Ja ik weet het inderdaad, zo ben ik bij dit topic gekomen Want ik ben dus niet bij het Barrahus geweest, want dat kon niet meer helaas. Maar het zou mooi zijn als ze niet alles dubbel gaan doen! Aanvullend onderzoek wil ik juist, want ben er niet van overtuigd dat dit het alleen is.
Vanochtend even ge-sms-t met Vlinder. Ze schrijft o.a.: "We zijn zo gelukkig. Ik weet zeker dat jullie binnenkort ook zo zullen genieten. Ik heb geeneens tijd meer en geen zin in ZP. Liefs,..." Het gaat dus goed, maar we zullen het voorlopig even zonder Vlinder moeten stellen. Zelf ben ik naar de gyn geweest. Bloeddruk 118/75 (stijgt langzaam, maar dat is normaal tegen het einde van de zwangerschap, volgens de gyn). Hartje klopt mooi. Toen ik zei dat ik de baby wat minder goed voelde bewegen, heeft ze nog een echo gemaakt en en de hoeveelheid vruchtwater gemeten. Die was in orde. Ik heb ook een schopkaart meegekregen, waarop ik de bewegingen moet noteren. Ik heb er vandaag al 7 en ik moet er 10 hebben in 12 uur, dus dat gaat lukken. Dat de baby subtieler beweegt is normaal, hij/zij heeft minder uitslagruimte. Ze zei ook nog dat de baby niet te groot en niet te klein is, precies goed dus. De baby is nog niet ingedaald. Net heb ik de lakentjes (eindelijk) gestreken, dat was het laatste baby-strijkwerk. Het kamertje is nu af en ingericht. Alleen moeten we de mobile nog ophangen. Die heb ik nu in het raam gehangen, niet de goede plek natuurlijk. Mijn man moet het morgen maar even goed doen. Ook moet er nog een schroef komen om de geboortelap die mijn schoonmoeder maakt op te hangen. En een leuk schoolbordje dat ik wil ophangen, hangt ook nog steeds niet... maar goed, de baby mag komen.
Heb het nieuws door alle drukte blijkbaar helemaal gemist, maar dacht zal eens kijken of vlinder al aan bevallen toe is... Maar zie daar, hij is er al! VAN HARTE GEFELICITEERD VLINDER!! GENIET LEKKER VAN JE GEZINNETJE!! Het is je zooo gegund!
Aquilegia: ik weet niet of je het nog weet, maar wij hebben een tijdje hier op zp "gesproken" over acupunctuur. Ik zie dat je bijna aan het einde bent van je zwangerschap en wilde je even succes wensen en heel veel geluk met de kleine straks.
Aqui bedankt dat je de dames hier op de hoogte hebt gehouden,van mijn bevalling. Van Klingel en Famke heb ik felicitaties gekregen,dames bedankt daarvoor. Volgens mij zijn er maar weinig meiden meer actief hier op het forum,jammer,maar het zat eraan te komen. Met Syl en mij gaat het heel erg goed,hij doet het super goed en komt s'nachts maar twee keer.Eerst gaf ik borstvoeding,maar helaas zat er veel te weinig voeding in en daarom zijn wij over gestapt op Nutrilon HA,Syl doet het daar super goed op. Wij zijn intens gelukkig met Syl en we wensen alle dames een kindje toe,wij weten hoe moeilijk het is om maar te blijven hopen op een wonder,maar wonderen bestaan echt. Aqui jij bent vandaag alweer 38 weken zwanger,ik wens je nog 2 rustige weken toe en geniet nog even van je nachtrust,die is straks echt weg,maar dat heb je er graag voorover hoor. Danip wat ontzettend rot voor je dat de eerste poging is mislukt maar geef niet op,wonderen bestaan. Draga lieve meid,hoe is het met jou,ik gun jou ook een heel lief klein hummeltje.Zijn jullie verder gegaan met adoptie,of hebben jullie nog niks besloten.
Vlinder gefeliciteerd!had tijdje niet gekeken op dit forum. Binnenkort even update van mijn kant.lekker genieten vlinder en aqui succes met laatste loodjes! Xxx
Vlinder en Quinty, leuk om wat van jullie te lezen. Vlinder, fijn dat Syl het zo goed doet! Heerlijk, hoor. GENIETEN van je gezinnetje!!!!!
Ik kom even spreken hoe het met Aquilegia gaat. Zo te lezen prima, dat is goed nieuws. Vlinder een prachtige zoon, van harte! Geniet ervan, het is je gegund. Ik ga hopelijk volgende week aan IVF nr 2 beginnen, afwachten weer. Ik zal vaker spieken hier, het wordt reuze spannend nu .
Oh, spannend, Soraya! IVF 2 alweer! Jammer dat het nodig is. Ik vergeet je steeds te mailen, zoals ik wel meer vergeet te doen. Heel veel liefs en succes met de volgende IVF poging. Hopelijk heel veel eitjes, embryo's, een zwangerschap en een gezond kindje!
Vlinder wat leuk om wat van je te horen en ben blij dat het goed gaat met jullie en Syl, nouja goed eerder SUPER. Met mij gaat het goed in Februarie gaan we van start met de adoptiecursus dus ons kindje komt eraan. Het wordt een lange zwangerschap misschien 2 tot 5 jaar maar goed dan heb je wat, haha. Morgen mag ik mijn trouwjurk halen en vrijdag wordt ik 33. Ja middelbare leeftijd nadert, hihi. Heb zo'n beetje alles klaar voor de bruiloft dus ik heb heel wat om naar uit te kijken. Kom af en toe nog is binnenvallen met een foto van Syl graag. Als we nou allemaal af toe even checken hier dan is het Barrahus nog niet helemaal verdwenen. Groetjes Draga
De baby is ingedaald, ik heb het zelf afgelopen dinsdag gevoeld en de gynaecoloog heeft het 2 dagen later bevestigd. Ik lag wakker in bed en voelde opeens een schokje, mijn bekken werd van binnenuit een beetje uit elkaar geduwd en tegelijkertijd zette de baby zich als het ware af tegen mijn middenrif. De volgende dag was de spanning van mijn middenrif af en zat de buik ook lager. Bijzonder om het echt zo te voelen. Volgens de gyn (ben ik afgelopen donderdag geweest) ligt de baby er nu optimaal voor om geboren te worden zonder problemen.
Ik breek ff in om ff te zeggen dat ik het super vind dat de cursus nu eindelijk bijna gaat beginnen voor Draga!! Ik heb je eens ontmoet en hoop het zo voor je en gun het je enorm dat jullie grootste wens om papa en mama te worden eindelijk eens vervuld mag gaan worden. Of dat nu papa en mama zal gaan worden van een kindje dat in je buik of in je hart is gegroeid... Jullie zullen geweldige ouders worden!! En Aquilera!! Onze wandelende encyclopedie wbt schildklieren... Wat ga jij hard!! Hoe zit het met gedachtespinsels mbt bevallen. Ben je er psychisch klaar voor?
Maartje bedankt voor je lieve woorden. Ik hou jou ook in de gaten, hoor. Af en toe even een update van je zwangerschap. @ Aqui, zo dus de baby is al in gedaald spannend!!!! Nog 10 dagen En dan ben je MAMA woehoe. Eindelijk meid. Hoop dat je een 'mooie'bevalling krijgt. Nou ga der weer van tussen maar blijf het forum in de gaten houden want wil natuurlijk direkt kunnen feliciteren En probeer nog zoveel mogelijk ui te slapen straks is dat gelukkig voorbij
Nou, moet nog wel ff een boekje (her)lezen over de bevalling. Maar verder ben ik er klaar voor! Lief dat je het vraagt. Tot nu toe alles rustig hier. Wel moe en ik heb vaker harde buiken, die langer aanhouden. Ik denk nog niet dat de baby vandaag of morgen komt. Daarvoor is het nog te rustig.
Het word nu wel heel spannend voor je Aqui! Het zal nu niet lang meer duren voor je je kindje gaat ontmoeten! Vind het zo spannend voor je, en ben heel benieuwd!