@Ilja: gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop met heel mijn hart dat het goed blijft gaan! Laat je weten hoe de echo was? @P26: hartelijk dank voor de samenvatting, super!!! @Vlinder: waarom meten ze je baarmoedermond op? Wel goed dat je zo onder controle staat! Een veilig gevoel.
Aqui ze weten niet wat de oorzaak was van Jesse zijn vroeggeboorte en om het zekere voor het onzekere te nemen beginnen ze vanaf 12 weken de baarmoedermond te meten,dan krijgen ze een duidelijk beeld.
Oh, super! Nou, laat je maar goed controleren en neem het zekere voor het onzekere. Gelukkig zijn jullie in goede handen.
Aqui wij zijn heel erg tevreden met Sneek,ik hoef maar te bellen en we mogen langs komen. Ik hoop voor jou op een mooie echo morgen en het geeft zo'n fijn gevoel om je kleintje te mogen zien leven,ik ben er iedere keer weer emotioneel van. Hoe gaat het met de andere zwangere dames,hebben jullie ook last van de warmte,ik zoek steeds verkoeling in het zwembad,bij ons in de tuin.
Jippie, net (online) mijn trouwfoto's gezien! Ze zijn supermooi geworden! Als ik de cd heb, zal ik er een paar in mijn album zetten. Ik kan ze er nu niet afhalen.
Aqui: Je bent er weer!!! Leuk leuk!! De verhalen van je bruiloft klinken echt fantastisch. Ben erg benieuwd naar de foto's. Klinkt erg mooi. En wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad. En een buikje van jullie Emmy. Heerlijk zoveel goede verhalen. Ik ben zwanger van 1 kindje. Ben er echt heel blij mee. Nog niet zoveel klachten op pukkeltjes en moeheid na, maar dat komt vast vanzelf. Heb 8 juli de eerste echo gehad waarop een vruchtzakje te zien was. Heb aanstaande donderdag weer een echo. Ik ben nieuwsgierig en een beetje gespannen ervoor, blijft spannend. Ik kan me helemaal voorstellen dat je morgen toe bent aan een echo. Wordt vast weer een mooi moment! . Ik voel me bevoorrecht dat ik zo snel zwanger ben geworden. Ik hoop zo dat Jo en Quinty ons snel volgen!! Dat moet gewoon. Met het strijdplan in de maak, moet het vast helemaal goedkomen. Bedankt voor jullie felicitaties. Zijn lekker wezen lunchen in Sneek, boodschappen gedaan en nu voor de tour. Vanavond gezellig feestje in de tuin.
Het was zo bijzonder Het hartje klopt Heb gehuild Gehuild van opluchting Ook is het wel dubbel het hadden er 2 kunnen zijn Toch ga ik nu proberen te genieten En hoop ik dat alles nu goed mag gaan Het besef is er nog niet helemaal over 4 weken mag ik weer komen Ik lees dat er meer zwangeren zijn GEFELICITEERD Ik duim voor iedereen En gun dit iedere vrouw En vooral die vrouwen die er zo voor moeten vechten en knokken Je leeft zo met iedereen mee hier
Aquilegia, klinkt goed! Zie heel graag een fotootje (of twee) in mijn inbox. Zo leuk dat het zo leuk was. Heb aan jullie gedacht en hoopte op berichten zoals ik net gelezen heb. Tot snel weer, nu verder met vakantielijstjes. Wij gaan zaterdag naar de Bourgogne. Zin in!
@Ilja: gefeliciteerd dat het hartje klopt!!! Super goed nieuws! @Pip: heerlijk! Die kwaaltjes komen nog wel, hoor. @Soraya: je krijgt zeker een paar foto's toegestuurd!!
Aqui, Vlinder succes vandaag bij de echo. Ik heb straks een sollicitatie op een interne vacature voor 2 uur Big trainer en 2 uur Praktijkbegeleider per week.
P hoe ging je functioneringsgesprek,succes met de sollicitatie. Pip veel plezier vandaag met je moeder en ik hoop dat de zon volop aanwezig mag zijn. Vanmiddag mag ik voor de echo en ik heb er zo'n zin in,Aqui jij ook succes bij de vk.
Meiden hebben jullie gehoord dat de goederenbank in Leeuwarden is afgebrand,de brand is zeer waarschijnlijk aangestoken,wat een laffe streek.Deze man doet samen met zijn vrijwilligers erg goed werk en nu is alles weg.Op marktplaats staat een oproep om spulletjes te doneren,ik dacht wie weet hebben jullie nog spul wat weg kan,ik heb in ieder geval gemaild op die advertentie,wij zouden n.l spulletjes naar de kringloop brengen maar hebben het nu aan hun aangeboden.Er zijn zoveel arme mensen in Friesland en die konden gratis of voor een prikje kleding,meubeltjes,etc kopen/krijgen bij de goederenbank. Marktplaats.nl > Gratis baby en kinderkleding gezocht voor goederenbank!!! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Overige Als je op deze link klikt dan krijg je de oproep van de dochter van de oprichter van de goederenbank.
Ik heb hier ook spullen voor de kringloop staan, is het de bedoeling dat we het daarheen brengen? Ik ga morgen naar Leeuwarden, misschien kan ik wat mee nemen. Maar waar moet het heen?
Aqui en vlinder ben benieuwd hoe de echo was! jo hoe is het schiet de tuin al op? Hier alles z'n gangetje.ene moment Oké volg moment ineens janken.denk wel goed om nu tot okt even geen behandelingen te doen,maar ook weer raar dat ik me dan even niet druk hoef te maken.10 aug gesprek in DD met de S!kijk ik wel naar uit volgens mij heeft hij nog meer kennis en kunde dan de V. Voor degenen die vrij zijn lekker genieten. Veel liefs!
@P: succes bij je sollicitatie! @Vlinder: veel plezier bij de echo. @Quinty: sterkte @Hier: echo gehad. Alles goed! Ik ben nu precies 11 weken en de echo gaf 11 weken en 3 dagen aan (45 mm lengte). Pfoe... ik was wel opgelucht, hoor! En heel blij en dankbaar. Ik had een gesprek met een heel serieuze en kundige en aardige verloskundige. Ik ben 1x bij haar geweest, omdat ze op die locatie een echo-apparaat hebben. De volgende keer ga ik naar een locatie dichter bij ons in de buurt (wel hetzelfde verloskundig centrum). Dus ik zie haar waarschijnlijk niet meer. Misschien tijdens de bevalling...
Jo dit 0623465682 (S.de Jong) is het telefoonnummer waarop ze tijdelijk bereikbaar zijn,ik heb net al gebeld. Aqui wat geweldig zeg dat alles er zo goed uit zag,wij moeten nog een paar uurtjes wachten,wij mogen pas vanmiddag gaan.
Aqui wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad. Vlinder jij zal nu zo'n beetje wel de echo krijgen/ hebben gehad. Mijn functioneringsgesprek gisteren is heel erg goed gegaan. Geen op of aanmerkingen. De sollicitatie is ook goed gegaan. Ik wordt nu BIG-trainer en praktijkopleider. Dit laatste is eerst nog tijdelijk, totdat het bij OR door is dat er op iedere locatie van de stichting een opleider komt. Zo ja dan ga ik hiervoor de opleiding volgen en krijg ik hier meer uren voor. Ik ga nu wat minder op de zorgvloer werken, 4 uur minder en hiervoor in de plek komt dit. Spannend allemaal.
Quinty: hoe heb jij zo snel een afspraak geregeld? Of is jouw duits wel ok? Ik wilde maar wachten tot morgen of vrijdag als Dr S en Irma wieder zuruck zijn...
Jo:had die afspraak alvoor mijn laatste tp gemaakt.mijn vriend is tandarts (eigen praktijk)dus wil graag als het kan het ver van te voren weten.dus nu hebben we de afspraak in de vakantie staan.zou inderdaad wachten tot dr S of Irma erweer is.mijn Duits is heeeeel erg slecht! Is je menstruatie al doorgekomen? Xxx