Quinty fijn dat je een geslaagd vrijgezellenfeest hebt gehad. Ik hoop echt dat het straks allemaal goed verloopt voor jullie. Jo ik krijg vrijdag ook de uislag, ik laat zo vroeg mogelijk bloedprikken en dan heb ik 's middags de uitslag. Hoe gaat het met de rest?
Oh, gelukkig gaat dan niet het hele weekend er over heen! Spannend!!! Hoop dat het raak is. Laat je het weten? Quinty, fijn dat je vrijgezellenfeest een succes was en nu weer op naar een goede poging!! Veel succes alvast!
Hoe gaat het vandaag met iedereen? Vanmiddag werd ik erg moe, het liefste ging ik even lekker op de bank, maar geen tijd daarvoor. De onderbuik is toch echt wel gevoelig, niet pijnlijk. Alleen maar bij het zitten, opstaan en zonet ook met lachen. Blijven duimen en praten tegen Suske en Wiske.
P ik hoop zo voor je dat de moeheid en buikpijn een zwangerschap als voorteken zijn,nog twee daagjes en je weet het. Aqui heb je al weer wat aan de babykamer gedaan,wij nog niet zoveel,wel hebben we al een babykamer,een box,een kinderwagen,badje,electrische luieremmer en we hebben al vele onderlakentjes,hydrofieleluiers,omslagdoeken,etc.Wat is het leuk om wat te kunnen en mogen kopen voor je kleintjes. Jo ben je alweer naar de gyneacoloog geweest,ik hoop zo dat het binnenkort eens raak is bij jou,en ik zou ook die neusspray maar wel gebruiken,heb er vaker goed nieuws over gehoord. Ilja waar ben je,laat je snel weer wat van je horen. Quinty wat fijn dat je vrijgezellenfeest geslaagd was en nu op naar jullie huwelijksdag. Famke lieve meid waar ben je? Pip als je hier nog meeleest hoe gaat het nu met je,ben je wer wat opgeknapt. Vandaag was ik even bij de huisarts en hij heeft wer even geluisterd naar het hartje van de kleine,wat is dat fantastisch zeg,maar die kleine van ons laat zich niet snel vinden,hij is even een poosje op zoek geweest. Mijn buik groeit nu flink en ik ben gisteren weer om positiemode geweest en eindelijk geslaagd,gelukkig.
P: de duimen draaien volop hier. Vlinder: we hebben nog geen nieuwe aankopen gedaan sinds de gordijnen. De kast staat er, de commode willen we bestellen met 20 weken (krijgen we van schoonouders), de wieg is de familiewieg van mijn mans familie, de box krijgen/lenen we van een vriendin, de wandelwagen moeten we nog uitzoeken. We hebben ook nog 3 dozen met hydrofylluiers, omslagdoek en beddegoed voor 'n ledikantje staan, die deels nog niet eens open zijn geweest. Daar moeten we eens naar kijken. Fijn, hè, het hartje horen. Heerlijk. En fijn dat je geslaagd bent met de positiemode. Klingel: al terug van honeymoon? Ilja: laat je wat horen? Pip: hoe is het? Hopelijk beter?
Even snel ego-berichtje, want ben zo moe van volleybaltraining... Morgen (of overmorgen) flink spierpijn vrees ik Vandaag voor de 3e x 125 eh gespoten en dan morgen en vrijdag 100 eh en zaterdagochtend FM. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze een beetje gelijkmatig groeien, er waren vorige keer namelijk al 2 wat grotere follikels te zien... P: ik duim nog steeds hoor! Nog 1,5 dag!
jo ik ben nieuwsgierig naar zaterdag. Ik hoop dat ze goed groeien. Spuit je een keer of twee keer per dag. Morgen mag ik bloed laten prikken, gisterenavond was ik erg verdrietig, onzeker. Ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben en meestal is mijn gevoel wel goed.(behalve de laatste keer dan) Maar wanneer ik wel zwanger ben, ben ik bang dat het weer niet goed gaat. De vorige keer kreeg ik de dag voordat we hoorden dat we een miskraam kregen een acute blaasontsteking. De teststrook gaf ook aan dat ik een hoog eiwitgehalte had in de urine. Ik word onzeker, zou dit ermee te maken hebben gehad.....arggggg ik maak mezelf gek met piekeren.
Jo: het lijkt wel of iedereen in Heerenveen op hetzelfde schema zit, eerst 3 dagen 125, dan terug naar 100 eh? P: ik kan me je onzekerheid voorstellen. Als je nu zwanger bent, wat ik heel erg hoop, dan blijf je vermoedelijk toch angstig tot de 12 weken voorbij zijn. Je hebt de vorige keer zo laat nog een miskraam gehad... ik moet toegeven dat dit een hele tijd mijn angst is geweest. Ze zeiden toch dat die blaasontsteking er los van stond? Heb je ooit naar de oorzaak gevraagd? De 11e week is wel de week dat de placenta de productie van progesteron moet overnemen van het corpus luteum. Dat gaat een enkele keer fout. Dikke knuffel...
Hallo Allemaal Sorry dat ik niet eerder hier ben geweest, maar ik kon gewoon even niet. Aantal slechte dagen achter de rug. Voelde me totaal niet lekker. Wel al bijna 2 weken geen bloedingen gehad. Verlies wel veel oud bloed, maar de gyn zegt het moet er ook uit. Vandaag weer voor echo geweest. Alles ziet er goed uit kindje is erg druk. En de groei gaat ook erg goed. Ik ga nu van wekelijks naar 1 keer in de 2 weken. Dat vind ik wel eng, maar is er iets ik mag altijd bellen. De bloeding zit er nog steeds, maar blijft op zijn plek zitten. Wordt niet groter en het kan geen kwaad meer volgens de gyn. Hij heeft er een goed gevoel bij. Wel mag ik nu stoppen met de utrogestan waaraan ik weer begonnen was op advies van de gyn i.v.m die bloedingen. Ik vind het stoppen wel even spannend aan de andere kant ook wel erg fijn. Het heeft ons behoorlijk gesloopt de afgelopen weken. De spanningen door de bloedingen. We hopen nu eindelijk te kunnen genieten. Ik leef nu naar de 27 weken toe dan is het levensvatbaar en dan pas durf ik echt te genieten. De angst blijft het is zo eng om mee te moeten maken. Maar wat een vechtertje heb ik in mijn buik erg bijzonder. Laat snel weer even van me horen. Hoe is het met iedereen hier. Ga snel even terug lezen. Denk wel aan jullie allemaal. Sorry dat ik even tijd voor mezelf nam. Het is zo fijn dat jullie meeleven bedankt
Ilja, goed om wat van je te horen. Fijn dat het er goed uitziet voor je kleintje. Wel spannend om te stoppen met de Utrogestan. Heel veel sterkte en succes de komenende tijd. Ilja-baby: houd je goed vast daarbinnen!
Ilja wat fijn dat de kleine het zo goed doet,dat moet je wel moed geven in deze zware periode.Bloedverlies is niet niks en dan de onzekerheid erbij hoe het met de kleine komt,ik vind je een sterke vrouw. Ik hoop dat je snel op de 27 weken mag zitten,je bent nu al bijna 12 weken zie ik,dat is al een mijlpaal voor jullie. P nog even een dagje geduld en je weet of je zwanger bent,mocht dit zo zijn dan snap ik je bezorgdheid,maar kijk naar mij,na 10 miskramen en een vroeggeboorte is het toch weer gelukt,hopelijk kun je daar wat hoop uit putten. Aqui wanneer mochten jullie ook alweer naar de verloskundige gaan,ik ben wat vergeetachtig,sorry. Jo ik hoop zo dat je vele follikels mag hebben zaterdag,wanneer zou je ongeveer naar dd kunnen? Hier gaat het goed,ben vandaag wat moe,maar dat komt door het motiverende weertje buiten:x,je wordt er zo vrolijk van. Voor iedereen een dikke knuffel vanaf hier en voor Ilja een dubbele.
Ilja wat een goed teken dat je nu 1x in de 2 weken voor controle gaat, dat betekend toch dat de arts er meer vertrouwen in heeft. Wel spannend voor jullie. Aqui, volgens dr V stond dit er los van. Hij zei "Zeg maar waar het fout is gegaan". Maar mocht ik wel zwanger zijn, dan ga ik nog wel mijn angsten met dr Z bespreken. Bloeddruk meten, urine testen, progesteron in de gaten houden.
Alles was goed. Mijn baarmoeder voelde goed aan en het hartje klopte krachtig. Bloeddruk was mooi laag. De verloskundige was tevreden. Ze heeft ook al mijn vragen beantwoord. Ze vond het wel normaal dat ik nog steeds moe ben, dat hoorde ze wel meer. Mijn HB is 4 weken geleden geprikt en dat zag er goed uit. Er was dus geen reden aan te nemen dat ik een ijzertekort heb.
Oh ja: ik mag extra controles vanwege het verlies van Sterre. Ik mocht zelf zeggen wanneer ik weer wilde komen: over 3 weken heb ik gezegd.
Aqui wat fijn dat ook jullie kleintje het zo goed doet,ik ben ook blij dat je zo vaak mag komen als je wilt. Ik was ook steeds zo moe,maar sinds een week is het beter geworden,ik eet trouwens iedere morgen een dubbel stukje roggebrood met stroop en kaas,daar zit veel ijzer in.
vergeet niet om appelstroop te eten, hier zit ook veel ijzer in. En spinazie en volgens mij de meeste groene groentes wel.
P ik eet heel veel groene groenten en natuurlijk ook lekker veel fruit,ik krijg mijn portie vitamines en mineralen wel binnen. Succes morgen met afwachten,laat je ons snel wat weten?