Aqui,wij zijn zo'n 14 jaar bij elkaar en ook wij zijn dichter naar elkaar gegroeid na de dood van ons zoontje.We hopen dat we dit jaar een levend en gezond kindje in de armen mogen sluiten meid,daar gaan we voor en je trouwerij kan dan idd worden uitgesteld maar het is ook wel een romantisch idee toch om te trouwen met zijn drietjes. Klingel,ik ben vandaag niet zo vriendelijk en ik ben moe,bah ik baal gewoon van mezelf.Hopelijk voel ik me morgen wat beter want ik moet morgenochtend weer werken. P26,twee baantjes zo kun je dat combineren of ben je bij de een oproep kracht en bij de ander vast? Ik had begrepen dat de doorstart er behoorlijk positief voor stond maar dat alleen de zorgverzekeraar nog overstag moest,we wachten maar eventjes af.
Klingel,helaas wel ja en dat heb ik eigenlijk nooit maar het komt wel weer goed.Dank je voor jullie medeleven,gelukkig hoefde ik maar 5 dagen clomid en gisteren was de laatste dag.Ik heb n.l opvliegers en ik ben humeurig en door de antibiotica ben ik moe,maar ja het is hopelijk voor het goede doel.
ik werk 24 uur in de avonddienst en dan nog 9 uur verdeelt over 3 ochtenden bij mijn andere werk. Dit komt neer op papier 6 dagen per week dat ik met mijn werk bezig ben.
p26,zo dat is niet niks ik doe het je niet na,als ik een late dienst heb gedraaid tot 23.15 dan moet ik er niet aan denken om s'morgens om 7.00 uur weer te beginnen.Ik heb een contract van 16 uren en een nul uren contract er naast,ik werk gemiddeld 32 uren in de week.
Ik werk wat betreft mijn ochtenddiensten van 8.00 tot 11.00. Ik moet dan om 7.25 rijden bij goed weer.
Werk ook in de zorg! Helaas 1 april zit mijn contract erop en er wordt voor de zoveelste x weer bezuinigd, weer eens even om me heen gaan kijken!
oh dat is balen. Vaak kan je wel als oproepkracht bij een hopen huizen terecht, alleen als oproepkracht heb je natuurlijk geen tot weinig zekerheid.
sandra,wat sneu zeg en als oproep kracht kun je daar ook niet blijven?Kijk eens op www.frieslandzorg.nl daar staan vaak leuke vacatures op. P26,dat valt op zich best mee,wij beginnen al om 7.00 uur s'morgens en als je de avond ervoor een late hebt gehad dan moet je s'morgen wel vroeg op.
Thanx voor het duimen, en knuffel terug! Ik weet eigenlijk niet hoe laat ik mag bellen.... hebben ze niet gezegd. Zal rond 10.00 uur een telefoontje wagen. Ja, het is wel spannend! Voel me wel hoopvol en besef dat het van de progesteron kan komen.... oei, misschien morgen een klein testje doen als de temp nog hoog is? Wij houden de bruiloft ook klein, maximaal 30 mensen die bij ceremonie, taart, borrel en uitgebreid diner zijn (Wij houden van lekker eten!). Ik ben gevraagd. Ik heb dat bewust aan hem overgelaten, omdat hij trouwen altijd al belangrijker vond dan ik. Maar ik vind vrouwen die hun vriend vragen altijd wel heel stoer.
Als ik niet té ver zwanger ben, dan laten we het ook zeker doorgaan! Ga ik trots met een buikje in mooie jurk!!!
Ken die site vlindermoeder heb idd wel een leuke vacature gezien. Pff weer een sollicitatiebrief schrijven! Morgen even barra bellen hoe nu. Aqui spannende tijd!!Hoop het voor je!! Mocht ik ooit trouwen dan denk ik dat ik aquazoo als locatie kies, wel leuk tussen de diertjes. Wat voor huizen bedoel je p26?
Sandra,wat is jou ideaal,de thuiszorg,ziekenhuis,verzorgings- of verpleeghuis?Er is best veel werk in de zorg te vinden,je moet alleen net op het goede moment een leuke vacature vinden. Aqui,succes morgen en wie weet is het raak en ben je weer zwanger.
Werk met verstandelijk beperkten daar echt hand op de knip, maar moet maar naar een andere organisatie over dan wellicht beter.
@Klingel: Ja aanzoek dateert al van 2 jaar geleden. Vorig jaar besloten in 2010 te gaan trouwen. Denk dat het mei, juni of juli wordt. Deze week kijken we even wat concreter, proberen direct vakantie erna te plannen. Onze trouwerij zal net als die van Agui ook bescheiden blijven. Rond de 35 genodigden, directe familie en goede vrienden. Vind het wel leuk de dag te plannen, naast dit heftige traject bij Barra! Mij bekruipt trouwens de laatste week ook het gevoel dat het wel eens heel erg spannend wordt of Barra doorgaat. De assistentes waren vrijdag ook niet zo positief als de weken ervoor. Ik hoop het wel, maar denk dat ik deze week ook maar es met MCL ga bellen of ze ook wachtlijsten hebben, zo ja, dan laat ik me in ieder geval erop zetten. @ Vlindermoeder: Wanneer weer naar Dr.V? Ik heb morgen kwart voor 11 controle..Altijd weer spannend. @ Agui: Ben zo benieuwd voor je morgen. Nog geen rood gespot? Hopen dat we beide in onze trouwjurk zwanger zijn!!
Pip,de moed niet opgeven hoor w.b.t het barrahûs,zoiets goed gaat niet ineens weg dat kan gewoon niet.Ik ga voor geen goud meer terug naar dokter P,ze luisterd niet en haar kennis is te minimaal op miskramen gebied en vroeggeboortes. Wij moeten woensdag om 10.00 uur naar het barrahûs,ik wens je succes voor morgen,vraag je even of ze al weten hoe nu verder.Ze gaan vast niet ineens stoppen,ze kunnen degenen die ze al behandelen niet zomaar laten zitten toch? Sandra,in de gehandicapten zorg is toch wel werk te vinden?
Hoi Vlindermoeder, Ik durf het morgen niet weer te vragen. Vroeg er vrijdag al naar en de assistentes hadden totaal geen nieuws. Non verbaal kreeg ik het idee dat ze ook niet meer wisten hoe ze de vragen van iedereen moesten beantwoorden. Ze zeiden vrijdag, eind volgende week weten we pas meer. Dus vraag het eind van de week wel weer. Heb wel begrepen dat Dr. V. langer doorgaat dan eind maart. Ik probeer positief te blijven, misschien komt het ook door mijn dipje van vandaag... Net wat je zegt, Barra kan toch niet stoppen!! Ik wil ook niet terug naar MCL-P, dat wordt niets..:x.. Nou we blijven maar duimen..
Genoeg werk Vlinderm, maar om nou in schaal 30 op een ibg groep te (blijven) werken.... Ik vermoed ook dat indien heerenveen niet of vertraging dr V nog wel even doorgaat. Ik hoop het zo althans. Heb ook niet zo'n vertrouwen zwanger te worden middels mcl. Niet gestimuleerd nb.. Maar hou het lijntje nog wel even daarmee
Pip,in Drachten moet een hele goede fertiliteitsarts zitten in het ziekenhuis,een vriendin had dat gehoord misschien is dat een optie.Ik ga voor geen goud meer naar P,ik heb dat besluit genomen en ik blijf er bij,er zijn meer gyneacologen.Dokter V.moet maar gewoon wat langer blijven en ik hoop voor alle vrouwen die nog geen goede gyn hebben gevonden dat het Barrahûs verder gaat.
@ Vlindermoeder. dat is een goede optie wanneer barra stopt, dank je.Ik heb ook nog via via gehoord dat het martini in groningen een PCO spreekuur heeft. Maar goed hoop dat ik me daar allemaal niet in hoef te verdiepen en dat ik bij Dr.V blijft en snel zwanger wordt. Wij allemaal natuurlijk!