Quinty: ah, vandaar! En ja, logisch, als tandarts kun je niet zomaar weg voor een echo of TP. Lastig voor jullie zeg! En ja, ongi vandaag echt doorgekomen, dus vandaag is dag 1. En mijn duits is ook zo slecht, vind 't wel jammer, zou graag met die assistentes af en toe een woordje wisselen, maar helaas, meer dan horten en stoten komt er niet uit...
P gefeliciteerd met je nieuwe functie,je hebt het verdiend om even wat leuks aan je hoofd te hebben. Net terug van de gyn en alles was goed met de kleine,we liggen zelfs twee dagen voor op schema.Mijn baarmoedermond was ook prachtig op lengte en die wordt nu wekelijks gecontroleerd.
pff wat een warmte de afgelopen dagen zeg!! ik vind er niet zoveel meer aan. in de winkel is het bloed heet. hoofdpijn en toen ik thuis kwam moest ik flink overgeven. ze zeggen vandaag iets koeler, lijkt me goed plan... vlinder en aqui. heerlijk dat jullie weer een mooie echo hebben gehad. heerlijk gevoel weer. blijft toch elke keer weer bevestiging. ik zou ook ff tussendoor echo laten maken, hadden ze wachtlijst van 5 weken, pfff maar gewoon 1,5 week wachten, dan mag ik weer naar de verloskundige
Wat een goede berichten hier allemaal! Mooie echo's en p een nieuwe functie! Gefeliciteerd allemaal! En famke wat ga jij alweer hard! 16 weken!! Super! Warmte: ik heb er gelukkig nooit zo veel last van. Geboren in de tropen, en volgens mijn moeder een echt tropenkindje Ik heb dan ook een enorme hekel aan kou Maar vandaag wordt het inderdaad weer een stuk frisser, maar dit weer vind ik ook lekker hoor! Als jullie dat liever hebben, mag dat ook van mij
haha en toen drukte ik op enter en bericht was geplaatst! ilja, ook een mooie echo!!! geniet ervan, jammer dat je zoveel onzekerheid had van te voren. dubbel idd, maar geniet van dit wonder. jo. dus dag 1 weer voor jou/jullie... op naar weer een volgende ifv. maar eerst maar eens een gesprek met dr S. gewoon in het nederlands!! net als wat jij zei! wou ook graag de mensen daar vertellen en vragen stellen, maar heb het nooit gedaan, gewoon omdat ze me waaarschijnlijk toch niet zouden begrijpen. quinty, dus jullie al wel een afspraak, en idd die moet je ver van te voren maken met het beroep van je man. mijn vriend heeft ook een eigen bedrijf, maar is wel erg flexibel. hij kan savonds en weekenden door werken. dan konden we wat schuiven met klanten. P dus nieuwe funtie, je leverd wel uren in, maar hebt er ook weer bij. moet je dan nu af en toe weer zovaak achter elkaar werken!! je klinkt wel erg enthousiast. gefeliciteerd hoe gaat het met je... weer een paar dagen verder in de ww. pip, vandaag weer echo, leuk!!! en spannend. hoor (lees) wel hoe het gegaan is. heb je al meer klachten. @all warmweer knuffel
dank je Jo, kan ik ff opladen, ma het daarna weer warmer worden. moet nog 3 dagen werken en dan 2 dagen vrij. ga me weer klaar maken om de bloemetjes buiten te zetten. alleen vanochtend, vakantie periode, is beetje schipperen allemaalmet uren. fijne dag
Famke de warmte blijft vandaag een beetje weg,het was de afgelopen dagen behoorlijk warm.Ik snap best dat je er van over moest geven,ik heb dat ook al gehad. Pip succes vandaag met jullie echo en laat je ons snel wat weten.
Pip succes vandaag. Famke mijn rooster wordt anders ingedeeld. Ik daar bij deze werkgever nu alleen maar avonddiensten. Nu wordt dat verandert, ik probeer 2 avonden in te leven in de 4 weken en dan kan ik de nieuwe functie flexibel inzetten. Ook wil ik dan nog 2 avonden in de 4 weken omruilen voor dagdiensten. Ik denk dat het al wat meer rust brengt, wanneer ik minder avonddiensten draai.
Ik heb nog een aantal keren contact gehad met de dames van het barrahus erg lief. Ze stelde me erg gerust en hebben me een schema gegeven voor de utrogestan. Moest nog 2 weken 2 gebruiken en daarna 2 weken 1 bolletje. Dus heb dit opgevolgd en ben afgelopen maandag over gegaan op 1 x 1. Nu vanmiddag ging ik staan vanaf de bank en voelde iets tussen de benen zitten heel raar. Ging naar de wc om te plassen en plop een dikke stolsel en bloed. Dus heb het uit de pot gehaald en in een potje gedaan. Toen het ziekenhuis gebeld mocht meteen komen. De arts heeft het bekeken en zei bloed met stolsels. We maken een echo het hartje klopt nog. Toch ben ik er niet helemaal zeker van. Ik ben erg misselijk en heb geen rug en buikpijn dat is positief. Ik dacht echt het is mis ik krijg een miskraam. Ja het is nog pril zei de gyn tot nu toe ziet het er goed uit. En schrik niet als het nog eens gebeurd. Moet volgende week weer komen de schrik zit er goed in. Heb erg gehuild afwachten meer kunnen we niet. Mag altijd bellen als er iets is. Moest het even kwijt
Ilja meid wat moet jij wat mee maken,waarschijnlijk ben je nu je tweede vruchtje verloren.Ik hoop zo voor je dat je eerste vruchtje fijn bij je blijft zitten.Als je het niet vertrouwd gewoon het ziekenhuis bellen,sterkte en een knuffel van mij.
Pip hoe gaat het met je? Ik heb toch af en toe weer wat een zeurend/pijnlijk gevoel in de onderbuik. Hetzelfde wat ik de vorige keer ook had. Ik wordt er heel onzeker van, betekend dit dat ik straks weer zwanger ben, of voel ik gewoon wat ik misschien wil voelen. Ik ben ook erg moe, gisterenmiddag op de bank ik slaap gevallen. Dit zal wel door de utrogestan komen. 3x2 dgs is natuurlijk niet weinig. Nog een week dan weet ik meer. Mijn oma ligt in het ZH. Ze heeft het heel zwaar aan het hart en wacht om gedotterd te worden. Straks na het werk even een afdeling zakken om bij haar te kijken. Ik hoop maar dat ze een goede nacht heeft gehad.
@Ilja: veel sterkte, gelukkig klopt het hartje nog! Het lijkt me wel beangstigend om zoiets mee te maken. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. @P26: sterkte met je oma! Wanneer kun je testen? @Pip: hoe was de echo?
Pip vergeet helemaal om jullie bij te praten, en ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik jullie even bij praat, maar er was een kloppend hartje te zien gisteren. Alles was prima...
Pip!!! Wat heerlijk: een kloppend hartje gezien!! ♥ Ik ben superblij voor jullie. Gefeliciteerd!! @P26: sterkte met de laatste wachtweek dan...
Pip waar zit je met zwangere gedachten,wij zitten hier met spanning te wachten op een mooi berichtje,gelukkig hebben we Jo.Gefeliciteerd met jullie mooie echo,fantastisch!!! P hoe gaat het met je om,ze was vast blij je te zien.
Pip wat fantastisch, ik hoop dat jullie over een aantal maanden ook een heel mooi wondertje mogen vasthouden. Vlinder, mijn oma was erg blij om me te zien. Ze heeft nog steeds regelmatig hartaanvallen. Het is nog niet bekend wanneer ze haar gaan dotteren.
Pip ik las dat je uitgerekend bent op 5 maart,dat is een pracht datum,ik ben n.l jarig op 5 maart P oh wat erg voor je oma,ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen.Het is voor jullie ook wel angstig zeg,woont ze nog zelfstandig?