je kan nog weken bruinverlies hebben na de curettage. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. Ik heb net gehoord dat ons huis is verkocht, de kopers hebben de financiering rond. We begonnen hem al aardig te knijpen, ze hadden nog uitstel gekregen van ons, omdat de bank hun flink aan het tegenwerken was. hehe eindelijk. Zoals het nu lijkt moeten we op 1 november uit ons huis.
@P26: gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!! @Vlinder: nee, ik ben niet meer bij mijn zus geweest. Ze moet veel naar artsen, ziekenhuizen, 's middags rusten, kolven... een heel dagprogramma, elke dag weer. We konden geen gaatje vinden dat we allebei kunnen. Vanmiddag een bruiloft, dan kan ik ook weer niet. Volgende week dan maar. Ik ben bijna niet meer verkouden, alleen 's morgens snotter ik nog wat. Ik voel de kleine veel bewegen. Woensdag heel veel en gisteren weer wat minder.... vanochtend nog ff met de AngelSound geluisterd voor de zekerheid. Maar het hartje klopt nog fier. Jammer dat al onze berichten van ruim een maand weg zijn!!!!
Echt balen dat alle berichten weg zijn! P: Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Aqui en Vlinder: fijn dat alles nu zo goed loopt met de zwangerschap! Hier alles oke. Hebben vanmorgen follikelmeting gehad en helaas er waren maar twee follikels dus hebben de poging afgebroken en ze gaan in heerenveen een IUI doen. (wel aardig van ze) 19 oktober tel consult met dr S uit Dusseldorff wat nu te doen. We weten dat het bij mij maandelijks kan verschillen. Februari dit jaar had ik na stimulatie maar 1 eicel en een maand later zes dus kan alle kanten op. Hoop alleen wel dat dat volg maand is heb geen zin om oneindig hormonen te spuiten en hebben nu besloten om nog 1 ICSi te gaan doen maar dan moeten er natuurlijk wel genoeg eitjes zijn.... xxxx
P wat fijn dat jullie huis nu definitief is verkocht,hebben jullie dat andere huis nu al gekocht en kunnen jullie daar snel in. Aqui ook ik voel de kleine de ene keer duidelijker en vaker dan de andere keer,de verloskundige geeft aan dat dat komt doordat ons beebjes nog zo klein zijn en veel ruimte hebben in onze baarmoeder en daardoor kan het komen dat je je kleintje soms minder voelt,dan zit hij achterin,ze spelen verstoppetje met ons. Jammer dat jou zus en jij geen gezamelijke afspraak konden maken,hopelijk volgende week wel. Quinty wat ontzettend k*t zeg dat je maar twee follikels hebt,ik had je zo graag wat meer gegund. Hopelijk hebben jullie volgende maand meer geluk,want wat je zegt,steeds hormonen spuiten is ook niet niks,dikke knuf.
Quinty: als ze iedere maand FSH zouden prikken op dag 3 dan zou je al een soort voorspelling kunnen hebben of er die maand weinig of veel follikels groeien. Dan weet je dus of je die maand voor IVF kunt gaan of beter dan niet. Maar de meeste Nedelandse artsen hebben daar geen boodschap aan. Wel vervelend, zeg, maar 2 follikels. Logisch dat ze het naar IUI omzetten. Vraag wel of het ziekenhuis geen IVF op de factuur zet. Soms vervangen ze een IVF door een IUI, maar telt de afgebroken poging voor de verzekering wel als een poging. Dus echt ff navragen. Vlinder: wij hadden een druk weekend met vrijdag een bruiloft, zaterdag cursus en uit eten, vandaag een lunch met de schoonfamilie.... pfffffffffffffffffff ben er wel even helemaal KLAAR mee!!!
Dank voor de tip Aqui!Heerenveen geeft het op als iui zeiden ze vrijdag, maar zal het morgen nog een keer zeggen.in Heerenveen doen ze trouwens geen IVF. ik zei ook al dat dr V altijd op dag 3 fsh prikte maar in Heerenveen zeggen ze inderdaad dat dat niks uit maakt.ik zal dokter S uit dusseldorff wel even vragen.erg lastig zo zonder Barrahuis. Pip:jij had toch gehoord dat er misschien wel een doorstart zou komen? Ben benieuwd of dat allemaal nog doorgaat. Vlinder:thanks voor je pb ik pb je nog wel even terug! Fijne avond allemaal! Vlinder thanks voor je pb ik pb je nog wel even terug!
Quinty voor zover ik weet doet dokter V. ook nog second opinions,misschien zou je gewoon eens kunnen bellen en je verhaal voorleggen,wie weet wil en kan hij iets voor je doen. Morgen moet je weer naar het ziekenhuis? Aqui jij hebt de laatste tijd veel uitjes zeg,wel gezellig,maar in jou toestandook wel zwaar. Hoe voel je je verder? P hoe gaat het met jou.
Morgen om 8 uur in heerenveen zijn.ach een iui zegt me eigenlijk niet zoveel meer heb er inmiddels al wel 12 gehad.zal het Barrahuis inderdaad eens even bellen en anders mailen.weet iemand nog het emailadres? Jo:alweer terug van vakantie?
Quinty: Dat met FSH werkt echt. Is hij die cyclus te hoog, dan is het een slechte cyclus voor IVF qua eicelopbrengst. Is de FSH onder de 12, dan kan je een goede maand krijgen. Dat kan dus echt verschillen per cyclus! Je hebt een PB met he e-mail adres. Vlinder: ik voel me op zich meestal goed, maar wel moe na al die uitjes. Allemaal dingen waar je geen nee tegen zegt, maar ja... alles in 1 weekend... was blij dat ik de rest van de middag en de avond voor mezelf had. Ik moet wel op tijd naar bed. Dat ga ik dus nu maar 'ns doen! Jij morgen 25 weken, gefeliciteerd! Een mijlpaal!!!
Aqui tijd voor jezelf nemen is momenteel wel erg belangrijk,ik merk het zelf heel goed als ik te druk ben geweest.Gisteren lag ik om 20.45 al in mijn bed en ik kwam er vanmorgen om 9.15 pas weer uit. Ik heb erg veel zin in morgen,dan hebben we idd weer een mijlpaal gehaald,25 weken,geweldig.
Vlinder wat fijn 25 weken! Zit nu in ziekenhuis Heerenveen te wachten om half 10 is iui.nu hopen dat kwaliteit zaad Oké is manlief is ziek geweest gordelroos zal vast invloed hebben. Aqui bedankt voor email adres. Fijne dag
Quinty: succes met de IUI, wie weet... Vlinder: ja, ik probeer ook rustig aan te doen, maar de laatste tijd lukt dat steeds niet. Maar eens even wat grenzen stellen aan activiteiten. Yeah, vandaag jij 25 weken!!! Op naar de 34 weken en dan op naar de 40 weken!
Aqui prioriteiten stellen is misschien nu wel een goede optie,je hebt je rust wel echt nodig. Quinty hoe is de iui gegaan. Heeft jou vriend gordelroos,het lijkt wel een rage,mijn vader had er ook last van en het blijkt dat er momenteel meer mannen last van hebben. Wij zijn vandaag al twee keer met mijn vriend naar het ziekenhuis geweest,de afgelopen weken heeft hij al twee mri-scans van de li-knie gehad en een bot-scan van het hele lichaam,dit i.v.m hevige pijn in zijn li-zij kant. Vanmorgen moesten we naar de othopeed en die zag op de scan een afwijking in het bot van de lin-knie,toen we net thuis waren werden we gebeld met de vraag terug te komen voor nog twee sessies met de mri-scan.Het is nu de vraag wat de afwijking is,het kan een tumor zijn,een ontsteking,maar ook een cyste,afwachten dus. Morgen moeten we nog naar de reumatoloog,i.v.m hoge ontstekings-waarden in het lichaam,wat een drukte en gestress nu.
Aqui helaas heeft hij niet alleen last van zijn li-knie,maar van zijn hele linker lichaams kant,hij vergaat van de pijn en slikt hele zware pijnstillers,ze konden alleen steeds niet vinden waar die pijn vandaan komt. Hopelijk kunnen ze iets voor hem doen en is het geen kwaad aardig iets
Goh, wat vervelend, beangstigend. Hoe lang heeft hij dat al? Als ze niets kunnen vinden: naar de Maartenskliniek voor een second opinion. Het zit in Nijmegen, maar daar nemen ze je eindelijk serieus en ga je niet weg zonder dat ze weten wat je hebt. Het is de beste kliniek op bot-gebied die er is. Maar wellicht eerst eens die reumatoloog afwachten. Grote kans dat ze daar wat vinden.
Mijn zus heeft dit: haar huiduitslag heeft een naam en een oorzaak. Nieuwe naam: pemphigoid gestaionesoude naam: herpes gestationes (het is geen herpes, daarom is de naam veranderd) Herpes gestationis: heldere folder door de dermatoloog Het komt dus door de zwangerschap! Het is een auto-immuunziekte. Nou, daar heb ik er al 1 van. En met 1 auto-immuunziekte heb je kans op meer. :x :x :x
Aqui bedankt voor de tip,deze ellende is gekomen na een bedrijfsongeval zo'n 6 jaar terug.Mijn vriend is toen van 6 meter hoogte met ladder en al naar beneden gevallen,samen met een zware airco op zijn arm (hij werkt met airco's).Een grapjas had de veiligheids pen uit de vouladder getrokken,de ladder hoort dan dubbel te klappen zodra je 1 a 2 treden neemt,helaas klapte de ladder pas in elkaar toen mijn vriend erop stond.Hij is met ladder en al zo van het plafond gedonderd:x. Hi is nu al heel lang bezig met onderzoeken en nu in Sneek wordt hij eindelijk serieus genomen en hebben ze ook wat gevonden,de pijn wordt helaas steeds erger en ik steeds angstiger,ik kan hem niet missen,het is mijn maatje. Ik ben vaak boos op hoe alles hier in Nederland gaat,je moet bergen ziekte kosten betalen,ook nog eens eigen riscio en dan vaak ook nog moet je bij betalen op medicijnen.Wat krijg je ervoor terug,meneer we kunnen niks vinden het zal wel tussen uw oren zitten:x:x:x.Ze kijken niet verder,want dat kost teveel geld. Sorry voor dit ego bericht,maar ik voel me radeloos.
Aqui dat is minder zeg,maak je niet te snel zorgen,je staat streng onder controle.Nu je weet wat je zus allemaal heeft kunnen ze jou daardoor beter in de gaten houden.Hoe is het met je neefje,is de antibiotica eindelijk aangeslagen?