wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Vlinder, ja ze woont nog op zichzelf. Krijgt 2x per week hulp in de huishouding. Ze is 86 jaar. We hebben gehoord dat ze maandag gedotterd wordt. Laten we hopen dat het allemaal goed gaat.

Ik heb nu echt onwijs last van mijn onderbuik, terwijl ik vandaag echt rustig aan heb gedaan. Vanmiddag niets in het huishouden, even ergens koffie gedronken, toen ik wat last kreeg ben ik naar huis gegaan, bikini aangetrokken en nog even gezond. Oh wat hoop ik toch dat dit iets positiefs betekend.

2. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Pip: je bent ons vergeten maar gefeliciteerd!
    Vast een erg fijn idee dat het allemaal goed lijkt.
    Jo:al met DD gebeld en afspraak.
    Na een behoorlijke emotionele week hebben wij besloten afhankelijk van het gesprek in DD nog 1 poging te gaan doen als dat weer op niks uitloopt gaan wij ermee stoppen en ons serieus verdiepen in eiceldonatie via Spanje.
    Fijne avond iedereen.veel liefs!

3. P26

P26 Niet meer actief

quinty, mag ik vragen waarom specifiek via Spanje?

4. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Zijn er nog niet helemaal uit hoor maar heb er wel veel goede dingen over gelezen.kan ook via Rusland maar voelt minder goed.mochten jullie dingen hierover weten alle info is welkom!
    Xxx

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    haaii barrameiden!!

Nee, ben jullie niet vergeten. Heb vanavond al 5 keer berichtje getiept en bij het verzenden steeds een fout. Dit is de laatste keer dat ik het probeer.

Had vandaag en gister veel afspraken, dus vandaar trage reactie. Jo bedankt voor het bijpraten. De echo was super. We hebben het hartje zien kloppen. De groei was prima, loop precies op schema. Ben 5 maart uitgerekend.

Vanochtend MvM consulente op bezoek gehad en ben nu alles aan het sparen. Alles voor het goede doel.

P: Spannend hoor, ik hoop dat deze TP je een zwangerschap mag geven. Ik duim voor je. Sterkte met je oma.

Quinty: Goed te horen van je strijdplan! Nog 1 keer DD, bedoel je dan nog 1 TP of 1 punctie met alle TP's? Wanneer hebben jullie ook alweer date met Dr.S? Ik hoop dat hij ook een strijdplan heeft voor jou en Jo! Jullie komen me snel achterna.

rest: knuffel!!

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    he he gelukt..

7. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Quinty: De hoeveelste poging is dit je had 1 IVF in zwolle? En twee keer ICSI? Moet je de volgende poging zelf betalen?

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip fijn wat van je te horen,het is een fantastisch gevoel he als je ziet dat er een hartje klopt.

Gisteren ben ik naar Heerenveen geweest om wat leuke positiekleding te kopen,mijn broeken passen niet meer,maar er was niks leuks te vinden.Ik heb wel een buikband en een positie legging gekocht,maar verder was het bar en boos.

9. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
  10. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Volg poging inderdaad zelf betalen.1 IVF en twee icsi.heb elke keer een niet z'n hoge eicelopbrengst terwijl ik het max aan hormonen krijg.na gesprek in dusseldorff een beslissing nemen.ik weet dat ik vervroegd in de overgang kom wat ook betekend dat mijn eitjes niet meer zo goed zijn als een ander van mijn leeftijd.heb het gevoel dat wij een nieuwe stap moeten gaan proberen.
    Xxx

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip daar was ik ook geweest,maar ze hadden niet veel leuks.Gister zou er een nieuwe vracht komen,mar ja daar had ik gistermorgen niks aan:D

P dus je hebt nog een kwieke oma,ik zal duimen dat het dotteren maandag goed zal gaan.Ik hoop ook zo voor je dat je weer zwanger bent,hoe gaat het nu met de buikpijn?

Quinty kunnen jullie niet beter gelijk voor eiceldonatie gaan,begrijp me niet verkeerd,maar al die teleurstellingen die je anders nog moet verwerken dat is ook niet fijn.

12. P26

P26 Niet meer actief

De trekkingen(krampen zijn het niet echt) zijn nu weer begonnen. Wel vervelend moet straks weer werken. Vorige keer had ik hetzelfde. Laat het maar snel woensdag zijn, dan prikken.

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Wat jammer Quinty dat je niet meer eicellen zijn gegeven. Ik hoop zo dat dr. S een goed plan voor jullie heeft. Hij komt altijd erg kundig op me over en ik denk dat het een hele goede kliniek is.

De volgende poging moeten jullie zelf betalen, ik heb uit mijn eigen poging nog wat puregon en pregnyl over. Wanneer je dit gebruikt dan mag je dit kosteloos van me hebben. Het scheelt jullie misschien iets in de kosten.

P: Wachtweken zijn niet leuk. Hoop op een goede uitslag woensdag.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Quinty ook ik heb nog wel pregnyl,die mag je zo hebben,wat Pip zegt dat bespaard iets op de kosten.

P sterkte meid,hopelijk is ook deze poging geslaagd.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb ook nog Pregnyl, als je me je adres stuurt in een PB, dan stuur ik je de Pregynyl kosteloos op. Hoewel ik besef dat Puregon het duurste medicijn is. Dat heb ik niet meer onaangebroken, helaas.

Ik heb trouwens ook gehoord dat eiceldonatie in Spanje goede kansen biedt!

16. P26

P26 Niet meer actief

Om 21.30 klaar met werken ipv 23.15
    blij dat ik het laatste heb geruild. Toch veel last. Nu maar lekker slapen en morgen ochtend werken. Dan 2 1/2 dag lekker kalm aan.

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Spannend P! Woensdag bloedprikken en donderdag uitslag? Of geven ze hier 's middags al uitslag? Dat kan wel, ik heb eens binnen een uur de uitslag gehad in H'veen...

Quinty: Spanje had ik nog nooit van gehoord qua eiceldonatie, maar heb net even gegoogled en het klinkt wel goed ja! Dat zou best wel eens de oplossing voor jullie kunnen zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat je eerst wel alles geprobeerd wilt hebben voor je die stap neemt.

hier: nog weinig nieuws, even een paar dagen zo weinig mogelijk met kinderen krijgen bezig geweest, dat was eigenlijk wel lekker! Dit maandje rust ook! Heb ook nog niet met dr S gemaild, dat ga ik zo even doen. (Zit weer op mijn werk, dus alle tijd ;))

18. P26

P26 Niet meer actief

Ik mag van mijn man niets doen in huis, hij wil dat ik rustig blijf. Het werk is al genoeg. Ik denk dat hij ook gelijk heeft. Hij komt wat eerder thuis om te helpen met huishouden. Morgen krijgen we een kijker. Jippie....
    Morgenochtend wordt ik ook geïnformeerd over wat ik precies moet doen als praktijkopleider.

Oma was vanochtend met spoed naar ZH Leeuwarden overgebracht, ze kreeg weer een hartaanval en konden haar er in H'veen niet meer goed bovenop krijgen. Ze is met spoed gedotterd. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P goh wat moet jou oma wat meemaken zeg,ik ben erg blij dat het dotteren is gelukt en nu maar snel herstellen.Wat zullen jullie ook geschrokken zijn,82 en de ene na de andere hartaanval,sterke vrouw.
    Laat jij je maar lekker door je hubbie verwennen,ik hoop zo voor jullie dat deze poging weer is gelukt.

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    P: heftig hoor met je oma! Fijn dat ze nu dan toch gedotterd is! Wel raar dat het zo lang moest duren in Heerenveen voordat ze haar konden helpen?
    En rustig aan inderdaad, goed naar je lichaam luisteren!

Deel Deze Pagina