wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Aqui: fijn dat de fysio op het eerste gezicht lijkt te helpen.
    Net even gebeld met ziekenhuis heerenveen ben nog steeds niet ongesteld en inmiddels ook al drie dagen met de bolletjes gestopt. Heb hier echt de balen van wil gewoon nu starten met nieuwe poging zit nu zo te wachten. Moet om 10 uur even terugbellen wat te doen.
    xxx

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Quinty dat is raar,of je cyclus is wat van slag of misschien toch een zwangerschap.Ze kunnen je beter even bloed laten prikken,dan hebben ze een duidelijk beeld waar je zit in je cyclus.

Aqui hoe is het nu vanmorgen,ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen.

Hier@ straks naar de verloskundige toe,eens kijken hoe ons kleintje ligt.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Quinty: misschien idd even bloedprikken als je menstruatie nog steeds wegblijft. Vreemd.

Vlinder: veel plezier bij de VK straks! :)

@Hier: Heb goed kunnen slapen en het herstel zet gelukkig door. Ik kan al weer sneller lopen dan gisteren. Moet wel steeds goed nadenken bij alles wat ik doe, gaan staan, gaan zitten etc. Niets kan automatisch. En ik ben traag met aankleden, ik sta een kwartier eerder op en dan haal ik het nog maar net.

Mijn neefje mag definitief naar huis aanstaande woensdag. Mijn zus is nu ook 24 u/dag in het ziekenhuis (om eraan te wennen zelf voor hem te zorgen) en hij moet om de 3 uur gevoed worden. Daar moet ze de wekker voor zetten. Het is zwaar. Echt heel zielig dat ze alles alleen moet doen. Als ze straks thuis is, heeft ze oppas nodig zodra ze ergens naar toe moet, bijv. naar de fysiotherapeut of gynaecoloog. Mijn moeder doet dat. Die doet ook boodschappen. Ze kan hem moeilijk meenemen. In de wandelwagen zou het misschien nog gaan, de maxicosi liever zo weinig mogelijk. Het kindje moet zoveel mogelijk rusten. Eén uur mag ze besteden aan voeden, verschonen, een beetje knuffelen. En de andere 2 uur MOET hij slapen, in de wieg. Ze mag hem niet laten vasthouden door kraambezoek, hij moet gewoon strikt rust houden. Wel logisch, hij is eigenlijk pas min 2 weken oud en weeg ruim 2 kg (normale pasgeborene: 3 1/2 kg).

4. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    gesproken met heerenveen maar arts was erg druk dus assistente heeft hem nog niet kunnen vragen. wordt terug gebeld. hou jullie op de hoogte
    XXX

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    ff inbreken hoor:
    kan wel kloppen met die bolletjes hoor. Bij mij wordt de menstruatie altijd tegengehouden door de bolletjes en zet pas op dag 3 of dag 4 door. Volgens mij is later dan dag 5 wel echt vreemd, maar tot die tijd zou ik me nog geen zorgen maken. Wel erg vervelend trouwens dat het zo lang duurt, vond ik ook steeds. Je wilt zo graag verder he?

Lees zo af en toe nog wel mee hoor, ben alleen zooo druk met werk, volleybal, vrienden, vader (die wsl gaat emigreren!!) en andere dingen, dat ik zp niet zo veel meer bijhoudt.
    Bovendien vind ik 't wel even lekker om niet met zwangerschappen en zwanger worden bezig te zijn, begin eindelijk mezelf weer te zijn, heerlijk.

knuffel voor allemaal!!

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo zo gaat je vader waarschijnlijk emigreren,waarheen,als ik vragen mag.
    Je hebt gelijk hoor om je lekker bezig te houden met andere leuke dingen.

Quinty ik ben benieuwd,hopelijk bellen ze je snel terug.

Aqui wat fijn dat het zo goed met je neefje gaat dat hij naar huis mag.Het zal een zware tijd voor je zus worden,ik hoop dat ze genoeg hulp krijgt.Vader is de vader in dit hele verhaal,hij kan ook bij je zus komen als zij naar de fysio of gyn moet,toch.

Ik ben blij dat je je beter voelt,ga zo door,als het je teveel wordt dan kun je je ook ziek melden he.Je bent nu zwanger en moet ook op jezelf passen.

Vanmorgen bij de verloskundige geweest en alles is goed,ik moest alleen bloed prikken op HB en Glucose,ik kan deze week bellen voor de uitslag.Het bloedprikken ging alleen niet zo makkelijk,ze prikte steeds mis:$ en nu heb ik zere armen van het prikken.

7. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Vreselijk is dat als ze mis prikken...
    Ben gebeld door heerenveen kan kloppen dat utrogestan nog niet is uitgewerkt dus waarschijnlijk komt het vandaag of morgen wel anders moet ik vrijdag komen.heb nu ook wel het gevoel dat het komt dus ik wacht nog even af.
    Jo: fijn dat het goed met je gaat!tot wanneer gaan jullie een pauze nemen?
    Xxx

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Vlinder: Australië! Ja, welja, doe dan ook meteen de andere kant van de wereld ;). Niet zo vreemd hoor, zijn ouders en zussen wonen er ook... dus ik ben er ook al vaker geweest.

Quinty: pauze, tot zeker januari, daarna zien we wel verder... lekker van de feestdagen genieten eerst (met wijn, bier en lekkere hapjes ;))!

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo toe maar Australië,dat is niet even om de hoek,heb je het er ook erg moeilijk mee.
    Je kunt er wel lekker een paar weekjes heen op vakantie,ik kan me ook wel voorstellen dat je vader graag bij zijn ouders en zussen is.

Quinty ik hoop voor je dat de menstruatie snel door komt,dan kun je weer verder.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui gefeliciteerd met je mijlpaal van 26 weekjes,die heb je maar weer gehaald,mocht je kleintje nu willen/moeten komen dan kunnen ze al wat doen:).

Jippie vandaag komt Aqui haar neefje naar huis en mag haar zus de kleine eindelijk zelf gaan vertroetelen,weer een mijnlpaal:D.

Danip hoe gaat het met je.

Quinty is de menstruatie al door gebroken,ik hoop van wel,dan kunnen jullie weer verder.

11. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Nog steeds niks net weer test gekocht maar zoals ik al dacht nog steeds spierwit dus ben echt niet zwanger. Als het er vrijdag nog niet is dan naar heerenveen. Baal er echt van maar goed niks aan te doen.....

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jippie, zou bijna vergeten dat ik vandaag 26 weken ben! :)
    Vandaag vrije dag. Bekken is weer wat minder goed dan gisteren. :( Ik heb per ongeluk 2x niet op de juiste manier gedraaid vannacht. Ook vind ik in en uit bed gaan op de juiste manier een crime. Ik durfde vanochtend niet naar zwangerschapszwemmen. Je bent zo lekker gewichtloos en kunt alles doen, maar nadat ik de vorige keer heb gezwommen, is mijn bekken dus WEL verergerd! Ik mocht gaan van de fysio, maar ik wil me niet weer 4 dagen lang ellendig voelen. Ik voel me nu al zo immobiel en triest. De was in de was machine krijgen is een hele opgave bijvoorbeeld. Ach, er zijn ergere dingen. Ik weet het... maar vrolijk word ik er niet van.

Heb voor mijn neefje een geboorteslinger besteld met de tekst:
    HOERA ♥ (naam kind) ♥ WELKOM ♥ THUIS
    En die laten opsturen naar mijn zus. Ik kan gewoon zoals ik nu ben, niet naar haar toe. En laat haar eerst maar eens wennen aan de nieuwe situatie. Ze heeft hem wel verzorgd in het ziekenhuis de afgelopen dagen, 24 u/dag, maar thuis is het natuurlijk weer anders.

@Vlinder: de vader van het kind van mijn zus werkt fulltime en woont ook nog eens ongeveer een uur rijden met de auto bij mijn zus vandaan. Het zou erg onhandig zijn als hij steeds moet komen als mijn zus ergens heen moet. Dat klinkt natuurlijk wel een beetje gek, het is tenslotte zijn kind, maar ik kan het me wel voorstellen. Mijn moeder is met pensioen en woont 20 minuten op de fiets of 10-15 minuten met de auto bij mijn zus vandaan. De vader van het kindje komt wel de komende dagen logeren als de kraamhulp er ook is. Dan kan hij wat vaardigheden leren, zoals luiers verschonen, kindje in bad doen etc.
    Hoe is het met jou, Vlinder?

@Jo: je vader naar Australië... dat zal even wennen zijn, zeg. Neem maar mooi rust, hoor. Zeker tijdens de feestdagen.

@Quinty: wat vervelend dat het niet op gang komt! :x:(

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui wat een leuk idee zeg zo'n welkom thuis slinger,ik hoop dat hij het thuis net zo goed doet als in het ziekenhuis.
    Wat rot voor je dat je nu weer meer last hebt en dat alleen doordat je je even niet aan de tips hebt gehouden vannacht,sterkte.

Met mij gaat het vandaag slecht,ik heb een pest humeur:x,ik heb geen idee waarom.Ik heb weer eens slecht geslapen en ik zie momenteel overal apen en beren,gek word ik van mezelf.
    Het valt me toch allemaal wat zwaarder dan ik had gedacht,ik wil zo graag dat dit kleintje gezond op de wereld komt,sorry voor mijn gezeur.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, dikke knuffel voor jou. Het is ook niet niets, wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste jaren. Kan me voorstellen dat je dan soms overal beren op de weg ziet.

Hoe is het met je vriend? Is er al meer nieuws over zijn knie?

15. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Vlinder tegen ons mag je altijd aanzeuren!dikke knuffel

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui en Quinty mijn vriend heeft nog steeds geen uitslag,het duurt en het duurt en het duurt,het is om gek van te worden.
    Vanmiddag hebben we even geshopt en daar ben ik wel wat van opgeknapt.

17. danip

danip Niet meer actief

zo rot is dat he, dan blijf je in je achterhoofd hoop houden.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zondag 7 november is het alweer 2 jaar geleden dat Jesse Joshua werdt geboren en is gestorven,wat gaat de tijd snel en wat is het een dubbel gevoel,ik mis ons kleine ventje nog dag en nacht.
    In ons hart is hij altijd bij ons en hij waakt over zijn nieuwe broertje of zusje:Ddat weet ik zeker.

19. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Vlinder wat zal zondag een moeilijke dag voor jullie zijn.zal aan jullie denken.
    Aqui:hoe gaat het met je neefje nu ze thuis zijn?
    Hier nog steeds niet ongesteld vind het zo raar heb eisprong gehad en utrogestan dan kan het toch niet wegblijven?morgen naar Heerenveen hopelijk hebben ze daar het antwoord.
    Xxx

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, wat zal dat een moeilijke dag zijn. Ik heb de geboortedag van Sterre nu 3x meegemaakt en het wordt wel steeds iets lichter. Maar het blijft verdrietig. En voor jou is het pas de 2e keer. Heel veel sterkte zondag!
    Vervelend ook dat je vriend nog steeds geen uitslag heeft van het onderzoek.

Quinty: wat vreemd zeg!!! Hopelijk komt het nu snel.

Ik geloof dat het goed gaat met mijn neefje. Mijn zus was dolblij met de 'welkom-thuis' slinger voor hem. Ze heeft hem direct opgehangen. Ze blijft 's ochtends en 's avonds voor hem kolven, maar verder gaat ze over op flesvoeding. Met 2x kolven kreeg ze 100 ml en met 5x kolven 150 ml dus het wordt niet eens zoveel minder.... Ze heeft wel steun aan de kraamhulp, die aardig en deskundig is als ik het zo begrijp van haar.

Straks naar de fysio. Als ik maar rustig blijf doen, gaat het goed met mijn bekken. Net op de fiets de meest noodzakelijke boodschappen gehaald (slechts 2 straten verderop, normaal ga ik lopen, maar zo hoef ik niet te tillen). Mijn man haalt dan zaterdag de zware dingen en alles wat ik tot dan nog niet nodig heb. En ik moet zo bloedprikken voor mijn schildklier aan de andere kant van de stad, in het ziekenhuis. Ik zit nog even te denken, fiets of bus.... fietsen gaat goed, maar dit is wel ver!

Deel Deze Pagina