idd, de assistente zei zelf.... en je komt dan toch bloedprikken op dag 8 of tien???? Ik toen. "ja idd, op hcg en progesteron".
P:super dat het er allemaal Oké uitziet!spannend weer maandag! Fijn dat ze in Heerenveen nu ook bloed gaan prikken. Jo:hou je het nog vol?wanneer ga je testen? Eigenlijk wel raar deze maand ineens veel minder krampen dan anders gehad maar helaas het zegt dus allemaal niks. Hoop voor jou jo dat het is gelukt! Xxx
Ik kon het niet laten net toch even de test van het kruitvat te proberen, maar helaas negatief . Ik denk dat ik niet echt te vroeg getest heb en eerlijk gezegd voel ik me de laatste 2 dagen weer compleet normaal, net als anders... We zullen dus toch door moeten voor een 2e punctie. Maar de vraag die vooral weer heerst, zou het ooit gaan lukken, zolang ze geen oorzaak vinden?
Jo wil je geen hoop geven maar je hebt nu best vroeg getest.het is best logisch dat hij nu negatief is.gewoon weekend nog een keer maar dat doe je vast wel. Jij vroeg of wij een bootje hebben.ja een zeilbootje ligt in idskenhuizen.afgelopen zaterdag waren we met een aantal vriendinnen aan het varen.toen hadden we de sliep mee van de ouders van iemand. Ja wij trouwen 18 sept dus nu lekker daar op richten.alle voorbereidingen zijn getroffen.volg week alleen nog de kaarten de deur uit. Heb begin aug nog gesprek in dusseldorff met dr S over hoe het allemaal gaat straks omdat ik bij hem onder behandeling ga.dan ook maar weer eens hebben over waar het nu steeds fout gaat. Maar goed nu eerst even genieten van geen ellende en spanning aan mijn hoofd. Ga nu lekker slapen! Xxxx
Ja, ik heb inderdaad best vroeg getest, heb even teruggelezen, was dezelfde dag als Pip, waar hij natuurlijk wel meteen positief was. Maar aan de andere kant duurde het bij Klingel een aantal dagen langer. Maar inderdaad, ik zal dit weekend nog een keer testen en ik ga nog wel even door met de bolletjes. Plan-de-campagne: hier ook, eerst maar eens een gesprek met Dr S. Kijken of hij na 5 TP-en (9 cryo's) nog mogelijkheden ziet? Maar die ist am Urlaub, dus hier ook een maandje rust denk ik. Wat aan de ene kant wel lekker is, en aan de andere kant ben ik ook altijd erg ongeduldig Idskenhuizen, hi hi, dat is vlakbij mijn schoonouders. En ook bij vlinder in de buurt trouwens . Kunnen we wel eens een terrasje doen in Langweer of zo . All: lekker genieten van het mooie weer!
Zo een grote strijd gehad om mijn hond te wassen buiten. Hij stonk zo ontzettend, ws door de warmte in combinatie met een hele dikke wolvacht. Volgende maand gaat hij pas naar de kapper. Hopen dat hij straks wat frisser ruikt, wanneer hij is opgedroogd.
Goedemorgen allemaal!! Heb gisteravond op de Iphone alles even bijgelezen. Nog 1 dagje vakantie en dan morgen weer naar huis. . Dan zit ons weekje vakantie er weer op. Gelukkig erg mooi weer getroffen. We zitten in Zuid Limburg. Heerlijk echt. Het noodweer van woensdag ook helemaal meegemaakt. Nog nooit zo'n soort wervelstorm meegemaakt. Ook wel weer een spektakel om te zien hoor. Gelukkig zaten we in een huisje, en niet in een tent of caravan. Jo: Dat is wel vroeg testen hoor 8 dagen, (moet ik nodig zeggen). Dr.S en Dr.V. zeiden pas testen na 14 dagen. Ook Dr.Z. zei bij mijn echo dat ik acht dagen na TP een positieve test had bijna nooit voor. De innesteling en aanmaak van HCG is meestal later. Dus wie weet. Ik ga echt ontzettend duimen. En mocht het niet zo zijn, goed dat je dan met Dr.S. eens gaat praten. Ik kan me heel goed indenken dat je na deze TP's graag meer duidelijkheid wilt waarom het niet lukt, wanneer alles zo goed lijkt. Misschien heeft Dr.S. nog heldere inzichten of een ietwat andere behandel benandering: Misschien is die embryo-glue wat voor jou, of zijn er nog andere opties. 3 embryo's laten terugplaatsen ofzo? En Dr.V. komt na zijn vakantie nog wel terug voor second opinion. Misschien dat hij hier ook nog eens over na kan denken. Deze wachtdagen zijn echt niet leuk. Leef met je mee!!! Quinty: Wat shit dat je menstruatie al is doorgekomen. :x :x :x. Misschien is die embryo-glue ook wat voor jou. Ik hoop dat Dr.S.ook jou verder kan helpen! Maar eerst even pauze, genieten van een lange, warme zomer en een mooie bruiloft in het vooruitzicht!! Heerlijk zeg. P: Yippiee....bijna je TP. Dit zijn je laatste 2 cryo's toch? Ik heb ook AH gedaan. Ik ga voor je duimen. Fijn dat je nu weer gericht bezig kan. Vlinder, Famke, Katrien en Aqui: weer een weekje erbij. Op naar de 40 weken.. Aqui: Ben jij zo lang op huwelijksreis? Dat moet wel een super honeymoon zijn zeg!!! Hier: Alles goed. Nog steeds weinig kwaaltjes, waardoor ik wel vaak onzeker ben. Groeit het wel goed? Zit het er nog? Aaarghhh, dacht echt dat zodra ik een positieve test had, dit gestress voorbij zou zijn. Maar dat is echt moeilijk kom ik achter. Heb gelukkig aanstaande woensdag weer een echo, voor het eerst bij MCL, eens zien hoe dat bevalt. Weekend: Allemaal lekker genieten van jullie weekend. Knuffel en liefs.
Hé pip, Denk al, reactie van Pip? Hoe kan dat... maar ook al een Iphone dus! Nog één dagje, lekker genieten! Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, maar ook die was angstaanjagend wit. Toch maar stoppen met de bolletjes nu en kijken wanneer de menstruatie doorzet.
Pip wat fijn wat van je te lezen,hebben jullie het wat naar de zin,hopelijk hebben jullie goed weer gehad. Niet iedereen heeft gelijk zwangerschapskwaaltjes hoor,er zijn genoeg dames die bijna nergens last van hebben hun hele zwangerschap en wie weet ben jij wel een van die dames.Veel plezier nog en ik duim voor een pracht echo woensdag.Woensdag mogen ook wij weer voor een echo,ze meten vanaf dan mijn baarmoedermond. Jo niet te snel stoppen met die bolletjes want het kan best zijn dat jou lichaam pas laat hcg aanmaakt,zet nog even door. Leuk idee om samen eens een terrasje te pikken in Langeweer e.o Quinty wat ontzettend jammer dat de terugplaatsing geen zwangerschap heeft opgeleverd. P en ruikt je hond weer lekker fris,die van mij gaan vandaag in de douche. Famke hoe gaat het met je? Katrien op vakantie? Aqui hopelijk horen we snel wat van je,ben benieuwd hoe het met jullie kleintje gaat. Ilja hoe gaat het nu met. Hier gaat alles zijn gangetje en ik kan nog steeds de hele dag wel slapen.OP mijn werk zijn we nu zwanger met zijn drietjes,1 collega is zelfs spontaan zwanger van een tweeling en heeft straks 4 kindjes.OP mijn werk zijn ze erg blij met drie zwangere vrouwen
Ooooh wat jammer en shit Jo, we willen geen witte testen!! :x Misschien is dag 9 ook nog te vroeg, maar ik zou ook stoppen met de bolletjes. Mocht je toch zwanger zijn, dan kun je altijd weer beginnen met de bolletjes. I-phone is van Pipman, soms beetje gedoe met bereik en typen. Maar wel ideaal dat je overal kan internetten, hyven en bellen
Tegelijk gepost Vlinder! 3 zwangere collega's Vlinder!! Hahaha, dat is inderdaad leuk voor je werkgever. . Dus je kan de hele dag wel slapen, dat hoor je wel vaker. Hoop dat jij woensdag ook een prachtige echo hebt! Ik heb trouwens wel een klein kwaaltje: heel veel pukkeltjes, zoveel dat ik denk dat mijn vriendinnen het straks ook zien dat ik zwanger ben, heb altijd een hele gave huid gehad. En heb echt mega vet haar..Maar goed kom maar op met de andere kwaaltjes... Heb het trouwens op onze ouders na niemand verteld.Ook omdat zij wisten van de TP en we het vervelend vonden te zeggen dat het mislukt was. Heb tegen onze vrienden en ander familie voor onze bruiloft gezegd dat we een zomerstop houden, dus dat komt nu echt goed uit! Vind het heerlijk om eerst nog even voor onszelf te houden.
Is inmiddels dag 11 na TP en dag 13 na ovulatie, dus zal wel niet goed zijn. En inderdaad, mocht die menstruatie niet doorkomen, kan ik altijd weer beginnen... Hier regent het trouwens weer, ik hoop dat jullie beter weer hebben!
Ha ha, nu wij tegelijk Pip en ik zie net pas dat Vlinder ook tussendoor gepost had op de vorige blz. Inderdaad 3 zwangeren, da's lekker zeg . En wat is het hier verder rustig he?
hmmm Jo..dag 11 na TP ik heb geen idee of dat vroeg is of niet, maar ik zou ook stoppen met de bolletjes. Ontzettend jammer voor je..maar lekker een wijntje drinken dit weekend! Dikke meeleefknuffel.. Bah regen! Hier is het nog droog en iets koeler dan de afgelopen dagen. Maar dat vinden we niet heel erg. Boven de 30 graden is steeds wel warm hoor. Maar goed beter dan regen en volgende week wanneer we vrij zijn, blijft het mooi weer! Nog lekker een dagje Ameland ofzo..heerlijk..
Pip die pukkeltjes heb ik ook en dan vooral in mijn hals en af en toe wat in mijn gezicht.Je kunt zeggen dat het zonneallergie is,als iemand er naar vraagt.Dus het is daar steeds boven de 30 graden,wel lekker,hier regent het nu en vrij hard ook. Jo wanneer verwacht je je menstruatie als ik vragen mag.
vlinder: normaal gesproken, zonder utrogestan zou mijn menstruatie afgelopen woensdag al begonnen zijn. Maar de utrogestan houdt dat altijd tegen en zet pas door 4 dagen nadat ik met de bolletjes gestopt ben. Dus dat zou dinsdag worden... Hier schijnt inmiddels de zon weer volop gelukkig! De mannen zijn aan het graven en spitten in de voortuin, dat is toch een stuk prettiger in het zonnetje!
Zonne-allergie. Dat is een goeie tip Vlinder! Jo: wat zijn ze bij jullie in de tuin aan het doen? Nieuwe tuininrichting? En heb je wat afleiding aan het klussen in de tuin vandaag? Of heb je er geen energie voor? Weet niet zo goed wat ik moet zeggen Jo. Vind het zo verdrietig voor je dat de emmy's niet in Jo-lijf blijven zitten. Hoe kan dat nu? Alles lijkt zo perfect en toch wil het maar niet lukken. Soms denk ik wel es, je kan beter maar wat hebben, daar kunnen ze soms gericht wat aan doen. Maar ja dat is natuurlijk ook geen garantie dat het dan wel lukt. Het hele MMM gebeuren is gewoon een oneerlijke en verdrietige strijd. . Ik gun alle meiden in de MMM een zwangerschap!! En hoop dat deze voor jou en Quinty snel is weggelegd. Denk wel dat ze in DD heel kundig zijn. Wie weet heeft Dr.S. de oplossing. Vind het zelf ook heel vreemd om in 1 keer aan de andere kant te staan, voelt nog wat onwennig. Voel me ook niet thuis bij de zwangere forums, dus blijf lekker hier! De belevingswereld van niet MMM'ers is toch wel een hele andere.
Pip de zonneallergie,komt nu met het mooie weer,veel voor en is dus een goed excuus voor bultjes.Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen of blijven jullie bij jullie huisje. Jo ook hier is het zonnetje er weer wat bij,morgen wordt het weer een warme dag,dus terrasjes weer
Hahaha weer tegelijk Vlinder. Wij zijn de die-hards vandaag. De zonne-allergie ga ik zeker gebruiken. Al moet ik ook bekennen, dat mn gezicht ook anders oogt. Apart eigenlijk he? Dat de dingen zo veranderen wanneer je zwanger bent. Maar goed ben er zo ongelooflijk blij mee!! Met jou gaat het ook goed Vlinder! Hoop dat je straks na 9 maanden een gezond kindje in je armen mag houden. Dat geluk is je gegund. Willen jullie ook weten wat jullie verwachten? Een jongetje of meisje? Of blijft het een verrassing voor jullie? We blijven vandaag lekker omhangen bij het huisje. Misschien dat we zelfs vanavond naar huis gaan, omdat het morgen zulk mooi weer wordt en we toch wel 4 uren moeten rijden. Hier is het wat wisselvallig, wolken en zon, klein buitje.