wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Ik doe ook zeker rustig aan. Ik wil niet dat mocht ik zwanger zijn, ik weer eens over mijn pijngrens heenga en dit dan misschien ervoor kan zorgen dat het alsnog fout gaat. Ik hoop toch zo dat deze kramp betekend dat er wat aan het groeien is. De kramp is heviger dan de vorige keer, maat voelt niet als menstruatiekramp. Mijn man is heel positief, ik voel me eigenlijk ook positief. Mijn man vraagt zich ook af of dit er twee zouden kunnen zijn, omdat ik meer last heb. Laten we hopen dat er in ieder geval 1 is blijven plakken. Ik vraag woensdag op de poli wel even hoelang het duurt voordat de uitslag er is.

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P ik hoop voor jullie dat je zwanger bent,hou wel een slag om de arm,dat het ook niet zo kan zijn.Hoe gaat het nu met je oma,heb je nog wat gehoord?

3. P26

P26 Niet meer actief

Met mijn oma gaat het weer redelijk. De vaten zijn open. Nu is ze weer in Heerenveen. Nu afwachten hoe ze opknapt.

Tuurlijk weet ik ook wel dat de kans net zo groot is dat het niet goed is. Maar laten we het niet hopen.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P fijn dat het goed gaat met je oma en dat ze weer in Heerenveen is.
    Ik hoop zo voor je dat het weer is gelukt.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    P, ik duim voor je dat het raak is!

6. P26

P26 Niet meer actief

Aqui je bent alweer bijna 12 weken volgens je banner. Wat gaat het snel.

Morgen weer een bezichtiging van ons huis. Ook weer spannend. Manlief heeft echt super hard gewerkt in het huishouden. Ik zoveel mogelijk.

7. P26

P26 Niet meer actief

Nog 1 nachtje slapen.

Hoe gaat het vandaag met de rest?

ik wordt straks een beetje ingewerkt voor praktijkopleider. Hier heb ik veel zin in. Het lijkt me zo leuk om met de andere functies te beginnen. Wat minder aan het bed en wat meer eromheen.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P succes vandaag,leuk voor je dat je mag beginnen aan een nieuwe uitdaging.

Ik heb steeds wat moeite met plassen,zijn er meerdere zwangere dames die dat hebben.Ik kan zo een kwartier op de wc zitten en dat terwijl ik dan wel heel nodig moet,ik zal de gyn er eens over bellen.Ik zit ook onder de pukeltjes rond mijn hals en decollete.

9. P26

P26 Niet meer actief

vlinder wat vervelend zeg. Ik hoop dat de gyn antwoord heeft. Zou het komen dat je baarmoeder de weg van de urineleider wat verdrukt?

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P ik heb nog geen contact gehad met de gyn,maar mijn vriendin heeft hetzelfde als mij gehad en het is idd de kleine die op de blaas drukt.Donderdag moet ik weer naar de gyn en zal het dan even aangeven.
    Hoe is het vandaag met je oma,heb je nog wat gehoord.Is de bezichtiging van jullie huis goed verlopen?

Hoe is het met de andere meiden,het is hier nogal stilletjes.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Vlinder: Ik heb wel dat ik vaker moet plassen, vooral 's nachts. Maar geen moeite met het plassen zelf. Ik zou het toch goed navragen bij de gyn, hoor. Ik vind het nogal vroeg in de zwangerschap! Je hebt toch geen blaasontsteking, hè? Want dat is link als je zwanger bent.

@P: die 12 weken zijn voor mijzelf niet snel gegaan. Ik weet wel dat het veel sneller gaat als je niet zelf zwanger bent! :) Ik ben wel heeeeeeeeel blij dat ik morgen 12 weken ben! Dan ook weer echo en nekplooimeting.
    Hoe ging de bezichtiging?

12. P26

P26 Niet meer actief

De bezichtiging ging erg goed. Ze zijn enthousiast. Nu afwachten

13. P26

P26 Niet meer actief

Ik vind het zo spannend worden voor morgen. Nog 1 nachtje slapen, gelukkig had ik wat afleiding vandaag.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik heb dit bij Jesse ook wel gehad,ik heb geen pijn bij het plassen.Overdag plas ik gewoon uitstekend,maar s'nachts dan komt het voor dat het niet wil.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    #3515 Vlinder, 27 jul 2010
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
    Ik mag morgen even urine bij de huisarts brengen,ze doen het het liefste met ochtend urine.Ik mag straks nog urine brengen in het ziekenhuis,even eten en dan op naar sneek.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toch een goed idee, Vlinder, want blaasontsteking voel je ook minder goed als je zwanger bent! Neem idd het zekere voor het onzekere.

@P: zet hem op morgen... ik duim dat het positief uitvalt!

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui het is geen blaasontsteking,waarschijnlijk iets met mijn darmen,maar met zekerheid kon ze dat ook niet zeggen.Ik had een verloskundige en ze heeft met mijn gyn overlegt (die toevallig dienst had),ze mocht een echo maken om te zien of alles goed is,voor mijn gemoedsrust,lief he:).De echo was super mooi,de kleine heeft in ieder geval twee handjes met vingers en twee beentjes met teentjes,ze heeft zo de tijd genomen voor de echo en daardoor heb ik een super leuke echo gehad.Deze verloskundige was echt super lief,ik ben eerst weer gerust gesteld,mijn eigen gyn kijkt donderdag weer.

P succes morgen,op naar een goede uitslag.

18. P26

P26 Niet meer actief

Wat de uitslag ook zal zijn, jullie steun heb ik. Dat geeft al een fijn gevoel.

Ik wil morgen gelijk om 08.00 uur laten bloed prikken, dan hoop ik nog dezelfde dag uitslag te kunnen krijgen.

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Fijn dat je zo'n mooie echo gehad hebt, Vlinder. :) Je weet toch pas zeker dat het geen blaasontsteking is, als de huisarts de urine getest heeft? Of gaan ze op iets anders testen, dat je die urine moet brengen?

@P: wel de uitslag laten weten, hè. Duim, duim, duim...

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen barrababes!!
    :)

kwam eens even hier koekeloeren.
    @ilja: :) :) :) je bent zwanger! whoeii!
    supergefeliciteerd!!!!!!!
    dat verklaart toch wel die testen waarover we het laatst hadden he? :)
    wel erg verdrietig dat het er ws 2 waren, en dat er 1tje is afgevallen :(
    toch hoop ik dat je nu zal mogen genieten van een verder onbezorgde zwangerschap!

@aqui: ook nog even hier: wat klonk je trouwerij en je huwelijksreis mooi! :) :) :)
    ik dacht gisteren even aan jou, en vlinder, en ben zo blij voor jullie dat jullie toch nog voor het sluiten van t barra (hoewel vlinder t helemaal zelluf gedaan heeft :D) zwanger zijn geworden.
    ik gun het iedereen zo, maar... jullie 2 mama's van een overleden kindje waren voor mij wel echt aan de beurt :(

@rest: het schiet sowieso opeens weer op met wat meer zwangeren he, als je dat vergelijkt met een paar maanden geleden. ik hoop ZO dat deze trend zich, met hulp van oa heerenveen!, doorzet!

@jo: jij moet ook zwanger en wel GISTEREN!
    hoop dat je een mooi plan krijgt van onze uber S in DD

@all: bevalt hveen een beetje, voor wie er is?
    ik denk dat ik een DD-deskje ga inrichten daar :D want volgens mij stijgt het ze nog een beetje boven t hoofd.
    wie doet er mee? :D

@fam: hoest met jou? hoe voel je je??

@P: vandaag de uitslag: ik duimmmmmmmm! elke keer weer zo vreselijk spannend he!
    ook duim ik voor de kijkers die kopers moeten worden! ;)

@pipperdepip: en hoest met U. jouw banner doet me ook goed.

het is waar wat ze zeggen- zelf vind je dat hij zo langggggggzaam gaat (tot de 18 weken vond ik) terwijl anderen vinden dat je vliegt!

@langzaam: het gaat mij echt veel te snel nu :x

@vlinder: feli met je mooie echo! en hoop dat je snel van je ongemakken af bent!

@.. ieks ik weet het niet meer!
    gevaarlijk ook, uit je hoofd reageren ' in mijn toestand ' ;)

@mijn toestand: ben onwijs aan t nestelen. elke kamer in huis gaat:
    leeg
    schoon
    veel weg/rest terug

orde orde orde!

heel vreemd om te zien bij mijzelf- ben niet zo heel erg poetserig normaal :(

zowel klingman, huis als ikzelf zijn er blij mee :D

dikke kus voor jullie allemaal, ik wens de nog niet zwangere meisjes ontzettend veel geluk en sterkte en vooral succes, zet m op!!

ben volgende week woens tussen de middag in heereveentje, misschien zie ik wel iemand.

SMAK!

Deel Deze Pagina