wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, dus er was toch HCG? Een restje van de Pregnyl ofzo? Maar kennenlijk gaan ze dus uit van niet-zwanger. :( Jammer...

Wat verdrietig, teleurstellend, :( vooral als je van alles lijkt te voelen. Knuffel voor jou!!!

Hé, wat goed!! :) Veel succes nogmaals!

2. P26

P26 Niet meer actief

ze zegt wel het kan nog alle kanten op, vooral wanneer je maar heel langzaam HCG aanmaakt.
    Maar over het algemeen alles wat onder de 5 is, is niet zwanger.

Op naar mogelijk IVF

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zo wij zijn weer terug,pip ik heb je net gemist denk ik wij zijn om 11.10 weer vertrokken.Ik had een ei van 23.4mm,dus een flinke,ik heb vandaag een spuit pregnyl gekregen en morgen krijgen we iui,Jippie Jippie Jippie.Ik hoop zo dat het gaat lukken allemaal en dat het de eerste keer raak is.

Ilja,dikke knuffel voor jou en ik snap best dat je nu te emotioneel bent.

Klingel,succes met de innestelling van de twee eitjes,toi toi toi.

P26,we gaan voor je duimen meid en dan heb ik het over duimen voor een zwangerschap.

Pip,wat veroorzaakt de druk in je onderbuik?

4. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Super Vlindermoeder. Ik duim natuurlijk voor je! Ik krijg nog eelt op mijn duimen ;).

Je hebt nog een kans P26! :) De wonderen zijn de wereld nog niet uit, wie weet hoor jij bij de groep vrouwen die heel traag HCG aanmaakt. Ook voor jou zal ik duimen.

Ik was er om 11:25. En helaas heb ik het wel goed aangevoeld. De follikel die niet wilde springen is ontwikkeld tot een cyste met een doorsnede van 33 mm. De cyste die er zat raakt geïrriteerd en is gegroeid van 30 mm naar 47 mm doorsnede. Dus in mijn buik wordt meer dan 8 centimeter ruimte ingenomen door beide cysten!! Echt ontzettend balen :x. Ik moet nu afwachten tot maandag en dan kijkt Dr.V weer. We hopen dat de cysten knappen, zo niet dan moeten ze operatief verwijderd worden met een kijkoperatie. Voor mijn gevoel ben ik verder af van zwanger raken dan ooit. Ik hoop toch zo dat de kliniek wel doorgaat, anders lukt het echt nooit meer. :(

Dr.V. zei dat het geen kwaad kon die cysten in mijn buik. Vind het toch een naar idee en het voelt niet okee. Wanneer ik meer pijn heb dan ga ik er misschien vrijdag ook nog wel even langs. Ik kan zo ook niet werken.

5. sammy

sammy Niet meer actief

das idd niet een fijn idee zoiets in je buik Pip. Ik hoop dat het zich natuurlijk oplost, anders een operatie ook altijd spannend. Wat een pech. Sterkte!!

6. P26

P26 Niet meer actief

jee pip dit is geen leuk bericht.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Pip, wat vervelend nou!! :( :( Ik hoop dat de cysten snel vanzelf knappen en verdwijnen.

8. P26

P26 Niet meer actief

ik denk dat ik morgen voor alle zekerheid nog een thuistest doe. Aangezien zaterdag er is bloed geprikt. Is hij negatief, dan ga ik bij de apotheek vast nieuwe puregon halen.

9. P26

P26 Niet meer actief

oh ik bedenk me net dat ik haast geen naaldjes meer heb, dit zou ik bij het Barrahus zelf moeten halen denk ik dan.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,dat gevoel ken ik dat je denkt dat het zwanger worden verder weg is als anders.Ik heb ook een cyste gehad en die moest helaas operatief verwijderd worden,je kunt er overigens gewoon zwanger mee worden.Knuffel van mij.

Zijn er meer dames die morgen naar het barrahûs moeten?

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je een leeg doosje van een Puregon-naalden meeneemt naar de apotheek, kunnen ze je daar soortgelijke naalden geven (bedoeld voor diabetespatiënten). Als de dikte maar gelijk is! Ik heb dit zelf ook gedaan. Ik was bang dat ze niet zouden passen, maar ze pasten wel. Overigens kunnen ze je vanuit het Barrahûs ook wat naaldjes opsturen als je ver weg woont.

Bij een portie Puregon zitten trouwens 6 naalden in de verpakking, maar dit is voor mij te weinig, want ik spuit zo'n 10 dagen per cyclus.

12. P26

P26 Niet meer actief

ik woon niet heel ver weg. Ik was vergeten dat er idd nog 6 naalden bijzitten. Dit geeft wel wat meer ruimte om meer te halen. Wanneer ik ongesteld wordt moet ik vanaf dag 3 2x 25+ spuiten.

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @ Allen, Bedankt voor jullie lieve reacties. Een knuffel terug aan jullie..

Het vreemde is dat ik er niet eens verdrietig om kan zijn nu.(dat komt vast later ;)) De behandelingen in deze cyclus voelde direct al niet oke.

Een cyste zit er ook al jaren en Dr.V. heeft inderdaad ook aangegeven dat ik met deze cyste ook zwanger kan worden. Maar nu groeien ze beide en het zit volgens hem op een zeer ongunstige plaats om zo zwanger te raken. En aangezien ik natuurlijk de beste kans wil creeren ga ik ervan uit dat ze eruit moeten..

Morgen ga ik ook weer aan het werk. Heb afgesproken dat ik het eerst halve dagen ga proberen. Dan ben ik er ook even uit. Behalve buikklachten heb ik verder niets.

Vlindermoeder en P26: Het positieve gevoel vasthouden he? Dat helpt altijd..

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,succes morgen op je werk,ik denk ook dat het wel goed is om wat afleiding te hebben.

Ik heb echt veel zin in morgen en ik hoop eigenlijk dat ik deze keer gelijk al zwanger ben,dat zou het mooist zijn.

15. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #955 Pip78, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
    Dat hoop ik ook voor je! Na alles wat je hebt meegemaakt verdien je het ook!! Ik gun je het van harte. Ik blijf duimen. :D

16. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Klingel volgens mij heb jij nu de terugplaatsing? Ik stuur alle positieve energie en zonnestralen die ik hier zie virtueel jouw kant op. Dit worden gewoon jouw beebs!! :D

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel,ook ik hoop dat alles goed zal gaan met de kleintjes en dat ze beide blijven zitten.Wie weet zijn we straks samen zwanger nu de rest van de dames ook dan is het hier een gezellige boel.

Pip,hoe is het nu met je buurmeisje,was ze nou gevallen door de gladheid of was het een epeleptische aanval.

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Lief dat je het vraagt. Ze is vorige week na een paar dagen ziekenhuis en allerlei onderzoeken ontslagen en is weer thuis. Haar aanval is veroorzaakt de val. Doordat ze met haar de zijkant van haar hoofd, waarschijnlijk haar slaap, op de straat is gevallen was het een soort knock-out van haar lichaam. Ze kan zichzelf er ook niets meer van herinneren. Gelukkig geen blijvende schade. Ben nu zelf wel extra voorzichtig op de fiets en in de auto.

Vond de weg naar Barra vanochtend ook niet heel fijn. Volgens mij zijn ze bijna door het zout heen in Friesland. Hier in de buurt zijn wel meer B-wegen die normaal wel goed sneeuwvrij worden gemaakt nog niet behandeld.

19. P26

P26 Niet meer actief

klingel hoe is het gegaan?

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,wat fijn dat ze weer helemaal gezond zal worden en gelukkig dat het alleen maar van de val is gekomen.Het is erg glad op de weg naar het Barrahûs en vooral op dat rot bruggetje,ik heb er zo'n hekel aan maar mijn vriend rijd er gewoon overheen.

Deel Deze Pagina