Maar ik kan er toch wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? Ik had maar 1 hcg meer niet. En ja heb wel bloed verloren nee het wil mij niet aan. Moet morgen naar de huisarts vraag daar wel even.
klopt ilja, minder dan 1 = niet zwanger. trouwens alles onder de 10 is niet best volgens mij en wat ik allemaal zie hier op ZP (en zelf heb meegemaakt)
P26,je vriend moest indien mogelijk het nieuws even bekijken,je moet proberen de A6 te mijden want ze verwachten vanmiddag nog meer ellende.
Net naar Friesland geweest. We waren maar 3 kwartier te laat ondanks de afsluiting van de Ketelbrug (A6, Flevoland) waar wij inderdaad overheen moeten normaal. We zijn in plaats daarvan heen en terug via Zwolle over de A27 gegaan. Eerst met 50 km/u over de snelweg door een sneeuwbui... mijn vriend zag het helemaal niet meer zitten en vreesde dat we het nooit zouden halen, maar ter hoogte van Amersfoort konden we doorrijden. Bij Zwolle nog wat file gehad... Op de brédyk vond ik het trouwens goed te doen. Ik had 2 eitjes van 20 en 21 mm. Ik heb de Flush gehad (het viel me mee deze keer, gelukkig) en moet vanavond nog een keer Pregnyl spuiten. Dat had ik gisteren ook gedaan. Kennelijk vond hij het nog een keer nodig. Dan morgen nog een IUI! Kwart over 10 potje brengen, kwart over 11 inseminatie. Hopelijk is het weer morgen beter en is die Ketelbrug weer open dan. Om 15.00 uur was ik in Zeist op mijn werk. Zucht. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat we tussendoor nog even gegeten hebben bij een wegrestaurent. Morgen maar brood meenemen, dat scheelt weer tijd. @Ilja: verstandig om toch nog even een test te doen voor je gaat spuiten gezien die vreemde menstruatie. @Klingel: lekker broeden op Ken & Barbie. Hoe krijg je trouwens zo'n hartje? @Famke: wat een mooi paard!! Is het een Fries? Lijkt er wel op. @Vlindermoeder: wanneer moet je bloedprikken?
Aqui,zo dan hebben jullie het toch nog vrij vlot gedaan,je mag morgen ook wel eerder vertrekken want ze verwachten morgen weer narigheid op de weg.Ik moet 8 februari gaan bloedprikken dus dat duurt nog een weekje. Trees,ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat en wat bij jou de oorzaak was van jou miskramen.
@aqui: wat mooi, 1 van 21 en 1 van 20! enne wat gek, nog een keer pregnyllen, ben wel nieuwsgierig naar de reden, omdat je gisteren ook al hebt gespoten? flush viel mee dus, de reis was erger? @hartje: ik kan m alleen maar jatten van onder mijn eigen banner ik weet niet meer hoe ik m ooit gekregen heb, denk gejat van iemand anders want ik weet de code op mn apple niet heheh
Ik heb niet gevraagd waarom ik nog een keer pregnyl moet spuiten, maar ik denk, dat hij denkt dat ik te vroeg gespoten heb. Normaal spuit je bij 20 mm en dat waren de eitjes vanochtend. Maar de ovutest was echt positief!!! Ik zal het morgen vragen, waarom ik nogmaals moest spuiten. Ja, de reis erheen was meer 'n drama dan de flush. @Hartje: ik heb al gezocht naar altcodes ervoor, maar het lukt niet. Wel een lief symbool, zoveel smileys zijn er niet op dit forum.
♥!! Alt 3 tegelijk ingedrukt houden!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Nog meer alt-symbolen: Alt Codes List of Alt Key Codes Symbols
♥ Grappig, ik vind inderdaad diverse andere alcodes voor het ♥: alt 0124 (geeft bij mij: | ) alt 0131 (geeft bij mij: ) alt 166 (geeft bij mij: ª ) En ga zo maar door Net weer Pregnyl gespoten. Het ging iets beter dan gisteren, maar ik blijf het een gedoe vinden en ik heb ook weer iets gemorst met lucht eruit spuiten en met het spuiten zelf (toen ik iets te snel wilde spuiten, kwam het terug!! Gisteren dacht ik dat ik me dat verbeeldde maar nu had ik het weer!! )
Hoi hoi, Mooi dat het gelukt is met de flush Agui. Heb aan je gedacht vanochtend, was zulk raar weer om te rijden en dacht als jullie maar niet vast staan. Het viel in Friesland gelukkig mee. Misschien spuit je nog een keer pregnyl, vanwege eerste keer LUF ei? Of waren misschien de randen van de follikels nog heel scherp in plaats van wazig? Ik heb geprikt vanochtend op progesteron, daaraan kunnen ze aflezen of mijn lichaam zelf de cysten afstoot door menstruatie. Ik ben benieuwd. Verstandig P eerst even bloedprikken. Je weet maar nooit. Hoop op een wondertje. Famke: Volgens mij heb ik je al es gezien. Dezelfde dag als mijn IUI was jij volgens mij 2 behandelingen voor mij aan de beurt, was denk ik op vrijdag voor een week geleden? Heb je bruin stijl haar? en zwarte kleren? jij kletste nog met een andere Friese dame, gezet met veel krullen?
Aqui,iedere vloeistof die je je lichaam inspuit moet je langzaam inspuiten anders kan je lichaam het zo snel nooit opnemen.Waarschijnlijk heb je nogmaals pregnyl gespoten om de eisprong te bevorderen. Pip,ik ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt meid en ik hoop zo voor je dat die cystes zonder operatie weg gaan.
Ik hoop het ook. Maar ik weet het niet. Een cyste, zij het veel kleiner, zit er al jaren. Ik verwacht de menstruatie ook komende dagen, maar misschien is dat nu ook wel later door de cysten.