wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, hij is weer beter en woog gisteren al 1370 gram! (geboortegewicht: 1135 gram, afgevallen tot 1000 gram, nu dus weer op weg naar boven toe).

2. P26

P26 Niet meer actief

vlinder wat naar voor je vriend, ik hoop dat het de uitslag meevalt en dat ze hem goed kunnen helpen.

Aqui gelukkig weten ze nu wel met je zus wat het is, hoe naar ook. In hoeverre kan dit invloed hebben op jou?

Pip hoe is het met je?

Jo ik hoop dat het een beetje gaat.

Wij zijn erg druk met werken en verhuizen. Nog 3 weekeinden dan moeten we echt over. Dat gaat al snel.
    Wij zijn bezig om onze financiering rond te krijgen van het huis dat wij hebben gekocht, als het goed is wordt vandaag het hele pakket opgestuurd, dan hoop ik volgende week positief bericht te krijgen

Ik heb ook een controle afspraak gemaakt in het ziekenhuis, dat zal eind november zijn. Ik heb nog steeds veel bruinverlies, volgens de verpleegkundige is dit normaal en kan het nog wel een aantal weken duren. Zolang het maar niet meer wordt als een normale menstruatie.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat is een drukke periode, P! Zo snel verhuizen en dan nog de financiering rond krijgen...

Ik zal volgende keer aan de gyn vragen of ik ook meer kans heb op deze huidaandoening. Ik heb haar al een faxje gestuurd met de mededeling dat mijn zus dit heeft en dat we het 't volgende consult kunnen bespreken. Misschien kan ze zich er dan vast in verdiepen. Het lijkt zo onschuldig, uitslag, maar als je die foto ziet (zie link) dan wil je dat ECHT niet!!! Mijn zus smeert prednisonzalf om ervan af te komen. Geen licht middel dus. Het is trouwens wel zeer zeldzaam: 1 op de 40.000 vrouwen heeft hier maar last van!!!

4. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Vlinder: wat vervelend van je vrend hoop dat ze snel oplossing hebben gevonden.Kan me voorstellen dat het je angstig maakt!
    Dikke knuffel!
    Aqui:Wat vervelend die huiduitslag van je zus. Zal fijn zijn als ze jou er ook op onderzoeken.
    Hier alles oke gisteren de IUI gehad ging allemaal oke nu afwachten. Ach een IUi zegt me niet meer zoveel dit was volgens mij de twaalfde keer niet normaal toch! Probeer maar gewoon mn ding te blijven doen is in elk geval minder heftig dan een ICSI!
    P: succes met alle verhuisperikelen!

XXX

5. danip

danip Niet meer actief

Ik meld me hier even weer zodat ik updates weer kan zien. Kan ik jullie toch wat volgen. ;)

Hier is het nog wachten op mijn menstruatie. Die had gisteren moeten komen. Tenminste als ik er van uit ga dat het precies 2 weken geleden was dat mijn eisprong net was geweest. Dus nog ff afwachten.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P dus al druk bezig met de verhuizing,waar gaan jullie nu dan wonen,of kunnen jullie heel spoedig in jullie nieuwe huis.
    Dat bruinverlies heb ik helemaal niet gehad,vind het bij jou best lang duren.

Quinty wie weet slaat nu de iui aan,je weet het nooit.

Danip ik ben benieuwd of je menstruatie nu eens op tijd komt,dan kunnen jullie eindelijk beginnen met de onderzoeken.

Aqui maak je nou niet gek,jij krijgt vast niet alles wat jou zus nu overkomt,ik snap je wel,maar probeer van jou zwangerschap te genieten.

Gisteren naar de verloskundige geweest en ons wondertje doet het super goed,wij zijn zo blij:D

7. P26

P26 Niet meer actief

vlinder ik baal ook dat ik nog steeds bruinverlies heb. Zolang ik dit heb mag ik niets.... dus ook niet in bad. Hier baal ik wel heel erg van. Ik heb een hekel aan douchen en het bad ontspant zo lekker.
    Volgens de verpleegkundige komt het wel voor dat het nog een aantal weken aanhoudt. Dit hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Zolang het niet meer is als een normale menstruatie hoef ik me geen zorgen te maken. Nou zoveel is het echt niet. Het kan volgens haar zelfs zo zijn dat het soms stopt en dan weer opgang komt. Het heeft tijd nodig.

Ik stuur je even een pb over waar we gaan wonen, ik wil dit niet op het net plaatsen.

8. danip

danip Niet meer actief

@ Vlinder: wat super dat alles goed is :)

@P26: Mag je ook niet in bad met een softcup in? Voor dat uurtje?

Hier nog steeds geen menstruatie :( Heb dus blijkbaar ook een langere luteale fase (ook een slecht teken?), met andere woorden ik snap mijn lichaam niet meer. Maar op dag 40 moest ik bellen, want dan zou ik een hormoonbehandeling krijgen om het op te wekken. Dus heel lang zal deze cyclus niet meer duren.

9. P26

P26 Niet meer actief

geen idee wat is een softcup? Het is natuurlijk om onystekingen te voorkomen. Het is het verstandigste om het gewoon rustig uit te zitten.
    Wanneer het vloeien volgende week donderdag nog niet afneemt, dan zal ik wel weer even bellen met de poli.

danip wat akelig he, wanneer je zo'n lange cyclus hebt. Zelf heb ik daar ook veel last van gehad.

10. danip

danip Niet meer actief

Een softcup is een cupje wat je in je vagina plaatst, het is een soort "opvangbakje" waardoor je dus geen ontstekingen meer kunt krijgen. Er is wel een site van Softcups - Tampon - Tampons - Menstruatie - Ongesteld - Afscheiding - Menstruatiecyclus - Hypoallergeen Daar staat wel meer info op. Je zou het eens kunnen overleggen. Het is even wennen qua inbrengen, maar het werkt wel!

Ja vind het echt heel vervelend zo'n rare cyclus. En nu vind ik het helemaal raar, omdat we maandag 2 weken geleden een eisprong hebben gezien. Dacht dat dit dan eindelijk weer een normale cyclus zou zijn, en ik wist maandag zo zeker dat ik ongesteld zou worden, maar weer niet dus.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dames wat is het hier rustig vandaag,hoe gaat het met iedereen.

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier gaat t goed ;)

wel onwijs spannend nu, en ook wat emotioneel aan het terugkijken en vooruitkijken, maar dat hoort bij mij.

hoop dat alles hier ook goed gaat?
    @vlinder wat ga je mooi hard, nog 101 dagen! :)
    @aqui: jij ook al zo lekker, geniet meisje!

@rest: dikke smak!

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel meid wat schiet jij op zeg,nog eventjes volhouden en jullie hebben jullie prachtige dochter in jullie armen.
    Afgelopen week dacht ik nog aan jou,ik zat de hele Barra tijd te overdenken en dacht;Klingel is onze babyleidster:D,zij was als eerste zwanger en heeft het zwangerschapsvirus verspreid,ik ben heel gelukkig daarmee:p.

Ik ben iedere dag weer super blij dat ik weer zwanger ben geworden en dat we nu al op 25 weken en 4 dagen zitten,ons kleintje beweegt volop en dat maakt me zo gelukkig,ik hoop dat we in Januari 2011 een prachtige gezonde baby in onze armen mogen sluiten en dat we een heel gelukkig gezin mogen zijn:).

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik had ff geen zin om te schrijven. Ben sinds gisteren WEER verkouden en ik voel me zo >*&^%&$#:x
    Vannacht weer rond half 4 opgestaan om te stomen, maar om 6.15 uur moest ik het toch echt weer opgeven: mijn neus zat te vol om te slapen en ik hield zo ook mijn man wakker. :(
    Vanochtend weer gestoomd, om 9.00 uur ben ik nog even gaan liggen. Echt fit voel ik me nog niet. En hoe ga ik slapen vannacht??? :( :$

Morgen of overmorgen ben ik precies dezelfde termijn die Sterre gehaald heeft voordat ze overleed. Toch wel een vreemd gevoel.

@Klingel: het kan nu elk moment gebeuren, spannend!! Veel succes met de bevalling alvast.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik ben levertraan capsules gaan gebruiken en heb gelukkig geen verstopte neus meer gehad,ik nlijf steeds een kriebelhoest houden,maar dat is niet zo vervelend als niet kunnen slapen van een verstopte neus.
    Heb je al kamillethee gedronken en mee gestoomt,ik had de vorige keer baad bij kamillethee.

Ik weet hoe je je dit weekend gaat voelen,dat is een vreselijk pijnlijk en emotioneel KUT gevoel,laat deze dagen over je heen komen.
    Bij mij ging het na de tijd steeds beter,vanaf 23 weken kreeg ik steeds meer vertrouwen in het wondertje in mijn buik,dikke knuffel vanaf hier.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank je wel, lieve Vlinder voor je woorden! :)

Gelukkig hebben we niets gepland dit weekend. Mijn enige afspraak was vanavond, maar die heb ik afgezegd. Voel me echt beroerd door die verkoudheid. Gek genoeg voel ik me al een paar weken lang 'verder' dan ik toen met Sterre was; ik ben bijv. al veel meer aangekomen, mijn buikje is al veel groter. Toch is het wel emotioneel, om nu dan echt 'verder' te gaan zijn dan toen.

Ik heb al wel gestoomd, maar zonder kamille. Dat zal ik ook eens gaan proberen. Volgens mij heb ik dat nog ergens liggen. En thee ervan zal ik ook proberen. Kamille is wel verzachtend in ieder geval.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh ja, mijn neefje weegt vandaag 1450 gram en hij is van de couveuse naar een verwarmd bedje gegaan! :) :) :) Hij heeft ook zijn MRI scan gehad en mijn zus heeft de uitslag. Er zullen mogelijk problemen voor hem komen op het gebied van de beenmotoriek (lopen/bewegen), maar dat is niet zeker. Verstandelijk lijkt alles in orde te zijn met hem. Hij wordt nu overgeplaatst naar een streekziekenhuis dat beter bereisbaar is voor mijn zus.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik heb je een prive berichtje gestuurd.
    Wat heerlijk dat het met je neefje zo goed gaat en het is voor je zus ook fijner dat hij dichter bij huis komt,dit is allemaal fijn en goed nieuws zeg.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi sorry dat ik ff inbreek maar ik heb een vraagje voor iemand anders. Hoe gaan ze hier om als je overgewicht heb moet je dan eerst afvallen of kijken ze niet naar je gewicht en word je zo ie zo geholpen. Als iemand hierop een antwoord weet alvast bedankt

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wat leuk dat je hier even komt binnen vallen,bij het Barrahûs werdt je zeker geholpen.Als je overgewicht hebt,dan is het wel verstandig af te vallen,ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik door de behandelling bij het Barrahûs (hormonen) flink was gegroeid en daar werdt niks mee gedaan.
    Ik weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt,wie weet reageerd een van de andere dames hier ook even.

Deel Deze Pagina