Aqui van Stokke zou je toch wel service verwachten,dit is gewoon belachelijk,wat duurt het lang zeg.Het is zo fijn als de babykamer klaar is,wij hebben er veel plezier van,het begint al zo echt te worden. Dus wat te laat aangevraagd,ach dat komt vast wel goed,je moet dus nog even door werken en dan kun je lekker relaxen. Hier echt last van dat vocht,de zwangerschapsischias in mijn li-boven been en ik ben de laatste dagen erg moe en snel misselijk.Ik weet niet of de bevalling nog lang op zich laat wachten,we zullen het zien.
Vervelend, Vlinder, dat je je zo rot voelt Ik heb wel het gevoel dat jouw baby iets eerder komt, hoor. Misschien ook omdat het zo zwaar is voor je lichaam, dat ik dat denk. Ja, van Stokke zou je zeker meer service verwachten. Ze leveren ook wel service alleen steeds de verkeerde In mijn verlof ga ik alle kleertjes wassen en in de kast leggen. En hopelijk staat de commode dan ook. Dan kunnen we er echt wat van gaan maken.
Aqui ik vind het wel erg sneu voor jullie dat het zo lang moet duren hoor.De kleertjes wassen is veel maar leuk werk,vooral het strijken is veel werk. Ik hoop dat dit kleintje met zo'n 37 weken komt,ik ben best wel op,nu ook mijn vingers zijn net worstje en mijn voeten en gezicht tja laten we het daar maar niet eens over hebben,zo dik. Gelukkig doet ons kleintje het heel goed en daar heb ik alles voor over. Danip hoe was de echo gisteren,zaten er al eitjes die bijna rijp zijn,ik hoop het zo.
lieve barrababes! even een grote glitterende kerstknuffel van mij, om jullie een mooie kerst te wensen! voor een aantal is de wens al (bijna uit de buik ) gekomen, voor anderen is het nog steeds wachten.. het zal dus niet voor iedereen een even gelukkige, of complete, kerst zijn. toch wil ik jullie het allerbeste wensen, en hoop ik dat alle wensen die nog niet vervuld zijn, dat zullen worden in 2011. verder wens ik jullie veel gezondheid, geluk, liefde, humor en veiligheid toe in 2011! een dikke glitterknuffel, ook namens florine (ze doet het fantastisch!) van klingel. smak!
Ben vanochtend weer voor een fm geweest, maar de gyn was niet zo positief. Mijn ei was woensdag 1,2 en nu 1,3. en mijn slijm was ook niet dik, dus dat wees niet op een naderende eisprong. Maar ik moet maandag weer (ondanks de kerstsluiting) Wel een aardige man trouwens Spinder. Wel balen, had zo gehoopt dat het beter zou lijken. Heb heel erg buikpijn dus ik dacht dat dat wel een goed teken zou zijn. Maar tot nu toe dus nog niet. Ik zie het maar zo dat we maandag niet hadden hoeven komen als deze ronde al was opgegeven. Ik wil jullie ook vast allemaal een hele goede kerst wensen! En een super gelukkig 2011! Dat Aqui en Vlinder maar mooie gezonde kindjes krijgen, en de rest eindelijk haar wens zal zien uitkomen
Prettige kerstdagen voor jullie gewenst. En Aqui en vlinder voor jullie is het zowiezo een superkerst afgezien van het vele plassen, dikke voeten en zuurbranden
Kingel en Draga, fijn om wat van jullie te horen/lezen. Ik wens ook iedereen op dit topic en alle (ex-)Barrababes een zeer mooie kerst en een nog mooier 2011 toe, waarin alle wensen worden vervuld. Draga, voor jou hoop ik op een voorspoedige adoptieprocedure en een gezond adoptiekindje. (Helaas gaan die procedures altijd heel langzaam, dat weet ik wel). Vlinder: sterkte met de laatste loodjes. Hopelijk houd je al snel een gezond kindje in je armen. Gisteren kwamen de laatste onderdelen van onze commode. Mijn man heeft 'm meteen in elkaar gezet. Dus hij staat! Er horen 2 losse manden/bakken bij en je voelt 'm al aankomen: 1 daarvan heeft een productiefout: het klitteband ontbreekt op 1 plek. Ze zien ons aankomen bij de Babydump!!!!! Maar goed, dit is minder erg. We kunnen in ieder geval door met het kamertje na de kerst.
Danip, wat vervelend dat je ei niet echt groeit! Hebben ze daar een verklaring voor gegeven? Echt balen, hoor!! Maar fijn dat je maandag weer terecht kan.
Klingel bedankt voor de glitter gelukswensen,ik ben blij weer eens iets van je te horen hier. Danip als je zo'n buikpijn hebt dan kan dat ook komen door de hormonen die je krijgt,misschien passen die wel niet bij jou,vraag dat maandag maar eens.Hopelijk groeit het eitje nog maar het lijkt erop dat het niet zo gaat als dat het zou moeten. Draga ook ik wens je een goede adoptieprocedure toe en een gezond kindje. Aqui wat fijn dat jullie de laatste onderdelen nu hebben,maar wat is het balen dat nu de klitterband wer onbreekt,bah,er is steeds wel wat. Hier erg moe en mijn vochtprobleem wordt steeds erger,ik zou dolgraag bevallen,maar ik moet nog eventjes,gelukkig zitten we maandag op 36 weekjes.
36 weken vandaag precies, Vlinder. Supergoed!!! Jammer dat je je niet beter voelt. Je kunt nu met een gerust hart evt. bevallen, al zou het ietsje te vroeg zijn. Hopelijk komt het ergens volgende week. Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Wij zijn 1e kerstdag uit eten geweest met schoonmoeder, 2e kerstdag gegourmet met mijn zus en vader. Lekker makkelijk, geen gedoe! We hebben super-rustig aangedaan. Normaal kook ik uitgebreid, nu dus lekker niet!
Aqui dus jullie hebben ook fijne kerstdagen gehad,lekker gegeten en niet teveel poespas,lekker he. Wij zouden 1ste kerstdag bij mijn broer en zijn gezinnetje gaan eten,maar ik had er gewoon geen puf meer voor en het is ook meer dan een half uur rijden,dus hebben we die afgezegt. 2 de kerstdag zijn mijn ouders hier geweest,s'morgens,toen hebben we lekkere hapjes gehad en stokbrood met salades. Gisteravond gewoon lekker met zijn tweetjes gegeten,lekker simpel. S'avonds nog naar het ziekenhuis geweest omdat ik heel veel vocht vast houd en het ook al in mijn boven benen en billen zit.Ze hebben een ctg gemaakt,die er prima uit zag,wel was er weeën activiteit die ik niet voel,vannacht wel erge harde buiken gehad.Mijn bloeddruk was iets verhoogd maar niks om ongerust over te zijn,ik hoop dat ik volgende week ga bevallen,want ik zit er door heen. Gelukkig hebben we de 36 weken weer gehaald en daar ben ik blij mee en trots op.
Nou Vlinder, ik hoop echt dat jouw baby snel komt, volgende week bijvoorbeeld. Goed dat jullie rustig aan hebben gedaan.
Aqui wist je trouwens dat Famke 8 weken terug een dochter heeft gekregen,haar vruchtwater was gebroken en de weeën storm die daar achter vandaan kwam was niet meer te remmen.Moeder en dochter maken het heel goed,de kleine meid is inmiddels twee weken thuis. Famke alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Nee, dat wist ik niet! Dank voor het melden, Vlinder! Famke en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk kunnen jullie nu van haar genieten. Hopelijk maakt ze het goed. Met hoeveel weken is ze geboren?
Kom net terug van het zh, en mijn ei is nu 2 cm! Dus toch nog goed gegaan deze ronde. Volgende ronde (hoop dat die niet nodig is) krijg ik pregnyl spuiten erbij. Ben blij dat de clomid blijkbaar al aanslaat met 50 mg, ook al kan dat volgende maand wel weer anders zijn. Er gebeurt nu tenminste wel iets!
Aqui ze is met 32 weken en 4 dagen geboren,ik had Famke een berichtje gestuurd over de laatste loodjes en toen schreef ze mij dat haar laatste loodjes te vroeg waren gekomen,hun kleine meid doet het gelukkig goed. Danip wat fijn dat je eitje toch weer gegroeid is en dat de volgende maand ook pregnyl mag gaan spuiten
32 weken en 4 dagen is natuurlijk te vroeg, maar gelukkig heeft ze dan wel een goede kans! Danip, fijn dat je ei toch is gegroeid! Ik vind het eigenlijk wel raar dat je niet DEZE ronde pregnyl mag spuiten. Maar dat heeft misschien met de vakantie te maken en/of dat je de spuitinstructie nog niet gehad hebt.
Ja klopt, dr Spinder vond het zelf ook al jammer dat dat niet eerder met me besproken was. Maar nu is de fertiliteitspoli eigenlijk gesloten. Hij is een gewone gyn, die er eigenlijk alleen was voor bevallingen, maar doordat ik al primolut had gehad wilden ze me toch wel helpen. Hij wil dat ik volgende ronde daar wel mee begin, maar dat kon nu niet meer omdat ik geen spuitinstructies meer kon krijgen. Jammer inderdaad. Hij is wel echt super aardig zeg! Ik voelde me heel erg op mijn gemak, en vind het jammer dat ik daar niet bij kan blijven.
Ik dacht al dat het zoiets was. Hopelijk springt dat ei gewoon vanzelf! Gelukkig dat je nu zo'n fijne gyn hebt, nu de gewone fertiliteitsartsen/gynaecologen er niet zijn!
Meiden ik wil jullie allemaal alvast een goed uiteinde en een heel vruchtbaar nieuwjaar toewensen. Ik hoop dat de meiden die nog niet zwanger zijn,spoedig ook zwanger mogen worden of dat ze spoedig kunnen adopteren of pleeggezin mogen worden.