wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P maandag alweer twee kijkers,jullie huis is dus wel in trek,er komen in ieder geval vaak mensen kijken en nu nog kopen;).
    Hoe gaat het nu met je,kun je je rust wat pakken,laat je maar lekker verwennen.

2. P26

P26 Niet meer actief

ja idd kijkers genoeg. Er zal vast wel een koper komen. We moeten alleen geduld hebben.
    Ik zit nu lekker lui op de bank, gewoon kalm aan. Dat heb ik na de laatste keer wel geleerd. Na wat te hebben gegeten, voel ik me alweer een heel stuk beter.

Dat het zo lastig is om leuke kleding te kunnen kopen he? Wel jammer. Het lijkt me wel leuk hoor om mooie kleding te mogen kopen, waar je buik mooi in uitkomt.

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P we zitten helaas in de overloop van de zomer naar de winterkleding en daarom is er zeer weinig hippe positiekleding te koop.

4. P26

P26 Niet meer actief

oftewel al snel opzoek naar positiekleding voor de kerst?

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P hahahaha:D,idd.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel hoe was jullie trouwdag,met zijn drietjes,volgens mij hebben jullie het ook met het weer erg getroffen.

P hoe voel je je vandaag,nog pijn,of is het weer afgezakt.

Aqui al met je nieuwe kleding aan het pronken:D

Ilja hoe is het nu met jou,heb je weer een bloeding gehad,of kun je eindelijk genieten.

Quinty hebben jullie nog wat leuke dingen gedaan deze week,je had nog lekker vakantie zei je.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, we krijgen zo bezoek... daarom maar wat nieuws aangetrokken. Ik heb een leuk, nieuw shirt met lange mouwen aan. :)

Jij morgen 16 weken!!! Mooi, hoor!

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui wat leuk he,kun je gelijk je mooie buik showen.Jij bent ook al mooi 14 weken en 4 dagen,wat gaan we snel he,ik krijg met de dag meer hoop op een goede afloop.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Goh wat hebben wij veel baby spulletjes,we hebben vanmiddag alles verzameld wat voor Jesse bestemd was,we zijn behoorlijk geschrokken,wat veel spulletjes.We hoeven niet veel meer te kopen,op een babykamer en wat kleine dingetjes na.Het was wel erg emotioneel om al die opbergdozen door te kijken,maar het was ook wel weer fijn,ons tweede kindje mag nu de spulletjes gebruiken.De wieg moeten we even opknappen,ik heb n.l een paar maand geleden een ouderwetse wieg gekocht,de wieg moet alleen geverfd worden en ik maak er een nieuw hemeltje over heen.

10. P26

P26 Niet meer actief

Vlinder wat leuk om een wieg op te knappen, ik snap wel dat de spulletjes weer zien ook oud zeer boven kan halen, maar de wetenschap dat kuulie tweede wondertje dit mag gaan gebruiken.......

Quinty hoe is het? Nog volop aan het genieten?

Jo hoe gaat het?

Aqui veel plezier met de visite.

Ilja hoe gaat het nu?

Ik heb vandaag minder last. Ik merk wel dat het een stuk scheelt wanneer ik me lichamelijk rustig hou. De pijn zal vast snel wegzijn.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P fijn dat de pijn afgenomen is,moet je vandaag weer gaan werken?

Hoe is het met de andere dames?

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    P: blijf maar lekker rustig aan doen en laat jezelf maar verwennen.

Vlinder: dat moet behoorlijk emotioneel zijn, als je al die spulletjes weer terugziet. Wij hadden nog niet veel voor Sterre gekocht/gekregen. Wij hebben 1 doos waar ik na de zwangerschap alles in had gedaan, zowel zwangerschapskleding als een paar babykleertjes en knuffels. Nu heb mijn eigen kleren er weer uitgehaald, maar de rest nog niet.
    Leuk dat je die wieg gaat opknappen. Let wel op dat je verf gebruikt die niet schadelijk is voor de baby (zowel tijdens het verven als wanneer de baby erin ligt) Ik weet er niet veel van, ik weet alleen dat sommige verf wel geschikt is en andere niet.

Hier alles goed . Ik voel volgens mij toch echt de baby bewegen!! Leuk, hoor. :)

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Aqui: leuk zeg, de baby voelen bewegen! Heerlijk!

Vlinder: gefeliciteerd met je 16 weken! En ja, dat lijkt me heel moeilijk en emotioneel zeg! Wel leuk zo'n oude wieg opknappen! Heb je al een idee voor kleuren voor de babykamer?

P: vandaag alweer kijkers. Wel leuk veel kijkers, maar nu wordt 't tijd voor een koper! Maar meestal leveren veel kijkers ook wel vrij snel een koper op, dus het gaat vast goed komen! En dan dus verhuizen naar een huis met een grotere tuin?

Quinty: druk met huwelijksvoorbereidingen en even lekker niet MMM-en? Geniet er van!!

hier: bloeding is inderdaad gestopt. Van dr Z vanmorgen nog wat extra pillen duphaston gekregen (tegen die bloeding) en dan donderdag startecho en wsl. maandag beginnen met Puregonspuiten. Spannend weer!
    Gisteren ook nog even flink in de tuin gewerkt en vooral de groentetuin. Alle aardappels gerooid en een heleboel (4 kilo!!) boontjes geplukt!

14. P26

P26 Niet meer actief

Jo wat fijn dat het bloeden nu helemaal gestopt is. Ik hoop dat de startecho donderdag goed verloopt. Het is ook spannend allemaal.

Vlinder en Aqui wanneer je een wieg of een box enz gaat schilderen moet je een loodvrije verf gebruiken.

Ik heb gebeld met DD. We hebben 2 emmy's en dus 1 tp. Morgen om 15.00 uur heb ik de TP.
    Laten we hopen dat dit hem wordt, zo niet dan hebben wij besloten om even een paar maanden rust te nemen.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jo, fijn dat het bloeden gestopt is. Succes met de uitgangsecho!

P: dus 4 eitjes geoogst en 2 emmy's? Ik hoop echt voor jullie dat je hiervan nu zwanger wordt. Veel succes met de terugplaatsing! Jij en ook Jo zijn nu wel aan de beurt om goed zwanger te raken.

Bedankt voor de verf-tip. Er zijn hier nog geen verfplannen, maar je weet het nooit.
    Hadden de artsen nog een verklaring voor de lager eicelopbrengst dan de vorige keer?

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P als het goed is,is de verf tegenwoordig loodvrij,toch bedankt voor de tip.
    Dus jullie laten er eentje terugplaatsen,heb je met twe niet meer kans,ik heb er geen idee van vandaar de vraag.
    Hopelijk blijft deze kleine goed plakken en ben jij nu de volgende zwangere in dit rijtje.

Jo wat fijn dat de tussentijdse bloeding is gestopt en ik hoop dat jullie nu snel verder kunnen met behandelen.
    We komen deze week bij jullie boontjes eten,jullie hebben er genoeg:D

Aqui wat fijn dat je je kleintje voelt,ik twijfel nog wel,al voel ik toch af en toe een kriebel die ik anders niet heb.

Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest i.v.m. wat buikpijnklachten en benauwdheid,mijn darmen zitten vol lucht en dat geeft helaas erge pijnen en daardoor word ik ook benauwd.
    De huisarts heeft gelijk even naar het hartje geluisterd en dat was geweldig om te horen,de kleine zwom alleen alle kanten op en zodra we het hartje hadden gevonden was de kleine weer weg:D.

17. P26

P26 Niet meer actief

vlinder we laten ze allebei terugplaatsen.
    Volgens Irma was 2 van 4 heel erg goed. Alleen jammer dat we pas om 15.00 uur terecht kunnen.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P sorry,ik heb zeker niet goed gelezen,twee van de vier lijkt mij ook goed.

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    P: 2 van de 4 lijkt mij ook een normale tot goede score!

Vlinder: hoe is het met je darmen, heeft de huisarts nog wat kunnen vinden? Kan dat niet samenhangen met die candida die in de darmen leeft? Fijn dat je het hartje hebt kunnen horen. :D

Ik heb het hartje zelf net beluisterd met de Angelsound; het is me gelukt. Binnen 2 minuten hoorde ik het!! :D Wat een mooi geluid, ik hoorde hem/haar ook bewegingen maken.

20. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Heerlijk hè, Aquilegia. Tot het moment dat ik Nova voelde heb ik de Angel Sound ook heel vaak gebruikt. Kan er nog bij wegdromen als ik er aan denk. Ze zeggen dat je een tweede vaak eerder voelt, dat lijkt bij jou ook het geval (denk ik).
    Ik voelde bij Nova vanaf 16 weken wat vlinderachtig gekriebel in mijn buik. Maar zo rond de 20 weken voelde ik echt zachtjes schoppen enzo :D. Daar kan geen ander gevoel tegenop, dat gewiebel in je buik zo heerlijk.

Ik hoop oprecht dat ik het ook nog eens mag meemaken en dat nog een aantal dames hier het ook mogen voelen.

Sterkte!

Deel Deze Pagina