wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Jaaa, gefeliciteerd Aqui en Aquiman! Geniet lekker van jullie dochter!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *breekt even snel in*

Aquilegia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

Geniet er lekker van :D

*Breekt weer uit*

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nog meer baby nieuws;

Pip is bevallen van een jongetje.

Pip en Pipman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

4. danip

danip Niet meer actief

Aaah Pip gefeliciteerd! Geniet van jullie zoon!

Ik word hier helemaal blij van :D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    welja!

2 barrababys! :)
    snif!!

@aqui: gefeliciglitterd, daar is dan eindelijk jullie lieve mooie meisje (ben benieuwd naar de naam, ik denk een heel mooie!!!), en zusje van lieve sterre*!!

geniet, en rust goed uit, hoop dat alles goed gaat!!
    KNUF!!

@pip: jij ook een feliciknuffel ook hier! *knufff* en geniet!
    na de zware zwangerschap hopelijk een ' lichte kraamtijd '

geniet!!!

en @de rest: ik wens jullie ook dit geluk, al kan het niet meer via het barrahus helaas...

knuf!

6. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Wat een mooi nieuws allemaal. Ik lees al een poosje mee hier, dus heb ik al lezende de meesten wat leren kennen.

Dus ook voor Pip, gefeliciteerd.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Pip gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje :D geniet er van zo met zijn allen

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik zie dat je eventjes online bent,ik ben zo blij dat jullie dochter eindelijk geboren is en dat alles goed gaat.

9. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    gefeliciteerd pipfamilie!!

De baby's vliegen je om de oren hier:$
    Vind het nog iedere keer speciaal, snik.
    Geweldig dit.
    Veel geluk met jullie gezinnetje.

10. Pientje33

Pientje33 Lid

13 mrt 2006
    20
    0
    0
    Friesland
    Ik kan het niet laten om ook te reageren. Vorig jaar heb ik heel kort hier geschreven, maar vond het moeilijk om te blijven schrijven nadat ik binnen een mum van tijd zwanger het Barrahus weer kon verlaten.

Maar ik wil absoluut Vlinder, Aqui en Pip feliciteren! Wat een lijst met goed nieuws zeg. Ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe met de kleine en ik blijf het forum absoluut volgen om af en toe eens te lezen hoe het met iedereen gaat.

Heel veel groetjes,

Pientje

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pientje ik herinner me jou nog wel,hoe gaat het met jou en jullie dochter.

Draga ik wens voor jullie ook zoveel kinder geluk,hopelijk verloopt de adoptieprocedure voorspoedig,het is jullie ook zo gegund.

Danip hoe is het met je rug,hopelijk gaat het weer ietsje beter.

12. Pientje33

Pientje33 Lid

13 mrt 2006
    20
    0
    0
    Friesland
    Vlinder, met ons gaat het goed. Mijn zwangerschap is redelijk probleemloos verlopen. Ik ben iets eerder met verlof gegaan omdat mijn bloeddruk langzaam maar zeker iets te hoog dreigde te worden. Verder lag Judith in stuitligging. Er is nog een draaipoging gedaan, maar ze lag murvast in het bekken. Alles wees erop dat ik normaal zou kunnen bevallen. Op 8 november zijn de weeen wat begonnen, maar die waren 's nachts om 1.15 weer weg. Mijn man kwam toen naar bed en toen ik terug kwam van het toilet, braken mijn vliezen. We moesten in het ziekenhuis bevallen vanwege de stuitligging. In het ziekenhuis zette de bevalling niet echt door. Om 9.00 kwam de dienstdoend gynaecoloog langs en die vertelde dat de bevalling wel vlot op gang moest komen, anders zou er die middag een keizersnee worden ingepland. Ze besloot al wel vast een liggingsecho te doen. Daarbij bleek dat Judith 1 voet onder zich had weten te trekken en die voet zat al in het geboortekanaal. Toen moest ik met spoed naar de ok en is Judith om 10.16 geboren.

Judith heeft het al die tijd goed gedaan. Ze woog 3660 gram bij de geboorte. Ik heb van dinsdag tot zaterdag in het ziekenhuis gelegen. Maar daarna ging het herstel snel.

Ondertussen zijn we al ruim 3 maanden verder. Ik ben alweer 3 weken aan het werk. Ik vind het wel zwaar, maar dat komt ook omdat mijn weerstand helemaal weg is en ik maar niet van een zware verkoudheid afkom. Ik zit vandaag zelfs thuis omdat mijn voorhoofdsholtes en bijholtes helemaal vol zitten.

Verder is er bij Judith heupdysplasie geconstateerd. Een kindje dat lang in stuitligging ligt heeft een verhoogde kans hierop, en helaas is bij Judith de linker heup niet in orde. We moeten hiervoor volgende week naar de orthopeed en dan horen we of ze een spreidbroekje moet gaan krijgen. Het ziet er in ieder geval dat we voorlopig nog even ziekenhuis in en uit moeten blijven gaan. Ik had gehoopt dat we het ziekenhuis nu eindelijk links konden laten liggen.

Wat een verhaal is het alweer geworden, maar dan zijn jullie even bijgepraat. Ik hoop echt voor alle meiden die nog in de medische molen zitten dat ze ook ooit de ervaring van het moeder worden mee zullen maken. Het is soms doodvermoeiend, maar 1 glimlach als je 's ochtends de babykamer op komt en je beseft dat het die hele medische molen waard is geweest.

13. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi Vlinder! Hoe gaat het met de ziekenboeg? Al wat beter hoop ik?

Hier in spannende afwachting......

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lieve allemaal,

Dank voor al jullie felicitaties. Lief dat jullie meeleven. :)

Over de naam van onze dochter, vanwege de privacy van ons kindje heb ik besloten die niet op het forum te zetten. Daar kan zij namelijk niet zelf voor kiezen. Hoop dat jullie het niet erg vinden. Wie de naam wil weten, kan mij PB'en. Maar graag haar naam niet gebruiken op het forum.

Soraya, jij hebt een geboortekaartje. Dus graag niet haar naam op het forum gebruiken. Sorry dames! Vlinder weet de naam al, maar wist ook bovenstaande al.

Vlinder, dank voor het aankondigen van de geboorte van onze prachtige dochter.

Alles gaat goed. Ze woog 3670 gram bij geboorte. Voeden vind ik nog moeilijk. Vooral het aanleggen. Het moment van toehappen. Vandaag stuwing. Op zich drinkt ze goed en nadat ze is afgevallen, is ze gisteren weer 80 gram aan gekomen en vandaag weer 10 gram.

Ik heb nu mijn 2e kraamverzorgster en beide zijn heel goed, in onze ogen. Ervaren en deskundig.

Zo, kraamvrouw zijn kost veel tijd. Dus voor nu genoeg geschreven.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui wat fijn dat je hier weer even bent komen schrijven,wat fijn dat alles goed gaat.Hoe gaat het vandaag met de stuwing,ik had er 1 dagje last van,w.b.t het aanleggen daar moet je even de tijd voor nemen en dan gaat het straks vanzelf.

Je dochter haar naam zullen we hier niet noemen,ik respecteer je keus om dat niet te willen.

Soraya in de ziekenboeg is het goed,alleen Syl is nog wat verkouden,verder zijn we allen aardig opgeknapt.
    Ik duim voor jou en je man dat je deze week een positieve test in handen mag hebben.

Danip hoe gaat het met je rug,kun je alweer wat meer,of lig je nog steeds in bed.

16. danip

danip Niet meer actief

@ Aqui: nogmaals gefeliciteerd! Ben wel benieuwd naar de naam, maar ik snap je keuze ;) Geniet van je kraamtijd, en ik hoop dat het voeden straks makkelijker gaat.

@ Vlinder: Mijn rug wordt al wat beter, maar ik ben er nog niet. Ik heb een scheef bekken, die nu ook nog is gekanteld. Daardoor staan alle wervels verkeerd, en dat doet zeer! Maar ik kan weer wat lopen en wat kleine dingetjes doen, dus ik hoef niet meer alleen te liggen. ben maar begonnen met haken (heel toepasselijk een babydeken! haha)

Verder gaat alles hier goed, zit in het begin van de cyclus dus niks spannends op het moment ;)

@ Soraya: Ik moet er ook mijn best voor doen hoor, om zo voor mezelf op te komen in het zh. Ik ben normaal best een beetje onzeker, en zeg het dan niet. Maar nu bereid ik mezelf van te voren goed voor. Dan bedenk ik wat ik wil zeggen, en dan lukt het wel haha. En jullie meid is ook echt prachtig! Vind het een heel mooi meisje, maar dat hoor je vast wel vaker. ;)

17. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Aquilegia, doe lekker rustig aan, die kleine meid heeft al je aandacht nodig!

Vlinder, jij ook rustig aan, een verkouden baby heeft ook extra knuffels nodig. Gelukkig zijin jullie zelf wat opgeknapt. Jammer dat de weersvoorspellingen niet zo lekker zijn, anders zou de buitenlucht heerlijk zijn. Hier is het nu erg fris.

Danip, het is moeilijk om assertief te zijn, maar heel stoer :). En nodig, je moet proberen je eigen gevoel te volgen. Rug nog niet lekker lees ik? Balen! Jij dus ook rustig aan.
    En ja, wat jij zegt over Nova horen we vaker, maar mijn hart groeit iedere keer als ik het hoor. Vind ik echt leuk van je! Ik ben zo'n trotse mama!

En ik.

Ach ja.

Ik heb getest.

Te vroeg.

Maar:

Twee super dikke strepen. Ook een 'ouderwetse' digitale gedaan en die gaf aan 'zwanger'. En dat was gistermiddag. Spannend :D. Dinsdag zou ik normaal ongesteld moeten worden. Nu niet, hoop ik van harte!

18. danip

danip Niet meer actief

O wow! Je bent zwanger! :D Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Te vroeg getest en toch een vette positieve test! Woohoo! (sorry, wordt er altijd zo blij van als mmm'ers positief testen) Geniet ervan!

19. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dank je wel! Het is nog wel heeeeel spannend hoor.

Ik herken dat blije gevoel als het niet vlot wil lukken bij de ander. Ik gun het iedereen, maar mmmers extra!

Hopelijk volg jij snel! Is er bij jullie iets gevonden waardoor het niet zo goed lukt? Nova was er 'zo' (8 maanden, 2 cycli na een bbz), toen was ik 34. De tweede wilde maar niet lukken. Nu wel, hopelijk.

20. danip

danip Niet meer actief

Ja ik snap dat het nog heel spannend is! Maar goed je bent zwanger :D

Ik blijk pcos te hebben, en dit is mijn 3e ronde clomid. Dus we zijn nog niet ver het traject in, en ik heb eigenlijk ook niks met het barrahus te maken ;) Dat bestond niet meer, maar dat wist ik niet toen ik hier begon mee te schrijven. We zijn pas na 2,5 jaar naar de gyn gegaan. Eerder durfde ik niet :) ( en achteraf snap ik dat niet ;)) Weten ze wat er bij jullie aan de hand was?

Deel Deze Pagina