wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel,ook ik heb het even gelezen en ik ben het met je eens en ik weet dat je haar niet wilt kwetsen,maar juist wilt behoeden voor een teleurstelling.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dank jullie wel voor jullie reacties (ook PB van pip ;))
    maar nu laat ik t rusten hoor.

ben ook een beetje een muts misschien ;)

SMAK op jullie!

3. P26

P26 Niet meer actief

Famke rustig aan en ik hoop dat het verder goed gaat met je.

Klingel ik vind het ook wel heel spannend allemaal voor jullie. Wat betreft Sandra, ik hoop ook niet dat ze zichzelf wat aanpraat, want dan komt de klap harder aan. Ze kiest er daarin tegen wel zelf voor om zich af te sluiten voor goed bedoelde adviezen.

Aqui: vanavond nog gezellig maken... Ik hoop dat het deze keer positef uitpakt. Ik moet nu 2x daags 25++ spuiten.

@hier: vanmiddag veel geslapen, veel slierspanning in de nek. P-man heeft me net gemasseerd. Hopen dat ik morgenochtend weer aan het werk kan gaan. Vraag me toch af waar dit nou weer vandaan komt.

Ik heb trouwens toch niet getest vanmorgen, omdat wel duidelijk goed helder bloed had.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    allemaal lekker slapen meisjes! :)
    @pip: smak!
    @agui: goed broeden! :) niet teveel zorgen maken, je hebt toch een dubbele lading ;) van vele miljoenen binnen :D
    @P: hm bij helder bloed ja dan hoeft testen niet meer.. succes deze ronde, en hoop dat hoofdpijn en nek overgaan!
    als niet gaat morgen dan niet gaan hoor.
    @famke: ik duim ONWIJSSSSSSSSS!
    @ilja: jij ook een smak!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    vind t trouwens raar dat ik niet in de stress zit en niets voel.
    zou dat gewenning zijn, zelfbescherming of wat?

ik zei net elders dat ik liever wil dat sikki eerder zwanger wordt.
    zij heeft minder kansen want minder eitjes.

denk dat t went ofzo?
    nou ja ik zal nog wel anders piepen misschien maar ik ben best wel relaxt ondanks uiteraard zenuwlappig.

gek gedoe.

slaaplekker! :)

6. P26

P26 Niet meer actief

Welterusten en morgen allemaal gezond weer op.

7. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    pff, weet t ff niet meer. krijg beetje pijn in de buik en had net beetje bruine afscheiding.!!!:(:(
    raar, beetje het idee alsof ik ongesteld moet worden, maar normaal ben ik dat nooit zo vroeg.
    raar weer. wordt beetje nerveus hiervan.

@pip. heerenveen is iets dichterbij. maar maakt idd niet uit waar we heen moeten reizen!!
    naast een eigen zaak, maar is vriend zijn pakkie an!!
    werk ik in een bloemenwinkel.

ga zo maar eens proberen te slapen.
    pppfffff meer kan ik niet bedenken. k.t!!(sorry) die onzekerheid
    wordt er beetje gek van. en dat elke week weer!!:(
    meiden rustig aan... wordt vervolgd

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    oei fam!!!
    hoeveelste dag zit je nu?

ik duimmmmmmmmmmm! :)

9. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    elke maand weer!!!! bedoel ik.
    welke dag, moet ik opzoeken, want heb deze cyclus voor het eerst clomid gebruikt.
    ben er beetje vanaf.
    zit in ziekenhuis ritme. moet over op het Barra-ritme. haha

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Famke: Balen meid!! Ik ben trouwens met Clomid of Puregon ook altijd ietsje sneller ongesteld. Ik heb maandag bloed geprikt, officiele HCG dag en tijdens het bloedprikken al zo´n aankomend gevoel van menstruatie, gister pietsie bruin, zal vandaag wel doorbreken. Dus volgens mij loopt dat beetje gelijk op.

Hoop nog wel voor je dat het bij gister blijft en je vandaag een goede uitslag hebt. Duim voor je.

Klingel: Ik kan me voorstellen dat je even niets voelt, misschien inderdaad zelfbescherming, misschien ook niet. Ontzettend lief van je dat het Sikki meer gunt dan jezelf. Maar toch wel om jezelf blijven denken hoor. Jij hebt er niet minder recht op. Ik hoop echt dat je Ken en Barbie zich lekker innestelen. You never know.

Wanneer weet je uitslag trouwens als je donderdag gaat prikken? Maandag?

P: hoop dat je je vandaag weer beter voelt en kan werken.

Ilja: Succes met prikken!! Weet jij vrijdag dan de uitslag? Spannend meid!

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Famke,ook ik hoop dat je vandaag een goede uitslag krijgt en dat het bloedverlies innestellingsbloed was.

Ik heb zo mijn functioneringsgesprek,daar heb ik altijd een hekel aan maar ja het hoort erbij.

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Famke, de uitslagen van maandag zijn binnen. Hoop dat je goed bericht krijgt!

Mijn progestoron had een waarde van 9,5. Ik heb geen idee of je hieraan kan aflezen dat de cysten meevloeien met de menstruatie. Ze hadden ook HCG geprikt die was 1, had voor mij niet geprikt hoeven worden, had toch geen eisprong gehad en kan dan dus ook niet zwanger raken. Maar goed. Mijn menstruatie is ook niet doorgebroken dus heb voor aanstaande vrijdag een derde dag afspraak gemaakt.

Gaan ´s ochtends eerst dan naar het gemeentehuis om aangifte van ons huwelijk te doen. Dat is een heel gedoe zeg! Dat hadden we niet verwacht. Maar goed wel leuk vooruitzicht. :D

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    succes met je functioneringsgesprek vlindermoeder!

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    :p :p :p De heli? :rofl: is misschien wat voor jou! :p Ik ben wel een keer met de trein gegaan en met taxi heen en vouwfiets terug naar station, maar de meeste mensen zullen toch voor de auto kiezen.

Nee, Aquiman is niet ziek geweest. Hij zei wel dat hij er geen zin in had vanochtend om te produceren en gisteravond had hij nog steeds geen zin. Het voelde als een plicht, hij was moe, hij had 't 's ochtends ook al gedaan en hij wilde niet meer. En ik was ook moe en kon hem niet overhalen. Dus hebben we 'n detective gekeken en dat was gezellig, maar niet op de manier die dr. V. bedoeld heeft. Het ging gewoon niet. :) Nou ja, je hebt gelijk, het zijn er alsnog miljoenen doordat we 2x geïnsemineerd hebben en ook nog de 1e keer met Flush, dus we zijn niet kansloos. Anders volgende ronde beter.

Je kunt er trouwens gerust heen met je Kaatje, gewoon aan de weg parkeren, bruggetje niet over en niet keren op de weg. Rustig rijden. Als ik het durf, dan durft 95% van de automobilisten het ook. Tevoren op internet kijken bij ANWB en KNMI en onderweg de radio aan. Dan word je niet verrast door 't weer of ongevallen.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dit bevestigt dat je geen eisprong hebt gehad. Volgens mij kun je hieraan niet zien of de cysten meevloeien.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Famke: balen dat je menstruatie lijkt te komen :(

@P26: eveneens balen voor jullie... :(

@Ilja: wat gek, goed dat ze nog een keer bloedprikken.

@Vlindermoeder: succes met je gesprek en met de laatste wachtdagen.

17. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Dank voor je antwoord aguilegia.
    Ben benieuwd wat Dr.V. voor de volgende cylus in petto heeft. Wel beetje zenuwachtig, ben zo bang dat er niets meer aan te doen is en het hier ophoudt. Dat zal toch niet?

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, dat zal echt niet, al begrijp ik je angst. Met IVF, hoe belastend ook, kun je dit probleem van persisterende follikels ofwel LUF omzeilen, omdat de eitjes dan geoogst worden. Maar misschien heeft dr. V. nog andere opties in gedachten, andere hormonen (bijv. Menopur) als stimulatie bijvoorbeeld, of meer Pregnyl?

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Ik ben heel benieuwd. bedankt, het stelt me gerust. Ik hoop dat we eerst nog in aanmerking komen voor andere hormonen. We zullen zien, ben nieuwsgierig naar vrijdag.

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mijn frunctioneringsgesprek ging zeer goed,had ook niet anders gedacht want als er iets is dan zeggen ze dat bij ons op het werk meestal gelijk al.

Wat is hier veel geschreven zal zo eerst eens lezen,prettige dag allemaal.

Deel Deze Pagina