wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Yes mijn banner doet het ook! Is best makkelijk Vlindermoeder. Need help? Of lukt het?

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26,bedankt voor de tip en het is goed gelukt.

Pip,ik hoop dat het een teken was van je eisprong het zou wel mooi zijn voor jullie.Moeten jullie zaterdag weer naar het Barrahûs?

Klingel,ik zou geloof ik ook voor drie gaan en wie weet heb je straks drie kinderen.

3. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Vlindermoeder. Mooie, lieve banner! En prachtige naam zeg voor jullie lieve zoontje..

Ja denk dat ik zaterdag ook nog langskom. Behalve als vandaag mn ei springt! Dat zou het meest ideale zijn. :D.Heb morgenvroeg nog IUI behandeling..

Trouwens Dr.V ziet er verdomd goed uit zeg als hij 71 jaar is!! :$. En nog lekker vitaal...had vandaag wel een echte karatetrap trouwens naar hem toe. Hij reageerde erg vlot! was even een reflex die ik niet onder controle had bij het klemmen van de baarmoeder. Hij vond het wel grappig en was wel wat trappende vrouwen gewend. :)

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,dus jij bent een echte vrouw,hahahahaha,hij zal vast wel eens blauwe plekken over houden aan schoppende vrouwen.
    Dank je,wij vinden Jesse Joshua ook een mooie naam,ik heb Jesse gekozen en mijn vriend vond Joshua zo mooi.Fijn dat jou banner ook gelukt is.

5. sammy

sammy Niet meer actief

Het is helemaal niet bekend, wat de oorzaak is dat de flush van pip vandaag zo pijnlijk was. (erg vervelend ik heb haar gemaild). Dit in reactie op dat ik zou kiezen voor flush zonder hsg. Dit heb ik helemaal niet gezegd, ik zal iig altijd voor mijn eigen welzijn/welbevinden kiezen. Verder is de keus aan mij en in goed overleg met dr V uiteraard!

Leuk dat er een nieuw lid bijgekomen is: Welkom!! (zie zo even al typende je naam niet in beeld staan, sorry. Wens jou heel veel vruchtbaar succes toe!

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra,je moet je niet aangevallen voelen hoor,jou keus is jou keus.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @san: ik begrijp je reactie ook niet helemaal, ik heb alleen gevraagd of er al nieuws was aangezien je nog met het zh en met V ging overleggen hierover?

en idd, voor de rest is het een kwestie van advies, steun enz toch?

@pip: so so trappen naar de gyn, :p, wat grappig dat ie zo reageerde trouwens.

@vlinder: mooie banner! :)
    en ' fijn ' om zo ook jesse joshua (mooooi!) te herdenken he?

ik ga trouwens niet voor 3 kids, my god dat lijkt me heftig ' vanuit nul ' maar ik denk dat er met 3 wel eerder 1 overblijft.
    moet trouwens wel zeggen dat als er 3 perfect (klasse A) ontdooien, ik het wel bij 2 hou denk ik. dan zou er dus 1 verloren gaan..

@hier: ook ei pijn, nu al op dag 10 :(
    pfff

wel zenuwen nu hoor.
    morgen eindelijk weer V, 6 weken niet geweest :)

slaaplekker allemaal!!!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @vlinder: huh? is je tekst nu veranderd boven mij? of ben ik dement geworden? er stond eerst meer toch?

sweet dreams allemaal.

9. sammy

sammy Niet meer actief

Ik interpreteerde het even zo! Sorry dat ik te fel was dan en de verkeerde conclusie trok!

Had eergister mijn eisprong. Voelde echt letterlijk het eitje springen. Heb ik nog nooit zo gevoeld. Dag erna nog steken 1 felle rechts, aantal links. Vreemde gewaarwording zo bewust het meemaken, komt vast omdat je er nu extra op let en heb (helaas) wat meer tijd omhanden op het moment. Maar vandaag weer lekker gewerkt gelukkig, morgen en zondag ook!

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Klingel; hoe laat ben je er vandaag? Ik ben er rond negenen voor iui. Zal vandaag proberen niet te trappen;) 2 diepfriesjes lijkt me een prima keus.

Vlindermoeder:eek:p naar die knalblauwe test vandaag?

11. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Kleine update. Heb de zwemmertjes net weer naar onze wonderdokter gebracht. :D Wordt rond kwart voor 10 in plaats van 9 uur behandeld, dus even lekker naar huis tussendoor. Is megadruk vandaag met Flushes en IUI. Nu nog even thuis achter de PC.:).

Heb 3 wensen voor vandaag: een ei die al gesprongen is, geen baarmoederklem vandaag ;) en last but not least! een sterk zwemmertje die mijn eitje gaat bevruchten...:)

Klingel: hoe herken ik je?

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Helaas nog geen knal blauwe test,we wachten geduldig af,mijn eisprong komt vast een dezer dagen.

Klingel,ja ik had meer tekst maar ik had nog niet op reageren gedrukt,ik snap niet hoe je dat kon zien.

Ik had er nog bij staan dat Sandra zich niet aangevallen moest voelen en dat iedereen alleen goed bedoeld advies geeft en dat we hier zijn om elkaar juist te steunen en niet om een ander een schuld gevoel aan te praten,juist niet.

Pip,succes zometen meid en hopelijk heb je geen pijn deze keer.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik mag om 11.15 naar het Barrahûs,mijn ovulatietest was vanmorgen n.l erg licht veel lichter dan gisteren.Ze gaan een echo maken om te zien of ik al een eisprong heb gehad of dat die toch nog gaat komen.

14. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    hebben jullie wel eens eerder een zwangerschapstest gedaan?
    Of wachten jullie altijd op de uitslag van het bloed?
    En hoeveel dagen na 5000 pregnyl is het uit je lichaam?
    Wie gebruikt ook utrogestan?
    En kan utrogestan je menstruatie uitstellen?

15. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Spannend Vlindermoeder. Ik hoop dat de eisprong nog komt.

Ilja: Ik heb nu voor het eerst progesteron bolletjes mee, ik heb dus nog geen ervaring dus kan geen antwoord op je vragen geven.

Heb vandaag rond kwart over 10 IUI gehad. Vandaag viel de behandeling enorm mee. :). Mijn eisprong is nog niet geweest. Heb net nog weer een shot pregnyl gehad. Hoop echt dat het ei morgen gesprongen is. Anders weer een LUF ei..:x en dan moeten we het over een ander traject hebben liet Dr.V. doorschemeren.

Ben nu erg emotioneel. Bang dat het geen eisprong wordt. Ik wacht maar rustig af.

Doorstart Barrahus wordt wel spannend meiden. Hoorde vandaag van R. dat de gynaecoloog (niet die uit Duitsland, deze meneer is Nederlands en heeft jaren in buitenland gewerkt en wilde in Nederland verder praktiseren) die aangetrokken is ernstig ziek is. Dus we blijven duimen. R verwachtte niet dat eind maart de stekker er uit wordt getrokken, het wordt in ieder geval een paar maanden later.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,dikke knuffel voor jou van mij,ik snap heel goed dat je nu emotioneel bent.

Wij zijn vanmorgen weer naar het barrahûs geweest en ik heb nu nog steeds twee van 14mm en eentje van 15 mm,dus er zijn drie die mee doen.Ik moet dire dagen 25++ puregon spuiten en dan dinsdag weer terug komen,is mijn eisprong eerder dan moeten we eerder langs komen,oh ja en ik moet vanaf morgen ochtend t/m dinsdag mijn temp bij houden.

Klingel ben jij vanmorgen ook geweest,hoe laat moest jij er zijn?

17. sammy

sammy Niet meer actief

Waarvoor krijgen jullie die progesteronbolletjes??

18. P26

P26 Niet meer actief

progestron zorgt voor een goede innestelling. Voor mij is het pas de 2e keer dat ik het gebruik. En ja je menstruatie kan hierdoor verlaat zijn.

Pip hoe is het gegaan vandaag?

Vlindermoeder het wordt nu echt spannend.
    Wat betreft de ovulatie test ik heb eigenlijk beide keren, 1 keer maar 1 keer een streepje gehad. En de 2e keer 2 streepjes maar hij werd de tweede keer lichter. Volgens mij werkt hij bij mij gewoon niet.

Klingel hoe is het gegaan?

19. sammy

sammy Niet meer actief

Wonderlijk, echt alles wordt ervoor geprobeerd he. Bevordert het de innesteling dan?

20. P26

P26 Niet meer actief

ja, je lichaam maakt van zichzelf ook progestron aan.

Deel Deze Pagina