaat het bij mij op een gegeven moment wel door utrogestan heen. Waarom gebruik jij zoveel utrogestan? De regen was vreselijk gisteren dacht echt dat de tuin ging overstromen maar gelukkig viel het mee!hebben wel een hoop straten blank gestaan in de stad! xxxx
haha jo.... licht ontvlambaar. ik mega ontvlambaar..... kon overal wel commentaar op geven. ergerde me aan kleine onbenullige dingen. ben benieuwd........ heb het nog wel, maar dat komt omdat ik zo moe ben, en dan kan ik gewoon ook veel minder hebben. ook lichte aanvaring met klant gehad. komt allemaal wel goed. it was even een korte inbreking!!! oant de volgende keer
Ja, Famke dat heb ik dus ook. Wil overal wel commentaar opgeven, vindt dat iedereen domme dingen doet en mij in de weg loopt . Ben benieuwd of dit van de uruzgan komt of er toch meer achter zit... En hoewel ik er helemaal niets van verwachten, wordt het nu dus toch weer spannender nu de testdatum dichterbij komt. quinty: jij hebt er dus niet veel hoop op? Maar geen zwangerschapskwaaltjes is ook heel normaal hoor! Pip voelde dan wel wat dingen, maar de meesten hier eigenlijk niet. Bij jou breekt de ongi dus toch door de uruzgan heen? Bij mij niet, anders zou ik vandaag al ongi worden. Vandaar ook de wat grotere hoeveelheid, mijn 2e fase van de cyclus is altijd vrij kort, soms maar 9 dagen, heb gevraagd of het daar aan zou kunnen liggen en hoewel ze denken van niet, zou het kunnen... Heb ik dus niks aan, maar goed, heeft er wel toe geleid dat Dr Z zei probeer maar eens wat meer uruzgaan, wie weet... p: ja, het weer van gisteren was eigenlijk heerlijk! Gisterochtend toen ik het typte had ik het alleen nog wat koud in mijn korte broek en hemdje.. vandaar. Jij mag morgen weer naar H'veen? vlinder: bijna 12 weken!! aqui, katrien, ilja en anderen (ik vergeet vast iemand) hoe gaat 't?
Wat grappig jo mijn tweede helft is ook maar negen dagen!heb wel genoeg aan twee utrogestan. Dus jij gaat dit weekend testen?ik twijfel heel erg gaf al aan dat mijn menstruatie wel doorbreekt. Wat is het toch weer vreselijk warm kan er normaal goed tegen nu helemaal niet!het beste is nu om gewoon op het water te zitten, helaas zit er vandaag niet in. Is rustig hier iedereen vakantie? Xxx
Ik neem een lange aanloop naar de ovulatie, maar de tweede helft is ook meestal wat korter. Ben wel heel benieuwd hoe groot mijn follikel morgen is. Dan is het dag 16
Hallo Allemaal het gaat hier wel goed Het vloeien is gestopt De pijn is minder Het vermoeden is dat het een tweeling is geweest En dat ik 1 heb verloren nou dat denk ik ook En nu hopen dat de ander blijft zitten Het is zoooo spannend Dinsdag weer voor echo De urine en kweekuitslagen zijn helemaal goed Ben zoooo blij Alleen erg moe, maar goed dat hoort erbij Neem nog wel goed mijn rust Op naar het kloppend hartje en de 12 weken Hoe is het met jullie? Sorry dat ik geen tijd had even voor anderen. Normaal ben ik helemaal niet zo. Maar had zoveel aan mijn hoofd. Toch leef ik met iedereen mee en duim ik voor iedereen. Weet hoe spannend het is elke keer weer.
Mijn lichtgeraaktheid is vandaag trouwens weer helemaal over... Vanmiddag een schuurtje gebouwd bij mijn schoonvader. In het begin van de middag stond er nog wel een beetje wind, maar in de loop van de middag werd dat minder en de muren van het schuurtje steeds hoger! Wat een hitte! Maar hij staat wel! En nog redelijk waterpas ook , nu moet schoonpa alleen het dak nog timmeren, maar dat kan hij wel alleen! Quinty: lekker he, op het water zitten met zulk weer? Hoe kwamen jullie zo in Langweer terecht eigenlijk? Hebben jullie zelf een boot(je)? rest: Hoe was jullie dag? Bijna gesmolten, of de koelte gevonden?
Even kort berichtje:ben vannacht ongesteld geworden dus helaas mijn poging is mislukt! Had er natuurlijk wel rekening mee gehouden maar toch weer zwaar kloten! Jo nu hopen dat ze bij jou zijn blijven zitten! Xxx
Quinty Vind dit echt vreselijk om te horen Denk omjezelf en rustig aan Knuffel P26 succes met de echo ga hard voor je duimen Hebben jullie veel last gehad van de storm gister? Hier beetje regen en onweer we zijn er weer aan ontsnapt Op sommige plekken is het er heftig aan toe gegaan Toen ik dat zag schrok ik wel even Waren vreselijke beelden
quinty: neeee! Dat meen je niet! Inderdaad mega, superzwaar klote! Vandaag maar flink uithuilen en laten verwennen, schijt aan iedereen en alles... Dikke knuff voor jou! (en quintyman... die wordt altijd vergeten, maar zal ook een klotedag hebben) P: succes met echo, ik gok op 18,5 mm storm: viel hier ook enorm mee, we hebben nu meer wind dan gisteravond en het regende wel, maar niet belachelijk veel of hard...
Zeker baaldag vandaag maar ben minder emotioneel dan anders.nu lekker van zomer genieten,trouwen in sept en dan okt nieuwe poging.vraag me wel steeds af waarom het nou misgaat de embryo's zien er altijd prima uit.zal gewoon domme pech zijn! Xxx
Ja, dat heb ik ook steeds. Tot aan het terugplaatsen ziet het er bij ons ook elke keer prima uit. Maar 4 TP-en hebben bij ons ook nog niks opgeleverd... Hoe kan dat nou, he? Heb dat ook weer aan dr Z gevraagd, maar die kon er geen antwoord op geven. Jij ook al trouwen dus, gefeliciteerd! En alle voorbereidingen in volle gang? Jurk is uitgezocht, locaties vastgelegd, ringen besteld? Of zitten jullie er nog middenin? Dan maar lekker genieten van de voorbereidingen, elkaar en de zomer en daarna met frisse moed in oktober weer terug! Knuff!
Nou ik ben weer terug. Mijn follikel was 19mm en het bms zag er goed uit. Ik heb ervoor gekozen om vanavond de pregnylinjectie te nemen en maandag hebben we de tp om 12.50 uur. Het wordt weer spannend.
ik bedenk me net, ik heb een afspraak gemaakt voor de 28e om bloed te laten prikken, maar ik heb geen lab formulier meegekregen.
Joeppieee! P gaat weer voor een TP!! Je laat er weer 2 TP maandag? Veel succes!!! Mag jij bloedprikken? Dan is dat de nieuwe regel zeker? En dat is dan op dag 9 na TP?