Moet straks voor de echo zoooooo spannend Uiteraard laat ik even weten hoe het was En mijn schildklier waarde is TSH 0.36 en FT4 15.7 Mooie waarde vond de internist Lage bloeddruk is normaal in de eerste maanden van de zwangerschap Normaal heb ik een bloeddruk van 160/100 of 140/95 stond hiervoor ook onder controle. Moest elke 6 tot 8 weken langs komen bij de huisarts Nu een bloeddruk van 130/70 of 120/60 en die laatste heb ik wel last van. Dan ben ik duizelig neem nu altijd zoute drop mee. natuurlijk eet in die met mate De misselijkheid en vieze smaak in de mond blijft
Ilja mijn bloeddruk is altijd vrij laag en als ik dan duizelig wordt dan neem ik twee glazen appelsap en dat werkt,ik ben daarna weer goed bij de tijd. Ik wens je succes voor straks en ik hoop zo dat alles goed is.
Ilja succes met de echo. Vlinder nee ik ben nog niet ongi. Morgen is het 2 weken na de eisprong. Even afwachten. Van mij mag het nog even duren, dan kan ik eerst even met de gyn spreken en een behandelplan afstemmen. Dan kunnen we gelijk door voor een punctie.
Vlinder bedankt voor de tip van de appelsap is beter nog weer dan drop. P26 Hoop dat je spoedig een behandelplan hebt. En met de punctie kan starten. Duim voor je en leef erg met je mee. Dikke knuffel Hier vandaag heen geweest alles is goed Hartje klopt en ook gehoord 7 weken en 5 dagen zwanger En voor het eerst een uitwendige echo gehad Duidelijk te zien Wordt nu echt behandeld als zwangere Moest bloeddruk meten en bloed prikken 5 buisjes 19 augustus weer heen 13 maart ben ik uitgerekend wordt eerder gehaald Krijg een geplande keizersnee Nu probeer ik te genieten al blijft het nog wel een beetje spannend
P heb je nu geen krampen meer,ik hoop zo dat je binnenkort weer zwanger mag worden.Hoe is het nu met je oma,is ze weer wat opgeknapt na het dotteren. Ilja is alles goed gegaan?
Ilja we hadden tegelijk gepost zie ik,wat ben ik blij voor jullie dat alles er zo goed uit ziet.Waarom krijg je een geplande keizersnee als ik vragen mag. Ik wil je even feliciteren met jullie prachtige echo en ik hoop dat alles goed mag blijven gaan,bij ons allemaal.
Ik heb nog steeds wel last van de buik. Maar ik hoef er niets meer om te laten. Ik vraag me toch af waar die buikpijn vandaan is gekomen. Oma is weer thuis, ze moet nog wel even kalm doen, maar het gaat weer goed.
Ilja, gefeliciteerd met je goede echo! Heerlijk dat het hartje klopt. Ben ook wel benieuwd waarom je nu al weet dat je een keizersnede krijgt.
sorry voor de late en weinig reacties. vakantie periode op het werk, en aangezien ik in de zomer geen vakantie opneem, kan ik mooi werken. maar met alle andere dingen erbij. ben ik savonds echt geradbraakt!!!!! duurt al 2 weken en gelukkig vandaag dagje vrij!!!! Ben ik al om 6 uur wakker moe moe moe, maar komt door de drukte... verder gaat het wel goed, alleen erg veel moeite met wc bezoeken... is wel eens lastig en pijnlijk. maar gelukkig dinsdag weer naar de verloskundige, ben ik blij om. duurt me weer veelst te lang. heb zelfs gisteren een spec broek gekocht, andere broeken zitten niet lekker meer. maar voelde me in de winkel om gekke reden niet echt op mijn gemak. even snel doorheen lopen en toen weer op naar hus!!! ik blijf een raar wezen!!! @ all knuff zal zo eens bijlezen, uitmesten huishouden, en denk dat ik dan wel weer kan knipperen!
Famke! Al 17 weken en nu pas aan de positiebroeken? Ik ben nu met 11-12 weken al tot de conclusie gekomen dat ik nog maar 1 normale broek pas. Niet toevallig de broek die 1 maat groter is dan mijn normale maat, die ik kocht na de zwangerschap van Sterre toen ik mijn normale broeken nog niet aankon (maar ik wilde niet meer in positiekleding blijven lopen). Rokken en jurkjes en shirts pas ik gelukkig nog wel, maar broeken? Nee. Moet erbij zeggen dat ik altijd nauwsluitende broeken draag. Dus daar zit weinig ruimte in. Gisteren heb ik een grijze positiepantalon gekocht. Heerlijk. Ik had nog 4 positiebroeken en heb een tas kleding van een vriendin staan, maar af en toe iets nieuws... sommige van die oudere broeken (uit 2006-2007) vind ik ook niet zo mooi meer.
Famke je hebt gewoon last van obstipatie,ik heb daar ook last van en heb daar Movicolon voor gekregen en kan nu dagelijks naar de wc.Mijn plassen gaat ook weer wat beter,dat is ook erg vervelend als dat niet wil. Moeheid hoort er ook bij,jij werkt alleen full-time en hebt dan geen tijd even je slaap in te halen s'middags.Ik werk momenteel op advies van de gyn niet en kan tussen de middag even slapen. Ik hoop dat het weer een fijne ervaring voor jullie wordt bij de verloskundige. Aqui dus jij past ook al niet meer in je broeken,ik overigens al een hele poos niet.Ik ben zo blij voor jou en mij dat het zo goed gaat,wij hebben het het zo verdiend,de andere dames ook hoor begrijp me niet verkeerd.
Hier nog geen ongi. Dus wat dat betreft zou ik idd binnenkort kunnen starten met de hormonen, tenminste wanneer ik weer ongi ben. Dinsdag gesprek. Ik hoop dat er wat goeds uitkomt. Famke toch lijkt het me wel fijn, dat je grotere kleren moet kopen. Dan zie je ook echt dat er wat groeit in je buik.
Pip en Jo wat jammer dat we niks meer van jullie horen hier,ik ben juist erg benieuwd hoe het met jullie gaat.Ik lees wel eens stiekem mee op het babyrinth. P dus nog geen menstruatie en nog wel van die buikkrampen?
dikke kus voor alle barrababes! hoop dat het goed gaat met jullie allen! en dat degenen die nog niet zwanger zijn dat snel zullen worden.. dat moet echt!!!!!!!!!!!!!!! hier alles goed, blij, voel me super.. ontzettende orden/opruimdrang waarvan zowel huis als wijzelf erg opkijken snel verder dus weer. smak!
Hallo Vlinder, Ik kom hier inderdaad iets minder. Bij het babyrinth topic, wordt toch iets vaker op elkaar gereageerd hier is dat iets minder. Geeft niets, niet iedereen heeft overal de energie voor. Maar daarom heb ik besloten meer op babyrinth te reageren. Doordat ik zelf nu behoorlijke zwangerschapsklachten heb, heb ik niet meer de energie om op 2 topics mee te schrijven. Ik lees wel met jullie mee, maar reageer niet zo vaak meer. Wanneer ik meer energie heb, laat ik meer van me horen! xxx PiP
Hoi Vlinder, Klopt inderdaad, voor mij is 't iets anders, hier zijn zoveel zwangeren inmiddels, dat ik me hier niet helemaal meer op mijn vlek voel(de). Geeft niks hoor, ik snap het best dat jullie leventje inmiddels anders is, maar voor mij niet meer echt het topic om mijn ei kwijt te kunnen. Maar ik blijf jullie wel volgen hoor, ben natuurlijk wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en als er echt ontwikkelingen zijn kom ik me hier zeker even melden. Ook als het ontwikkelingen bij jullie zijn (straks een geboorte of zo ) Maar kom gerust eens in het babyrinth binnenvallen of een pb-tje is natuurlijk ook altijd goed liefs, Jo
Morgen gesprek met de gyn. Nu een heel mini beetje bruinverlies. Gisteren ook 1x een beetje. Afwachten wanneer de ongi door gaat zetten.
Pip ik snap wat je bedoeld,het is hier af en toe wachten op een weder woord.Ik begrijp je wel hoor,als je moe bent heb je geen zin om te reageren op twee topics.De moeheid moet op den duur beter worden,ik wacht nog op de dag dat dat bij mij zo zal zijn. Jo ik snap het wel,iedereen wordt hier zwanger en bij jou lukt het maar niet,ik snap hoe je je voelt. P dus al wat bloedverlies,je cyclus begint op schema te komen,komt waarschijnlijk van de tarwekiemolie. Klingel fijn dat je even voorbij kwam,nog steeds druk aan de schoonmaak dus. Quinty wanneer hadden jullie een gesprek over hoe nu verder? Famke ben je wat uitgerust,vandaag weer werken zeker. Ilja hoe gaat het met jou? Hier vandaag alweer 14 weken zwanger en ik ben super gelukkig dat we deze mijlpaal alweer hebben gehaald.
Jo ik kan ook echt wel begrijpen wat je bedoelt. Maar wij zijn er ook nog, om elkaar te steunen als niet zwangeren. Ook ik hoop voor jullie dat het toch een keer mag lukken. Weet je al wat meer van DD? Gelukkig zijn er steeds meer hier die wel zwanger worden, dit geeft hoop, maar soms ook een verdrietig gevoel. Ik blijf wel kletsen en houd jullie op de hoogte. Ik neem morgen mijn puregon-pen mee, het boekje waarin je kan aftekenen hoeveel en wanneer je het gebruikt. ook neem ik mijn eigen gegevens mee. Nu hopen dat de gyn hier wat mee kan en mij verder kan helpen, nee hopen dat de gyn al contact heeft gehad met Dr S in DD. Over dit soort behandelingen.
Laat ik beginnen te zeggen dat wat mij betreft iedereen mag schrijven waar zij wil. Daar hoef je geen verantwoording voor af te leggen. Ik snap dan ook dat Jo liever wil kletsen met vrouwen die ook nog niet zwanger zijn. Maar Pip, die weinige reacties hier komen voornamelijk toch omdat er nog maar zo weinig vrouwen kletsen? Als iedereen hier weggaat en er nog maar 3 overblijven, ja, dan moet je wel eens een half dagje wachten op een reactie natuurlijk. In de tijd dat er nog zo'n 10 vrouwen hier kletsten, kreeg je veel sneller een reactie. En ik moet ook zeggen, ik probeer meestal echt wel op iedereen te reageren!!! En ik vind ook dat de anderen dat meestal ook doen. Zelf vind ik Babyrinth ook een heel leuk topic, maar als ik dat ga bijhouden met iedereen die daar schrijft moet meeleven, dan heb ik daar een dagtaak aan. Daar schrijven zoveel mensen. Dat gaat dus gewoon niet lukken. Nogmaals, Pip, ik begrijp dat je grenzen moet stellen in wat je wel/niet bij kan houden, dat je helemaal zelf mag weten waar je schrijft en dat je dat niet hoeft te verantwoorden. Maar dat je hier (te) weinig reacties krijgt, dat is gewoon niet waar! Je krijgt hier reacties in verhouding naar het aantal vrouwen dat hier schrijft. Ik denk trouwens dat dit topic wel langzaam zal doodbloeden, want vroeger kletsten we natuurlijk over wat we meemaakten bij dr. V.! Maar dat is niet meer natuurlijk. Er komen ook geen nieuwe Barrababes bij natuurlijk... Dus als er wel vrouwen verdwijnen, maar geen bijkomen, dan is dat het einde. Mmm, lekker negatieve conclusie van mij dus. @P26: balen dat je nu bruinverlies hebt... je wist het, maar toch. Succes morgen! Hopelijk een goed gesprek. @Klingel: succes met opruimen, wij zijn ook flink bezig, vooral mijn man dus. Maar als ik thuis ben, doe ik ook volop mee. @Vlinder: 14 weken, een mooie mijlpaal weer. Zo gaan we van week tot week!