Succes weer bij de gyn morgen, Vlinder. Toch spannend weer... Zou wel vroeg zijn, het geslacht met 16 weken, maar het kan wel!
De echo was zo bijzonder. Het kindje is al redelijk groot. En het beweegd volop. Ik had een smile van oor tot oor toen ik het zag. Toen ik vroeg waneer ik kan gaan genieten zei de gyn ik weet het niet. Er zit nog steeds een bloeding in de baarmoeder. We weten niet welke kant het opgaat. De gyn zei ik leef erg met jullie mee. De spanning die jullie voelen voel ik ook. Ken de gyn al heel lang en het is zo'n lieve man. Ik moet volgende week weer komen normaal is het aan het eind wekelijks. Nu voor mij al aan het begin vind dit echt niet erg. Extra controle is nu erg fijn in deze onzekere tijd. En ja er komt weer een bloeding aan meestal heb ik die op vrijdag. Dus misschien zit ik er morgen wel weer al hoop ik van niet. We hopen zo dat dit goed mag gaan. Wat is het een vechtertje die kleine. De echo gaf aan 11 weken na nieuwe meting 10 weken en 6 dagen. Super gewoon het is zo bijzonder. Maar ben nog wel erg bang. Deze echo is wel erg bijzonder en heeeeeeeel mooi. Heb 3 foto's meegekregen heb al een boek vol met echo fototjes. Hou jullie op de hoogte
Ilja, wat fijn dat het kindje zich goed ontwikkelt. Hij ligt mooi op schema, zelfs iets voor. Maar de onzekerheid blijft. Waar komt dat bloed toch vandaan? En waarom toch steeds op vrijdag? Het blijft slopend... Ik wens je wederom veel sterkte toe.
ilja wat fijn dat je wederom zo'n goede echo hebt gehad. Dat stelt toch weer gerust. Toch raar dat je steeds die bloedingen hebt, onzeker. Gelukkig sta je goed onder controle.
Ilja ik vertelde laatst al dat ik een collega had die hetzelfde als jou mee moest maken en zij kreeg een gezonde dochter,zij moest alleen rust houden.Ze mocht dus niet meer dan thuis blijven,bank hangen en op bed liggen.Gelukkig doet de kleine het goed,hij/zij heefte r dus blijkbaar geen last van.Ik hoop voor je dat je morgen niet weer een bloeding krijgt,sterkte lieverd. Aqui de vorige keer zagen we met 16 weken Jesse zijn geslacht ook al en daarom hopen we eigenlijk morgen ook iets te zien.Ik heb het gevoel de baby dagelijks meerdere malen per dag te voelen,vooral als ik over mijn buik wiebel met mijn vingers,bijzonder gevoel vind ik dat.Voel jij de kleine ook nog steeds,ik vind het zo super dat ik met jou deze kleine dingetjes kan delen,gewoon omdat we zo dicht bij elkaar zitten met het aantal weken.
Vlinder het lijkt me zo'n wonderlijk gevoel, ik hoop het ook snel mee te mogen maken. Het is idd fijn voor je dat je iemand hebt waarmee je jouw dingen kan delen.
Vlinder: ja, ik voel de kleine ook meerdere keren per dag, vooral als ik gegeten heb en daarna even rustig zit. Geweldig gevoel!!! En inderdaad bijzonder om dit te kunnen delen die en ongeveer even ver zwanger is, en ook een kindje verloren heeft in het verleden! Mooi.
We zijn nu pas terug van de gyneacoloog,alles is heel goed moet de kleine,hij/zij had helaas de beentjes opgetrokken en daardoor konden we niet zien wat het geslacht is.Volgens de gyn kun je dat normaal al heel goed zien.Ik ben nu 16 weken en 4 dagen maar volgens de gyn ben ik meer 17 weken,dat geven alle metingen aan,mooi meegenomen.
kijk aan 17 weken al. Dat schiet al op. Mijn zus mag ook volgende week voor de 20 weken echo. Zelf denkt ze dat ze dan 19 weken is. Ook zij willen het geslacht graag weten.
@Vlinder: fijn dat alles goed is met jullie kindje, dat is toch het belangrijkste. De volgende keer zien jullie vast of het een meisje of een jongen is. @P26: is je zus al weer bijna 20 weken... dat moet voor jou toch (ook) moeilijk zijn. Dikke knuffel. Enne: goed broeden, hè. Doe maar lekker rustig aan. @Hier: gordijnen besteld voor de babykamer. Met dieren erop. Ze zijn echt leuk. En van mijn man heb ik een truitje voor de kleine gekregen met daarop: I ♥ Mama. Lief, hè...
Leuk dat jullie alweer met de babykamer bezig zijn. Ik vind het idd soms wel moelijk, vanavond kwamen ze met het gezin weer bij mijn ouders, en mijn broer was er ook met de kleine. Nou ik heb mijn portie wel weer gehad. We zijn ook vlot naar huis gegaan. We kijken nu The dogwisperer.
P het is ook niet makkelijk als je broer en zus een gezinnetje hebben en het bij jou maar niet wil lukken,als iedereen dan bij elkaar zit met hun kinderen dan pas weet je wat jij niet hebt.Ik hoop zo dat het nu bij jullie is gelukt en jullie volgend jaar met jullie kindje(s) er rustig bij kunnen zitten zonder je verdrietig te voelen. Aqui wat fijn dat jullie al gordijntjes hebben besteld,het is zo fijn bezig te mogen zijn met de babykamer van je aanstaande kindje.Wanneer mogen jullie weer naar de verloskundige gaan,of naar de gyneacoloog. Famke waar ben jij gebleven,ik ben erg benieuwd hoe het nu met jou en jullie kleintje gaat,hebben jullie de 20 weken echo al gehad. Ilja hoe is jou vrijdag verlopen,heb je weer bloedverlies gehad,of is het je nu eens bespaard gebleven. Jo hoe was je echo,was de gyneacoloog tevreden,ik hoop zo van wel. Quinty hoe is het met jou,je leest hier wel mee,maar schrijft helaas niet mee. Hier gaat alles goed,ik ben zo blij na gisteren,we hebben een geweldig mooie echo gehad.Ons kleintje zwaaide zelfs en vouwde zijn of haar handjes,dat is zo'n ontroerend moment
Vlinder dat lijkt me zo mooi om je kindje zo al te kunnen zien, terwijl het nog in je buik zit. Ilja hoe gaat het? Jo hoe is de echo gegaan? Hoe gaat het met de rest? Gisteren weer een avonddienst gewerkt, toch wel weer fijn om te kunnen werken. Ik heb nog geen zwangerschapsverschijnselen. Toch hoop ik er wel op. Al had ik dat de vorige keer ook niet.
P het is heel speciaal om je kindje te kunnen bewonderen via een echo,ik hoop voor jullie dat jullie dit spoedig ook mogen mee maken. Ik vind het ook zo bijzonder om dagelijks van die kleine beweginkjes te voelen in mijn buik,dat is ook heel speciaal. Wanneer mag je gaan bloedprikken of een test doen.
Vlinder: wat heerlijk dat de echo zo goed was! Lijkt me zo mooi om te zien!! P: moeilijk hoor! Voor je zus natuurlijk ook, want die gunt jullie natuurlijk hetzelfde geluk, maar ja, daar word je niet zwanger van he? Hoe gaat 't verder met de wachtweken? Mijn broertje heeft geen vriendin op het moment en eerlijk gezegd vind ik dat een heerlijk rustig gevoel. (Kan hij me ook niet inhalen met zwangerschappen en zo ). Verder gun ik hem natuurlijk echt wel zijn geluk, maar stiekum is 't wel lekker te weten dat hij nog niet zo ver is. Aqui: dus lekker aan 't inrichten! Heel veel plezier!! En straks een foto in je vrienden-album he? hier: echo ging goed, zaten veel kleine follikels, zelfs alweer 2 van 8 of 9 mm? Beetje vreemd, want menstruatie moest nog komen, maar goed. Cystes zijn het niet, die waren vorige keer al zo'n 22 mm, dus die waren in ieder geval weg! Al 2 dagen een beetje ongi, dus ik denk dat ik gisteren als dag 1 reken, dan mag ik morgen weer gaan spuiten en gaan we dus weer beginnen! Dr Z zag trouwens niet zo veel in het suprefact (neusspray) verhaal, hij dacht dat het niet veel toe zou voegen. Terwijl Dr S er juist van overtuigd was dat dat het probleem zou zijn. Nou ja, we zullen zien. Knuffel 4 all!!
Jo fijn dat je kan starten. Nu op weg maar het goede doel. Lastig hè wanneer de ene arts het ene zegt en de andere het ander. Vlinder vrijdag heb ik de bloedtest. Vanavond nog werken en dan lekker een weekje rust, op wat kleine dingen na voor het werk.
Jo wat fijn weer iets van je te horen,dus je mensturatie zit er aan te komen,hoeplijk breekt die snel door.Wat fijn dat er al weer follikels waren,wel wat raar dat je ze nu al hebt en nog niet ongi bent geworden.Hopelijk kun je snel starten met de volgende ronde. P vrijdag krijg je dus de bloeduitslag,spannend weekje wordt dit dan voor jullie.Wat fijn dat je even een weekje rust hebt,dat heb je wel verdiend.
Ik mag donderdag a.s. weer naar de verloskundige. Heb er zin in! Ze zal alleen geen echo maken (dat kan niet op die locatie). Gisteren hebben we mijn schoonmoeder naar het hartje van de baby laten luisteren. @Jo: Ik zou die neusspray toch maar proberen, misschien is dat voor jullie DE sleutel!! Succes met spuiten in ieder geval, hopelijk veel mooie follikels straks. Jo schreef: Dat dacht ik ook, maar mijn zus werd zwanger van 1x seks met haar ex met 1 eileider op haar 37ste... De man heeft het kind erkend enzo... maar ik begrijp wat je bedoelt, de kans is zo wel een heel stuk kleiner, dan wanneer hij een partner zou hebben! Zal een foto maken als de gordijntjes hangen. @P26: spannend, vrijdag bloedtest... maandag de uitslag? Duim, duim... @Vlinder: vandaag 17 weken? Mooi, hè... Wanneer ga jij weer naar de gyn? @Ilja: hoe is het met jou? Niet meer gebloed, hoop ik...
Lang geleden dat ik geschreven heb! Heb wel alles meegelezen. Dus volledig op de hoogte. Had nog vakantie dus veel weg en dan meelezen op Iphone maar daar lange verhalen op typen is niet echt een succes. Met mij gaat alles zn gangetje ik merk dat ik het nog steeds erg moeilijk heb met alles wat er is gebeurd het afgelopen jaar en zit dus niet helemaal goed in mijn vel.Gaat eigenlijk met Ups en Downs. Afgelopen weekend mijn vrijgezellefeestje gehad was erg gezellig en besef je weer even hoeveel lieve vriendinnetjes je eigenlijk allemaal hebt. Veel te veel gedronken en gisteren een fikse kater!Nu weer alles normaal het werkende leven is weer begonnen en ook zal ik na mijn huwlijk me weer storten in de wereld van IVF/ICSI. Zodra ik ongesteld wordt ga ik met de pil beginnen dus eind sept starten! Spannend weer. Fijn te lezen dat het met iedereen die zwanger is goed gaat! Kan me voorstellen dat elke echo weer gerusstellend is. P26: Ik duim voor je dat de topembryo's blijven zitten! Jo: Fijn dat je bijna mag beginnen met spuiten! Wat stom dat ze in heerenveen anti superfact zijn niet naar luisteren hoor! Heb vriendin die is gyneacoloog in Belgie en die gaf aan dat nederland achterloopt met veel dingen en dat ze zich vaak afgeven op behandelingen in het buitenland! Denk dat dr S goed weet wat hij doet! Had je nog gekeken welke vitamines je nou had gekregen van hem? XXXX