yep, thats me. kan bijna niet missen. ik was er al vroeg vandaag met bloed prikken, of heb je me daar vandaag gezien!! zat jij al te wachten.???? wanneer kan jij bellen voor de uitslag!! iedereen weer veilig thuis gekomen!!
Ik was er vandaag rond kwart voor 10, heb je vandaag niet gezien. Toen jij behandeld werd met IUI kreeg ik die later ook. Ik had het onthouden omdat het die dag zo druk was met behandelingen. Met het vrouwtje met die krullen had ik even in de wachtkamer gekletst en die zei dat jullie ook behandeling kregen. Omdat je vandaag ook moest bloedprikken, dacht ik misschien ben jij dat wel..Grappig. Waar wonen jullie? Wij in Deinum. Ik kan woensdag bellen, maar misschien wacht ik ook wel op de derde dag van de menstruatie. Dat zal waarschijnlijk ook deze week zijn. En jij wel bellen denk ik? Hoop dat je zwanger bent!!
Ja, ik spoot ook langzaam, maar niet langzaam genoeg kennelijk. En ik snap dat Pregnyl de eisprong bevordert, maar waarom 2 shots in 1 cyclus, 2 dagen achtereen? Niet logisch. Ik vraag 't morgen wel.
Aqui,om het springen te bevorderen heeft hij mij uitgelegd.Ik heb op dinsdag pregnyl gespoten op woensdag iui en hij zei als je morgen nog geen eisprong hebt gehad dan laat ik je na die iui nogmaals pregnyls spuiten om ervoor te zorgen dat het eitje snel gaat springen,ik neem aan dat hij bij jou hetzelfde wil alleen moet jij van te voren spuiten en wat daarvan de reden is?Twee dagen achter elkaar.
Het is erg glad dus als je vandaag heen moet doe voorzichtig en veel succes. Denk aan jullie allemaal mijn duimen draaien Tot snel P.S: is er al meer bekent over hoelang Dr v nog door gaat? Denk niet dat Heerenveen door gaat?
hey pip, dan hoeven jullie niet zo ver. bijna thuis wedstrijd. wij moeten 45 min. rijden, wonen op grens met drenthe!! oosterstreek, niet te verwarren met oosterzee ik ben opgegroeid in ongeveer 10 km van deinum, maar we hebben hier nu een eigen bedrijf dus blijven hier in de buurt wonen. ik ga morgen wel bellen, ben benieuwd!! echt heel erg spannend. @Aqui. succes vandaag met iui. en maar weer voorzichtig in de auto richting dr V. @klingel, hoe voel je je! wanneer kan jij bloedprikken en goeie vraag: is er al meer bekend, of het ze doorgaan!!!
weer een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag. Net gespoten, ik hoop niet dat ik veel last krijg van de hormonen. Ik heb vandaag nog knallende koppijn. Blijf ook lekker thuis van het werk. Aqui hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop niet dat de weg weer zo slecht was. Ik hoop voor de bloedprikkers dat er positief nieuws uitkomt.
Aqui,succes vandaag en doe voorzichtig want het ijzelde hier net. P26,rust maar wat vandaag en hopelijk zakt die hoofdpijn snel af. Famke,spannend he,heb jezelf al een idee? Ilja,alles voor Heerenveen is geregeld alleen de vervanger is ziek en ze zoeken nu iemand anders is mij verteld.
Het zou mooi zijn als ze in heerenveen zitten, dan kan ik zo rechtstreeks vanuit mijn werk daarnaar toe
Aqui en de andere dames die vandaag naar het Barrahûs moeten doe a.u.b. voorzichtig want ik lees net dat de weg tussen Grou en Akkrum al is afgesloten en er zijn andere wegen die spekglad zijn,bah wel eng hoor. P26,Heerenveen is ook voor ons dichterbij maar ja we moeten eerst maar afwachten he.
haai meisjes! jeetje de hele halve A31 is afgesloten ja wegens ijzel??!! brrr wat eng! en dan dat dijkjebrrr! ieks, hoop dat @aqui wel goed aankomt en wegkomt! en successsssss!! @famke: hoe is t met de zenuwen? heb je een bepaald gevoel, of rare lichamelijke dingen? ik hoop zo! @P: smak op je hoofdpijn, rustig aan doen vandaag... @ilja: hoest daar? @pip: en met u? hoop dat je bloedwaarden okee/beter zijn qua LUF.. @trees: ik weet dat trees heel erg rustig aan moet doen en dat ook doet. ze heeft haar placenta voor/op de baarmoedermond liggen en dit is, in combinatie met haar medicijnen, een slechte combinatie. veel rust dus, en nog meer stress vandaar dat ze er minder is denk ik. maak me wel een beetje zorgen, maar heb haar al gestalkt met een smsje en meer @sandra: volgens mij hebben we haar met onze goed(bedoeld)e adviezen weggejaagd.. anyway, ze krijgt vandaag de uitslag. ik vrees met grote vrezen want ik las eergisteren van bloed (wat ze echter als innesteling zag..) als je dit leest sandra: ik wens je meer rust en vooral meer kennis toe, zodat je jezelf (omdat je meer kennis hebt) minder gek maakt en ook niet meer boos reageert als mensen je waarschuwen voor dat je jezelf 1 dag na ei al zwanger verklaart op basis van onbetrouwbare tekenen. tis een zwaar proces, maar je kan het jezelf makkelijker maken en dat wens ik je toch toe. wederom goedbedoeld. so, dat wou ik toch nog even kwijt. @hier: nog steeds voel ik niks en denk ik weinig, behalve dat ' weinig voelen ' dan wel weer een teken zal zijn dat er niets aan de hand is en ik gewoon ongi word .. bah merk wel dat de laatste week nu toch wel zwaar wordt hoor. de temperatuur wordt de komende dagen ook weer spannend, dat ik m haast niet durf te meten. terwijl ik weet dat ie onbetrouwbaarder kan zijn nu. kortom: ARGH!! barraknuffel!
Klingel,misschien moet je dan maar niet meer je temperatuur meten en maar rustig afwachten wat er gaat komen,hoe moeilijk ook.Ik hoop alleen van harte dat je gewoon zwanger bent en het mooiste zou zijn van een tweeling. Sandra,ook als je ongesteld bent geworden kun je rustig terug komen om hier te schrijven,je hoeft je niet te schamen dat is niet nodig.Mocht je zwanger zijn dan gefeliciteerd en ook dan kun je rustig hier blijven schrijven.Ik ben het met Klingel eens dat we het hier goed bedoelen en dat je goed bedoelde advies bijv.ook naast je neer kunt leggen als je het er niet mee eens bent,vel reageren werkt niet. Aqui,hopelijk ben je veilig bij het Barrahûs gekomen en kom je ook veilig weer thuis. Pip,hoe is het met jou,ga je weer naar het werk? Trees,oh meid wat vervelend zeg,ik hoop dat alles goed komt en we denken aan je.
Zo dames, daar ben ik weer. Het is allemaal goed gegaan op de weg, heen en terug. Heen nog wel even in de file gestaan op de A32. Bij Akkrum was een ongeval gebeurd. Ook na de file reed iedereen 70 vanwege de gladheid. De Brédyk viel mee, ook daar heb ik extra rustig gereden. Ik was er precies om 10.15 uur. Dr. V. zei nog: "Bent u met de auto? U durft!" Nou, ik ben normaal een enorm bang kuiken op de weg, maar dit,... het MOET gewoon, ik gá gewoon. Nou ja, niet bij een weeralarm waarschijnlijk. Maar deze ijzel hield me niet tegen. En ik had nog nooit bij gladheid durven rijden. Tegen 12.00 uur de inseminatie gehad. De IUI was zo gepiept. Het sperma is minder deze cyclus, terwijl het altijd zo goed is. :x Gisteren 7 miljoen na opwerking, 73% voldoende score. Nog wel redelijk, maar normaal heeft hij 21 miljoen ofzo. Vandaag 13 miljoen na opwerking, maar slechts 23% ofzo een voldoende score en dat is toch wel ongewoon voor ons. Misschien net het water voor het mos te warm of te koud gemaakt? Dr. V. was niet tevreden; hij raadde me aan om het vanavond "nog een keer gezellig te maken", zoals hij dat altijd zo beschaafd noemt. Dus dat zullen we dan maar doen. En morgen met Utrogestan beginnen i.p.v. vandaag, omdat we vandaag het nog gezellig gaan maken. Trouwens, de volgende cyclus moet ik 2x per dag 25+ eenheden Puregon gaan spuiten, in plaats van 1x per dag 50 eenheden. Ik heb 'n heel zwikje extra naalden meegekregen. Dus kennelijk wil hij meer dan 2 eitjes zien de volgende keer. Ik moet 'n echo (in Utrecht) op de 11 dag, dan ovulatietests op dag 12, 13 en 14 en op de 14e dag een echo in Wirdum. Maar waarschijnlijk heb ik dan al inseminatie (gehad), als het zo blijft lopen als het tot nu toe loopt. Ik heb ook nog gevraagd waarom ik 2 dagen achtereen pregnyl had moeten spuiten, maar hij zei alleen dat dit was omdat de eitjes gisteren nog niet gesprongen waren.
@Trees: hè, wat rottig dat de placenta niet optimaal ligt. Doe het inderdaad maar heel rustig aan, reageren hoeft niet. Weet dat ik aan jou en je beebje denk en jullie alle gezondheid van de wereld toewens. ♥ @Klingel: spannend! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk/zwaar is, het wachten. ♥ Veel sterkte en succes ♥
Aqui,fijn dat je veilig bent aan gekomen en weer thuis bent gekomen.Wat raar dat het zo'n groot verschil is met de zaad kwaliteit,nou de kaarsjes maar aan vanavondIk hoop dat het niks heeft uit gemaakt en dat je zwanger bent deze keer.
aqui! fijn dat je veilig hebt gereisd, maar wel @&#)@*&# van zo verminderd zaad is aquiman ziek geweest, of koorts? anyway, 2 x in 1 ronde is nog steeds fantastisch he. enne, lachen altijd, dat ' gezellig maken ' van V he. trouwens, hoe dacht ie anders dat zijn patienten bij hem komen? met de heli? leuk dat je mijn hartjes gebruikt ! wordt nu toch wel wat eng allemaal brrrrrr maar denk je dat ik ook veilig er kan komen met mijn kaatje donderdag? vind t eng. anders ga ik wel naar meppel maar ik ben bijgelovig: bloedprikken moet daar! fijne avond allen, smak!
Ik weet het niet meer. Ben er een beetje af. Mijn bloed is toch nog een keertje geprikt om uit te sluiten of ik niet echt zwanger ben. Het kan toch nog is mij verteld nou ik geloof er echt niet meer in. Heb wel bloed verlies gehad, maar het was lichter van kleur of zwart van kleur heel vreemd 2 dagen lang. Daarna heb ik 4 dagen bruin bloed verloren niet veel af en toe een beetje met stolsels. En sinds gister had ik wat last van de rug, liezen en onderbuik en ben nog steeds misselijk. Vandaag was dat nog zo dus overleg gehad. En dan wordt er gezegd je kan nog zwanger zijn. Waarop ik antwoord dat kan ik niet meer geloven. Even bloed prikken en dan zouden ze het spoedig zeker weten. Ik ben al bezig met de volgende behandeling inmiddels en dan krijg je dit te horen zo bizar. Toch krijg je weer een twijfel en de vraag en nu. Pffffffffff weet het echt even niet meer. Afwachten meer kan ik niet heeft iemand anders dit al eens meegemaakt? Wel heb ik dikke stolsels verloren vandaag en is de pijn iets minder. Of dat het geweest is kan zijn afwachten.
ik ben een beetje eigenwijs geweest, maar ik kwam sandra tegen elders, en haar toch een wijs lesje proberen te geven. ze praat of ze zeker al zwanger is terwijl ze bloedt! maar nou ja misschien moet je niet iedereen proberen te helpen of ' redden ' ofzo ik gun haar snel een zwangerschap, net als ons allen, maar de klap van teveel hoop is killing. vond ik tenminste. @ilja: ikheb dit niet meegemaakt maar ik denk aan je en duim voor je!!! KNUF
Hoi hoi, Ja dat is wel een luxe hoor dat ik zo dichtbij woon. Heerenveen ben ik ook nog super tevreden mee. Maar goed ook al zat Dr.V in Utrecht, dan ging ik nog naar hem toe. Hij is zo goed in wat hij doet, zoveel maatwerk vind je nergens anders. Voor jou is Heerenveen straks dichterbij begrijp ik? Hebben jullie daar je eigen bloemenwinkel? Ben aan het duimen voor je bloedtest van morgen. Voel je zelf al iets? Of nog niet? P: Vandaag dus nog hoofdpijn? En je hebt gespoten las ik. Je test was dus negatief? Agui: Dapper dat je met het weer van vanochtend hebt gereden zeg!! Het was hier echt drama. Vanavond nog maar even aan de klus.. Klingel: Volgens mij gaat het wat meer dooien de komende dagen, hoop dat je donderdag veilig naar Barra kunt rijden! Spannende tijden. Volgens mij voelen meeste vrouwen toch niets zo vroeg in zwangerschap? Dan is er nog geen reden tot ongerustheid. . Mijn duimen zijn ook aan het werk voor jou. Ilja: Lees net je post. Dat is even heftig maar misschien goed nieuws! Het zou natuurlijk super zijn dat je toch zwanger bent. Mijn duimen krijgen-hebben het super druk...Hoop het zo voor je, ook omdat de timing nu zo perfect was. Wanneer ga je prikken morgen? Of heb je vandaag geprikt? Spannend, leef met je mee. Dikke knuffel!!