Even spieken..... Aqui zet hem op!!!!!!!!! ....... de wereld Spannend! Whoei!! Vlinder wat groeit hij goed seg! Hoop dat alles goed gaat met jullie. Geniet!! Is bv niet gelukt begrijp ik? Hier alles zeer gelukkig. Florine is een fantastisch en makkelijk meisje. Smak allemaal!
Klingel en Vlinder: Fijn dat het goed gaat met Syl en Florine! Soraya: is de TP goed gegaan en hoeveel embryo's hebben jullie dit keer? Net naar de gyn geweest. Alles goed. Baby ligt super-ingedaald, ligt echt helemaal klem in het bekken, zo laag als maar kan. Ik mag woensdag terugkomen i.p.v. vrijdag, dit in verband met het verlies van Sterre.
Fijn Aquilegia, iedereen is er klaar voor. Hoe voel je je lichamelijk? En je man? Hier vooralsnog een 100 % score, alle zes bevrucht Twee teruggeplaatst en die andere vier worden morgen beoordeeld en daar krijg ik later bericht over. Vlinder, kleine man doet het prima! Weet je, het is vreselijk cliché, maar zo waar, geniet van deze tijd, want het duurt maar zo kort dat ze echt zo klein zijn. Men vertelde mij dit ook, maar achteraf pas besef ik me dat ik méér had moeten genieten. Nou ja, wazig verhaal misschien.
Super, zeg! Alle 6 bevrucht!!! Gefeliciteerd! Ik voel me lichamelijk best moe. En vol baby. Het kindje kan echt niet verder groeien en zet zich af en toe schrap tussen mijn bekken en middenrif. Ik doe echt super-rustig aan. Mijn man heeft ook zoiets van: laat die baby nu maar komen, ik wil hem/haar nu wel zien en vasthouden! Straks de vluchttas verder inpakken. Het meeste zit erin, maar niet alles.
Doe dat maar snel, dan hoop ik dat die kleine zich snel aankondigt. Jullie zijn er klaar voor zo te lezen.
Gisteren vluchttas helemaal ingepakt, maar niets hoor! We zijn er inderdaad klaar voor. Mijn man is benieuwd naar de baby en ik natuurlijk ook. Straks nog een rondleiding op een ander KDV.
Soraya wat fijn dat er twee bevruchte eitjes zijn terug geplaatst,wat hoop ik voor jullie dat je zeer binnenkort een positieve zwangerschapstest in je handen mag houden. Aqui dus het is niet 11-02-2011 geworden,het wordt vast 14-02-2011,dan ben je precies een maand later dan mij. Ik hoop voor jullie dat de kleine nu spoedig komt,je leeft er zo naar toe en wilt nu toch ook wel genieten van je kleintje in levende lijve.
Vlinder, dank je, ik hoop het ook. Ik kan het me al bijna niet meer voorstellen. Gek genoeg komt zo'n positieve test toch nog als een enorme schok. Daarna de blijdschap en de angst. Maar ja, Nova is er ook gekomen, dus waarom geen 2e.... Nog 'even' afwachten tot de 23. Nog niets dus Aquilegia. Het kan zomaar nog even duren, hij of zij bepaalt wanneer de tijd rijp is. Natuurlijk ben je benieuwd, jullie hebben er zo lang naar uitgekeken. Zelfs ik ben heel benieuwd, haha. Rustig aan maar en afwachten. Meer kun je niet doen. Fijn wel dat je woensdag al terug mag. Jullie gyn houdt er goed rekening mee toch?
Aqui die kleine van jullie vindt het wel prettig bij jou,maar toch hoop ik dat hij/zij er spoedig uit komt,want we zijn nu allemaal benieuwd.
Aqui ik kan me je man wel voorstellen,jullie hebben ook lang moeten wachten op jullie wonder en nu blijft hij/zij ook nog lekkerwat langer zitten,jullie geduld wordt wel op de proef gesteld.Heel lang zullen jullie niet meer hoeven wachten,maar dat je overtijd bent dat had ik niet verwacht,ik had verwacht dat je eerder zou zijn bevallen.
Aqui ik moet steeds aan je denken,hopelijk krijg (of heb je al)spoedig weeën en komt de kleine nu snel. Soraya hoe voel jij je nu? Danip hoe is het bij jou? Hier gaat alles goed,Syl doet het heel goed op de Nutrilon voor hongerige baby's.Hij maakt ook al geluidjes en is overdag meer wakker,het is zo'n schatje.
Hoi Vlinder, heerlijk he, die pruttelgeluidjes. Fijn dat het zo goed gaat, geniet er maar van! Aquilegia houdt het spannend, ik denk er ook veel aan. Ik kan me de periode na 37 weken nog zo goed herinneren, zo spannend, want het kon immers elk moment gebeuren. Met mij gaat het wel, nog veel last van mijn buik. Ik doe het heel rustig aan. Heb daarom extra tijd om te spieken hier .
@ Aqui: ben zo benieuwd wanneer de kleine zich aandient! Steeds als er een nieuw berichtje is zit ik op het puntje van mijn stoel. @ Vlinder: Wat mooi dat het zo goed gaat met Syl! Hij groeit dus goed! Vind het ook een hele mooie naam! (staat stiekem ook in ons lijstje ) Met mij gaat het wel goed hoor, zit nu vanaf gisteren in ronde 3 clomid. Ik ga straks bellen met het Mcl dat ik er geen vertrouwen in heb, en of we misschien clomid met iui kunnen combineren. Als ze dat niet willen dan ga ik vandaag bellen met Heerenveen. Misschien heel eigenwijs, maar ik heb er geen vertrouwen in dat het met clomid alleen goed zal komen. En ik heb geen zin om lang aan te gaan modderen. Dus dan maar mijn twijfels uiten.
Danip ik heb de laatste jaren geleerd om te luisteren naar mijn gevoel,dus als jou gevoel zegt dat Leeuwarden niet de juiste behandelling aan jullie geeft,dan moet je doen wat je hart je ingeeft. Dus de naam Syl staat ook in jullie top 3,met een I of ook met een Y. Soraya doe maar lekker rustig aan,ivf is niet niks,ik hoop zo dat het deze keer gelukt is om zwanger te raken,het is jullie ook zo gegund.Je hebt een dochter gekregen en kunt dus zwanger worden,hopelijk lukt het heel spoedig weer. Die brabbelgeluidjes zijn zo geweldig,mijn hart smelt dan,wij zijn heel gelukkig.Syl begint ook al echt te lachen,dat is zo geweldig,ik merk dat ik dan zelf ook een big smile krijg,super gewoon.
Aquilegia is nog niet online geweest vandaag. Zou het? Spannend hoor! Maar misschien is ze gewoon lekker aan het rommelen .
Soraya ze zou me een sms sturen als de kleine er is en ik heb nog niks ontvangen,maar ze kan wel al bezig zijn. Ik vind vandaag een erg mooie datum,precies een maand na Syl. Wij doen niet aan valentijn maar toch vind ik het een mooie dag.