wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Vlinder je gebruikte toch movicolon? Hiervan kan je juist meer gasvorming krijgen. Het zwelt de ontlating wat op in de darmen, zodat de darmwand geprikkeld raakt. Het moet ervoor zorgen dat dit de peristaltiek bevordert, maar het kan ook vervelend veel gasvorming geven.

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P daar had ik helemaal niet aan gedacht,en dat in combinatie met de candida,dat is allemaal gas.
    Ik ga gelijk vraagen om iets anders voor de darmen,metamucil,die is vettig en door de granen heb je geen last van gasvorming.

Aqui wat fijn dat je je kleintje hebt gehoord,met je eigen Angel sound,heb je het je man ook even laten horen:D
    Vind je het niet bijzonder om na zoveel ellende dan toch weer te mogen genieten van zoiets prachtigs als het horen van het hartje van je kleintje,ik wel,ik krijg er iedere keer tranen van in mijn ogen.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Zeker, hij vond het ook heel leuk om te horen. Het is inderdaad prachtig.

@Soraya, P en Jo: ik hoop ook van harte dat jullie het (weer) gaan meemaken om de hartjes van jullie baby's te horen en ze ook te voelen bewegen. Er kan inderdaad niets tegenop.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ilja we horen niks meer van je,maar ik ben erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat,ik hoop zo dat alles nog goed is met jou en je kleintje.

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P succes met de terugplaatsing,hopelijk blijven ze beiden zitten of in ieder geval 1,dikke knuf.

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    P, hoe is de TP gegaan? Spreek ze maar goed toe dat ze zich moeten vasthouden!

7. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Sorry ben een poosje niet geweest
    Heb een dipje gehad
    Je wordt zo heen en weer geslingerd
    Vorige week vrijdag weer een bloedding gehad
    Mocht gelijk weer in het ziekenhuis komen
    Met de kleine was alles wederom goed
    Op de echo was nog meer bloed te zien dus er komt nog meer
    En die angst maakt me soms echt gek
    Het voelt zo raar en het hoort gewoon niet bij een zwangerschap.
    En welke kant het op gaat weet niemand
    Die onzekerheid waneer mogen we genieten
    En komt alles goed
    Ook ben ik extreem misselijk met overgeven
    Heb hiervoor zetpillen gekregen alleen daar raak ik weer ernstig van aan de diarree.
    Dus neem ze nu heel soms nog in als ik het echt niet houdt
    Donderdag mag ik weer naar de gyn zie ik erg naar uit
    En of we er vrijdag weer zitten
    De laatste 3 keer had ik de bloeding op vrijdag
    Waar komt het weg ze weten het niet
    Maar sta streng onder controle
    Mij is gezegd dat is het enige wat ze kunnen
    Als het mis gaat dan gaat het toch mis
    Pfffff vind het erg moeilijk allemaal
    En hoop dat dit vechtertje blijft zitten
    Lief dat jullie zo meeleven
    Doet echt ons echt goed
    Bedankt

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ilja goh meid wat moet jij wat mee maken,je zou zeggen er moet een reden zijn.Ik ben erg blij dat de kleine het zo goed doet,hopelijk blijft hij/zij mooi zitten tot de 9 maanden.
    Neem zoveel mogelijk rust en krijg je ook staaltabletten,je verliest n.l erg veel bloed,roosvicee ferro drinken is ook erg goed.
    Tegen de misselijkheid kun je gember kopen,rasp een klein beetje verse gember en kook dat 5 minuten,de gember eruit halen en het vocht met wat suiker opdrinken,mij heeft het geholpen.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ilja, wat vreselijk dat het maar doorgaat. Die onzekerheid en angst moeten afschuwelijk zijn. Ik hoop dat het toch nog goed komt. Vreemd dat ze geen oorzaak weten. Waar komt dat bloed dan toch vandaan? Ik wens je veel sterkte, dikke knuffel.

10. P26

P26 Niet meer actief

We zijn weer in nederland, nu lekker broeden. Het waren twee van acht cellen. Een was zeer goed en de ander heel goed. Laten we hopen dat ze goed gaan nestelen en doorgroeien.

Ilja ook ik hoop echt waar dat je snel mag gaan genieten, dat dit je overkomt.... Dit wens je niemand toe. Dikke knuffel.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P wat fijn dat de twee emmy's van zo'n goede kwaliteit zijn,laten we hopen dat ze blijven zitten en dat ze je een mooie zwangerschap bieden.

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wat is het hier druk:D,alles goed met iedereen?

13. P26

P26 Niet meer actief

ja, een middagje bankhangen gedaan. Wat hoofdpijn en veel last van de buik. Ik ben steeds geopstipeerd en dat geeft wat meer pijnklachten na de punctie. Misschien hier ook de hoofdpijn van.
    Ik merk ook nog tijdens het lopen en vooral fietsen dat mijn eierstokken nog gevoelig zijn.

Morgen weer werken, twee dagen een ochtenddienst. Lekker.
    Zo dat was weer mijn geklaag voor vandaag.

Hoe gaat het met alle andere?
    Ilja, Jo, Pip, Vlinder en de rest

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hier druk druk druk (met leuke dingen meestal, dat wel)
    De zomerspelweek is begonnen en ik doe mee als vrijwilliger (als heks, kijk maar eens in mijn foto-album :D).

Verder morgenochtend echo en ik mag eindelijk stoppen met die pillen om de boel weer op orde te krijgen. Wat een rotdingen, krijg er vreselijk hoofdpijn van elke dag en heb inmiddels behoorlijke ongi-krampen, dus ik ben blij als dat eindelijk echt mag doorzetten. En dan beginnen met puregon!! Joepie!!
    Zo, hier ook weer genoeg geklaagd ;).

Met Pip gaat 't ook niet zo heel goed, erg ziek, maar met Pipje gaat het uitstekend. Pip heeft van de huisarts rust gekregen. Pipje en Pip zijn nu het belangrijkst. Maar ze zp-t dus ook nauwelijks nu.

P: succes weer in de vreselijke wachtweken!

rest: sorry, later meer. Nu naar huis eindelijk (ja, zit nog op mijn werk, ook daar druk!)

Fijne avond!

15. P26

P26 Niet meer actief

jo wat fijn dat je eindelijk weer groen licht hebt, ik hoop toch zo dat het goed gaat voor jullie.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo wat leuk dat je vrijwilligster bent bij de zomerspelweek en nog wel als heks,ik heb de foto's even bekeken en moet zeggen het heksenpakje staat je goed:D
    Doe je dit voor het eerste jaar of doe je dit al langer,wel leuk dat ze dat bij jullie doen.
    Succes met de echo vandaag en ik hoop dat jullie nu spoedig kunnen beginnen met de behandellingen.

P dus gisteren een dagje op de bank gehangen,hoe is het vandaag met de buikkrampen,gaat het weer wat.
    Hoe is het trouwens met je oma is ze weer wat opgeknapt,ik hoop van wel.

Pip wat horen we nou,meid ben je zo ziek,wat ontzettend rot voor je.Gelukkig gaat het goed met kleine pip,het is je n.l zo gegund dat je kleintje 9 maand blijft zitten,ziek maar lekker uit en een dikke knuf van mij.

Ilja jij mag vandaag weer voor een echo en ik hoop zo dat het er goed uit ziet,ik heb zo met je te doen,wat een ellende.Een zwangerschap hoort zoiets fijns te zijn,waarom mogen wij,die het al zo moeilijk hebben gehad,niet een onbezorgde zwangerschap hebben.

Aqui jij zit ook alweer op 15 weken en een dag,lekker gevoel he,de tijd gaat nu langzaamaan sneller hoor.

17. P26

P26 Niet meer actief

jo, een collega vertelde idd vandaag over de spelen in de buurt. Leuk dat jij als vrijwilligster meedoet.
    Hoe is de echo gegaan?

Vlinder, ik voel me alweer een heel stuk beter, vanochtend ook weer gewerkt. Maar ik blijf nog last van de buik houden, ws door de obstipatie, ik lijk wel 3 maanden zwanger zo dik is hij ;). Ik ga straks maar even wat lactulose halen bij de drogist. Dit zal vast helpen. Je wordt niet alleen dikker, maar ook op de weegschaal tikt het aan. Hoe gaat het met jou? Werkt de metamucil al?

Met oma gaat het stukken beter, ze knapt langzaam weer op. Ze kookt wel weer zelf sinds vorige week, ze gaat weer af en toe wat op de fiets doen.

Pip wat vervelend dat je zo ziek bent, ik hoop dat je snel weer wat opknapt.

Ilja hoe is de echo gegaan?

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @P26: fijn dat de embryo's 8-cellig en van zo'n goede kwaliteit waren. Succes met broeden! Voor die obstipatie wel vragen naar iets dat je mag hebben als je zwanger bent, hè!!

@Jo: veel plezier bij de zomerspelweek. Succes met spuiten!

@Pip: beterschap!

@Ilja: hoe is het nu?

@Vlinder: ja, 15 weken is een mooie mijlpaal :) Ben er blij mee.
    Gisteren was ik druk. Eerst op kraamvisite geweest *smelt* en later naar de haptonoom. En ik was doodmoe, omdat ik dinsdagavond naar de film was geweest. Ik merk, dat als ik laat naar bed ga, ik mij niet fit voel. Zelfs al kan ik uitslapen. Gisteravond was ik dus doodop.
    Hoe is het met jou?

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Jo: leuke foto's!!!

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik kan ook niet te druk doen en te laat naar bed gaan,ook ik ben dan niet fit.Wat fijn dat je kon genieten van op kraamvisite gaan,binnenkort komen ze naar jou.
    Ik ben soms zo benauwd en heb af en toe hartkloppingen,dat is wel eens lastig.Morgen mogen wij weer naar de gyneacoloog,dan weten we ook weer hoe het met mijn baarmoedermond gaat en kunne we ons kleintje zien,eigenlijk hopen we het geslacht het kunnen ontdekken:D

P wat fijn dat het zo goed gaat met je oma,dat is een ouwe taaie zeg,wees maar zuinig op zo'n lieverd.
    Lactulose is raar spul hoor,daar krijg je erge krampen van,kun je niet wat anders halen.Ik hoop dat je snel van de obstipatie af bent,er is niks lastigers.

Deel Deze Pagina