wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammy

sammy Niet meer actief

aan je banner te zien 4 x? Vanaf 2008...jeetje, duim voor je 2010 jouw jaar!

2. P26

P26 Niet meer actief

idd de 4e keer. Maar het zaad van mijn man is niet heel goed. In het ziekenhuis zat hij telkens tegen de grens van 1 miljoen aan. De laatste 2 keer was het veel beter. Maar toch nog niet erg goed. Wel goed genoeg. Nu nog 1 keer IUI en dan hebben we 5 keer gehad. Logisch dat hij vraagt of wij willen nadenken om een stap verder te gaan.

3. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo Allemaal,

Heftige gesprekken hoor zo allemaal. Hoop net als jullie dat we zwanger worden, gezond zwanger blijven en gezonde kinderen op de wereld zetten. :).

Ik had vandaag weer een echo om de follikelgroei te volgen. Aan beide eierstokken is er activiteit. :D Gelukkig! Vorige keer alleen aan de rechterkant maar daar zit ook een cyste op de eierstok wat niet heel handig is. Vrijdag weer checken en dan volgende week hopen op een flush en IUI en daarna een eisprong en dan??

P26. Spannende weken ga je weer in. Eerst maar weer afwachten en dan nadenken over IVF.

Agui: bijna bloedprikken.

Sandra: Nog 1 dag!! :D 8) :)

4. P26

P26 Niet meer actief

pip ik hoop voor jullie dat het volgende week allemaal goed komt met de inseminaties. Ik bedoel ze MOETEN aanslaan.

Sandra morgen succes.

Aqui: Ik ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt. Nog even het weekeind door zien te komen.

ik mag 23 januari bloed laten prikken.

5. P26

P26 Niet meer actief

Sandra succes vandaag.

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb ook zo'n rekening gehad voor de progesteron. Maar ik heb 'm niet doorgestuurd, want er staat "eigen bijdrage". Anders zouden ze hem toch wel direct bij de zorgverzekeraar declareren? Ik heb van de Clomid of de Puregon nooit een rekening gezien. En ik hoorde bij mijn eigen apotheek dat Puregon meer dan 200 euro is, dus.. dat zal toch echt betaald moeten worden. Als twijfelt, even naar het Barrahûs bellen.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26,succes vandaag meid en ik duim voor goed nieuws voor jullie.

Ik heb vandaag een rot dag,ik doe niks ander dan huilen en verdrietig zijn en zo ben ik helemaal niet.Het komt ook doordat er nu waarschijnlijk een oorzaak is voor de miskramen en de vroeggeboorte van Jesse (candida),er wordt nu eindelijk naar ons geluisterd iets wat de gyneacologen in het ziekenhuis nooit hebben gedaan,ik ben boos merk ik nu,boos om de woorden pure pech mevrouw en boos omdat ik al eerder heb gevraagd aan P om mij eens op een soa te testen maar dat hoefde allemaal niet.Sorry,voor mijn gezeur.

8. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @ Vlindermoeder: Een virtuele knuffel voor jou!! Kan me je boosheid en verdriet zo voorstellen..leef met je mee. Sterkte!!

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan het me ook helemaal voorstellen. :( Je kind verliezen, en dan nog al die miskramen, dat is al zo ingrijpend en verdrietig. :( Dan ook nog eens geen oorzaak weten... en dan te horen krijgen "Het is pure pech". Ze bedoelen: "Het zal vast wel een oorzaak hebben, maar ik weet het niet". Dat zou eerlijk zijn! En dan nu krijg je te horen wat misschien de oorzaak is geweest. Dan kunnen de tranen wel loskomen.... Ik wens je veel sterkte toe. Laat het maar lekker stromen, je moet het ook verwerken.
    Knuffel voor jou!

10. sammy

sammy Niet meer actief

Bedankt p26! Vind het heel fijn om hier met een aantal vrouwen het proces samen te delen. Ben nu pas in staat een berichtje te typen, net gewerkt en vanmiddag las zp eruit!!
    Vlindermoeder laat idd de tranen maar stromen, zolang je het nodig bent. Vreselijk wat je mee hebt moeten maken! Heel veel liefs!!

Ik dus vandaag voor de 1e x naar Barra. Na een uur en 10 minuten wachten (wat ik daar begrijp, we krijgen allemaal wat we nodig hebben/zijn) waren we aan de beurt. In de wachtkamer raakte ik kortstondig aan de praat met een vrouw (39jr). Zij en haar man waren al 7 jaar bezig, en barrahus ontdekt 1 iui (zonder flush) en raak!! Zwanger van een tweeling!! Doet me zo goed te horen, weet je weer dat je zelf op de goede plek zit!
    Dr V vind ik een aardige man, hij vond me (te) goed geinformeerd, wist immers al wat een flush was en zo haha. Wij krijgen dus in februari flush en iui. GESTIMULEERD! Hij vond echter wel dat ik baarmoederfoto in het ziekenhuis moest doorzetten, ik bellen zodra ik thuis was: geen plaats morgen en maandag. En tsja dan eisprong voorbij. Shit dus, ik hoop dus heel erg dat het zonder die foto (of eileiders toegankelijk zijn) door kan gaan (heb meteen op antwoordapparaat van barra ingesproken), want weer een maand wachten liever niet, na een jaar zelf proberen en vanaf oktober in het medische circuit en toch weer gezien mijn leeftijd, laat het "feest" maar beginnen. Ja ik heb er zowaar zin in, en tuurlijk hoop je in 1x raak, wat zal het toch moeilijk zijn geduld te houden! Denk wel dat ik lijntje hou met ziekenhuis igv dat barra even pauze inlast ivm verhuizing (denk toch echt dat ze doorgaan hoor!)

11. sammy

sammy Niet meer actief

Ja moeilijk geduld op te brengen, niet bij de pakken neer te gaan zitten etc.. Lukt dat jullie een beetje? Scheelt wel dat we in goede handen zijn nietwaar! Maar ja altijd wel dealen met je gevoel he. Je bent zo weer een aantal maanden verder als je om de maand iui gestimuleerd doet.

12. P26

P26 Niet meer actief

schouders eronder. Niet bij de pakken neer gaan zitten. Verdrietig zijn mag, dat heeft iedereen. Soms lucht even huilen ook heel erg op. Soms is het moeilijk om je groot te houden, wanneer je hoort dat er weer iemand zwanger is, je stomme opmerkingen krijgt, je weet dat dat je weer niet zwanger bent terwijl je die dag gezellig moet doen omdat er een leuke gelegenheid is, enz enz.

Geef het aan wanneer je ergens verdrietig van wordt, dan tonen mensen vaak meer begrip. Ook al weten zij zich niet altijd een houding te geven.

13. P26

P26 Niet meer actief

@ aqui, vandaag bloedprikken. Spannend hoor. Over een paar dagen weet je meer.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vandaag bloedgeprikt... Kwam ik aan in Bilthoven, zeiden ze: "Er is niemand om te prikken!" :$ Maar toen zijn ze gaan bellen en er kwam toch iemand om te prikken. Gelukkig! Hoop dat we maandag de uitslag al krijgen.

15. P26

P26 Niet meer actief

ik zal voor jullie duimen. Dit wordt een spannend weekeind.
    Volgend weekeind mag ik bloedprikken.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik duim voor aqui!
    maandag de uitslag!
    relaxt dat je trouwens in bilthoven kon prikken ipv weer helemaal naar wirdum.

spannend allemaal weer he.
    ik ga volgende week even praten met V.
    misschien een IUI bij de TP?
    ;)

@p: idd, zeggen dat je het even moeilijk hebt helpt (jezelf en de ander) vaak wel.

fijn weekend allemaal!!

17. sammy

sammy Niet meer actief

Spannend meiden!! Ik duim! Net gebeld na barra feb gaat gelukkig door ook zonder die foto. Hopen dus dat eileiders toegankelijk zijn.

Ja het is soms wat karig hoor, hoe er vanuit de omgeving gereageerd dan wel let wel NIET gereageerd wordt. Er word dan simpelweg niet meer over gepraat.

Nou ja wij gaan gewoon door en vertellen wel als het raak is!

18. P26

P26 Niet meer actief

fijn weekeind Klingel.

Het begint voor jullie nu ook wel spannender te worden.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sandra: bedoel je dat je een flush krijgt zonder een HSG te hebben gehad???
    @p: yep hier voel ik ook weer spanning een een gezond soort ' zin ' eigenlijk! :)

20. sammy

sammy Niet meer actief

Wat is een hsg Klingel?

Bedoel zonder baarmoederfoto, kreeg ik in het ziekenhuis niet voor elkaar te laten maken voor mijn eisprong (geen plek)

Deel Deze Pagina