wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui het is nu af tellen,spannend he,je kunt nu iedere dag bevallen.

2. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    *spiek*

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, nog geen nieuws!!! ;)

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui we leven allemaal met je mee:D,het kan nu ieder moment zover zijn.Alvast sterkte met de bevalling en geniet van het moment dat je kleintje geboren wordt,dat is zo'n ontroerend moment.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank je wel, Vlinder, ik zie er ook erg naar uit. Eindelijk ons kindje verder leren kennen...

Vandaag bij de gyn geweest. Ze had erg weinig tijd. Bloeddruk 130/70, hartje 2 seconden gehoord, hoofdje ligt stevig in het bekken, meer harde buiten zijn normaal... ja, ik voel de baby goed bewegen... en hop ik stond weer buiten!

Daarna is een vriendin, die me ophaalde uit het ziekenhuis, hier geweest met haar dochtertje van bijna 2. We hebben lekker thee gedronken en gekletst over zwangerschappen en baby's etc.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui dat was dus een spoed consult bij de gyn,had ze het zo druk dan,ze horen gewoon de tijd voor je te nemen,druk of niet.
    Gelukkig gaat alles goed met de kleine en dat is het belangrijkste.
    Ik denk overigens steeds dat jullie een meisje krijgen,waarom weet ik niet,het is een gevoel,nog even en we weten het.

Wat gezellig dat je vriendin je kwam halen uit het ziekenhuis en dat jullie daarna een fijne middag hebben gehad.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hoe gaat het met je,het begint nu wel heel spannend te worden,nog een paar daagjes en je zit op 40 weekjes.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het gaat hier allemaal prima. Het ene uur ben ik heel fit en het andere niet. Nog geen tekenen van de naderende bevalling, of het zouden langerdurigere, vaker voorkomende harde buiken moeten zijn. Het ene moment denk ik: van mij mag het beginnen. Het andere moment denk ik: ach, over een week is ook goed, lekker rustig nog :D Nog even een beetje bijtanken/bijslapen... boekje lezen over de bevalling...

9. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Eén ding is zeker, tussen nu en een week of twee is het zover :D.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui geniet nog maar even van het samen zijn,straks zijn jullie met zijn drietjes en dat is zo genieten,je kunt je straks niet meer voorstellen dat je de dag ervoor nog met zijn tweetjes was.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, hoe gaat het nu met Syl? Hij is al weer ruim 3 weken oud! En met jou?

12. danip

danip Niet meer actief

Pff.. ik dacht een nieuw bericht van Aqui, dat moet nieuws zijn haha! Maar ik spiek maar gewoon door zo nu en dan...

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vandaag B-day, maar alles nog rustig hier.

Vanochtend een rondleiding gehad op het kinderdagverblijf hier de buurt. Hier hebben we 1 dag per week vanaf half mei. Hopelijk komt er nog een 2e dag bij.

14. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Aquilegia, onze ervaring is dat het snel kan gaan als je eenmaal 'binnen' bent bij een kdv. Hopelijk bij jullie ook.

Lekker rustig nog dus? Fijn voor je, volgens mij ben je het nog niet zat. Ik herken het, ik vond het ook niet erg toen het wat langer duurde.

Gister de punctie gehad, 6 eicellen is een mooie score. Vrijdag worden er hopelijk 2 teruggeplaatst. Als alles goed gaat. Resultaten uit de eerste behandeling zijn geen garantie voor deze ben ik bang!

Jij sterkte en nog veel plezier even op een heel ander wachtbankje ;)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, het gaat niet slecht op KDV gebied. We hebben (van dezelfde keten) al 2 dagen in het centrum (maar dat is dus erg onhandig met halen/brengen) en nu dus 1 dag (woensdag) bij een vestiging op loopafstand! De mevrouw die de rondleiding gaf, gaf al aan dat een vrijdag erbij mogelijk zou moeten zijn. Die dagen in het centrum kunnen dan vervallen. Ik ga 2 1/2 dag werken en mijn man 4 12/ dag per week.

Nee, ben het nog niet echt zat. Wel ben ik nieuwsgierig naar de baby. Maar ik voel me nog redelijk fit.

Al weer een punctie had, 6 eicellen! Weet je al hoeveel bevrucht zijn? Spannend weer zo'n terugplaatsing, heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes! Ik denk aan je en duim voor jullie! Wel een mooie dag, vrijdag 11-02-2011!!

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Soraya wat fijn dat er 6 eicellen zijn afgenomen,ik ben ook benieuwd hoeveel er zijn bervucht,het is weer spannend voor jullie dus.

Aqui zo de 40 weken heb je gehaald,ik ben benieuwd wanneer je mag gaan bevallen,wie weet wel op 14 februari,dat zou wel een heel mooi cadeau zijn op valentijnsdag:D.

Danip hoe gaat het eigenlijk met jou behandellingen,gaat het zoals je het had verwacht?

Hier gaat alles heel goed,Syl mag morgen naar het consultatiebureau,we zijn heel erg benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is.

17. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik hoor vrijdag meer. Vorige keer waren het 7 uit 8 en uiteindelijk 6 teruggeplaatst. Dat is voor Nederlandse begrippen heel wat als ik zo om me heen lees. Maar ja, 1 is genoeg hè!

En idd Aquilegia, 11-02-2011 is een heel mooie datum ;).

Vlinder, is je zoon lekker gegroeid? Ik keek altijd uit naar de weegmomenten toen Nova nog zo klein was.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, hoe was het op het CB? Is Syl goed gegroeid?
    Zelf heb ik niets met Valentijnsdag, dus van mij hoeft het niet de 14e te worden. Morgen vind ik wel een mooie datum! :D

Soraya, nogmaals heel veel succes morgen!!

Gisteren (we zaten even wat te drinken met de buren) bewoog het kindje als een gek, zette zich schrap tussen bekken en middenrif alsof hij/zij een uitweg zocht. Hij/zij is al ruim 2 weken ingedaald. Het voelt nu sinds 1-2 dagen heel vol. Alsof de baby echt niet meer verder KAN groeien zonder eerst naar buiten te komen.... Ik denk dat het wel binnen een week gaat gebeuren. En dat hoop ik ook. Iedereen vindt dat ik me nog heel kwiek voortbeweeg. Vooral binnenshuis dan. Maar op de langere afstand gaat het traag, hoor. Ik moet mijn man regelmatig vragen of het wat langzamer kan als we samen wandelen. Hij vindt dan dat hij al heel langzaam gaat.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik hoop dat de bevalling nu spoedig mag beginnen en morgen is idd een mooie datum,wie weet.

Soraya ik zal voor je duimen op een mooi resultaat en een zwangerschap als gevolg:D.

Vanmorgen zijn we met Syl naar het CB geweest en hij is 520 gram gegroeid,Syl krijgt vanaf vandaag voeding voor de hongerige baby,hij vraagt n.l vaak om de 2 uur om eten.Hij doet het heel goed en de arts bij het CB is heel tevreden en wij ook:D.

20. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    is er al een baby???
    nog niet kom op met dat kind;)

Ik ben benieuwd:p:p:p:p

Agui doe rustig aan hoor.
    Ben iedere dag aan het spieken:):)

Deel Deze Pagina