wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ze waren nog niet helemaal mooi rond, de eitjes:
    1 was 13,2 mm x 18,2 mm.
    1 was 15,4 mm x 11,5 mm.

Dus ze mogen nog even doorgroeien. Maar ik snap wat je zegt en zal vanaf vandaag 2x per dag ovulatietesten doen. Zodra de test positief is, hang ik aan de lijn voor een 'n inseminatie, natuurlijk !

Positief blijven, Klingel, Ken en Barbie zitten daar nog wel even...

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Dat is mooi Agui! Twee eitjes en aan beide kanten een. Dat is mooie winstkansspreiding!! :D (dit is vast geen echt woord, maar je begrijpt vast wat ik bedoel).

Klingel: Spannend man!! Maar net wat Vlindermoeder zegt, barbie en ken hebben het eeuwige leven! ;). Lekker broeden meid.

Vlindermoeder: Wat naar dat je bent gevallen! Rustig aan maar even. Het mag van mij nog wel vriezen maar die sneeuw en gladheid is nu wel klaar.

Ik ben vanochtend weer bij Dr.V. geweest. De cysten nemen in volume en afmeting iets af. De grootste is 51 mm bij 35 mm en de kleinste is 30 mm bij 22 mm. Scheelt dus wel weer wat. Dr.V. wil graag dat ik maandag bloed prik. Dat zou anders de officiele dag voor beoordeling zwangerschapshormoon geweest zijn en volgens hem kun je dan veel aan het bloed zien.

Sandra en Famke jullie gaan maandag ook bloedprikken? Hoop op een posi-resultaat!

Ik mag weer terugkomen op de derde dag van mijn volgende menstruatie en Dr.V. hoopt dat de cysten met deze cyclus wegvloeien. Ik hoop het ook anders wordt het een operatie. Ik ga duimen!! :D

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hahahah! das een goeie!! :)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @pip: wat fijn dat ze iets slinken! :)
    echt ik hoop zo dat een operatie niet nodig is. dit geeft moed he! :)

@aqui: aha, ze kunnen ook in de rondte groeien zegmaar?
    en als je ovuut dan komt het altijd goed he, wat een uitvinding die dingen! :)

moet je ook pregnyllen dan als je een posi ovu hebt?
    spannend weer voor joe.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ze schijnen steeds ronder te worden als ze rijper worden en dus bijna gaan springen (hoorde ik van de echoscopiste of van dr. V. zelf, dat weet ik niet meer).

Zodra ik een posi-test heb, moet ik inderdaad pregnyl spuiten.

6. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    hey pip. gelukkig voel je je weer wat beter, en fijn dat ze kleiner worden. :)
    enne ik moet maandag ook voor bloedprikken.

klingel: heb je eigenste forum gelezen... en barbie en ken "rule the world". dus dat moet helemaal goed komen:)

Aqui: super zeg! dubbele kansen voor jullie

vlinder moeder en natuurlijk de rest. voorzichtig met dit gladde weertje:( we moeten geen geklutste eieren
    ik kan de sneeuw wel weg denken, wou dat het warm water kon regen.:D

alvast een heel fijn weekend allemaal, wij zijn elke dag de hort op, hebben feestjes. Vermaken ons wel dus!!:p

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Famke,toi toi toi voor jou en de andere dames maandag.

Het is hier glad niet te doen,de auto's rijden nog langzamer dan stapvoets zo glad.Eerst ijzelde het hier,toen hagel en regen vervolgens sneeuw en nu is het hier om het vriespunt.P26,jij bent nu aan het werk en ik hoop dat je er geen last van hebt als je straks naar huis gaat.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,fijn dat de cystes een beetje zijn gekrompen en hopelijk gaan ze helemaal weg zonder operatie.

9. sammy

sammy Niet meer actief

Ja stil. was ik. Wel jullie verhalen gevolgd, hoor graag goeie berichten! Maar leef zeker mee bij de mindere. Hoop dat je een operatie bespaard blijft pip!
    Ik ga morgen thuistest doen (kruitvat) en maandag idd te bloedprikken bij barra. Maar ik weet het gewoon zeker, dus heb niet perse een roze lijntje nodig. Maar is wel even fijn zo concreet ook voor mijn vriend die niet voelt wat ik voel. Alhoewel: opgezette buik duidelijk ook voor hem te voelen, borsten die anders worden. Dames die opvliegers poeh als dat ons ook nog een x te wachten staat met overgang, echt heel apart moet ik zeggen. Ik voel me heel dankbaar dat wij niet door het proces heen moeten van het gedoe aan je lijf, teleurstelling op teleurstelling moeten verwerken, van de ene naar de andere methode en het ergst denkbare nog op niks uit komen...(dit wens ik geen mens toe) Ik had zeker alles willen ondergaan maar dat het nu gelukt is (zo vlak voor geplande behandeling) ik kan alleen maar zeggen: Als je het wilt, gebeurt het niet Als je het niet verwacht wordt je een wonder geschonken!!! Dames veel kracht!!!En ik hou jullie op de hoogte. Liefs

10. sammy

sammy Niet meer actief

Je laat nl los dat het je zelf gaat lukken. Was bereid me volledig over te geven aan de kundige zorg van barra. We zijn erg verrast dus deze maand, na een jaar en 3/4 maanden is het gelukt! Ondanks dus mijn vriend zijn slechte zaad, ja maar 1 zaadje hoeft de eicel te bereiken he.

11. P26

P26 Niet meer actief

wat fijn dat het voor jullie goed mag zijn.

12. P26

P26 Niet meer actief

vanavond een klein beetje roze slijm gespot. Het zal morgen wel doorzetten.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra,fijn dat je zo positief bent maar wees toch voorzichtig met blij zijn,je lichaam kan je zo voor de gek houden en de teleurstelling is dan zo groot,kijk maar naar Ilja.Ik heb tijdens mijn zwangerschappen gelukkig geen opvliegers gehad,die zijn mij bespaard gebleven.

14. sammy

sammy Niet meer actief

als mijn lichaam deze symptomen geeft terwijl ik de moed al opgegeven had..

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra,je moet de moed ook niet opgeven maar jezelf een klein beetje beschermen tegen een teleurstelling is ook niet zo erg toch.Je bent zo overtuigd dat je zwanger bent en dat heb ik ook al eerder mee gemaakt en toen was de teleurstelling des te groter toen bleek dat ik gewoon ongesteld werdt.

16. sammy

sammy Niet meer actief

Jij bent vaak zwanger geweest, wat je helaas niet hebt mogen voldragen. Ik blijf bij mijn gevoel deze x (geef heus toe dat ik andere x en het ook weleens gedacht heb, maar deze x andere en veel meer symptomen maar ga dat hier nu niet weer opnoemen). Het enige dat er te bedenken valt dan nu is dat ik schijnzwanger ben! Dit zou ik echter zeer vreemd vinden, want ik had het idee al losgelaten, dat het ons zelf zou gaan lukken. Daarom denk ik juist dat het vanuit die ontspanning ontstaan is.

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sandra,ik zeg ook niks over je gevoel,ik hoop n.l dat je zwanger bent,ik wilde je alleen beschermen want je bent zo blij en het zou vreslijk zijn als je teleurgesteld wordt.

18. sammy

sammy Niet meer actief

Mss hoef je me niet te beschermen en wil ik dat ook helemaal niet!! Krijg van dit de gedachte dat ik wellicht schijnzwanger ben. Heb mijn vriend net bestookt met vragen: je voelt toch ook mijn opgezette buik, of is die nu weg, mijn borsten zijn groter, is nu zeker niet meer zo. Mijn vriend:: ja hoor, dat zie je toch etc...

Toen ik het voorheen dacht was dat al bij het geringste buikkrampje ergens midden in de maand, maar nu denk ik dat nav: steekjes, vroeg wakker terwijl ik een uitslaper ben, veel dorst, zinnig wat te eten drinken, kokhalzen vanwege misselijk gevoel, steken in borsten, brandende tepels, opvliegers, jeuk aan buik, steek onder de ribben. Hoe gek wil het lichaam mij krijgen dan!!

19. sammy

sammy Niet meer actief

daarbij ook nog schommelt mijn humeur en ben ik zomaar opeens moe

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    @ Sandra: Rustig aan. Wij hopen allemaal dat je zwanger bent. Vlindermoeder heeft het beste met je voor en geeft weer wat wij allemaal ook wel eens voelen en toch niet altijd zo blijkt te zijn. Prima dat je bij je eigen gevoel blijft. Hoop dat je snel uitsluitsel hebt van prikken of test. Wanneer je er niet tegen kan dat wij met je mee denken, dan kun je beter niet op een forum zoals deze meekletsen.

@ hier: voel de cysten steeds minder. Hoop toch echt dat ze meevloeien met de volgende menstruatie. Dr.V. heeft me hiermee toch een beetje hoop gegeven op geen operatie. Op de derde dag kijkt hij of hij toch in februari wel kan behandelen. Trouwens mijn bloedwaarden gaven wel aan dat ik een eisprong heb gehad, daar snap je toch niets van! :(.

Agui: al een posi test?
    Vlindermoeder: Beetje hersteld van je val?
    Klingel: Druk aan het broeden?
    P26 en Ilja: Weer klaarmaken voor de volgende ronde?
    Famke: Bijna prikdag! Spannend meid..

Deel Deze Pagina