Ik zit in de wachtweken pffffff zo spannend. Ik moet nog even volhouden. Deze maand geen clomid gehad. Het was de 3de IUI en de timing kon niet beter zei Dr V. Ik weet het niet hoor je voelt van alles. Heb wel pregnyl gebruikt en ook utrogestan. Vieze bolletjes bah, maar je hebt er alles voor over. Zit nu op de 23ste cyclus dag en 10 dagen geleden dat ik pregnyl heb gekregen. Wie zit er nog meer in de wachtweken? En wat leuk om hier meer mensen te treffen die ook daar worden behandelt. Geweldig gyn vind ik het.
o ik dacht dat je al klaar was met de behandeling zegmaar ! spannend voor je. als je een banner aanmaakt hier dan kunnen we het goed in de gaten houden! succes allemaal, ik ga even verder nadenken over 2 oder 3.. smak!
Mag ik vragen waarvoor je de keuze moet maken? Ben nieuw en snap het niet helemaal sorry? Ik ben bezig met IUI dit is de 3de behandeling. De vorige 2 reageerde ik te heftig op clomid dus dit keer zonder. Wel pregnyl en utrogestan. Mijn duimen draaien voor iedereen in de WW. zooooooo spannend banner lukt niet
Dat is toevallig hier idem De uitslag is pas woensdag binnen dat is wel jammer Dus denk dat ik wel eerder al kan testen Gaan we gelijk op duim voor je op een goeie uitslag Hoe krijg ik de banner er goed op graag tips
ik kopieer hem en plak hem dan via gebruikersinstelling onder het kopje handtekening. Pas woensdag de uitslag? Jee wat duurt dat nog lang.
Ilja,dat dokter V gaat stoppen is zeker maar de vraag is alleen nog wanneer,dat is nog niet duidelijk. Pip,lieve meid wat vreselijk dat het er zo aan toe is gegaan vandaag,een knuffel voor jou vanaf hier. Wij moeten zeker zaterdag weer naar het Barrahûs en hopelijk voor iui en niet voor een echo van de eierstokken maar ja dat zal morgen blijken uit de ovulatie testen.
wie was het ook alweer die zat te denken aan een flush zonder een hsg te hebben gehad, was dat sandra trouwens? @vlinder: ik duim voor jou!! @V: nogmaals, hij stopt niet geheel, alleen zijn praktijk op de oude plek verdwijnt. hij wil zelf nog 2 dagen aanblijven. (gelukkig)
Nee hij gaat niet meteen helemaal stoppen. Hij wil het helpen op bouwen En als hij denkt nu kan ik stoppen dan gaat hij met pensioen. Het is de bedoeling dat hij langzaam aan zich terug trekt dat heb ik begrepen. We zullen zien, maar hoop gewoon dat we voor die tijd allemaal zwanger zijn. Ga hard duimen voor iedereen. Wel toevallig dat er meer zijn die zaterdag moeten. Ga nu even de stad in met een vriendin gezellige avond en zinnen verzetten. bedankt voor de tip over de banner het is gelukt super Fijne avond allemaal
leuk ilja, een banner! daaraan kan je echt goed zien hoe t gaat met jezelf, je ei, en de rest he en ook handig voor ons om te weten waar je staat. over V, het is met name zijn vrouw die wil dat ie met pensioen gaat vertelde hij ! logisch, de man wordt 71 deze maand! maar wij zorgen gewoon dat we hem niet meer nodig hebben.. deal? barra-smak.
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Dat doet me goed! Ilja, Welkom bij de forumclub!! Ook voor jou hoop ik volgende week op een positieve test.spannend. Grappig dat je tegelijk loopt met P26. Meiden ik ga duimen. Klingel, bij jou schiet het nu ook op. Dilemma inderdaad 2 of 3. Ik geloof dat ik zelf voor de 3 zou gaan. De kans dat er dan 1 aanslaat lijkt mij groter. En ik kan me niet voorstellen dat het er 3 blijven. Heeft de embryoloog ook gezegd hoeveel kans je dan hebt op een meerling? En vlindermoeder hoop een knalblauwe streep morgen. Ik heb vanmiddag lekker gerelaxed. Maar wat een heftige behandeling zeg. Lucienne heeft me er trouwens echt doorheen geholpen, fijne vrouw! . Ik ben nu ontzettend aan het duimen dat mn ei gaat springen, niet weer een LUF ei hoop ik. . Morgen heb ik behandeling al om 9 uur, hoop dat het beter gaat dan vandaag. Maar goed het maakt me eigenlijk ook allemaal niet uit, als ik over een paar weekjes maar positief test. P26, die bolletjes geven wel een hele heftige reactie zeg. Ik zou inderdaad ook even gaan bellen morgen met Barra.
@pip: lekker rustig aan doen he meis. en wat een lieve zustertjes allemaal he. L is een schat. ben trouwens ook erg groot fan van R. ze vertelde laatst dat ze zelf adoptiekindjes heeft, dus ook het een en ander achter de rug. zo'n lieverd. @p26: zou zeker bellen. dit is niet zoals het hoort, qua bijwerkingen. @pip: ik neig idd naar 3, omdat de slagingskans bij cryo's minder is. de embryoloog zei ongeveer 25% kans op 1. wiskundig gezien is de kans op 3 bij 3 dan 25% van 25% van 25%, bijna 2%. ja dat is best een ' grote kans ' maar ja, heb ik ooit geluk gehad/gehouden tot nu toe.. ? de leeftijden beginnen (gevoelsmatig) ook mee te spelen. ik weet t niet, morgen eens even goed vergaderen. @all: fijne avond meisjes!
Pip,fijn dat je lekker hebt kunnen relaxen vanmiddag en ik hoop voor je dat het morgen beter gaat dan vandaag. Mijn buik is vanavond erg opgezet en dat is meestal een voorteken bij mij dat mijn eisprong eraan zit te komen. Hoe moet je een banner maken want ook ik weet niet hoe het moet.
@vlinder is heel makkelijk!!! als je de link in dit topic aanvinkt lukt het je zo http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186192-let-show-you.html
Klingel: Ja moeilijk. Gezien je cijfers zou ik nog steeds voor 3 gaan. Maar ja het is zo persoonlijk. Het lijkt me wel heftig als het er 3 worden, maar ook heel gezellig . En ja leeftijd gaat op een gegeven moment toch een rol spelen. Dat ervaar ik ook zo. Rot is dat! Ik wens je nu in wel dat geluk toe met de kans op een meerling. Dat klinkt goed vlindermoeder. Ik had gisteravond steken in mijn linkereierstok. Misschien toch voortekenen van een ovulatie? Die rot PCO ook..:x. Het ei moet gewoon springen..en als ik nog meer kan wensen, ook nog bevrucht raken . Nu eerst zenuwen om mijn eisprong.. Klingel ik vind R ook erg lief, maar eigenlijk zijn het allemaal schatten. Was vandaag ook een nieuwe assistente. Misschien alvast voor de uitbreiding 8). We hopen het maar..