Nou volgens mij hoef ik morgen niet meer te testen. Heb gisteren en vandaag al hele erge buikpijn, echte menstruatiepijn Dus die bubbel zal vandaag wel uit elkaar spatten helaas. Hou jullie op de hoogte.
Het is al te laat. Ben net ongesteld geworden Weer wat geleerd, ik moet er maar gewoon niet meer in geloven. Heb zin om diep onder de wol te kruipen, maar ik zit tot 5 uur op mijn werk nep vrolijk te zijn.. Shit zeg!
Oh Danip wat een k%tzooi. kruip straks maar lekker onder de wol en sterkte. En blijf wel geloven, meid. Al lijkt het nog zo donker niet opgeven
Vlinder en haar vriend zijn de trotse ouders geworden van een zoon: Syl Stevano! Vlinder smst: "vanmiddag om 12.30 uur is Syl Stevano geboren. Hij is kerngezond. Zelf moest ik naar de OK omdat de placenta niet los wilde komen. Ik ben nog wat suf, maar dolgelukkig." Ze smste gisteren al, dat vandaag haar bevalling zou worden ingeleid, o.a. vanwege eiwitten in de urine. Gisteren is ze al opgenomen daarom. Ik ben erg blij voor ze! Vlinder, van harte gefeliciteerd met jullie gezonde zoon!
Wat onzettend vervelend voor je, Danip! Echt kl#te! Ik ken dat gevoel zo goed, dat je hoop weer wordt ingeslagen. Balen, balen, balen. Veel sterkte!
Vlinder gefeliciteerd met jullie zoon Syl Stevano! Geniet maar lekker van de kraamtijd, en van jullie zoon Ben zo blij voor je! @ Draga: Dank je wel! Ik weet dat ik er gewoon in moet blijven geloven, en dat komt al weer een beetje terug hoor @ Aqui: Jij ook bedankt! Het is inderdaad echt een domper! Enne jij bent nu de volgende he! Echt spannend! Mijn hoop komt wel weer terug hoor! Geef niet zomaar op Had gisteren gewoon een vreselijke rotdag. Hoe hoger je hoop, hoe harder je valt. Ben nog steeds wel een beetje verdrietig, maar ik weet dat dat wel weer over gaat, en dan als de nieuwe ronde ook echt begint dan ga je er weer helemaal voor. Maar toen ik gister in mijn dagboek (ik hou een mmm dagboek bij ) schreef dat het voor de 37ste keer niet gelukt was schrok ik eigenlijk een beetje. 37 keer... Maar goed 38 keer is scheepsrecht toch
van harte gefeliciteerd met jullie syl stevano vlinderfamilie. Lang gewacht en dromen komen uit geniet ervan.
Danip als ik vragen mag wat voor soort behandeling doen jullie? je hebt het vast al een s geschreven maar ben niet zo op de hoogte van jullie situatie omdat ik niet veel meer kom hier. Ja inderdaad soms schrik je ervan wat je allemaal al hebt gedaan voor een kindje. Maar goed ik hoop voor je dat de 38e keer gaat lukken.
Graag! Hij/zij mag nog wel even blijven zitten tot 40 weken! Ben helemaal vergeten te schrijven dat alles goed was bij de gyn. De baby ligt met het ruggetje aan de linkerkant. Dat is de beste uitgangspositie voor de bevalling. Bloeddruk 110/65, dus mooi. Alles in orde. Ik heb ook nog een gesprek had met een verpleegkundige over de bevalling (wanneer we moeten bellen als de bevalling begonnen is, wat we mee moeten nemen naar het ziekenhuis, etc.). Ze stelde me gerust dat een normale bevalling anders verloopt dan een ingeleide bevalling met 24 weken. Pfoe! Die was namelijk erg pijnlijk. De ontsluiting dan, het persen was zo gebeurd natuurlijk. Ook de gyn gaf dat al aan. Verder kreeg ik nog wat brochures mee over de bevalling.
Dus helemaal bevallingsproof Ben blij dat alles zo goed gaat en ja laat nog maar een paar weekjes zitten. ps vind het wel jammer had meer reacties voor Vlinder verwacht. Ja de meeste hebben het druk met baby's en bevallingen. Het Barrahus was een goed broedhok
Ja, ik had ook in Klingels topic hetzelfde berichtje geplaatst voor de ex-Barrahûs-Babes. Met het verzoek om hier te reageren of via PB naar Vlinder... Ik hoop maar dat ze veel PB'tjes heeft! Want hier is het inderdaad wel akelig stil als reactie op dit prachtige geboortebericht! Vlinder, ik hoop dat het goed gaat met jou en je zoon! En dat jullie veel van elkaar genieten met zijn drietjes.
@aqui: de enige ex-barra-babe in mijn topic ben ikzelf ja en jo natuurlijk! maar die is zo druk, en er weinig. de rest kent vlinder niet, denk dat er daarom weinig reacties (hier) zijn. maareh jij bent er ook al een beetje bijna, spannend he! take care, allemaal! een barrageboorte is en blijft speciaal! ik hoop dat er nog meer volgen, via de ' after barra weg ' helaas. zwaai!
Ik snap dat de meeste dames in jouw topic Vlinder niet kennen en ook niet reageren. Maar ik dacht dat er nog wel 4-5 Barra-babes op jouw topic zaten. Jijzelf, Pip, Jo... ik dacht nog 1 of 2 meer. Dus vandaar mijn berichtje. Omdat de meeste hier niet meer meelezen! Leuk om wat van je te lezen. *Zwaai* terug.
Vandaag 37 weken, de baby kan komen, maar ik verwacht het nog niet. Gisteren naar de kapper geweest (zal de eerste tijd wel niet lukken met een baby) en een voedingsBH gekocht. Dat werd me afgeraden in de winkel, omdat de maat nog kon veranderen na de geboorte... (maar ja... moet mijn man er dan 1 kopen als ik in het kraambed lig? Hij kan toch niet voor mij passen?!)... uiteindelijk hebben ze me toch goed geholpen met passen en geadviseerd over de maat. Straks nog even naar de tandarts voor controle. De lakentjes moeten nog gestreken worden, maar dan is ook (bijna) alles klaar voor de baby... Misschien vast een baby-album kopen en aanleggen... met de echo-foto's en de buikfoto's.
ja je bent er echt klaar Spannend word het nu ,he. Zou zeggen strijk ze. En Danip hoe is het met jou meid. Voel je je al beter.
@ Aqui: Het wordt wel echt spannend nu he! Nog maar heeeel even en dan kun je je kindje ontmoeten Ben heel benieuwd! Ook naar Vlinder's wondertje trouwens. Foto? @ Draga: Ja het gaat wel weer een stuk beter nu Meestal heb ik alleen de eerste paar dagen als ik weer ongesteld ben geworden een dip. Alleen deze keer was het wat erger als anders. Maar goed, we gaan rustig door. In ieder geval deze maand geen ziekenhuisbezoek, dus dat is ook wel fijn. Je vroeg wat voor behandeling wij nu doen. We zijn pas in september naar het zh gegaan. We waren al wel bijna 3 jaar bezig toen, maar ik durfde echt niet. Vond het zo moeilijk om die stap te zetten. En nu achteraf ben ik er heel blij om. Eindelijk gebeurt er iets! Ik zit nu dus in de 2e ronde Clomid. Ik heb pcos, ook al denk ik dat er meer aan de hand is. Maar verder is er niks afwijkends gevonden tot nu toe. Ik zit nu dus ook in het MCL maar ga waarschijnlijk overstappen naar Heerenveen/Dusseldorf. Weten jullie trouwens of het klopt dat je dan alle onderzoeken opnieuw krijgt?
Meestal gebruiken ze wel je oude dossier en doen ze geen onderzoeken dubbel, soms doen ze wel aanvullend onderzoek. Misschien een goed idee om over te stappen. Heerenveen/Düseldorf heefte een betere naam dan Leeuwarden.