Het is echt prettig daar. Ik moet zeggen dat de flush dit keer goed uit te houden was. Fijn is anders maar ik kon nu wel beter ontspannen. Alleen nu na de tijd veel last van mijn buik. Tenminste als ik in de weer ben, dan verkrampt het.
Hoi allemaal, @ P26: Spannend meid! Rustig aan vandaag en morgen nog de IUI dat is zo gepiept. En dan begint het wachten. Ik duim voor je. @Agui.: Ga al heel voorzichtig met de prikpen door de huid heen, maar goed geeft niets. Ben allang blij dat er voor ons probleem een mogelijke oplossing en goede behandeling is. Hoop dat morgen de eitjes al een beetje groeien. Ben benieuwd. En het is zomaar vrijdag! Wanneer krijg je dan de uitslag maandag? @ Vlindermoeder: Hoe was het vandaag? @ Sandra: Ja veel meer kansen dan in MCL bij Barrahus! Echt fijn, snap ze in MCL ook niet hoor. Toch beter een meerlingzwangerschap dan geen zwangerschap? Jij nog 2 dagen tot donderdag, ben benieuwd naar je eerste ervaring. Flush viel mij trouwens ontzettend mee hoor. Is een momentje pijnlijk en daarna vreemd gevoel in je buik, maar vond het zelf te weinig om paracetamol te nemen. Misschien is de ene keer de andere niet. Maar het viel me tot nu toe mee.
P26,hoe laat was jij in het Barrahûs en hoe is het nu met je?Het is bij ons goed gegaan,we hebben een antibiotica kuur voorgeschreven gekregen voor die candida en ik mag 5 dagen clomid slikken,donderdag moeten mijn vriend en ik beide fluconazol slikken en dan hebben we volgende week woensdag een echo.Dokter v.wilde mijn lichaam iets stimuleren met clomid,straks krijgen we nog een tweeling hahaha.
Vlindermoeder jij klinkt hoopvol!! Fijn!! Hou ook niet zo van pijnstillers p26, maar als het moet moet het!
hoi vlinder, ik kwam tegen 11.30 uur binnenwandelen. Ik moest nog werken tot 11.00 uur. Fijn dat jullie nu behandelt worden. Ik ga ook voor de tweeling. hahaha.
Ik ben er wel! Maar niet zoveel te melden. Hoop dat ik in februari kan beginnen! Spannende tijd voor je? Pijn in de buik over?
Goedemorgen allemaal,P26 ik hoop dat de buikpijn weg is en dat de iui deze keer uit loopt in een zwangerschap.Ik heb je niet meer gezien gisteren,denk ik,ik was er rond die tijd nog wel maar toen zat ik boven bij dokter V. Sandra34,ik hoop voor jou dat dokter V.jullie ook zal gaan helpen,ik heb gisteren over de door start van het bedrijf wel goede geluiden gehoort.Ze gaven aan dat het er positief voor staat alleen is het nog niet rond,duimen dus. Aqui,wanneer weet jij of het deze keer gelukt is,ik wens voor je dat het gelukt is deze keer,net als dat ik dat hoop voor de andere dames. Pip,moet jij deze maand nog voor behandelling naar dokter V,of is het bij jou ook duimen
@Vlindermoeder: gek dat dr. V. jou Clomid voorschrijft, want je wordt toch makkelijk zwanger? Ik ga vrijdag bloedprikken en dan weet ik maandag/dinsdag of het geluk is. Tsja, afwachten maar. Lief dat jullie meeleven! Het is best wel een idee om 2 paracetamolletjes te nemen voor de Flush! Dat houd ik in mijn achterhoofd voor de volgende keer.