mijn man heeft net gebeld, ik zit thuis te wachten op de bezichtiging. Hij heeft voor mij gebeld naar het ZH. HCG 235 progesteron in de 100. hoeveel weet ik nu niet meer.
Dat meen je niet dan ben je dus zwanger!!!!!! Wat een hoog HCG een tweeling? lekker genieten van dit nieuws!!! XXXXX
p26 wat een goed nieuws Wat een mooie uitslag wel hoog inderdaad, misschien zijn het er wel 2. Super gewoon Vraagje mag je gewoon overstappen van multivitamine voor de zwangere vrouw. Wordt van Gravitimon erg misselijk. Hoe weet ik dat ben er nu 2 dagen mee gestopt en voel me stukken beter. En hoor het meer om me heen. Wil nu overstap op Davitamon compleet mama met visolie. Moet dit van de internist de hele zwangerschap gebruiken. Ik voel me redelijk 2 weken geleden vandaag precies heb ik voor het laatste een grote bloeding gehad. Ben gestopt met de utrogestan erg spannend. Verlies wel meer oud bloed nu, maar dat is niet erg zei de gyn. het is goed dat dit eruit komt. Ben bijna 12 weken en besef het gewoon niet.
P van harte gefeliciteerd met je prille zwangerschap wat een fantastisch nieuws meid,hopelijk is/zijn dit plak beebjes Ilja je kunt gewoon overstappen dat kan geen kwaad,ik gebruik tarwekiemolie en vitamine b-complex,ook de gehele zwangerschap door. Hier vandaag een vervelende dag,ik heb zo'n darmkrampen gehad vandaag,daar word ik zo onzeker van.Gelukkig is de pijn nu weer weg,maar ik moet niet teveel van dit soort dagen hebben hoor.
vlinder wat akelig dat je zo'n last hebt van de darmen. Het bepaalt toch de hele dag. Ilja de vorige keer had ik 10 dagen na de tp een hcg van 48, hij bleef toen ook heel erg stijgen en toen zeiden ze ook al dat het kon wijzen op een tweeling. Ik hou er maar vast rekening mee. Fijn dat het bloeden lijkt te stoppen, aangezien je nu nog oud bloed verliest. Bijna twaalf weken, dan heb je deze mijlpaal gehaald. woensdag over een week hebben we de eerste echo staan.
P ik ben echt heel blij voor julie dat het weer is gelukt,een tweeling zou wel leuk zijn he. Mijn darmen waren net alweer aan de gang,kan niet zeggen er zo blij mee te zijn,ben alweer onzeker.
Dikke knuffel vlinder! Zou willen dat ik iets voor je kan doen... Misschien een kleine troost. Ik heb ook al 3 dagen heel erg last van mijn darmen, misschien heerst er iets?
hormonen kunnen heel veel doen met de darmen. Ik raakte tijdens het spuiten geopstipeerd. Hoe gaat het jo? Alles nog onder controle?
Ja, hier gaat 't nog goed. Voel al wel 'rammelende eierstokken' dus ik denk dat er wel weer wat eitjes zullen zitten. Morgen de 1e FM. Vanaf wanneer moest jij eigenlijk Orgulatran of Cetrotide spuiten?
Dat zal bij mij wel hetzelfde zijn dan. Morgen hier ook dag 8. Alleen heeft Dr S bij mij cetrotide aangestreept. Ik weet niet wat het verschil is, maar het zal wel hetzelfde doen...
Jo wat spannend zeg,ik hoop zo dat er flink wat follikels zijn,eigenlijk hoop ik dat gewoon de juiste er tussen zit en dat je nu snel zwanger mag zijn. P hoe voel je je,vast erg gelukkig,maar ook wat onzeker denk ik.Probeer te genieten van die goede nieuws en op naar de 9 maanden.
jo volgens mij is cetrotide een medicijn dat je nog zelf moet mengen, Orgalutran is al kant en klaar in een spuit. De werking is volgens mij precies hetzelfde. vlinder, ik kan het nog niet helemaal bevatten, maar ik lig nu wel lekker op de bank met een zere buik en ik weet nu gewoon waarvan het komt, daar wordt ik dan wel weer vrolijk van. Zal het Suske of Wiske worden, of allebei?
P26: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Ik ben superblij voor jullie dat het gelukt is en ik hoop van harte dat jullie over ruim 8 maanden een gezond kindje in jullie armen houden. Mooie HCG waarde, zeg. Hoeveel dagen na TP was het? Jo: hoeveel follikels zaten er?
Vlinder: hoe is het met de darmen? Ilja: volgens mij kun je gewoon overstappen op een andere multivitamine.
Aqui het gaat vrij goed met mijn darmen,vannacht veel last gehad,maar sinds het einde van de morgen gaat het steeds beter.Heb net twee uurtjes geslapen,ik was zo moe,gelukkig voel ik me nu weer fitter. Hoe is het verder met jou,ga je s'middags ook slapen,als je moe bent moet je dat eigenlijk wel doen hoor. P heb je nog iemand verteld dat je zwanger bent,ik ben zo blij voor jou,je bent nu vast reuze blij. Jo ben je alweer thuis,ik ben n.l erg benieuwd hoeveel follikels je had.