Vlindermoeder en Sandra: Ja gelukkig voor jullie!! Vlinder: Fijn dat je vandaag een betere dag had! Ja, ik zag het gebeuren. Ze had niet door dat het ijzelde en is op haar hoofd-slaap gevallen. Heel naar leek net of ze een epileptisch insult had. Zijn nu aan het onderzoeken of dat van de val kwam of dat is ze is gevallen door een insult of iets dergelijks. Ze is gelukkig wel weer bijgekomen. Ik heb er wel de hele dag zo'n naar gevoel aan over gehouden vandaag. Op werk ook niet echt geconcentreerd. Dus ben nu thuis nog maar even aan het werk.
Pip,ijzelde het echt bij jullie,hier was het alleen erg mistig maar droog.Wat vreselijk voor haar zeg,hopelijk komt alles goed en ik snap best dat je er de hele dag een naar gevoel aan over hebt gehouden.
pip het wordt spannend deze week. Ik hoop dat je snel positief test voor de behandeling. Dan hoef je in totaal minder lang te wachten. @hier: vandaag tot zover nog nergens last van. Maar weer een dag dichterbij het bloedprikken.
Morgen naar het Barrahûs,ik heb er erg veel zin in want we krijgen een echo om te zien of de eitjes gerijpt zijn.Als we naar het ziekenhuis moesten dan had ik niet veel zin want er werd toch niet geluisterd en nu,nu hebben we echt het idee dat er serieus gekeken wordt naar ons probleem om zwanger te blijven. Pip,hoe is het met je buurmeisje?
Ach, ik zit hier een beetje te wachten tot de menstruatie doorbreekt. Ik heb al wel spotting en krampen. Weinig nieuws dus. Gisteren eerst nog een zwangerschapstest gedaan, voor de zekerheid, voordat ik durfde te stoppen met de progesteronbolletjes. Maar die was natuurlijk nega en toen heb ik maar een borrel genomen...
Moet in februari naar tandarts om gaatjes te laten vullen. Maar begin dan ook met behandeling met stimulatie. Weet iemand of deze combi kan:verdoving en de medicatie van behandeling. Anders vraag ik het V wel, maar ik dacht als iemand het weet, weet ik het alvast! Aqui beetje wrang, maar geniet lekker van je borrel!!
Aqui,dikke knuffel voor jou vanaf hier en ik hoop dat jullie er snel weer voor kunnen gaan.Is de PH-waarde bij jou wel eens gecontroleerd? Sandra,heb je maandag nog gebeld naar het Barrahûs?
Ja, zijn er vanmorgen zelfs geweest met potje.. Na opwerking 4,4 mln over, das alweer 3,4 mln meer dan in mcl... Moniek belt mij morgen of overmorgen vanwege de antistoffen dat moest ze even overleggen met dr V.
Sandra,dat is goed nieuws meid en wat zeiden ze over de baarmoeder foto?Ik heb ook een baarmoeder foto gehad vorig jaar en bij mij is gelukkig niks gevonden,de ingreep was ook helemaal niet pijnlijk gelukkig
Net even gegoogled op antistoffen, zo ik begrijp dan komt het zaad niet voorbij het baarmoederslijm, ja dan wordt het natuurlijk (dubbele betekenis) nooit wat he
Ik ben net terug van Barra. Heb morgen een flush en vrijdag (denk ik) IUI. Ik heb nog geen positieve LH test gehad, maar gezien de lichamelijke signalen, wilde Dr.V toch morgen aan de slag. Spannend! Als het in ieder geval maar geen LUF ei weer wordt. Vlindermoeder: Jij bent er nu. Hoop voor je dat de follikels aan het groeien zijn! Sandra: Positief zeg deze opwerking. Zoveel meer dan in MCL!! Fijn voor je. P26: weer een dag dichter bij het bloedprikken. Agui: Knuffel en op naar de volgende cyclus. Mn buurmeisje is gister thuis gekomen uit ziekenhuis. Zware hersenschudding en wat kneuzingen maar gelukkig niets ernstigs. Nu naar werk. Hele dag training..
Pip,op beide eierstokken waren al twee eitjes van 14 mm maar er waren er meer die iets kleiner waren,dokter V was dus erg tevreden en wij ook.We hebben nu ovulatie testen mee gekregen en zodra er een goede blauwe streep is moeten we weer bellen en dan moeten we de volgende dag langs komen voor iui.Dokter V gaat iui doen,zo weet hij hoe de zaad kwaliteit is en we kunnen zo mooi van het begin tot het einde alles gaan volgen,dus spannend.Mijn eisprong zit er wel aan te komen want ik had al een mooie licht blauwe streep dus dat is al een goed teken. Ik heb je niet gezien vanmorgen,we waren er om net voor tien uur toen was je waarschijnlijk al op weg naar huis.Fijn dat je buurmeisje weer thuis is.
Snap het niet helemaal. Zaad kan toch onderzocht worden dan ook duidelijk. Hoe valt dat af te leiden uit iui? Maar wens je een vruchtbare toe!!
Nee, de PH-waarde van de vagina bedoel je? Of iets anders? Fijn dat jullie zo lief zijn, meiden. Ik moest deze cyclus eigenlijk een echo op dag 11, maar die dag valt op zaterdag. Nu laat ik meestal de echo's in Utrecht maken, maar die echoscopiste werkt bijna nooit op zaterdag. Dus gelukkig, ik mag van 't Barrahûs een echo op dag 10 laten maken in Utrecht. Hoef ik niet naar Friesland. Nu heb ik hem alleen met mijn domme hoofd om 5 uur 's middags gezet. Eens kijken of ik hem nog naar de ochtend kan verplaatsen, of dat dr. V. het ook goed vind dat ik de resultaten de volgende dag met hem bespreek. @Vlindermoeder: 2 eitjes, je reageert mooi op Clomid. Bij mij groeide er met 100 mg Clomid maar 1 eitje en dat vertikte het nog te springen ook. @Pip: spannend, veel succes bij de Flush! @Sandra: maak je anti-stoffen tegen sperma? Of is dat nog de vraag? Je hebt zo veel soorten antistoffen.
Aqui,ja ik bedoel idd de ph-waarde in de vagina en hebben ze jou wel eens getest op candida,schimmels of bacteriële vaginose. Ja twee eitjes van 14mm maar er zitten er nog meer waarvan er een iets kleiner was dan de andere twee,ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Hopelijk zien ze volgende week bij jou ook mooi wat eitjes,ik duim voor je.