wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Agui: Leuk je ook in het echt te ontmoeten. Nu maar duimen...

Die auto was echt eng..ik moest gelijk aan jouw opmerking in dit forum denken dat je niet met dit weer het bruggetje over zou rijden. Goed dat jij dat niet hebt gedaan. Ik was helemaal nat gesneeuwd bij de kliniek weg. Moest eigenlijk eerst een uur naar huis fietsen om te beginnen met spuiten puregon. Heb ik niet gedaan, naar werk was namelijk maar 20 minuten. Ben net begonnen met spuiten. Vraag me af of dat erg is??

Ik bel anders morgenvroeg nog even voor de zekerheid of ik dan misschien de dosering iets moet verhogen.

Fijn dat Dr.V. zo open is in overstappen naar IVF of nog paar keer IUI-Flush. Ik zou net als jou nog een paar cycli hiervoor kiezen. Je hebt nog maar anderhalve kans gehad. Wie weet wat de toekomst brengt. Als hij het mij vraagt dan kies ik daar ook voor. Dit is voor mij pas de eerste echte kans, hoop ik dan tenminste. De vorige keer had ik namelijk een ei wat maar niet wilde springen...

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hahaha nee laat het bruggetje maar links liggen ;) en je kan beide kanten oprijden he? Dus je hoeft ook niet te keren..

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @pip: het moet niet uitmaken dat je wat later begonnen bent.
    hoogstens is/zijn je ei(tjes) ietsje pietsje later ' klaar '

@bruggetje: enggg!

4. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @ Klingel: Bedankt voor je antwoord. Bedankt voor je reactie. Ietsje pietsje later maakt niet uit. Dat zij zo..maandag weer een afspraak, dan maar zien wat de voortgang is..:)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hoeveel spuit je nu ook alweer? 50?

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    25 plus..

anders deed ik altijd cyclus met clomid, nu met puregon. Misschien heeft het LUF ei er ook mee te maken gehad? En ik moet morgen 1 tablet metformine slikken tegen insulineresistentie..

7. P26

P26 Niet meer actief

wij zijn hier gekomen op advies van de werkgever van mijn man. Ze waren zelf zo tevreden over de behandelingen van dr V. Bij hun is het niet gelukt om een kleine te krijgen. Ondanks dit, zijn ze toch heel blij dat ze hier naar toe hebben kunnen gaan. Ze wouden alleen dat ze dr V. al veel eerder hadden ontdekt.

8. P26

P26 Niet meer actief

ik ga ervan uit dat ik straks ook weer puregon moet gaan spuiten.
    Ik afgelopen 5 dagen ook clomid geslikt.
    Doen jullie niet beiden??

9. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @p26, de laatste cyclus met behandeling (november) heb ik wel clomid en puregon gebruikt om goede cyclus te krijgen. Heb toen ook flush en IUI gehad, maar helaas wilde mn ei niet springen. In december tijdens vakantie van Dr.V. heb ik wel clomid gebruikt om regelmaat te houden in cyclus. Nu eerste cyclus zonder clomid maar met puregon. Ik weet dat Agui ook alleen puregon doet en geen clomid, zij had ook een LUF ei. Dus hoop nu op een goede eisprong en natuurlijk ook een bevruchting ;)

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,leuk om elkaar eerst te zien en later met elkaar te praten op dit forum.Wij waren erg opgelucht vanmorgen toen we bij dr V.vandaan kwamen,hij doet hele andere onderzoeken dan in het ziekenhuis,ik heb nu containers mee gekregen voor 24 uur urine(daar hoef je in het ziekenhuis niet eens over te beginnen)hij prikt mijn schildklier breed,ik mag komen op dag 3 van mijn cyclus.Wij hadden zoiets van goh wat een belangstelling en acties,dat voelt echt goed.

Trees,10 miskramen en een vroeggeboorte is idd erg veel alleen ik merk dat het allemaal in een soort roes aan me voorbij gaat,ik heb niet eens in de gaten dat dit wel heel veel is.Toen ik mijn eerste miskraam had gehad had ik zoiets van dit kan ik niet te vaak mee maken maar op de een of andere manier wil ik zo graag een kindje dat ik mij er iedere keer weer overheen kan zetten.Soms ben ik zo verdrietig en zit ik erg in de put maar dan ineens heb ik weer de kracht om door te gaan.Ik ben dan ook erg blij dat ik de kans heb gekregen om naar het Barrahûs te mogen gaan.Mag ik vragen wat bij jou de oorzaak van de miskramen is geweest.

Liefs Vlinder moeder

11. P26

P26 Niet meer actief

ok wat is precies een luf ei?

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui,wat een spectakel vanmiddag zeg,gelukkig dat ze nog gewoon kon rijden met haar auto dat had ik niet echt verwacht.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve vlinder,
    ik vind het zo vreselijk voor jou, wat jullie hebben moeten meemaken.
    de eerste keren denk je nog ' nu zal t beter worden ' maar als het miskraam om miskraam is..
    gaat het langs je heen als in, dat je er haast aan wende als je begrijpt wat ik probeer te vragen?
    en dan ook nog lieve mooie kleine jesse.

:(

ik hoop ontzettend dat V jullie kan helpen.....

pip,
    25+ een keer per dag?

allen,
    wel interessant al die verschillende methodes. ik vraag me af waarom en wie welke combi krijgen.
    clo en pure, nog nooit van gehoord?

we gaan ervoor meisjes!

boerderiesmak.

14. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @ klingel. Niet helemaal compleet in mijn informatie. 25 plus twee maal daags prikken. En ik hoop natuurlijk ook voor jou dat jij snel je awardjes mag ophalen..

@ p26, LUF ei is een eicel na behandeling die niet wil springen.

@ vlindermoeder: hoop dat jullie bij Dr.V. helemaal op jullie plaats zijn. Ik heb ook urineonderzoek gehad, bij mij gelukkig niets uitgekomen. Fijn dat na zoveel negatieve energie er nu plaats is voor positieve energie bij het Barrahus. Over de auto: Had niet gedacht dat deze zelf nog weer kon rijden, gelukkig wel voor haar. Waar wonen jullie trouwens? Ook in Friesland begreep ik toch? Wij wonen in Deinum.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pip: aha. ben benieuwd hoeveel eitjes jij maakt op 2x 25+, had ik de 1e x ook ;)

16. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @klingel. Ben ook heel benieuwd. Heb zelf het idee dat het niet om het eitjes maken gaat maar om het springen. Had de vorige cyclus 3 eitjes bij clomid 5 dagen, en daarna 4 dagen eenmaal daags 25 plus plus en 3 dagen 50 plus. Hoop weer op 3 eitjes..wil best een meerling :D.

Hoeveel eitjes had jij bij deze dosering dan? En ben je ook in dosering verhoogd na aantal dagen?

Agui: hoeveel had jij je voorlaatste cyclus?

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hm pip,
    ik had altijd 50 en 75 gehad (ex ziekenhuis)
    toen gingen we voor een FLUSH en IUI en deed ik 25++ x2 per dag, dus maar 1 + meer per dag.
    alleen- dat delen in 2 maakt echt meer eitjes (bij mij)
    ik had er 8!!!!
    vandaar mijn escape naar ICSI. waaruit ik even zwanger ben geweest....

reageer veel enthousiaster op V zullen we maar zeggen......
    (want in dec: 2x 75+ voor ICSI=30 achteraf)

indien nog nodig, volgende x rustiger. met die eier(over)dosis van me ;)

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Woh 8!!! :$..das ook wel schrikken..
    Dat worden me wat teveel...nou ik ben benieuwd. Hoop in ieder geval op 2 eitjes die dan ook es springen...dan heb ik tenminste een kans.

Tot morgen meiden! Ga op bed..morgen weer lange werkdag.. ;)

19. P26

P26 Niet meer actief

goede morgen allemaal. Straks me weer op de dun besneeuwde weg wagen. Op naar het werk.
    Ik denk dat ik gisterenavond wat teveel hebt gesnoept M&M's. Ik was er vannacht en vanmorgen nog misselijk van.

Morgen controle. Ik kijk er naar uit. Raar is dat he, het ene moment ben je verdrietig dat het in de vorige cyclus niet is gelukt, het andere moment kijk je weer uit naar de volgende behandeling. Nieuwsgierigheid komt hier natuurlijk ook een heel stuk bij kijken.

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel,ja eigenlijk klopt dat wel,je wend eraan,je gaat er eigenlijk niet meer vanuit dat het goed zal gaan.Iedere keer als ik zwanger ben dan heb ik zoiets van niet blij zijn,het gaat toch weer mis.

Pip,ja wij wonen ook in friesland,wij wonen in Sint Nyk,zijn er hier meer friese dames of zijn wij de enige twee.

vanmorgen begonnen met de 24 uurs urine opvang,dat gaat nog wat worden vandaag,ik heb n.l een late dienst dus de container gaat mee naar mijn werk.Ik zit in de zorg dus we zijn wel wat gewend daar hahahaha.Misschien denken jullie wel waarom ik het dan niet op een andere dag doe,de reden is,ik morgen ook een late heb en ze zeiden als je het op vrijdag doet dan staat het het hele weekend te stinken en zondag is mijn nod en je mag het niet doen als je ongi bent,vandaar vandaag.

P26,ik weet hoe je je dan voelt,maar elke keer vind je toch weer je kracht om het weer te proberen en dat sterkt ons als vrouw,vind ik.

Liefs Vlinder moeder

Deel Deze Pagina