wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Vanmiddag erg veel buikkramp in de darmen, en zeker een gevoelige baarmoeder.

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P heb je last van obstipatie,daar kreeg ik erge krampen van in mijn darmen,w.b.t de baarmoeder daarvan weet ik niet waar de krampen vandaan komen.Als je het niet vertrouwd kun je altijd de gyneacoloog even bellen.
    Hoe is het nu met de krampen,is het wat gestopt.

3. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Even heel kort gaat niet zo lekker hier.
    Woensdag nacht gillend wakker geworden.
    Kon niet meer overeind komen.
    Zulke buikpijn dat ik had dacht dat het kwam omdat ik zo nodig moest plassen.
    Manlief een teil gepakt en op geplast dit was het niet de pijn bleef.
    Paracetemol genomen en toen dat werkte weer gaan slapen.
    Toen ik wakker werd wederom die pijn vreselijk gewoon.
    Ik kon niks ik dacht echt het is goed mis.
    Heb veel darm problemen alleen de pijn zat erg laag voor de darmen.
    in de ochtend weer 2 paracetemols genomen in 1 keer dat werkte snel.
    En op de wc gaan zitten en daar kwam wel wat uit de darmen poeh.
    Het luchtte ook wel iets op, maar niet genoeg.
    Het kwam ook om de zoveel tijd.
    Uiteindelijk de gyn gebeld en de assistent heeft overlegd met mijn gyn.
    En die zei zie het maar aan ik was helemaal in tranen en overstuur.
    Aankijken waarom ik bel niet zomaar en ben al helemaal niet iemand die snel naar paracetemol grijpt.
    Mijn man zegt ook ja wat moeten zei doen ik zei gerust stellen misschien.
    Maar helaas ik mocht niet komen alleen als het erger werd nog erger dat kan gewoon niet.
    Het zal wel liggen aan de bloeding ( hematoom die er zit ) werd er gezegd.
    Ja natuurlijk schuif daar alles maar op lekker makkelijk.
    Nog heb ik veel pijn, ben extreem moe zak soms gewoon weg en knallende koppijn.
    Het zit me helemaal niet lekker, maar goed ze doen niks.
    Weer bellen heeft toch geen zin.
    Volgende week donderdag heb ik weer een afspraak en dan zeg ik het wel even.
    Dat ik het niet leuk vond hij zei toen we doen er nu 2 weken tussen.
    Normaal was het om de week wegens de bloedingen.
    Ik zei 2 weken vind ik wel eng ach als er wat is bel je gewoon.
    Dat werkt dus ook niet echt.
    En ik mocht geen paracetemol nemen wat moet ik dan van de huisarts mocht het gewoon tot 4 stuks.
    Ook ben ik erachter gekomen dat ze de termijnecho zijn vergeten bij mij.
    Waardeloos had al weinig vertrouwen in artsen, maar dat wordt nu nog meer.
    En natuurlijk maak ik me misschien snel zorgen, maar deze zwangerschap is ook niet niks.
    moest het effe kwijt ga weer slapen nu
    En hou jullie op de hoogte

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ilja wat ontzettend kl*te zeg,maar ik zou wel weer bellen als ik jou was,de aanhouder wint.Je weet n.l niet wat het is,het kunnen idd je darmen zijn maar door obstipatie kun je ook ernstige problemen krijgen.
    Ik heb ook erge last van mijn darmen gehad en ik krijg daar nu metamucil voor en ik voel me daar erg goed bij.
    Je moet echt niet tot volgende week wachten hoor,die pijn is niet normaal en je moet ook tegen de assistente zeggen dat je gy heeft gezegt dat je kon komen al er wat was.
    Je mag trouwens 4 paracetamol per dag en in uiterste gevallen mag je 8 nemen,heeft de gyn en zelfs de verloskundige gezegt.

5. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Ilja : sterkte ik zou gewoon de gyneacoloog bellen en erop staan dat je langs wilt komen voor het weekend!
    Vlinder: Hoe gaat het met jou voel je je alweer wat beter. Het is in elk geval mooi weer en volgens mij blijft het dit weeknd ook zo.
    P;Misschien de beginnende zwangerschapskwaaltjes? spannend volg week echo toch?
    JO : succes morgen ik PB je nog even!

Wij gaan 18 september trouwen dus over precies 2 wekeñ! Spanning begint toe te slaan en ineens zijn er allemaal nog kleine dingetjes die geregeld moeten worden! Ben dan echt een getrouwde vrouw. Week na het trouwen geven wij nog een feest voor alle vrienden de 18e doen we het klein voor een intiem gezelschap!
    Ben inmiddels 4 weken aan het dieeten en de eerste zes kilo zijn eraf, heeb nog een weekje de tijd dan moeet de jurk worden afgepast! dus hopende op nog 2 kilo.
    Morgen ben ik jarig en heb besloten dat ik dan een heerlijk wijntje mag drinken kan ik me nu al op verheugen!!!!

Meiden geniet van deze stralende dag en tot snel!

XXXX

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Quinty wat een heerlijk vooruitzicht,een glaasje wijn,je verjaardag en een geweldige trouwerij,geniet er maar van,dat heb je verdiend.
    Wat moet je veel afvallen voor de jurk,was je 8 kilo te zwaar?
    Hoe oud word je morgen als ik vragen mag,niet dat het wat uit maakt maar ben nieuwschierig.

Met mij gaat het vandaag wat beter,ik mag niet klagen,de hoofdpijn is gelukkig weer weg.Ben alleen nog flink verkouden,maar dat gaat ook wel weer over.
    Het is vandaag gelukkig weer beter weer en het weekend wordt nog beter,je treft het morgen.

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    vlinder: beterschap! Fijn dat het vandaag al wel weer wat beter gaat, zit je niet op te wachten zo'n erge verkoudheid!

P: ook last van de darmen dus? Sterkte ermee

Quinty: nog 2 weken dus, leuk hoor!! Maar moest jij zoveel afvallen? Ik heb jou gezien, maar had niet die indruk... :(
    Zes kilo is ook al behoorlijk zeg!
    Morgen lekker wijntje, heerlijk he?! Ik gun mezelf ook altijd een wijntje na een negatieve zwangerschapstest, troostwijn :)

Ilja: klinkt heftig allemaal zeg! Hoop dat het ziekenhuis je toch wil helpen! Sterkte ermee ook!

ego: morgen punctie om half 1 en om 12 uur aanwezig zijn, dus om half 9 ongeveer weg. En niks meer eten en drinken vanaf 12 uur vannacht :(. Dat vind ik nog het moeilijkste!
    En dan maar hopen op veel eitjes en veel bevruchtingen!

liefs!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #3848 Aquilegia, 3 sep 2010
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
    @Vlinder: de training ging toch best wel goed, het was alleen een beetje gekke situatie... Zwangerschap gaat ook goed. Over 2 weken weer naar de VK en over 3 weken de extra uitgebreide 20-weken echo.
    Gelukkig voel je je al beter!

@P26: sterkte met de darmkrampen, misschien heb je ook nog innestelingskrampen?

@Ilja: sterkte, als je echt zoveel pijn hebt, moet je er op staan dat je gezien wordt door een arts.
    Ik leef erg met je mee. Ik snap ook dat je het heel moeilijk hebt. Ik ben wel met Vlinder eens, dat we alleen iets van jou lezen als je het heel moeilijk hebt. Het is ook niet niks. In dat soort situaties, bij pijn of een bloeding, kun je moeilijk verwachten dat je met ons gaat meeleven en op ons gaat reageren. Dat verwacht ik op zulke momenten niet. Dan zijn wij er voor jou. Maar als het wat rustiger is bij jou, dan kun je natuurlijk wel op ons reageren! Maar dan horen of zien we jou helemaal niet. Wat dat betreft sluit ik me blij Vlinder aan. Hier lezen en schrijven is natuurlijk vrijblijvend. Ik kon ook niet zoveel schrijven de afgelopen week. Maar ik probeer wel iedereen wat aandacht te geven, als dat mogelijk is. Gebruik je die doppler nog? Volgens mij kan dat dus echt GEEN kwaad. Het is geruststellend voor je. Dat had ik al geschreven, maar ik vind het zo jammer dat ik daar dan vervolgens geen reactie op krijg. Dan denk ik: heeft ze het nu gelezen, of niet?

@Quinty: wat leuk dat je gaat trouwen over 2 weken. 6 kg eraf, dat is heel wat!! Gefeliciteer alvast met je verjaardag en geniet van je wijntje!

@Jo: heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes bij de punctie morgen. Ik hoop op veel eitjes en bevruchtingen en een succesvolle verse TP voo jullie!!!

@Hier: ingebroken in de (nieuwe) leaseauto vannacht om 4.30. Onze buurman hoorde het, verjoeg de inbrekers en belde bij ons aan om het te melden. Daarna nauwelijks meer geslapen. Al die tijd een gewone auto gehad en niets gebeurd hier. En nog geen week een suv voor de deur (tijdelijk totdat de definitieve leaseauto er is, dat wordt geen suv) en ze breken erin in!!!! :x Ik was al niet weg van deze enorme bak (die voor ons ook geen functie/meerwaarde heeft, als je op een boerderij woont misschien wel, of als je 4 kinderen hebt), maar nu helemaal niet meer.

9. P26

P26 Niet meer actief

Jo ik hoop dat je morgen een hele goede punctie hebt. Ik vond het idd ook moeilijk om zolang nuchter te moeten blijven. Het komt vast goed.

Ilja ik vind ook dat wanneer je dit hebt, je er op moet staan voor controle. Het is toch niet normaal?

Vlinder, fijn dat je weer wat opknapt. Bijna de 20 weken echo, dan ben je alweer op de helft. Spannend hoor.

Quinty, nog 2 weken dus. Dat schiet al op, gelukkig zou het de aankomende tijd beter weer worden. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind het knap dat je al 6 kilo kwijt bent. Probeer het zo te houden he!!

Aqui, dat is ook schrikken zeg. Is er ook wat gestolen, of valt de schade mee.

De erge buikkramp is over. De test vanochtend was nog sneller als vorige week, bij het optrekken van de urine, kwam het 2e streepje er gelijk op.

En nog een goed nieuwtje, wij hebben onder voorbehoud ons huis verkocht. Goed dat we vakantie hebben straks, kunnen we opzoek naar een ander huis.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P wat super zeg en nu op zoek naar een mooi plekje voor jullie drietjes.
    Wat fijn dat de test zo snel positief was,dat is een hele geruststelling he.

Aqui wat ontzettend rot dat ze vannacht hebben geprobeerd in te breken in jullie SUV,ze dachten natuurlijk dat er wat te halen was.
    Dus de training viel mee,zo zie je maar je kunt het wel,al snap ik best dat je het wat onwennig vondt om het voor je collega's te doen.
    Dus jullie mogen over 3 weken voor de 20 weken echo,spannend he,wij mogen volgende week al gaan.

Jo succes morgen met de punctie,hopelijk zijn er heel veel bruikbare follikels,ik zal voor jullie duimen.

11. P26

P26 Niet meer actief

vlinder, dat was idd erg fijn.
    Gelukkig hebben we vakantie, dan kunnen we opzoek naar een andere koopwoning of huurwoning. We hebben eindelijk weer wat positieve dingen in ons leven, nu hopen dat we dit vast kunnen houden.

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P dat wordt een fijne vakantie en het geluk moet nu met jullie zijn.

Zo heeft iedereen weer gekeken naar het nieuws over het samenstellen van een kabinet,dat gaat hier nooit wat worden.Misschien dat ze met de Belgen kunnen onderhandelen,daar komen ze er ook niet uit.Zo daar gaat ons belastinggeld,wij maar bezuinigen en zei maar slap ouwehoeren,want meer kan het niet zijn,ze komen er nu al ruim twee maanden niet uit.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lief dat jullie meeleven met de autoinbraak. Het was alleen een kapotte ruit (die je dan wel moet laten maken natuurlijk, dus ergernis). Onze buurman heeft ze verjaagd voordat ze konden kijken of er wat in lag. Ook lag er niets van waarde in de auto, dat is onverstandig hier in de stad. Wel hebben we vandaag even een bloemetje gehaald voor onze buren.

Net voelde ik de baby heel heftig bewegen, dus ik zei snel dat mijn man zijn hand op mijn buik moest leggen. En hij kon de kleine ook voelen! Met 17 weken en 2 dagen. :D Hij bewoog een paar keer veel heftiger dan ik eerder in deze zwangerschap gevoeld had!! Leuk zeg!! Ik wens jullie dat allemaal van harte toe, voor zover dat stadium nog niet bereikt is.

P: wat fijn dat jullie huis bijna verkocht is!!! Super zeg.

Vlinder: ik zie dat je je banner hebt aangepast. :D

14. P26

P26 Niet meer actief

Aqui wat lijkt me dat fijn om de baby te kunnen voelen. Mijn zus is nu 20 weken, zij kan de baby niet voelen omdat de placenta aan de voorkant ligt.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik ben best wel jaloers op je hoor,doordat ik een achterover gekantelde baarmoeder heb,zit mijn kleintje veel achterin en daardoor voel ik hem wel maar niet heel heftig.Mijn vriend kan de kleine helaas nog niet voelen.

16. P26

P26 Niet meer actief

Dat is toch wel jammer hè? Kan het ook kwaad een gekantelde baarmoeder?

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P nee dat kan geen kwaad,er zijn heel veel vrouwen die dat hebben.
    Ik voel ons kleintje wel,maar doordat de kleine meer achterin zit voel ik hem minder.Ik voel af en toe plopjes en ik voel zwemmen in mijn buik en ik voel kriebels.Dit is toch allemaal wel erg speciaal hoor,hopelijk mag je dat ook mee maken dit keer.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik las dat we toch weer open zijn,gelukkig maar,ik wilde nog niet zonder jullie:D.

Hoe gaat het met iedereen.

19. P26

P26 Niet meer actief

gelukkig, het is weer ok met het topic.

Met mij gaat het goed, ik ben weer de hele week aan het werk. Vanochtend weer een intake gehad met een stagiaire en vanavond weer een avonddienst. Ik heb nog steeds bruinverlies, ben nu een week verder. Ik hoop niet dat het te lang duurt, ik wil er nu wel eens vanaf zijn. Ik zal een afspraak maken met de gyn voor de na-controle.

Hoe is het met de rest.

Jo lekker vakantie aan het vieren?

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P dat duurt wel heel lang,dat bruin verlies,ik zou maar eens de gyn bellen.
    Dus het werken gaat weer goed,daar heb je vast ook wel afleiding van.

Aqui ben je woensdag nog naar je zus en neefje geweest,hopelijk was je verkoudheid weer verdwenen.
    Hoe gaat het verder met jou en je kleintje,voel jij hem/haar ook zoveel:D

Quinty jij mag vandaag voor een echo van de follikels toch?Ik hoop dat je er dit keer aardig wat hebt,laat je ons snel wat weten.

Pip hoe gaat het nu met jou en kleine pip,heb je al een afspraak staan voor de 20 weken echo.

Hier gaat alles goed,alleen het hoesten gaat niet echt weg,verder mag ik niet klagen.Ik voel ons kleintje de hele dag in mijn buik bewegen:p,dat is toch zo'n speciaal gevoel,ik hoop dat Jo,P en Quinty dit ook snel mogen mee maken.

Deel Deze Pagina