Klopt, wij hebben morgenmiddag gesprek. Ik had graag ons dossier meegenomen, maar helaas... Misschien zijn ze met vakantie en doen ze pas weer versturen na hun vakantie?
Eind augustus is Dr.V er pas weer. Wij hebben de laatste week dat ze open waren nog expliciet ons dossier opgevraagd. Omdat ze zoveel moesten kopieren etc. duurde het iets langer maar had het na 2 weken in huis. Ik hoop dat ze snel jullie dossiers toesturen. Ilja: Wat vervelend? Jij bent toch ook bij MCL? Want daar hebben ze het advies om bij IVF gedurende 12 weken utrogestan te gebruiken. Ik vind het zelf wel een fijn idee. Heb je nog gebeld? Anders zou ik ook H'veen bellen, maar ik weet dat ze daar stoppen bij 8 weken. Het zou het beste zijn volgens mij zoals Dr.V. prikken op waarden en dan pas een behandeling vaststellen.
jo spannend morgen. Ik ben benieuwd wat er uitkomt. Pip als ze met vakantie zijn, wordt het toesturen idd erg lastig. We zullen geduld moeten hebben.
Jo succes morgen,jammer dat je je dossier nu niet mee kunt nemen.Toen ik zwanger raakte en naar Sneek besloot te gaan hebben we gelijk ons dossier door laten sturen en dat duurde toen al weken.Hopelijk weet jezelf aardig wat te vertellen,ik hoop dat er morgen wat positiefs voor jullie uit gaat komen.
Na veel bloed verlies vanmiddag in mcl geweest. het hartje klopt nog De baarmoeder mond is een beetje open meende ze te zien Later zei ze weer van niet dat het wat verdikt was En dat we af moeten wachten Dikke stolsel verloren was niet het vruchtje Er waren meer stolsels te zien in de baarmoeder op de echo Vermoeden is toch een miskraam Dit sloopt je zo enorm we weten het niet meer Wat moeten we nu toch weer beginnen met utrogestan Het hartje klopt dit kan toch niet misgaan nu ben er kapot van moet vrijdag terug komen En vloei nog steeds Wil zooooo graag iets doen mis ze echt in wirdum iemand tips
Ilja wat vreselijk. Je geduld wordt letterlijk op de proef gesteld. Wat zal dit slopend voor jullie zijn. Laten we hopen dat de stolsels nog te maken hebben met het vruchtje wat je bent verloren. Na mijn miskraam heb ik ook nog een tijdje stolsels verloren.
Ik heb echt geen idee Ilja, heb er helemaal geen ervaring mee. Maar wil je wel heel veel succes en sterkte wensen!
Jee Ilja wat een rot situatie. Sterkte!! Als je nog Utrogestan hebt, dan zou ik daar weer mee beginnen. Ik heb geen ervaring verder,dus kan je niet echt helpen. Wat zonde dat Barra nu dicht is. Leef met je mee!
Ilja oh meid,ik heb geen idee wat dit is en of dit eindigd als een miskraam.Ik heb er 10 gehad en ze zijn allen verschillend geweest.Je moet zeker weten of je baarmoedermond open staat,wie weet kun je met complete bedrust dan nog voorkomen dat de baarmoedermond verder open gaat staan.Wat heeft de gyn je nu voor advies mee gegeven,je mag toch hopelijk deze week nog wel een keer langs komen.Dikke knuffel van mij.
ilja, heel veel sterkte tot morgen, hopelijk kom je de tijd beetje goed door. jo, succes vandaag tijdens jullie gesprek. plan de campagne, en dan weer door!!! youre next babe!!! gingen jullie er ook nog een ontspannen weekend van maken? @all ga weer aan de arbeid, begint beetje op te breken, controle van de week was weer goed,nog steeds een terrorist-je. 3 kg erbij!! begint echt heel erg te groeien aan de voorkant.
Gelukkig! Schildklierwaardes zijn GOED! (Voor de kenners: TSH = 1,2 ; FT4 = 15 ) Ik mag wel dat kwart pilletje verhogen, dat ik zelf stiekem al gedaan had. De arts kwam er zelf mee, hoewel ze deze waardes uitstekend vindt. "Dan hoeft u geen pillen meer te breken en het kan geen kwaad met deze waardes", aldus de arts. En de combinatietest maakt mij ook erg blij ): 1 : 2800 kans op een kindje met Down syndroom. En dat terwijl ik al bijna 36 ben!!! Ik mag niet klagen, hè! Ben echt superblij ermee. Ik kan met de Angelsound het hartje nog niet vinden. Ik maak me niet ongerust, maar denk wel: dat had ik beter nog niet kunnen proberen. Gelukkig vorige week nog prima echo gehad. Je hoort wel vaker dat het zo vroeg nog niet lukt. Het is ook een beetje goedkoop ding natuurlijk, vergeleken met wat de verloskundige heeft. Gisteren naar de dierentuin geweest met mijn man en een vriendin met haar dochtertje. Erg leuk. We hebben een klein knuffel/knisper giraffe dingetje voor de baby gekocht (met stoffen oogjes etc. dus wel echt voor baby's). @Ilja: wat vreselijk voor je! Ik vind het echt heel erg. Wellicht heb je toch een progesterontekort, zeker nu dit gebeurt zo vlak na het stoppen met de Utrogestan. Ik zou gelijk weer beginnen met de Utrogestan en dat t/m week 12 volhouden. Ik heb evt. nog wel en paar doosjes liggen als je arts het niet wil voorschrijven. Ik stuur het zo op, als je dat wil! Dr. V. gaat wel door met 2nd opinions en medische adviezen. Ik denk dat hij jou bij een evt. volgende zwangerschap wel wil adviseren, gezien deze bijzondere (en zeer verdrietige en verontrustende) situatie. @Famke: met 18 weken pas + 3 kg? Je bent nog niet veel aangekomen! Maar dat zegt niets, natuurlijk. @Pip: heb je al weer een echo gehad? Je bent al 8 weken! Mooi, hoor. @Jo: jammer dat je je dossier nog niet hebt kunnen krijgen. @P26: heel veel succes met Puregon spuiten, hopelijk veel eitjes en een goed resultaat. Ik duim voor je dat het gaat lukken! @Vlinder: voor jou een dikke knuffel! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
Aqui allemaal goede berichten zo te lezen. Wat fijn voor jullie. Jo succes vandaag. Ilja weet je al wat meer?
Ilja sorry ik had gisteren niet goed gelezen,je mag vrijdag weer komen zie ik,gelukkig maar.Hoe gaat het vandaag met je,heb je nog last van bloedverlies en rugpijn. Famke wat fijn dat jullie kleintje het ook zo goed doet,3 kilo aangekomen,dat is niet veel. Aqui wat fijn dat je waardes er zo mooi uitzagen,hoef je je daar niet meer zorgen om te maken. Dat je het hartje niet kunt vinden kan idd komen omdat het nog wat vroeg is en het maar net is of je kleintje er goed voor ligt.Het komt wel goed met ons meid,wij houden binnenkort gezonde kindjes in onze armen. Jo succes vandaag met jullie gesprek,dikke knuffel. Pip mag je bijna weer voor een echo gaan. Wij zijn net terug van de gyneacoloog en alles is goed met ons kleine rakkertje,gelukkig was hij/zij dit keer wakker. Vorige week had de gyn een uitsrijkje gemaakt i.v.m. mijn urine problemen en ik blijk een gist bij me te hebben,vanavond moet ik een vaginale tablet inbrengen en hopelijk ben ik er dan spoedig vanaf.Gelukkig zijn we er mooi op tijd bij,de gyn zegt dat een gist geen kwaad kan maar mijn gevoel zegt wat anders.
Vlinder, wat fijn dat je kindje het goed doet en dat jullie het hebben kunnen bewonderen op de echo. En goed dat je gyn die gist ontdekt heeft en meteen actie onderneemt! Hij schrijft niet voor niets zo'n tablet voor; nu kan het vast nog geen kwaad, maar voorkomen is beter dan genezen.
Jo weet je al weer wat meer? Vamiddag mijn neefje en nichtje ophalen. Ze blijven een nachtje slapen. Mijn buik is alweer opgezet. Zou dit nu al kunnen komen van de Puregon?
P dus een dikke buik,het zou kunnen komen van de puregon,je reageerd er dan wel snel op. Nynke bedankt voor de update. Aqui wat fijn dat de combinatietest goed is uitgepakt,wij doen die test niet,die keuze hebben we bewust genomen.Ben jij ook al bijna 36,dat is toevallig ik ook.