wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip morgen wordt het idd erg mooi weer en ik geloof dat wij ook s'avonds zouden gaan rijden,4 uurtjes in de warmte is niet fijn.
    Mijn gezicht veranderde de eerste weken ook,ik heb zelfs van die bruine pigment vlekken in mijn gezicht.
    Wij willen wel graag weten wat het wordt,de vorige keer wisten we het ook.Willen jullie het weten of wachten jullie af,het maakt niet uit wat het wordt als het maar gezond is.

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    We gaan vanavond terug hebben we besloten. Het meeste zit al weer in de koffers. Vanavond lekker in ons eigen bed, kan ik wel naar uitzien, haha. Zo eerst nog maar even een stokbroodje eten.

Kan me voorstellen dat je het geslacht graag wil weten. Blijf jij je hele zwangerschap in Sneek onder controle? Wij weten het nog niet. PiPman wil het wel weten en ik weet het nog niet. We gaan het er over een aantal weken nog weer eens over hebben.

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip een goede reis terug en dan vanavond lekker in jullie eigen bedje.
    Wij wilden het de eerste keer ook niet weten dachten we,maar als je het dan kunt zien,tja toen waren we erg nieuwschierig.

4. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Even kort
    Gaat hier goed
    Bloedden is helemaal gestopt
    En begin me echt zwanger te voelen
    Dinsdag weer voor echo erg spannend
    Het is wel een dubbel gevoel dat het er 2 zijn geweest
    Hoop echt dat deze blijft zitten
    En alles nu goed gaat

Fijne zondag nog allemaal

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ilja wat fijn dat je je zwanger begint te voelen en gelukkig is het bloedden is gestopt,op naar een mooie echo dinsdag.

Pip zijn jullie weer veilig thuis gekomen,wat een rit he,4 uurtjes rijden.

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    P: Veel succes morgen, ik ga voor je duimen.

Ilja: Fijn dat je zwanger bent. Ik hoop dat je straks hiervan kan genieten. Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is van het zijn er 2 geweest, aan de andere kant, weten we allemaal hoe moeilijk het is om zwanger te worden hier. Dus koester dat je zwanger bent. Ben heel blij voor je.

Quinty: Hoe is het met jou? Hetzelfde als wat ik voor Jo heb geschreven geldt ook voor jou. Wat kunnen we zeggen om de pijn te verzachten. Het is gewoon shit dat deze poging niet is gelukt. Ik hoop dat Dr.S. voor jullie beiden een goede oplossing heeft en jullie vlot de roze golf doorzetten. Ik leef ontzettend met je mee. Ik vond zelf de wachtweken en daarna het negatieve nieuws er altijd flink inslaan. Dikke knuffel!!

Jo: Knuffel voor jou!! Hoop dat je gisteravond nog een leuk einde hebt gehad van je dag.

Vlinder: We hebben er iets minder dan 4 uur over gedaan, was lekker rustig. Rond 11 uur waren we weer thuis. Nu lekker in de tuin en zo even rondje fietsen.

Allemaal fijne dag en knuffel!!

7. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Heb het nu toch erg moeilijk dat de cryo tp niet is gelukt.hebben net gisteren gehoord dat mijn broertje vader wordt erg blij voor hem maar ik en manlief zitten er een beetje doorheen momenteel.1 maand hebben ze de pil laten staan en ja hoor gelijk raak.vind het allemaal zo vreselijk oneerlijk.
    Wat is trouwens die embryoglow?heb ik nog nooit van gehoord.
    Fijne zondag allemaal!xx

8. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Oh Quinty. Heb tranen in mijn ogen bij je verhaal. Wat een klote-shit-MMM ook!! Het is zo oneerlijk dat sommige meiden zo snel zwanger worden en anderen zo lang moeten wachten. Had moeder natuur het allemaal maar wat eerlijker verdeeld.

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Je broertje is waarschijnlijk jonger dan jij bent? Dan heb je ook vaak het idee ik krijg eerder kinderen en dat is nu niet het geval. Zo verdrietig voor je.

Ik kan niet zoveel doen of zeggen om je verdriet te verlichten. En ik vind het helemaal nu moeilijk voor de niet-zwangeren hier omdat ik zelf net zwanger ben, maar ik begrijp hoe je je voelt. Ik heb ook zoveel dagen huilend doorgebracht na nieuws van niet gelukt of vriendinnen die meedelen dat ze zwanger zijn. Ik leef wel erg met je mee. :( :( :(

Maar er is ook echt hoop hoor, niet opgeven! Kijk naar mij en naar Katrien en Klingel. Katrien had het ook helemaal gehad en werd toch zwanger!

En die embry-glue (lijm) ken ik ook niet. Maar ik lees er wel eens over in het babyrinth topic. Dit forum is gestart door Klingel die ook bij Barrahus was en die heeft zelf ook een topic "Klingel in het babyrinth" en ik heb er daar wel eens over gelezen. Denk ook echt dat Dr.S. nog veel meer onderzoeken kan doen, als ik die verhalen zo hoor. Ken je het Dusseltopic ook? Misschien dat ze er daar ook meer over weten. En misschien weet Jo er ook nog meer van?

Een hele grote plet-mega-meeleef-knuffel!! en blijf vertrouwen houden...xxxx

9. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ach Quinty :(! Ik leef ook enorm met je mee en snap echt precies wat je bedoelt en voelt. Ik heb zelf ook een paar erg slechte dagen achter de rug. Vandaag gaat het weer wat beter, maar dat komt vooral door mijn 'kop-in-'t-zand' en 'niet-te-veel-aan-denken-houding' vandaag. Maar met zulk nieuws als een broertje die vader wordt, zou ik helemaal gek worden!
    (Gelukkig is mijn broertje single en zit dat er voorlopig nog niet in ;))
    Konden ze maar een reden vinden waarom het niet blijft plakken he? Je hebt er zo weinig aan, maar een hele dikke pletknuffel!!

Misschien toch maar eens een terrasje in Langweer doen?
    Misschien kunnen we een gezamenlijke strategie gaan bedenken?

xxx Jo

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip wat heb je een mooie zwangerschapsbanner gekozen,alweer 6 weken en 2 dagen,wat gaat het snel.Voor ons gaat het snel voor degene die zwanger is duurt het een eeuwigheid.
    Dus in minder dan drie uurtjes zijn jullie naar huis gereden,het is s'avonds natuurlijk ook rustiger op de weg.

Quinty dikke knuffel voor jou en je man.

Jo zijn jullie vandaag lekker gaan varen of zijn je schoonouders met de boot erop uit.

11. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Lieve Jo en Quinty,

Wat een vervelende dagen hebben jullie achter de rug.

Klinkt goed Jo, samen een strijdplan bedenken!!! GIRLPOWER!!

Het komt goed, alleen weet je niet welke weg je nog moet afleggen en hoe de inhoud er uit zal zien. Ik vond zelf het moeilijkste aan de MMM dat met elke stap die we maakten in het proces, ik me realiseerde dat het ook een stap kan zijn naar de kant die we niet willen. Ik vond dat best wel beangstigend en had samen met PiPman altijd nog een plan B (adoptie of pleegzorg). Het idee dat ik altijd moeder wordt heeft me altijd wel houvast gegeven.

Jo: ik herken ook dat wat je zegt dat het soms beter gaat wanneer je je kop in het zand steekt. Was ik ook heel goed in, soms ook wel es lekker om niets te voelen en af en toe val je even heel hard.

Ik ben benieuwd naar jullie strijdplan als jullie die hebben..Knuffel!!

12. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Weet je ik vind jullie allemaal heel lief!en jo lijkt me goed plan om op terras af te spreken!
    Het erge is dat mijn broertje het ons pas wou vertellen als ze de echo hadden gehad om ons zo lang mogelijk te sparen.inmiddels wist iedereen het al en dachten ze dat ze hier goed aandeden.vorige week had ik al gevraagd of ze zwanger was ze hebben gewoon ontkent.gaan ook nog met hun op vakantie volg week.de bedoeling was om ons het te vertellen de avond voor vakantie!snappen jullie het nog?ben zo boos en verdrietig!
    Xxx

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Quinty ik begrijp je boosheid en verdriet,maar ik begrijp ook je broer en schoonzus,ze wilden jullie geen verdriet doen en wisten natuurlijk niet hoe ze moesten omgaan met hun zwangerschap en jullie verdriet.Ik ken je gevoel maar al te goed,maar voor de mensen om ons heen is het ook moeilijk omdat ze ons niet willen kwetsen en niet weten wanneer een goed moment is,dit is een moeilijke situatie,je krijgt een dikke knuffel van mij.
    Ik hoop zo dat je snel moeder mag worden,want jullie kindje krijgt een hele lieve moeder.Je wordt nu eerst tante,de volgorde had anders moeten zijn,maar probeer langzaam te wennen aan het idee dat je tante wordt,al is dat nu even heel moeilijk.

14. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Vind jou ook lief Quinty!! :D

Wat jammer dat je broer en schoonzus het vorige week na jouw vraag niet al hebben gezegd. Nu voel je je bedrogen. Sparen heeft geen zin. En het plan om het de avond voor de vakantie vertellen, was helemaal niet fijn, dan heb je niet eens even tijd om dit te verwerken!

Ik herken wel de reactie van je broer. Vorige week zei een goede vriendin tegen mij dat het maar goed was dat ik niet bij de verrassings-high tea was van haar 30e verjaardag, want iedereen was zwanger, en ik kon dat vast niet aan. GGRRRRRR :x hoe lief ze het ook bedoelt, ik bepaal zelf wel wat ik aan kan. Het vervelende is ook dat ik al een aantal keer heb gezegd dat ik zelf wel aangeef of ik iets aankan. Ik wil niet op een eilandje staan als niet zwangere, het is inderdaad soms verdrietig en frustrerend, maar ik hoor er wel bij. Denk dat de meeste mensen waarschijnlijk niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Al moet ik eerlijk zeggen dat wanneer mensen in mijn omgeving iets hebben ik er ook gewoon naar vraag. Maar het blijft toch een taboe denk ik ook voor veel mensen. Jammer is dat.

Ze moesten eens weten dat ik nu zwanger ben, heb ook echt geen zin het nu al te delen. Vind het wel stoer om het net als bij een gewone zwangerschap voor ons zelf te houden.

Ga je hierover nog in gesprek met je broer? Je kan altijd delen dat het niet handig was om je vorige week te sparen en dat openheid hierover verdrietig maar wel het beste is. Sterkte!!

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Quinty: ik kan me zo goed voorstellen dat je je bedrogen voelt! Dat ervaar ik zelf eigenlijk als nog erger dan het feit dat ze zwanger zijn. Zo heb ik het bij mijn collega's ook gezegd. Toen de 1e zwanger was, was zo lief het mij een week eerder te vertellen dan de rest zodat ik er alvast aan kon wennen. Heb toen ook gezegd dat ik daar heel erg blij om was en dat ik het vreselijk had gevonden als ik het als laatste te horen had gekregen. Dat maakt het alleen maar erger.
    En de avond voor je vertrek is helemaaaal fout! Kun je er helemaal niet aan wennen! Ik ben toch altijd 1 of 2 dagen van slag als er iemand in de familie of vriendenkring zwanger blijkt te zijn. Wij gaan dat terrasje zeker doen! Lekker zeuren, klagen en daarna weer lachen en strijdplannen bespreken! Ik heb deze week nog vakantie...

pip: je hebt een banner!!! :D Ja, nu is het echt zo, pip is zwanger, pip is zwanger! :p, la la la la laaa laaaa :D
    Kun je het al geloven?

vlinder: morgen 12 weken!! feestje morgen?

kop-in-t-zand: heerlijk soms. Gisteren er meer aan toe gegeven, vandaag lekker druk geweest en buiten in het zonnetje en gewoon geen zwangeren of baby's of kinderen gezien. Lekker met kop-in-'t-zand blijven zitten dus :D

hard vallen: ja, gek genoeg op de momenten dat ik het soms echt niet verwacht. Na de 4e TP dacht ik al, ach, die 5e zal het ook wel niet worden. Ik keek toen al uit naar het gesprek met Dr S en dacht deze laatste TP er nog ff bij te doen. Maar de klap was toch enorm na die negatieve tests, groter dan ik tot nu toe had gehad eigenlijk. Ik dacht nog wel dat ik mijn vakantie door niks zou laten verpesten.... viel toch ff tegen (een paar dagen dan). Komende week nog lekker genieten!

vandaag: klussen (nee, niet in de sexuele zin! Tss.. wat denken jullie wel niet ;)), administratie, zonnetje zitten, bbq-en met vader en broertje, wijntje gedronken en nu naar bed!!

Trusten!

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo hoe laat kom je op mijn feestje:D,ik ben echt heel blij dat we de 12 weken weer gehaald hebben.Het gevoel dat ik vandaag heb is onbeschrijvelijk,hopelijk mogen jij en Quinty dit ook snel mee maken.

Pip nog een paar daagjes en je hebt ook je echo,als het goed is kun je al een kloppend hartje zien,dat is zo'n prachtig moment.

P wanneer is jullie terugplaatsing,is dat vandaag of morgen,ik wens jullie in ieder geval heel veel succes toe.

Wat mij wel een leuk idee lijkt is,zoals Jo al eens zei,binnekort eens met zijn allen een terrasje te pakken.

17. P26

P26 Niet meer actief

Jo en quinty ik vind het zo vreselijk jammer voor jullie dat jullie wens weer niet vervuld wordt. Ik snap best dat de gevoelens heel erg wisselend zijn. Toch blijf ik hoop houden voor jullie.

Vlinder 12 weken alweer. Wat fijn voor jullie. En nu op naar de 40 weken en dan een gezond kindje.

Ilja ik ben blij dat het verder goed gaat, het lijkt me een heel raar idee dat je ws zwanger bent geweest van 2.

Wij zijn net vertrokken naar DD. Ik zie echt heel erg op tegen de komende tijd. We halen nu onze laatste cryo's op.

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Heel veel succes P! Heb je al gebeld of ze goed ontdooit zijn? Vast wel om 10.00 uur... dus dat is alvast goed gegaan!
    En inderdaad, die wachtweken zijn vreselijk! En ze lijken elke keer erger te worden, maar ja, er is zo weinig aan te doen he?!
    Heel veel succes, ik duim voor je!

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P je kunt zwanger worden,dat heb je de laatste keer wel gezien,hopelijk mag je weer zwanger worden en nu ook blijven.Gebruik je nog tarwekiemolie,ik gebruik het dagelijks,volgens mij werkt het bij mij heel goed.Succes met de laatste cryo's en heb vertrouwen in ze,ik gun je deze keer weer een zwangerschap.

20. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    p.heel veel succes in DD.en in de ww.
    ga je nog leuke dingen doen, of moet je veel werken!

zal snel op iedereen reageren. moet eten klaar maken voor mijn harde werker.
    en ben net terug van een hele heftige buitenrit. geloof dat dit ook 1 van mijn laatsten is voorlopig, broek gaat al niet meer lekker dicht, en wil geen ongelukken.
    knuf @all

Deel Deze Pagina