Ja, ik doe het ook rustig aan. Een paar wassen doen, de was opvouwen en boodschappen doen. Misschien nog wat slapen dan vanmiddag.
P waar ben je gebleven meid,druk aan het verhuizen? Aqui hoe is het nu met je,vandaag weer zo moe,doe maar lekker rustig aan. Hoe is het met je zus en je neefje? Danip succes maandag,probeer tijdens de foto te ontspannen,makkelijker gezegd dan gedaan. Draga jij leest nog wel eens mee,ik ben benieuwd of jullie al hebben besloten of jullie toch gaan adopteren. Jo hoe gaat het verder met jou,kun je wat afstand nemen van het zwanger worden. Quinty heb je nog een zwangerschapstest gedaan,ben best benieuwd. Hier gaat alles zo zijn gangetje,mijn vriend heeft donderdag een spuit in zijn knie gehad voor de artrose en de ergste pijn is afgenomen,nu moeten we nog afwachten hoe ze de tumor in het bot gaan verwijderen. Met mij en de kleine gaat het heel goed,de kleine beweegt veel en heeft al een aardig dagritme.
Hi lieve allemaal, lig net in bed dus even kort ego berichtje:nog steeds buikpijn hier dus ga ervan uit dat het niet goed is maar ook nog niet ongesteld dus wel klein beetje hoop.heb woe test gedaan maar was negatief eigenlijk ook te vroeg 10 dagen na iui.nog niet weer gedaan als ik di nog niet ongesteld ben doe ik er weer een.de utrogestan houdt het natuurlijk ook tegen.denken jullie dat die enorme menstruatiepijn nog iets positiefs kan betekenen? Vlinder:fijn dat je man iets minder pijn heeft! Ga nu lekker slapen. Dikke knuffel voor allemaal!
Quinty wat fijn dat je nog even hebt gereageerd vanuit bed,menstruatiepijn kan een zwangerschap aangeven,maar hoeft niet. Kun je niet vragen of ze je bloed even willen prikken op hcg,dat geeft zoveel meer zekerheid. Vanmorgen werd ik pas om 9.30 uur wakker,daar ben ik best wel blij mee daar ik de laatste tijd s'nachts slecht slaap en rond 7.00 al beneden zit.
Goedemorgen allemaal,wij hebben weer een mijlpaal gehaald,we zijn nu 27 weken zwanger en we zijn super gelukkig.
Vlinder ten eerste gefeliciteerd. En ja we gaan adopteren we hebben de via cursus betaalt en wachten wanneer we de cursus mogen doen. Ik zag toevallig je bericht. Was bij Klingel aan het kijken hoe het ging met Florine. Veel liefs aan alle dames. Groetjes Draga
Het gaat wel aardig. Gisteren naar de film geweest en uit eten. Heel leuk, maar je ligt er toch weer later in. En toen werd ik vanochtend om 6 uur wakker. Dus fitter ben ik wel eens geweest. Mijn zus gaat goed. Mijn neefje is 1820 gram nu. Hij gaat ook goed. Gefeliciteerd met de 27 weken! Super, zeg!!! Draga: succes met de adoptie, hopelijk gaat dat voorspoedig. Quinty: ik wil je geen valse hoop geven. Met IUI is de kans niet zo groot, maar het kan toch nog in theorie innestelingskramp zijn. Sterkte met afwachten! Bij mij hield de Utrogestan de menstruatie nooit tegen.
Vlinder wat fijn 27 weken heerlijk genieten dus! Aqui welke film ben je geweest? Ik was vrijdag naar eat, pray en love maasr vond hem niet bijzonder. Hier alles oke heb nog steeds veel last van mn buik en rug maar nog niet ongesteld. Vandaag 2 weken na iui dus denk als ik morgen nog niet ongesteld ben dan maar even testje doen. Ga er niet vanuit dat die positief is maar dan kan ik in elk geval stoppen met de utrogestan en kunnen we starten met een nieuwe stimulatie. Heb zaterdag net het schema weer van dr S ontvangen. xxx
Ik ben ook naar "Eat, Pray, Love" geweest. Vond hem ook niet heel bijzonder, wat langdradig eigenlijk. Ik hoor dat het boek beter is. Maar het was wel sfeervol, met name de beelden van Italië en Bali. En daarna uit eten geweest met vrienden, dus toch een leuke avond gehad. Heb je nu een ander stimulatieschema van dr. S. gekregen? Gaan ze nog antrale follikels tellen op dag 3?
Moest van de S afgelopen vrijdag heen voor een telling beetje vreemd maar zal wel goed zijn.in Heerenveen kon hij een stuk of 6 tellen.mmm vond het niet heel veel.is natuurlijk bij mij bekend dat ik verminderde reserve heb.arts vertelde dat het missch wel iets meer is maar nu nog niet te zien. Gaan maar gewoon starten en bij weinig follikels weer afblazen.Eerst maar een ongesteld worden.heb een iets ander schema gekregen ga eerste 5 dagen femara slikken is een medicijn die wordt gebruikt voor vrouwen die borstkanker hebben gehad blijkt positief te werken bij verminderde reserve.vanaf dag drie krijg ik ook menopur 2 keer 225 per dag.spannend allemaal weer! Xxx
Brr ik moet zo weg voor de baarmoederfoto. En net nu heb ik extra afscheiding Nou ja dat zullen ze wel vaker meemaken daar. Ben ze ontzettend zenuwachtig. Heb misschien ook wel wat te veel horrorverhalen gelezen, dat werkt ook niet echt rustgevend. Laat jullie straks wel even weten hoe het gegaan is.
Kom op, Danip... je niet bang laten maken. Het viel mij uiteindelijk toch mee, al vond ik het ook wat eng. Probeer niet té gespannen te zijn!! Die afscheiding interesseert die mensen echt geen zier. Die hebben al zoveel gezien. Heel veel sterkte en succes en we horen graag hoe het is geweest!
Danip het komt wel goed meid,ze kijken echt niet naar je extra afscheiding,ze zijn van alles gewend,succes/sterkte. Draga wat fijn dat jullie toch door gaan met adoptie,dat is ook een spannende rit die jullie moeten doorlopen,sterkte. Aqui wat fijn dat je zus en je neefje het zo goed maken,weten ze al wanneer je neefje misschien naar huis mag. Dus jij slaapt ook niet lang,ik ook niet,ik lig soms hele nachten wakker. Quinty ik hoop zo je zwanger bent,het zou toch geweldig zijn dat je zwanger zou zijn van een iui.
Nou ben weer terug. Het ging best goed, het viel me redelijk mee. Vond het wel erg pijnlijk met het vacuumzuigen en het inbrengen van de vloeistof, maar ze waren heel lief. En toen ik begon te denken dat het niet heel lang meer moest gaan duren, was het al klaar. Had eerst een cupje in gekregen, en toen ze de vloeistof gingen spuiten was het cupje lek Dus alles er weer uit, en opnieuw. Dat was wel even balen, want dat vond ik nou net het ergste. Maar het is weer achter de rug, en de uitslag was goed. Beide eileiders waren goed doorgankelijk. Dus dat is wel mooi nieuws! Reageer straks wel even op de rest, moet eerst even mijn ouders bellen
Goed nieuws, Danip, en nu heb je 6 maanden een verhoogde kans op zwangerschap, omdat de eileiders zijn "doorgespoten"! Ik vond zelf het doorspuiten ook vervelend.
Fijn danip dat alles goed was! Lief dat jullie allemaal hopen voor mij ik durf zelf niet meer te hopen...ga nergens van uit wil nl geen teleurstelling voelen.begrijpen jullie mij nog?denk echt dat de utrogestan het tegen houdt bij mij.
Danip fijn dat het achter de rug is en dat het je is mee gevallen. Ik heb een hele andere baarmoeder foto gehad,ze brachten bij mij een camera in en spoten met warm water,dat vond ik best prettig. Quinty wie weet is het wel de Utrogestan die je menstruatie tegenhoud,bloedprikken geeft dan een duidelijk beeld,ik snap best hoor dat je voorzichtig bent met hopen.
Voor bloedprikken moet ik dan naar Heerenveen en ben komende dagen druk volgens mij kan ik vanaf woe gewoon testen dus wacht rustig af.maar bedankt voor de tip!dat bloedprikken was in wirdum wel fijn wist je vrij snel waar je aan toe was.fijne avond allemaal.
Quinty wil je dokter niet bloedprikken op hcg,die van mij doet het wel,maar je kunt ook gewoon even afwachten tot je kunt testen,wel heel spannend.