wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, 't is gelukt al moest ik mijn vriendje wel even overtuigen (en over de streep trekken met erotisch bordspel). ;) Nog geen ei-dag echter. Monitor zegt nog high. Vanavond nog even een ovulatietestje er tegenaan gooien. Misschien is-ie wel positief. Ik verwacht de eisprong dinsdag a.s. Dus morgen inderdaad maar eventjes bellen of we nog een IUI kunnen doen. Ze zullen inderdaad wel gek gebeld worden...

Verder kwam het water hier onder uit de vaatwasser lopen toen ik hem aanzette :( Dus nadat ik mijn laatste krachten gespendeerd heb aan het klussen, straks ook nog een mega-afwas met de hand doen. Vanavond maar uit eten dan, ik ga er niet nog meer afwas bij maken.

Ik voel me nog steeds niet 100% door die rot-verkoudheid. Ik kan me dat van vroeger niet herinneren, dat ik dan zó uitgeput was als ik verkouden was. Zou dat aan de schildklierziekte liggen?

2. P26

P26 Niet meer actief

als je het aan de schildklier hebt kan je wel extra vermoeid zijn. Ook kan de vermoeidheid komen door de spanningen, hormonen enz.

3. P26

P26 Niet meer actief

of gewoon alles bijelkaar

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, spanningen, hormonen... aan de schildklier mag het eigenlijk niet liggen, omdat ik medicatie gebruik en goed sta ingesteld.

5. P26

P26 Niet meer actief

dan zijn het vast alle andere dingen bijelkaar. En als je verkouden bent kan dat echt heeeeel veel energie weghalen.

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo dames, ik zal het barrahus morgen ook lastig vallen. Vandaag dag 1 van de nieuwe cyclus. Dinsdag dag 3 echo en clomid. Fijn weer een doel deze maand.

Agui; hoop dat je een IUI in eigen cyclus kan doen. Misschien tref ik je dinsdag wel. Nog meer dames deze week ook op bezoek bij Dr.V?

7. P26

P26 Niet meer actief

ja ik zal morgen ook bellen. Morgen is het voor mij dag 6. De vorige keer had ik 5 dgn clomid, 1 dag ertussen en toen echo en starten puregon.
    Als dit nu het zelfde is dan zal de afspraak zijn op donderdag.

8. sammy

sammy Niet meer actief

ga morgen ook bellen. Of ze doorgaan! Kan alleen sochtends toch?

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, je kunt alleen 's ochtends bellen tot 12.30 uur.

Het is glad en mistig morgen, weet niet of ik naar het Noorden durf te rijden :( :(

Zal in ieder geval bellen, als ik er door kom.

10. sammy

sammy Niet meer actief

Vandaag was het goed rijden op de grote wegen!! Maar weet niet hoe vroeg je daar zijn moet. Succes morgen!!

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, de snelwegen zullen meevallen en dan is het nog maar 3 km ofzo... Maar de mist baart me wel zorgen. Ik kan daar niet voor 11 uur zijn natuurlijk. Eerst bellen om 8 uur, dan moet mijn vriend misschien nog zaad produceren...

Net had ik een positieve ovulatietest! :)

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Succes Agui, mocht je vandaag een IUI kunnen krijgen! Ik heb het idee dat het met de gladheid hier meevalt en ik zie geen mist hier, weet natuurlijk niet hoe het onderweg zal zijn. Maar Friesland is okee om te rijden.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, Pip! Ze zeiden aan de telefoon ook dat het meevalt.
    11.00 uur potje brengen, 11.45 uur inseminatie! :)

14. sammy

sammy Niet meer actief

Wat spannend weer aqui!! Jij bent daar nu!! Ik heb net gebeld volgende week mijn 1e gesprek daar!! Donderdagavond daar weer gesprekken met nieuwe artsen!! Vrijdag is duidelijk of barra doorgaat. Ze waren er dus vandaag nog niet uit. Maar wij hebben onze afspraak!

15. P26

P26 Niet meer actief

wij hebben donderdag een afspraak voor een echo om 8.00 uur.

Aqui, ik hoop zoooooo voor jullie dat het gaat lukken. Succes.

16. P26

P26 Niet meer actief

Oh wat is dit spannend zeg. Ze moeten gewoon doorgaan. Ze verzetten zoveel goed werk.

17. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Spannend Agui! Super dat je op eigen cyclus dit kan doen..Ben al aan het duimen..:)

Moet je morgen nog een keer?

18. P26

P26 Niet meer actief

Ze zal vast nog wel een keer kunnen. Maar ja nu een IUI en geen flush? Dan ben ik er niet zeker van.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @aqui: spannend!! :)
    en hoe relaxt he dat dat zomaar zo snel KAN!
    moet je in een gewoon zh eens proberen!

ik denk dat aangezien t nu IUI is, t niet meer flush zal worden?

@sandra: spannend! :)
    ik denk dat t wel doorgaat.
    zou super zijn. en ook nog dichter in de buurt (voor mij en aqui dan ;)) en met een mij bekende superrrrr-arts! :p

@pip: dank voor je laatste PB! ik PB je nog even terug.

@all: smak!

20. P26

P26 Niet meer actief

het is voor mij nu al niet heel ver rijden, maar als ze idd in heerenveen gaan beginnen, dan is dat voor mij nog dichter bij. Ook als is vanuit het werk daarnaar toe moet.

Deel Deze Pagina