Ik vermoed dat ze in de selectie voor nieuwe arts iemand zoeken die achter de methodes van dr V staan.Jullie ook? Ze hadden me aanvankelijk gezegd, dat ze er 4 januari wel uit zouden zijn, maar selecteren duurt blijkbaar nog wat langer. Ik voel me daar nu al prima. Vrouwen aan de tel erg vriendelijk en betrokken. Beter dan in mcl vind ik nogal klinisch daar. We laten onze afspraak die we daar maandag hebben wel staan, dan kunnen we de uitslagen meenemen ter beoordeling door dr V. Ze hadden ons ook al gevraagd of icsi wachtlijst (april) nog nodig was, maar dan wil ik eerst even 100% zekerheid hebben dat barra doorgaat, eerder haal ik me niet van lijst. Maar hoop zeker daar plaats te maken voor ander stel.
volgens mij willen ze kijken of ze bij het abelenstra stadion kunnen komen. Volgens mij de gezondheidsboulevard of zoiets. In het eerste gesprek heeft hij het hier over gehad. Ik weet niets zeker hoor!!!
Het zij zo dan als dat gebeurt. Maar zo'n boerderij lijkt me zijn charmes hebben (ben er nog niet geweest, maar zo op voorhand)
precies, het plan is heerenveen. ik weet meer maar ik ga t niet zo op t net zetten hoor, al hoop ik dat t doorgaat zoals V mij vertelde (laat ik het zo zeggen.. scheelt ook weer ritjes naar DL) de boerderie is inderdaad lief. maar ik snap wel dat hij de praktijk ook niet meer aan huis wil als hij ' beetje ' met pensioen gaat. en voor bijkomende artsen in zon klein ding is het niet te doen he. spannend! denk idd dat hij wel een bepaald slag arts zoekt. helaas zijn er ook wel artsen anti hem omdat hij wat andere methodes/protocollen aanhangt. tjah, ik zeg alleen maar: al die successtorys en een 9+ landelijk volgens de patienten! nummer 6 van NL
heheheh ik moet altijd lachen om jouw korte en droge zinnen. kom ik aan met mn hele alinea's koffie bij V, nee. ik kan nog steeds niet overweg met dat nespresso-apparaat!
jij bent goed met alinea's, ik kan daar maar beter niet mee beginnen. Dan raak je de draad ergens kwijt.
Dat heb ik nu ook. Ik loop wel 3 keer naar het toilet voor de echo´s. Heerenveen zou voor mij een verslechtering zijn, maar volgens mij ben ik dan bijna de enige samen met Sandra. . Ik ben allang gelukkig als hij doorgaat en al helemaal blij als het in Friesland blijft, Heerenveen is 20 minuten rijden..dus heb niets te klagen dan.. We wachten deze week maar af, maar kan me bijna niet meer voorstellen dat het niet doorgaat.
Maar voordeel wat is zo lees bij klingel dan niet meer naar dd (?) Maar 3 dagen hotelletje is ook geen straf op zich. Maar ja om weer oppas te vinden voor onze 3 honden haha.
dat zou kunnen, dat voordeel maar ik moet zeggen, ik denk dat als alles doorgaat, er wel een pauze/stop zal zijn van een tijd(je) voordat ze over zijn. ik ga een evt nieuwe ICSI in DL helemaal in DL doen. sneu voor V, maar anders krijg ik echt te weinig terug van de verzekering. smak, ik peer m!
Nou, hier is veel gekletst, zeg! Gezellig. Donderdagavond valt de beslissing en vrijdag weten we meer, hoorde ik bij het Barrahûs vandaag. Ik denk dat de ruimte in Wirdum te klein is voor meerdere artsen. Er is tenslotte maar 1 spreekkamer en 1 echo/behandelruimte. @Sandra: ik hoorde ~geloof ik~ jouw telefoongesprek toen ik daar was! Alles is goed gegaan. De wegen waren mooi sneeuwvrij, zelfs het laatste stukje! Maar ik heb niet op het terrein geparkeerd, hoor, te bang dat ik van dat bruggetje afglijd met de auto! Ik had 1 eitje, rechts, van 22 mm. Hij was dus nog niet gesprongen. Ik heb 'n IUI gehad. Dr. V. doet geen flush voor 1 eitje, dat vind hij te belastend. Na de eisprong doet hij ook geen Flush, want dan kan het eitje de verkeerde kant op worden gestuwd. Dus vandaag IUI en morgen weer IUI. Hij liet het aan mij over of ik nog een keer wilde komen, of dat ik het vanavond zelf gezellig wilde maken. Ik heb nog vakantie, dus ik kan gemakkelijk nog een keer gaan (komt goed uit - voor mijn werkgever dan). Dat doe ik dan maar. Ik heb na de IUI ook nog een pregnyl shot gehad. Ik heb het zelf gedaan deze keer. Het viel me alles mee nu ik het zelf deed. Beter dan dat een ander het doet. Het breken van de ampullen en het mengen heb ik trouwens niet zelf gedaan. Ik vind het echt super dat ik zo snel terecht kon! Hoewel het maar 1 eitje is, natuurlijk, heb ik zo toch het gevoel dat ik een goede kans heb: gisteren zelf geklust plus vandaag en morgen IUI. Aan de zaadjes zal het niet liggen. Het waren er trouwens 22 miljoen. Ik geloof 73% goed beweeglijk en 11% voldoende beweeglijk.
Agui: Dat klinkt goed zeg! Morgen weer een kans. Fijn te horen dat het goed begaanbaar is het laatste stuk. Heb morgen om 8 uur een afspraak voor de derde dag en wil toch maar op de fiets gaan. Pregnyl valt mij ook mee, als ze het voordoen dan denk je wel even van komt dit goed? Maar het viel mij de laatste keer enorm mee. Heb ook niet zo´n vrees voor prikken gelukkig. Nou maar lekker rustig aan doen vanavond en succes morgen. Tref ik je ook zo rond 8 uur?
Haha aqui hoorde je dan ook dat ze het een second opinion gesprek noemen. Tsja ze nemen even een slag om de arm he!.. Ben voor mezelf ook heel benieuwd of we nog een stap voor icsi kunnen doen. Voor ons was het meteen icsi vanwege vriends slechte zaadkwaliteit. Maar ben benieuwd naar dr V's visie/licht erop. Ik duim voor jullie dat het middels iui danwel flush mag slagen! Is wat prettiger dan icsi nietwaar!! Maar goed lang leve de moderne tijd!!
@Pip: het was zeer goed begaanbaar, maar hier heeft het weer gesneeuwd. Weet niet hoe het daar in het Noorden is natuurlijk. Ik ben er pas om 10.45, gelukkig (eerst kleine 2 uur rijden). @Sandra: ja, ze zei zoiets van: "Als het niet doorgaat, dan heb je in ieder geval een second opinion gehad". Ben benieuwd hoe jij het ervaart!