Ok, dan zal ze wel aangeven of je het hier neer mag zetten. Ik hoop het zo voor haar en haar man! Het is een mooie datum, dat zeker. Dus Syl is een Steenbok? Ik ook (begin januari) Zijn leuke mensen hoor, wel wat koppig soms .
Soraya ik hou wel van koppig hoor,Syl is idd een Steenbok. Aqui je houdt de spanning er wel in meid,gevoelsmatig denk ik dat je al bevallen bent,anders kom je hier iedere dag wel even spieken.
Argh, ik dacht dat er een sms was.... Hoop echt dat ze de kleine al in haar armen heeft anders is het een lange bevalling. Koppig kan lastig zijn hoor, maar soms vooral voor mezelf. Mijn vader is ook Steenbok, en vooral vroeger botste dat nog wel eens. Arme moeder, die zat er altijd tussen. Gelukkig ben ik met de jaren niet alleen ouder geworden .
Soraya mijn moeder is ook een Steenbok,wij hebben nu dus twee steenbokjes in de familie. Wanneer mag jij een zwangerschapstest doen,hopelijk komen er dan twee vette strepen te voorschijn. Nee nog geen sms gehad van Aqui,hopelijk is de kleine er al,ik hoop het zo voor hun.
Haha, nou dat wordt nog wat. Maar ach, de eerste jaren is Syl alleen nog maar schattig, lief en heel grappig. Nova is wel eens ondeugend, maar als ze me dan met die prachtige kijkers aankijkt en zegt 'Mama, ik vind jou lief' is het moeilijk boos blijven . Ik mag volgende week testen, de 23e. Als ik het niet eerder probeer .
Syl heeft ook van die prachtige ogen en ik denk dat ik later ook niet lang boos op hem kan zijn. Hoe oud is jou dochtertje,als ik vragen mag. De 23ste is al snel he,spannend,maar niet te vroeg testen hoor.
Ze wordt 3 in april. Tijd gaat veel te snel. We hadden er graag twee dicht op elkaar, maar dat heb je niet voor het zeggen zoals je weet. Boos zijn is soms lastig vanwege hoog schattigheidsgehalte, maar soms moet je wel. Moet je allemaal nog niet aan denken, gewoon genieten van elk haartje, elk geluidje, al snel elk lachje . Verder nog stil aan het front? Ik zat gister oude berichten na te lezen en zag dat ik rondom de geboorte van Nova 24 dagen niet online ben geweest. Maar ik was/ben niet heel actief op het forum. Ben nu thuis en heb daarom veel meer tijd. Ik ga mijn best doen niet te vroeg te testen!
Soraya nee helaas nog geen baby nieuws van het front,ze laat vast snel wat van zich horen. Ik was ook een paar weken niet hier na de bevalling,ik heb aqui ge-smst dat ik was bevallen en zij heeft het goede,blije nieuws hier toen neer geschreven. Dus jullie kleine meid wordt al 3,hopelijk ben je zwanger met haar verjaardag,dat zou toch wel een super mooi cadeau zijn. Ik geniet hier volop,vandaag zijn mijn vriend en ik met Syl en de honden heerlijk gaan wandelen (de zon scheen hier,super gewoon)en we voelden ons zo compleet en volmaakt gelukkig.Syl lacht al en nee geen trekje,maar echt een big smile,dat is zo super.
Heerlijk genieten hè, het was hier ook zo mooi. Ben met Nova nog even op. Het pleintje hier geweest. Ik ga proberen er een foto van in mijn album te zetten. Aquilegia, doe rustig aan, wij kletsen de tijd wel vol hoor Edit: foto's zijn gelukt, een paar van vandaag en heb er ook 1 van toen zij vijf weken was.
Soraya wat een mooie foto's van jullie dochter,mooie meid hoor. Jullie zijn naar het pleintje geweest schrijf je,is daar een speeltuin of zo?
Oh, dat staat er erg onduidelijk, ik zit met mijn mobiel op het forum, dat gaat niet altijd goed. Ik woon in een kindvriendelijke buurt, met twee speelpleintjes in de buurt. Als het even beter weer is gezellig om te gaan. Ze kan inmiddels steeds meer zelf, dus kan ik erbij blijven zitten en aanmoedigen hoe stoer ze is .
@ soraya: wat hebben jullie een ontzettend mooie dochter! Had ook even stiekem gespiekt. @ Vlinder: wat lief zeg dat Syl al lacht! Zo super schattig vind ik dat bij zulke hele kleine frummeltjes! En Syl met een y staat op onze lijst Ik heb gisteren gebeld met het mcl, dat ik niet 6 maanden alleen clomid wil proberen, en dat ik er geen goed gevoel over heb. Ik heb z.s.m. een afspraak met mijn eigen gyn, want ik lig nu met rugklachten thuis, en kan nu nog niet naar het zh. Ik slik deze maand dus nog clomid (moest of vandaag beginnen, of een maand pauze tot we naar de gyn kunnen) Ik heb het dus heel duidelijk aangegeven, en ben benieuwd met wat voor voorstel ze komt. Als dat me niet gerust kan stellen, dan vraag ik mijn gegevens op en gaan we toch echt overstappen. Vind ze er allemaal echt heel aardig en ze zijn heel lief voor me, maar ik hoor van anderen dat ze behoorlijk van het aanmodderen zijn, en ik ga alleen door als ik het met alles eens ben. Vind het al heel knap van mezelf dat ik zo streng voor ze ben haha. Ben normaal niet zo assertief, maar nu dus wel!
Dank je Danip, ik glim van trots als ik dat lees . Ik ken jouw geschiedenis niet, maar vind het heel knap dat je zo assertief bent. Zeker bij een arts is dat heel moeilijk. Maar ik zie dat jullie al erg lang wachten, dus heb je voor je gevoel lang genoeg aangemodderd. Ik vind het ook moeilijk om assertief te zijn bij een arts, ben al nerveus genoeg zonder lastige kwesties. Maar ik merk dat ze zich nogal aan standaard protocollen houden. Eerst zolang dit proberen, dan nog zolang een hogere dosis, ga nog maar even zelf proberen..... ik heb het zelf niet zo heel erg gehad (ben 38, misschien daarom?) maar lees vaak mee en kom het vaak tegen. Nu in het EMC is ook alles standaard, dus als deze poging niet lukt gaan we wellicht verder kijken. Succes in elk geval!!! En beterschap met je rug.
He jammer nog steeds geen baby nieuws van Aqui,ik heb ook nog geen sms-je gehad,vandaag is ze 41 weken zwanger (als ze nog niet bevallen is) Soraya leuk he als ze steeds meer zelfstandig worden,dan kan moeder lekker vanaf een bankje genieten van haar spelende dochter. Danip wat goed van je,assertief zijn is erg belangrijk in het ziekenhuis,je moet wel voor jezelf op komen anders modderen ze maar wat met je aan. Wat heb je aan je rug,hopelijk knapt het snel weer wat op,heb je er vaker last van. Wij zijn alle drie wat grieperig hier,Syl is verkouden en we gaan vanmiddag even met hem naar de dokter want hij heeft er last van met drinken en dat willen we niet.
Nog geen nieuws dus. Hopelijk is ze aan het genieten van de kleine uk. Jullie grieperig, vervelend zeg. Ben benieuwd wat de dokter zegt, knuffel maar extra veel met hem. Beterschap!
Baby Nieuws van Aqui en Aquiman; Aqui en Aquiman zijn gisteren de trotse ouders geworden van een prachtige gezonde dochter.
Aqui en Aquiman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,geniet maar fijn met zijn drietjes.
Kippenvel tot aan het plafond!!! Aquilegia en man, van harte gefeliciteerd met dit geweldige wereldwonder. Zo leuk! Details hoor ik wel, dit is alvast prachtig nieuws.
Aquilegia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje van Sterre*. Geniet met zn drietjes en heel veel geluk!