Klingel wat fijn dat je de schoonmaakwoede hebt,jullie huisje straalt straks. De tijd gaat je nu te snel schrijf je,ik zou willen dat dat bij mij zo was,de eerste tijd duurt best lang. Mijn urine was vanmorgen weer schoon,mijn huisarts zegt dat mijn baarmoeder uitzet en ik heb een achterover gekantelde baarmoeder en dan kun je sneller wat problemen krijgen met plassen. P vertel vertel,ik hoop zo op een goede uitslag.
Vlinder wat fijn dat je zo'n mooie uitslag hebt, gelukkig weet je nu ook waardoor het plas probleem komt. Ik heb net gebeld, ik heb zo ontzettend veel zenuwen. Ze hebben de uitslag nog niet binnen. Begin van de middag rond 13.30 uur mocht ik weer bellen. Ik bel rond 13.00uur ik weet niet of ik wel zolang kan wachten. Mijn gedachten schieten van hot naar her. Wel, niet, wel niet, waar komt anders die buikkramp vandaan? Maar ja verder voel ik niets. Maar ja de vorige keer ook geen zere borsten enz. AIaiaiaiai
P wat spannend zeg,nog een half uurtje en je weet het. Ilja hoe gaat het eigenlijk met jou,ben je alweer voor een echo geweest. Pip hoe gaat het met jou,ben je weer aan het werk. Katrien je leest wel mee,maar we horen niks meer van je,gaat alles goed met jou en de kleine. Aqui wanneer mag je weer naar de verloskundige. Famke hoe gaat het met jou en de kleine,ben je alweer bij de verloskundige geweest. Quinty en Jo gaan jullie weer voor terugplaatsing?
Wat jammer P! Baaldag vandaag, uithuilen en lekker laten verwennen! vlinder: nee, nog geen TP, heb geen cryo's meer . 5 augustus gesprek met Dr S hoe nu verder...
Hè p wat vervelend!sterkte! Heb ook geen cryos meer.10 aug gesprek met de S over hoe nu verder.probeer het voor nu een beetje los te laten en dan na 10 aug keuze of nog een poging of direct eiceldonatie.dr 's is volgens mij een zeer kundig man dus hoop ook dat hij eerlijk wil zijn wat hij vindt.Gaan donderdag op vakantie dus zal wat minder lezen en schrijven. Veel liefs!
P wat ontzettend jammer,ik hoop dat je de teleurstelling aan kunt,ik had het je zo gegund.Hopelijk krijg je een dikke knuffel van je man,van mij krijg je er ook een. Jo en Quinty ik hoop dat er nog andere mogelijkheden voor jullie zijn,ik gun jullie ook zo een zwangerschap toe.
Dinsdag heb ik een afspraak staan bij de z. Dan vast even doorspreken over de punctie. Aangezien ik op dag 3 moet beginnen puregon. Maar goed dat ik zelf ook een logboek heb bijgehouden over wanneer hoeveel med en wat. Deze maand of volgende maand willen we weer een punctie doen. Even kijken hoe het uitkomt de assistentes in tjongerschans mogen nog veel leren. Toevallig gaf degene die me ook had geholpen voor de doorverwijzing naar dd me de uitslag. Ze noemde het heel positief op en vroeg daarna aan mij of dit goed was. Ik vertelde met verdriet in mijn stem dat alles onder de 5 niet goed is.
He bah P wat balen Ik hoop elke keer op een mooie bericht hier Je leeft zo met iedereen mee Ik gun het iedereen zo Mijn duimen draaien heeeeeeeeeeeeel hard Hoe gaat het met mij Ja misselijk extreem misselijk En een erg lage bloeddruk daardoor duizelig Moet vrijdag weer naar de gyn dan nog een echo Zie er erg naar uit En dan 19 augustus weer Morgen naar de internist daar loop ik voor de schildklier en een hoge bloeddruk ( die hoge bloeddruk is er nu niet meer ). Ik probeer ondanks de kwaaltjes die erbij horen zoveel mogelijk te genieten En te hopen dat het goed blijft gaan Het blijft toch wel angstig nog na alles
Een heel kort berichtje van mij: De nekplooimeting zag er goed uit: nekplooi was 1,5 mm, alles onder de 3 mm is goed. Ik heb ook bloed laten prikken voor de combinatietest. De uitslag heb ik over 10 dagen. Ik ben echt nog steeds moe en houd het daarom kort. Vrijdag bloedprikken voor de schildklier - dat moet om de 4 weken nu ik zwanger ben - en dan donderdag (5 aug) de uitslag. Ik had eigenlijk afspraken voor 12 en 19 augustus staan, maar zag toen op eens dat 5 augustus 4 weken na 8 juli is, dus dat ik al eerder een consult moest hebben. Ik heb opgebeld en de assistente heeft mijn afspraak vervroegd. Gelukkig deed ze niet moeilijk. Gezien de vermoeidheid houd ik een beetje mijn hart vast, hopelijk zijn de waardes niet te slecht... @P: wat ontzettend balen en dan weten die assistentes ook niet eens wat de uitslag betekent? Dat wij dat weten wil niet zeggen dat iedereen dat weet!! Schande!! @iedereen: een dikke knuffel, maar ik ga nu slapen!
Ik heb een mailtje naar het Barrahus gestuurd en gevraagd of ze mijn dossier kunnen opsturen. Dinsdag heb ik een gesprek met Dr Z, ik zou graag mijn dossier ook aan hem laten zien. Mijn ervaring in het ZH is namelijk dat ze een standaard dosering medicijnen geven, ik wil graag dat ze kijken hoe ik op de medicijnen reageer.
P; Ik denk dat het veel slimmer is een afspraak te maken met Dr S in Dusseldorff. In heerenveen hebben ze helemaal geen ervaring met IVf behandelingen. Het beste kun je je medicatie dus door dr S laten bepalen en de echo's in Heerenveen doen. Dit is volgens mij ook de bedoeling met het samenwerken. Misschien dat ik fout zit maar denk dat je hier het meeste aan hebt. Succes! XXX
Dr Z had het hier wel over, dat hij dit in samenwerking wil doen met Dr S. Dit kan ik dinsdag dan mooi even bespreken.
Lief van je! @Schoonmaakwoede: mannen kunnen ook nesterdrang hebben! De mijne zit tussen 2 banen (maakt vakantiedagen op voordat hij bij zijn nieuwe werkgever begint) en hij wil nu alles netjes maken voordat de baby komt. Dus hij heeft de schuur fantastisch netjes opgeruimd en gaat nog veeeeeeeeeeeel meer klussen aanpakken, zoals de kelder opruimen, de babykamer leegruimen en inrichten, de kast voor de baby aanpassen etc, etcn. Goed geregeld dus. Oh, ik moet hier aan de slag. Ik reageer nog later op de anderen.
Zo, nog ff reageren op jullie. @Vlinder: fijn dat je een verklaring hebt voor 't plasprobleem en dat het écht geen blaasontsteking is. Je vroeg wanneer ik weer naar de VK mag: pas 26 augustus weer! Duurt me veel te lang. Met 16 weken is dat. @Ilja: jammer dat je je zo rot voelt, beterschap! Heb je recente schildklierwaarden? Hoe zijn deze? @P: Het was erg teleurstellend, hè, de uitslag.... dikke knuffel.
Aqui vanmiddag moest ik weer naar de gyn en hij heeft een uitstrijkje gedaan,ze denken nu toch aan een vaginale bacterie,omdat ik last houd van het plassen en ik aangaf ook buikpijn te hebben.Ook is mijn hb geprikt aangezien ik zo ontzettend moe ben,ik slaap s'middags gewoon 2 uurtjes.Volgende week donderdag mag ik weer heen en dan hoop ik de uitslagen te krijgen.De echo was goed,de gyn is tevreden,op naar volgende week. Klingel ik vind het erg lief van je dat je het Aqui en mij zo gund,dat vind ik super lief van je.
Gelukkig was de echo weer goed, Vlinder. Goed dat ze je HB controleren en die bacterie. Hebben ze je schildklier wel eens onderzocht trouwens?
Aqui dokter V heeft mijn schildklier gecontoleerd en die was goed,ik ben benieuwd waar ik zo moe van ben.Jij bent ook zo moe toch?
Ja, ik ben ook moe. Veel moeier dan bij Sterre. Ik dacht zelf dat mijn schildkliermedicatie (iets) te laag staat. Ik had namelijk deels synthetische medicatie (=thyrax) en deels dierlijk hormoon (thyreoïdium, van dr. V. die daar bij zweert), maar dat laatste mag je niet als je zwanger bent. Dus nu moest ik stoppen met dierlijk en de thyrax verhogen. Ik hoop dat deze overstap goed is gegaan. Maar ik zal het volgende week weten. Dan mag ik misschien de thyrax verhogen. Misschien moet jouw gyn de schildklier nog een keer controleren. De klier moet nl. harder werken als je zwanger bent. Soms kan een schildklier het normaal nog aan, maar niet als hij voor 2 moet werken in de zwangerschap. Maar de kans dat je dit hebt, is klein, hoor. Het zou gewoon een extra check zijn.
Aqui de moeheid kan ook gewoon van de hcg in het lichaam zijn,de vorige keer was ik ook niet zo moe maar deze hele zwangerschap verloopt anders,wij zijn gewoon goed zwanger dit keerIk drink nu dagelijks een gals roosvicee ferro,dat is goed om je ijzer op pijl te houden.Mijn gyn vondt het eerst belangrijk mijn hb te prikken zei hij,wie weet prikt hij binnenkort wel mijn schildklier. P ben je al ongesteld geworden,ik had je zo een zwangerschap gegund. Ilja ben je al bij de gyneacoloog geweest,ik hoop zo dat de echo er weer goed uit zag.