wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Quinty, vakantieganger wel de dagen bijhouden hè! Straks kom je een dag te laat op je werk.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai barrababes! :)

daar was ik weer een keertje, in de drukte van de trouw&beeb&vakantievoorbereidingen.

even een algehele algemene knuffel voor jullie allemaal!
    dat er, naast de gelukkig toenemende zwangerschappen, MEER roze mag komen, via DD, Hveen of op welke manier dan ook!
    :)

@aqui: hoe bevalt het getrouwde leven? en hoest met broeden?
    @vlinder: en hoest met u en de zwangerschap?
    @ilja: wat een angstig verhaal voor jullie.. ik hoop zo dat het goed blijft gaan!!!
    @p: jij veel succes ook, 10 eitjes is OK toch? hoop dat punctie en bevruchtingen goed gaan en nu ook jij geluk zal hebben!
    @jo: jeetje wat is dat nu weer, tussentijds bloed :(
    hoop dat de duspadinges aanslaat, en dan door met superplan van S!
    @pip, lekker broeden jij!
    @quinty: pregnyl vanACHTER zetten?? :D hihihi!! ;)
    @
    @
    @ieks ik weet t niet meer ;)

ben nogal een vergeetgiet hoor. teveel aan en in hoofdje.
    hier alles goed, broeden gaat goed, morgen bruiloft wordt vast prachtig.
    daarna lekker chillen en dansen dans france.

hoop echt dat ik ROZE zie als ik terug kom.
    take care allemaal!!

SMAK!

3. P26

P26 Niet meer actief

Klingel trouwen heerlijk, ik hoop dat het heel mooi weer wordt. Dat zou toch fantastisch zijn.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel wat fijn dat jullie morgen gaan trouwen,ik wens jullie alvast een hele fijne zonnige dag toe.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @P: 10 follikels, dat lijkt er meer op. Nu hopen op veel bevruchtingen.

@Klingel: morgen al trouwen? Ik wens je een heel mooie dag toe. Geniet ervan! Ik ben blij dat we getrouwd zijn. Praktisch is het niet anders, maar het voelt wel anders....

@Vlinder: hoe is het met de spanning? Kun je wel genieten van deze zwangerschap? Dikke knuffel.

@Ilja: hoe is het nu? Dikke knuffel voor jou! En veel sterkte.

@Hier: ik verbeeld me af en toe dat ik de baby voel bewegen. Zuo dat al kunnen?

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui je zou de baby best kunnen voelen,ik denk het ook wel eens,maar het kunnen ook mijn darmen zijn.

Ik geniet wel van deze zwangerschap,al ben ik af en toe wel erg ongerust,maar ja mijn gevoel is verder goed en ik heb er daarom vertrouwen in.

7. P26

P26 Niet meer actief

vlinder ik denk ook dat het heel moeilijk kan zijn op zijn tijd om niet ongerust te zijn. Jullie hebben allebei natuurlijk al wat meegemaakt.
    Ik ga er ook vanuit de het goed komt bij jullie.

8. P26

P26 Niet meer actief

ik ben blij als ik de punctie morgen heb gehad. Ik begin toch echt veel last te krijgen nu. Het klinkt misschien stom, maar ergens ben ik bang dat wanneer ik daar klaar lig voor de punctie, dat ik de ovulatie al heb gehad. Ik ben wel een beetje bang voor de punctie, vooral voor de pijn na de tijd. Dit door en dan kunnen we er weer tegenaan.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P ik kan me je zorgen best wel voorstellen hoor,maar waarschijnlijk is je ovulatie nog niet geweest.Succes morgen en ik voor jullie dat het een goede oogst wordt.

10. P26

P26 Niet meer actief

het moet vast goed komen, met 10 grote follikels, moeten er toch wel wat goede eicellen inzitten?
    Ik hoop dat er uiteindelijk in iedergeval 6 overblijven, net als de vorige keer.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel ik wens je voor vandaag een hele fijne trouwdag toe,hier werkt het weer mee,hopelijk bij jullie ook.

P veel succes vandaag met de punctie,laat je snel wat horen.

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    P: heel veel succes bij de punctie vandaag!!

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo is de tussentijdsebloeding gestopt,ik hoop voor je van wel,dan kunnen jullie eindelijk weer verder.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    P: heel veel succes met de punctie en sterkte met de napijn. Ik hoop op veel mooie, gezonde bevruchte eicellen voor jullie!

Klingel: ook hier mooi weer, je bent vast een stralende bruid! Ik wens je een supermooie dag toe met je man, familie en vrienden! En speciaal met je moeder.

Jo: hoe gaat het?

Vlinder: dus jij denkt ook af en toe de baby te voelen? Ik voelde het gisteren toch wel... dacht ik! Maar weet 't niet zeker nog. Gelukkig kan je wel genieten.

Ik geniet ook wel, vandaag een beetje moe en daardoor down. Ik heb gisteren zwangerschapskleding gekocht en daar werd ik ook niet vrolijk van. Kon bijna niets vinden. Promiss verkoopt geen zwangerschapskleding meer. Bij MissEtam vind ik alle korte mouwtjes zo onhandig (te kort) en vond ik ook alles lelijk of niet bij mij passen qua kleur. Daarna naar V&D. Daar verkopen ze Noppies. Best aardig. Maar ik heb 4 maten aangehad: XS, S, M en L. Die maatvoering is waardeloos. Ik kocht een jurkje in XS dat goed is (en zoooooooo slank/klein ben ik nu ook weer niet!), maar shirts in S waren veel te klein en M paste ik maar net. Toen maar L en dat was weer veel te groot. Aaaaaaaaaaahhh!!! Waardeloos. Uiteindelijk kocht ik 4 kledingstukken van Noppies in 3 maten. Niet normaal toch?

15. P26

P26 Niet meer actief

Klingel een hele mooie dag gewenst, het is in iedergeval mooi weer.

Wij zijn op de terugweg. Jammergenoeg waren er maar 4 eicellen. Maandag kan ik bellen over hoe de bevruchting is gegaan. Dinsdag ws een tp.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    P, ik kan me voorstellen dat je toch teleurgesteld bent in de opbrengst. Ik vind het heel jammer voor jullie en had op meer gehoopt. En bij de 1e ICSI spoot je toch niet eens voor IVF/ICSI? Hoe kan je dan nu opeens zo weinig cellen hebben? Misschien de volgende keer (ik hoop dat die niet nodig is) 2x daags spuiten?

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    P: da's wel een beetje een domper lijkt me. En inderdaad, zoals Aqui zegt vorige keer was het toch niet eens de bedoeling? Of was dat niet bij jou?

Aqui: jij ook al problemen met die zwangerschapskleding, kan me herinneren dat vlinder ook al niks kon vinden. Wat balen zeg! En nee, zoveel verschil in maten is echt niet normaal! Dan moet je nog meer passen, bah!

vlinder: bloeding lijkt nu te gaan stoppen. Ik heb dr S gebeld donderdag en die zei de dosis te verhogen. (Of had ik dat al verteld? Beetje druk geweest laatste dagen... sorry!) En het lijkt nu dus toch te gaan werken, gelukkig! Als dat inderdaad zo is, donderdag startecho en dan 4 dagen later beginnen met puregon. Tot die tijd geniet ik lekker van wijntjes, biertjes, cola en alle andere dingen die ik straks niet meer hebben mag :D

So, nu ff de tuin in. Kijken wat Joman allemaal gedaan heeft vanmiddag (toen ik aan het werk was :()

Fijne avond!!

18. P26

P26 Niet meer actief

Jo fijn om te horen dat jullie al bijna kunnen beginnen.

De vorige keer was het idd nog niet de bedoeling, icsi kwam toen onverwacht. Ik moet zeggen dat ik me echt ontzettend naar voel. Op de bank ben ik een hele pief, maar zodra ik ga lopen heb ik pijn en wordt ik ontzettend duizelig en als ik te lang blijf staan ook misselijk, klamzweet. Manlief doet nu alles voor me, boodschappen en koken enz. Hier kan ik slecht tegen. Maar ik moet me er maar bij neerleggen.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P dat is best een beetje een teleurstelling zeg,maar 4 eicellen,hopelijk zit er de goede tussen die jullie vader en moeder gaat maken.Laat je nu toch maar lekker door je mannetje verwennen,neem je rust en dan op naar dinsdag.

Aqui ik heb ook erg veel problemen gehad met het kopen van positiekleding,door de uitverkoop en het einde van de zomerkleding is er weinig leuks meer te koop,maar je bent toch nog geslaagd.

Jo wat fijn dat de bloeding lijkt te stoppen,dan kunnen jullie weer verder.En heeft Joman genoeg gedaan in de tuin,zijn jullie nu met de achtertuin aan de gang.

Hier vanmiddag even lekker bij mijn ouders geweest,genoten van deze heerlijke zomer dag.

20. P26

P26 Niet meer actief

het lijkt me mooi om een grotere tuin te hebben, dan kan je ook even lekker je gedachten verzetten.

Maandag hebben we weer 2 kijkers voor het huis, laten we hopen dat hier een kijker tussen zit.

Deel Deze Pagina