lieve barrababes, hier dan even voorstellen aan waarvoor we het allemaal deden en waarvoor ik ooit dit topic opende: onze prachtige stralende bloem Florine! Bekijk bijlage 104716 wie meer wil lezen kan een update halen in t babyrinth; ik heb verder niet bijgelezen want nogal druk met een bepaald klein poppetje tegenwoordig knuff voor jullie allemaal, en veel sterktesuccesliefs op alle fronten!
Klingel jullie hebben een prachtige bloem op de wereld gezet en we begrijpen heel goed dat daar al je liefde en aandacht in gaat zitten. Het is een mooie meid en daar doen we het zeker allemaal voor,we willen allemaal zo'n pracht dochter of pracht zoon.
@ Quinty: Wat erg!, had het zo voor je gehoopt. Dikke knuffel voor jou, ook al heb je er weinig aan. Ik hoop voor je dat je op een dag die rottige witte testen mag inruilen voor een prachtige test met 2 dikke roze strepen. @ Vlinder: Dat wist ik inderdaad niet van jou, maar dan snap ik waarom jou hsg zo anders was. Kan me voorstellen dat deze zwangerschap dan ook extra spannend voor je was/is. Wij krijgen 18 nov. alle uitslagen. Tot die tijd heb ik geen onderzoeken meer (ook al moet ik volgens mij nog een keer bloedprikken, maar daar hebben ze niks over gezegd)
En ik vergeet Klingel gewoon met haar prachtige dochter! Wat een mooie meid zeg! Prachtige glitterprinsesje! Geniet van elkaar.
@Klingel: wat fijn dat je de foto van jullie beeldige dochter ook hier neerzet. Ze is echt prachtig. *Smelt* @Quinty: wat kloterig voor jullie zeg... stop je nu met de Utrogestan? @Hier: Ahhhhhhhhhhhhh, ontzettend last van bekken!!! En ik wil helemaal niet klagen of zeuren. Ik ben zo ontzettend blij met deze zwangerschap, maar mag ik er dan a.u.b. een beetje van genieten, in plaats van pijn te hebben? Ik ga met kleine stapjes door het huis om geen pijn te krijgen. We slapen zelfs nu apart (heel ongezellig!!) omdat ik zo vaak wakker wordt en we elkaar dan wakker houden. Want mijn man moet fit naar zijn werk en ik liefst ook. Ik heb m'n slaap ook hard nodig nu. Ik heb nu wel veel beter geslapen afgelopen nacht. Sorry voor mijn geklaag, hoor. Ik ben echt zo dolblij dat ik al meer dan 25 weken zwanger ben en dat alles goed gaat en had zó gehoopt nog een week of 15 te kunnen genieten. Morgen naar de fysiotherapeute, ik tel de uren af.
Tuurlijk mag je zo nu en dan echt wel klagen Aqui. Lijkt me zeker niet fijn om zo veel pijn te hebben tijdens je zwangerschap. Als je steeds maar pijn hebt, word je daar op een gegeven moment ook helemaal gek van. Hoop dat de oefeningen bij de fysio helpen.
Aqui het is wel zwaar klote voor jou dat je zoveel pijn hebt,ik mag dan niet klagen,af en toe wat pijn in mijn bekken en rug maar ik kan nog van alles. Zo'n bekkenband helpt normaal trouwens wel,maar volgens mij moeten ze dat aanmeten,iedere vrouw is anders zwangern.l. Danip ik ben benieuwd wat er uit de uitslagen komt,ik hoopte altijd dat er wat uit kwam,dan heb je wat meer zekerheid maar van de andere kant is het fijner dat er niks uit komt maar ja waarom word je dan maar niet zwanger:xhet is erg dubbel.
Aqui ik heb op google wat gevonden wat misschien je bekkeninstabiliteit zou kunnen verminderen Acupunctuur bij bekkeninstabiliteit - De Kraanvogel, Utrecht Het is ook nog in Utrecht.
@ Vlinder: dat heb ik dus ook, dat ik het wat dubbel vind. Aan de ene kant wil je dat er niks aan de hand is, maar ja dat is dus eigenlijk ook niet goed. Er moet toch een reden zijn waarom het al 3 jaar niet lukt, dus als ze niks vinden dan heb je minder kans op een oplossing. Ben ook wel heel benieuwd of ze iets hebben gevonden, maar moet nog een paar weekjes wachten.
@Vlinder: ik ben al een tijdje onder behandeling geweest van de Kraanvogel. Toen voor de onvruchtbaarheid. Ik zal er eens over nadenken. Bedankt voor de tip!!
Aqui dat wel toevallig zeg,succes vandaag bij de fysiotherapie,ik hoop dat ze iets voor jou kunnen betekenen. Danip het is straks zo 18 november,ik hoop maar dat ze iets vinden en dat het iets is dat heel simpel op te lossen is. Quinty ik denk aan je. Hier vandaag alweer 28 weken,zo dat hebben we weer gehaald en wij zijn erg gelukkig.Iedere week is er weer een en we gaan zo ontzettend de goede kant op.
Gaat goed hoor met me! Had natuurlijk beetje hoop maar wist ook dat de kans heel klein was ben nu weer uit de onzekerheid en dat is ook wel weer fijn. Nu wachten tot menstruatie doorbreekt en dan beginnen met de nieuwe poging. Ga zo even met vriendinnetje naar de sportschool en daarna even lekker de sauna in. Jeetje Vlinder 28 weken wat een mijlpaal!Had je dat floaten nog opgezocht? Aqui: vervelend dat je zoveel last hebt en je moet natuurlijk ook nog wel een poosje. Hopen dat er iets is wat het allemaal wat minder pijnlijk maakt. xxx
Vlinder: gefeliciteerd met de 28 weken. Dat is toch een heel mooie termijn! Ga zo door. Quinty: dikke knuffel en ga maar lekker genieten in de sauna.
Op deze pagina een (andere) foto van Florine te zien: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215392-klingel-babyrinth-deel-2-a-507.html
Het was goed. Ze kwam heel deskundig over! Ze heeft me geleerd hoe ik moet gaan zitten, liggen, opstaan en schoenen moet aantrekken. Dus welke houding en welke spieren ik hoe moet aanspannen. Ik verbeeld me al dat ik minder last heb. Hoewel ze dus geen oefeningen laat doen en ook niet gemasseerd heeft. Nu moet ik me goed aan de voorschriften houden... hopelijk gaat het dan snel beter. Ik mag van haar wel zwangerschapszwemmen, maar rustig aan. Het spreid-sluit van de schoolslag is eigenlijk niet goed. Ik moet mijn benen niet te veel spreiden namelijk. Maar echt zo gezwommen heb ik eigenlijk niet. Hooguit enkele minuten en die oefening sla ik dan wel over.
Aqui fijn dat je van haar houdingstips hebt gekregen,ik hoop echt voor je dat je er wat aan zult hebben. quinty wat fijn dat het goed met je gaat,ik gunde je zo een zwangerschap deze keer. Ik heb al op google gezocht naar floaten,het is alleen een eindje bij ons vandaan maar het zou voor mij als voor mijn vriend wat zijn,bedankt voor de tip.