wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

idd meer eitjes meer kans.

2. P26

P26 Niet meer actief

ik heb er nu 2. Hopen dat er 1 bij me wil zijn om te gaan nestelen in mijn warme baarmoeder

3. sammy

sammy Niet meer actief

Mijn blijdschap begint toe te nemen. Toch weer even omschakelen hoor. Ovb van uitslag spop ofcourse!! (of er wel genoeg zaadcelletjes overblijven)

4. P26

P26 Niet meer actief

dat snap ik.

5. P26

P26 Niet meer actief

Ik heb nu last van mijn emoties (hormonen)?
    Ik ben denk ik bang dat de behandeling weer niet zal aanslaan.
    Afwachten dat is het enige wat kan.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26,je kunt best wel last hebben van je hormonen,hormonen is iets raars.Het is makkelijk gezegt maar probeer positief te blijven,ik snap maar al te goed hoor dat de moed je in de schoenen zakt.Ik zit soms ook in de put maar kruip er gelukkig iedere keer weer uit.

Sandra,je hebt donderdag eerst een gesprek met dokter v?

Weet er al iemand of ze wel of niet door gaan.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, ze zouden weer een extra week nodig hebben; ze waren er nog steeds niet uit.. :(

8. P26

P26 Niet meer actief

ze hebben wel gezegd dat er wel positieve geluiden zijn. Dr V is ook nog druk in overleg met zorgverzekeraars enz. Er komt natuurlijk een hoop bij kijken, wanneer hij een andere ruimte die meer mogelijkheden kan bieden wil opzetten.

Maar nog niets is zeker, het kan altijd nog de andere kant opgaan.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    oh,ok nou we gaan maar uit van het positieve en hopen op een positieve door start met hopelijk meerdere kundige gyneacologen.

10. sammy

sammy Niet meer actief

p26 Moed houden hoor! Donderdagochtend vlinder moeder.
    Ik ben positief dat ze doorgaan (evt pauze zou weer niet leuk zijn).
    Kandidaat (en) zijn er immers al!

11. P26

P26 Niet meer actief

idd. Ik ga ervanuit dat alles goed komt. Soms duurt het alleen wat langer.

12. sammy

sammy Niet meer actief

En dat valt niet altijd mee!!

Maar tijd is ook relatief......Op naar je wondertje p

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Spannend morgen P26. Succes zal morgen voor je duimen. En moed erin houden. Je hebt een goede kans! :) Positief blijven tot het tegendeel bewezen is. Pregnyl is idd wat minder fijn dan puregon. Door de puregon heb ik trouwens allemaal blauwe plekken op mijn buik, jullie ook?

Sandra: Je bent helemaal op je plek bij Dr.V. heb zelf de ervaring dat het spermaonderzoek nauwkeuriger gebeurt en je krijgt stimulatie wat alleen maar je kans vergroot. Perquin wilde bij mij ook zonder stimulatie, alleen clomid, en de rest komt vanzelf. Dat was echt een deceptie geworden. Gelukkig nu bij Dr.V.

Agui: Hoe voel jij je? Wanneer ga je ook alweer bloedprikken?

Vlindermoeder, morgen ook lekker beginnen bij Barrahus. Heerlijk voor je!!

Ik had vandaag afspraak bij Dr.V., de eitjes waren nog niet echt in ontwikkeling. Heb 5 dagen 2maal daags puregon 25 plus gehad nu tot woensdag 2maal daags 25 plus plus. Woensdag weer echo. Had zelf weekend wel even dipje, maar na vanochtend weer vol goede moed. Op naar de flush-IUI volgende week!! :D:D:D.

14. P26

P26 Niet meer actief

oh spannend hoor. Volgende week.

Ik zat net al te denken. We hebben 3 opties:
    1: We zijn niet zwanger.
    2: We krijgen 1 kind.
    3: We krijgen 2 kindjes.

De opties zijn nu wel vergroot.

15. sammy

sammy Niet meer actief

Ja pip gezien mijn leeftijd wil ik echt met stimulatie. Ziekenhuis veel protocollen hoor. En ze zijn zo tegen meerlingzwangerschap..
    Kan spermaonderzoek nog nauwkeuriger??
    Begrijp ik je goed, jij nu meer/andere medicatie voor beter resultaat?? Fijn dat je weer positief bent.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @p: succes vandaag!! :)

@vlinder: jij ook! :)

@hier: tempdrop en beetje rood gezien. welkom ronde 25! ;)
    maar ach, dan nu weer vol gas richting ingevroren beebjes!

ben er klaar voor.

kijken jullie uit bij t bruggetje? echt iets voor mij daar in te rijglijden :D

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, ik heb wel een keer of 2 een kleine blauwe plek geprikt, maar meestal niet. Voorzichtig door de opperhuid gaan... Jammer dat jouw eitjes nog niet echt in ontwikkeling zijn. Maar dapper voorwaarts dan maar!

Ik voel me... tsja, moe, grote borsten, daardoor zwanger gevoel, maar dat is te vroeg 7 dpo. Het is puur de progeston die spreekt. Vrijdag a.s. bloedprikken...

@Klingel: wanneer kan ik dan bellen voor de uitslag? Maandag of dinsdag ofzo? Het weekend zit er natuurlijk tussen. Jij succes met je cryootjes... jammer dat deze ronde ten einde is, maar je kunt in ieder geval weer door met je diepFriesjes.

18. P26

P26 Niet meer actief

ik ben geflusht, beide eitjes zater er nog. Morgen IUI. Dan weer in spanning afwachten.

19. sammy

sammy Niet meer actief

Wat spannend p26!! Snap het niet helemaal eerst flush en dan iui? Meende dat bij flush het zaad in de eileider gespoten wordt?? Is het dan niet dubbelop?

Groetjes leek!

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @P26, hoe vond jij de flush? Pijnlijk?

@Sandra: Ja hij insemineert 2x. Dat vind ik juist zo geweldig!!! Voor de eitjes springen dus de FLUSH. Dan wordt het zaad helemaal in de eileiders gespoten. Nadat de eitjes gesprongen zijn, doet hij dat niet meer. Want dan zouden de eitjes juist de verkeerde kan opgeblazen kunnen worden. Daarom dus als de eitjes weg zijn een gewone IUI, geen flush! En hij checkt dus altijd of de eitjes wel gesprongen zijn! Super dus gewoon. Dat doen ze bij veel klinieken/ziekenhuizen niet, hoor. Bij Geertgen ook niet.

Deel Deze Pagina