Werk je in de medische wereld Agui? Je weet zoveel! . Fijn. Of komt dit door zelf dokteren? Volgens mij was de laatste keer schildklier. TSH: 0,35 en FT4: 20. TSH is iets aan de snelle kant, internist (endocrinoloog) heeft liever iets aan de snelle kant dan aan langzame. Krijg eenmaal per zes weken een B12 injectie hiermee is mijn waarde gecultiveerd hoog, nooit lager dan 1000 MMol. Bedankt, ik ga op zoek naar het boek. Misschien toch handig door te lezen.
Nee, hoor... Ik weet veel van het "hypo maar niet happy" forum: Hypoforum :: Index En ik lees veel. Maar jouw schildklierwaarden en B12 zijn nu zeer goed om zwanger te worden. Gelukkig! Dan moet het toch binnenkort wel goedkomen, desnoods met IVF?
Pip,gefeliciteerd met je verjaardag,ik wens je een heel vruchtbaar en gezond jaar toe en op naar je 35 ste met babyGezellige dag vandaag. Ik denk dat het goed is als je de homeopathie eens induikt,ik heb nog een goed homeopatisch centrum in Leeuwarden gevonden Valeo Medica
pipperdepip, HOERA!!! gefeliglitterd met je verjaardag! ik wens je een mooi kado in dit levensjaar, dan wel in je buik, dan wel al 'geworpen' @aqui: hoest met de testen? hoest met de rest? en met de zenuwen die sommigen hebben? ik merk nog niets van de mijne, nou ja eerlijk zijn: weinig. ik ben nog ZEN! @sandra: ik las alders dat ze negatief getest heeft, maar dat ze nog steeds denkt dat ze zwanger is. @all: kijken jullie uit met het dijkje voor wie moet barrahussen deze dagen? getver ik vind t nu al doodeng!!! sneeuwknuffel.
Ovutest positief!!!!! Dus ik ga zo pregnyl spuiten, dat moet toch als-ie posi is??? *onzeker....* Eerst een normale ovu-test gedaan. Deze was positief, maar ja, twijfel, twijfel... nu nog 'n digitale gedaan en die gaf dezelfde foutmelding als gisteren. Wel heel toevallig. Waaschijnlijk heb ik te veel oestrogenen in mijn urine voor de digitale test. Gisteren dacht ik nog: misschien heb ik 'm te nat gemaakt. Maar 2x achter elkaar overkomt je dat niet natuurlijk. Dus heb ik nog eens goed - met mijn vriend - gekeken naar de niet-digitale test en we hebben hem positief verklaard. Kijk, daarom doe ik dus altijd de digitale... je weet precies waar je aan toe bent. Dus morgen een retourtje Friesland al weet dr. V. dat nog niet.
jeej! nee zeker geen puregon meer! heb je vanmorgen gedaan toch? pregnyl erin, en morgen V gillen! als je nu pregnyl (zeg 1800 u) dan springt je ei omstreeks 0600 op dinsdag, ideaal! dan kan je mooi 2 inseminaties scoren (als dinsdag vroeg kan) joehoe ben blij voor je! (maar nogmaals oei oei kijk uit op t dijkje!)
Nee, ik heb deze cyclus 's avonds gespoten, dat vond ik handiger (vorige Puregon-cyclus een keer pas heel laat met dr. v. telefonisch contact gehad over hoeveel ik moest spuiten, toen dacht ik: dat moet ik gewoon 's avonds doen voortaan, dan maak het niet uit hoe laat hij me belt.) Zal oppassen op het dijkje, dank voor de tip en trouwens ook voor je supersnelle reactie!!!
haha, ik kwam toevallig net langs! hm, als je savonds spoot dan is het wel een ander verhaal ja. maar aangezien je LH piek nu al 'waarschuwt' voor de sprong zou ik niet meer spuiten. morgen dus utrecht afzeggen? en lekker naar t fryske fryskoude land! succes!!!!!
Ja, om 7.59 u hang ik bij Friesland aan de lijn om te vertellen dat ik eraan kom en Utrecht moet ik afzeggen. Ik neem aan dat ze wel plaats hebben... ze maken meestal plaats is mijn ervaring.
ze maken zeker plaats! ik herinner me van vorige week dat ik, toen ik op maandag moest komen, in de agenda een maar nog lege 'IUI plekken' zag staan om 1000 en om 1100 volgens mij. precies goed als jij om 08.01 vertrekt!
pfff twee nachten al niet goed geslapen, morgen heen om bloed te prikken. denk toch dat het onbewust ook erg door mijn hoofd speelt en ik las dat ik dan woensdag kan bellen voor de uitslag!! ben benieuwd. hoe gaat het met de rest!! klingel nog lekker aan het broeden. en denk dat ik morgen ook stiekum8) wel een aantal van jullie tegen kan komen. en Pip, voor jou verjaardag wens ik alles wat de meiden je ook al gezegd hebben. Een heel erg vruchtbaar 2010. pff was deze week maar weer voorbij, dan weten we weer meer!! morgen eerst maar glijdend over de dijk!! spannend!!
Yep!! Net voor 't eerst helemaal zelf pregnyl gespoten. Ik had al eerder zelf gespoten bij 't Barrahûs, maar nooit zelf gemengd. Wat een zenuwengedoe, zeg... Ik ben bang dat er wel wat druppeltjes naast zijn gedaan. Zou dat erg zijn? Het leek ook opeens zo weinig vloeistof. De 1e keer dat ik zelf spoot, leek het zo veel vloeistof als ik het vergeleek met de hoeveelheid Puregon die ik spoot. Het leek toen eindeloos te duren voordat ik het erin had. Nu viel dat reuze mee. Maar goed, 1 ampul is 1 ampul dus ik zal het wel goed gedaan hebben. Volgens mij heb ik 'n onzekere dag vandaag...
@famke: ik duim voor jou! ik ben er niet hoor, maar aqui kan je wel eens gaan zien denk ik? trouwens, nu ik lotte hieronder zie , we zijn alweer boven de 1000 berichtjes gekomen. wie had dat gedacht toen ik midden september dit topic opende. ik ga even een deel 2 openen, dan kan deze dicht okee? (lotte ) SMAK!
@Famke: hoe laat moet jij er zijn? Ik neem aan dat ik om 10.00 uur 't potje moet brengen en om 11.00 uur inseminatie heb. Of later, want eerder halen we niet vanuit hier. Spannend voor jou, hopelijk een mooi resultaat!
meisjes ik ga nu een deel 2 maken, zodat de mods deze kunnen sluiten aangezien topics boven de 1000 berichtjes niet mogen bestaan! er komt een nieuwe blije nijntje op de boerderij deel 2!
wat gezellig! *smak@lotte* en wat een leuk uitstapje was dat he barrababes? nou daar zijn we weer. doel: als deel2 geopend moet worden: IEDEREEN ZWANGER!