wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra,je kunt ook gewoon over het bruggetje heen hoor,maar ik ben gewoon angstig geworden.Pip en P26 succes volgende week dames.

2. P26

P26 Niet meer actief

Er is hier nog niet veel sneeuw gevallen. Het waaide net wel heel hard toen ik uit het werk kwam. Wel stuift hierdoor de sneeuw die er ligt heel erg door. Een beetje een spookachtig gezicht zo in het donker.

Wij gaan voor IUI behandeling.
    Maandag rond11.15 uur heb ik een afspraak staan. Ik werk tot 11.00 uur in H'veen dan zo snel mogelijk naar Wirdum.

Ik begin nu meer last van de buik te krijgen. Wat natuurlijk logisch is.
    Morgenochtend weer een ovu-test.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Klingel: lief dat je meeleeft, natuurlijk heb je hier even wat minder te melden.

@P26: spannend, 2 eitjes, veel succes alvast.

@Sandra: zoals hier al vermeld, kun je je auto gewoon aan de weg zetten, een beetje in de berm. Dan hoef je het bruggetje niet over.

4. sammy

sammy Niet meer actief

Ja ik neem maar geen risicos!! Morgen naar mcl alle uitslagen eens even horen, ook van mijn bloedtesten, hoop dat daar alles goed mee was. En die info neem ik dan mee naar barra.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goed idee om die info mee te nemen, dat hebben wij ook gedaan.

6. P26

P26 Niet meer actief

De ovulatietest slaat nog steeds maar licht uit. Vanavond weer testen. Ik denk dat ik morgen gewoon een echo heb. Ik hoop wel dat we dinsdag en woensdag de behandeling kunnen krijgen. Anders wordt mijn cyclus weer zo lang.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra34,mag ik vragen welke gyneacoloog je hebt in het MCL,wij Perquin.

P26,ik hoop het voor jullie dat jullie dinsdag of woensdag de behandeling kunnen krijgen en dat het slaagd,dan begint 2010 wel heel goed.

Gelukkig is mijn cyclus nog steeds op orde,vandaag ongi geworden en daar ben ik heel blij mee,dat klinkt misschien gek,want dan mag ik dinsdag weer naar dokter V.,ik krijg dan een bloedonderzoek en ik mag nog een kuur krijgen voor de candida en we willen erg graag dat die goed behandeld wordt en dat kan niet als je zwanger bent.

Hier ligt behoorlijk veel sneeuw en het blijft ook maar door sneeuwen.

8. sammy

sammy Niet meer actief

Wij ook perquin! Wat ik vreemd vond in november waren we daar voor het eerst en daar stond dat ik een echo zou krijgen, wilde ze aanvankelijk niet eens doen, heb ik maar op aangedrongen, weet nu iig dat alles er op het oog goed uitziet. Heb haar nog maar 1x gezien dus, maar vond dat de verpleegkundige (wel aardige vrouw verder) erg luchtig deed over punctie hoor. Maar ik kan/kon er evt wel verdoving bij krijgen zei ze. Ik hou meer van de korte lijnen zoals in barrahus, krijg er zelfs haast zin in. Sowieso zin aan kind (eren), maar wie niet hier he. Haha. Ik duim voor jullie allemaal!!

9. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Vlinder,

ik snap wel dat je eerst goed behandelt wilt worden. Eerst helemaal beter voordat je zwanger raakt.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra34,wij zijn niet tevreden over P en dat komt doordat ze vrij weinig weet over miskramen en ook wij vinden dat je veel moet aandringen om iets gedaan te krijgen,ze staat ook niet zo positief tegenover het Barrahûs als het gaat om kundigheid in miskramen en vroeggeboortes,ze denkt dat ze daar alleen goed zijn in,ivf,iui,etc.Ze weet ook niet dat we hier heen gaan,we hebben geen zin in kritiek.Wij vinden haar ook niet echt kundig,ik heb een candida bij mij en daar moet je voor behandeld worden maar niet alleen de vrouw, nee ook de man,i.v.m kruisbesmetting,mijn huisarts zei dat dit niet nodig was en schreef me gyno daktarin capsules vaginaal voor,wij hadden hier geen goed gevoel over (ik speur n.l. veel op internet en had gelezen dat je alle twee moet worden behandeld)dus belde ik naar de assistente van P,ze had even met P overlegd en de behandelling was wel goed zo.Ik bleek na een dag niet tegen die vaginale capsules te kunnen en belde toen weer de huisarts,mijn eigen was met vakantie en dus kregen we de vervanger en deze deed eerst een uitstrijkje om werkelijk candida te constateren en gaf toen aan dat we de verkeerde behandelling hadden,we moesten beiden behandeld worden,ik vroeg me toen af wat moet je met zo'n gyn,die weet niet eens wat voor behandelling je moet krijgen bij candida en we zijn ook overgestapt van huisarts,we zitten nu bij de vervanger en we zijn erg tevreden met die keus.
    Ik hoop zo dat dokter V. jullie gaat helpen meid,ik gun het jou en alle dames om daar behandeld te worden,het is wat om een kindje te krijgen.

P26,ja ik wil graag dat het nu goed behandeld wordt en ik hoop zo dat de candida de oorzaak is van al onze miskramen en de vroeggeboorte van Jesse,als dat zo is dan vind ik het wel een kwalijke zaak dat ik in al die jaren nog nooit een uitstrijkje heb gehad om te kijken hoe het in de vagina is gesteld.

Sorry voor mijn gemopper:p,ik moet het even kwijt.

11. sammy

sammy Niet meer actief

Meid, meid! Wat jij allemaal niet hebt moeten doorstaan vanwege onkundigheid!! En je prachtige zoon daarbij verliezen. Schandalig!! Qua gevoel sloot perquin absoluut niet aan bij de mijne. Voor ons viel het niet mee meteen icsi en geen tussenstappen mogelijk. Inmiddels bij neer gelegd hoor, maar valt je rauw op het dak. Ze weet niet eens waar ze over praat, het barrahus lijkt mij stukken kundiger!! En natuurlijk moet je beiden behandeld worden igv candida. Zelfs een leek kan dit bedenken! Hoelang ben je onder de pannen daarmee? En dan maar snel zwanger worden, vlinder!!
    xxx

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra34,waarom zou er voor jullie geen tussen stap zijn als ik vragen mag.Ik hoop zo dat dokter V.jullie kan helpen want in het ziekenhuis kijken ze alleen zwart wit,ze hebben een opleiding gehad en hebben daar wat geleerd en zoals het geleerd is doen ze en verder is er niks,dat gevoel heb ik altijd.Ik heb zoveel dingen moeten vragen en het vervelende is dat ik ook al eens heb gevraagd naar een uitsrijkje op infecties maar dat ze niet wist waarop ze moest onderzoeken.Hoelang het duurt voordat de candida weg is weet ik niet maar dat zal ik dokter v. dinsdag gaan vragen.

13. sammy

sammy Niet meer actief

Gezien de zaadkwaliteit, dus dat geloof ik niet. Er zijn zulke horken in het ziekenhuis, wist ik 20 jaar geleden al en ook tegenwoordig nog. Was laatst voor iets anders daar voelde me gewoon op de wipstoel, de verpleegster ging er gewoon bij zitten en legde het dossier van de volgende patient al klaar terwijl ik daar nog maar paar minuten was. Cursusje sociale vaardigheden voor bepaalde doktoren..

14. sammy

sammy Niet meer actief

Ik bedoel te zeggen dat ik wel geloof dat het icsi wordt. Stond er een beetje onhandig sorry

15. sammy

sammy Niet meer actief

Ben trouwens middels bloedtest op candida getest. Hier kwam de huisarts mee nog voordat we naar gyn gingen. Hij zie dat scheelt je weer tijd. Dit vond ik erg fijn van hem, prijs hem niet de hemel in hoor, want ben ook wel eens tegen mindere dingen aangelopen, maar dit was fijn.

16. sammy

sammy Niet meer actief

En nu ik toch bezig ben (ipv dat ik het allemaal in 1 bericht zet..maar dit schiet me even te binnen). Op een gegeven moment moest mijn vriend naar de uroloog. Ik bellen voor afspraak. Zegt miep aan de telefoon, voor sterrilisatie neem ik aan? Dan zakt je de broek wel even af, als je net in het mmm circuit zit. En toch eerst nog wel even graag kind (eren) op de wereld wil zetten.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :$
    JEMIG!

*!^*#&)!(&$)!!!

dat is toch vreslijk! :(
    en echt het nadeel van ziekenhuizen.
    zo ook dat je tussen de zwangere dames (en of met kindjes) zit he.
    vond ik soms ook erg vervelend :( (en daar voelde ik me dan ook weer schuldig om)

:(

meisjes we gaan in 2010 zwanger worden. echt. V is geen tovenaar maar hij komt in de buurt.
    hij doet niet aan zwart/wit, niet aan ellenlange protocollen, niet aan vertragende geenhaasttrajecten en hij denkt sneller dan jijzelf (althans, dat is mijn ervaring en dat is wel uniek want ik ben zon bemoeipatient! :p)

iedereen voorzichtig doen op t bruggetje! ;)

@p: volgens mij ben jij een bak-talent, klopt dat? :)

18. sammy

sammy Niet meer actief

Wat vonden jullie van die vragenlijst dan?? Sommige vragen niet ingevuld hoor, wat een vreemde al niet van je wil weten.

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo Vlindermoeder en Sandra,

Ook al van die vervelende ervaringen in het reguliere circuit! Vlindermoeder, wat erg te horen dat Perquin het zo heeft aangepakt met de candida. Verbazingwekkend!

Wij waren van september 2008 tot december 2008, (gelukkig maar paar maanden) ook onder behandeling bij perquin. Wij waren niet tevreden over de behandeling. Ze deed er heel makkelijk over, terwijl het toch best heftig is. Ook met schildklier en PCO had ze zoiets van ach alleen op clomid zonder IUI behandeling word je vast ook wel zwanger.
    Blij dat we bij Dr.V. zijn.

Morgen half 10 weer controle echo. Ben benieuwd.

P26: Ik tref je morgen dus niet (tenminste als het spreek uur niet uitloopt tot na 11 uur, wat ik natuurlijk niet hoop, maar heb er al es langer gezeten). Succes morgen. Hoop op een behandeling voor jou dinsdag-woensdag. Heb je 1 keer nu met Pregnyl geprikt of 2 keer?

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land

Wat verschrikkelijk zeg!! dat is ook niet best.... Begrijp je niets van :(
    Sandra: Ben wel benieuwd naar je uitslagen morgen. Wel fijn om ze donderdag mee te nemen.

Deel Deze Pagina