wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    #1221 draga, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    Ik heb wel met iemand gesproken in de wachtkamer. Heb je kort blond haar klingel? Ik heb lang bruin haar en kom uit drenthe ben afgelopen week vaak geweest. Wij zijn er altijd open over geweest alleen niet over deze behandeling mijn ouders en zus en schoonzus weten het en tegen de rest van vrienden en familie hebben we gezegd dat we helemaal gestopt zijn. Dan vragen ze niet zoveel meer.

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Welkom Draga. Gezellig dat je meekletst. Spannend zo de punctie in dusseldorf en dan de terugplaatsing. Wanneer heb je die dan?

Reageer morgen weer langer, net terug van hele gezellige borrel. Zo lekker slapen. Morgenvroeg om 9 uur op het gemeentehuis zijn dan gaan we in ondertrouw. Vond het zelf nogal vroeg, maar goed gemeente wil dit al graag. Agui: Heb jij ook die ervaring?

Lekker slapen allemaal en morgen gezond weer op!

Hahaha zal morgen mn banner ook even aanpassen. Die is zelf gaan denken zie ik, dan duurt het nog wel heel lang tot mn volgende eisprong ;)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @draga: nee, ik heb lang blond haar, dan heb ik jou niet gesproken.
    maar het zal/moet haast wel 1 van ons zijn als je van haar over dit topic hebt gehoord! :)
    wat spannend allemaal, ik duim voor jou! :)

V gaat snel inderdaad, ook met de TP he.
    ik had wel twijfeltje, of langer laten doordelen niet beter is. schijnt niets uit te maken.
    overmorgen weet ik of het in dit geval ook zo is ;)
    snap dat je de behandeling even voor je houdt. die vragende blikken met 'nee' te moeten beantwoorden is ook klote he.. :(

hoop op mooie TP, ga je voor 2? :)

@pip: welja, snel je banner aanpassen! veel plezier morgen, mooi moment van de ondertrouw :)

@ilja: prachtige hond!!

@rest: slaaplekker :)

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ja ik ga voor 2.Gaan straks weg we moeten tweeenhalf uur rijden.Maar ben altijd te vroeg> we zijn om 12:20 aan de beurt ben benieuwd hoe zich zijn gaan delen daar hebben ze nog niks over verteld. Laat nog van me horen.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Draga: dan snap ik je nu beter. Je omgeving wist wel van de behandelingen, maar nu zeggen jullie dat jullie ermee gestopt zijn. Dat kan ik me nu wel weer voorstellen bij de 7e IUI. Dan ben je die vragen en opmerkingen zo langzamerhand wel beu. Ik wens je veel succes toe! :)

@Klingel: spannend, nog 1 dagje, duim, duim (hoe is het trouwens met jouw duim?)

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip,succes vanmorgen wel spannend he.

Draga,goede reis en ik hoop dat je binnekort zwanger zult zijn,dus dat deze poging slaagt meid.

Aqui,hoe is het verder met jou,wanneer mag je gaan bloedprikken.

Klingel,krijg jij morgen de uitslagen van je bloedonderzoek,dat is spannend zeg.Ik moet maandag gaan prikken en hoor het dan woensdag.

Famke,ben je al ongi geworden of zet het niet door.

P26,wanneer starten jullie weer?

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik ga volgende week donderdag bloedprikken.
    Verder gaat het hier zijn gangetje.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @vlinder: gisteren geprikt, morgen uitslag.
    ik weet wel zeker dat het nega is. voel echt geen ene floep...
    :(
    jammer maar de luxe van nog 6 in vriezer maken me (nog??) niet echt depri.. ;)

@aqui: 7e ICSI zelfs voor draga, das nog wel stuk zwaarder.
    kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer zegt.

is irri he, steeds maar weer ' nee niet gelukt ' :(

@all: dikke knuffel, denk aan jullie!! :)

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, ja, sorry Draga, ik weet wel dat jullie ICSI doen, ik schreef per ongeluk IUI, waarschijnlijk omdat ik daar zelf mee bezig ben. Alles begint ook met een I: IUI, IVF, ICSI. Maar ik had het wel begrepen, hoor. ICSI is inderdaad nog stukken zwaarder dan IUI.

@Klingel: kom op, het kan nog posi zijn!! Maar de keer dat je zwaanger was, voelde je je wel anders dan anders?

@hier: Jippie, een mail uit Duitsland met de vraag of het rapport in het Duits mag worden opgesteld. Ons rapport is in de eindfase. Ze bedoelen, dat zij nu gaat schrijven dus? :( Maar goed, er komt binnenkort dus iets aan... hopelijk volgende week al.

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Ben helemaal happy!!

Geen operatie vooralsnog. 1 cyste (die follikel) was helemaal weg. De andere cyste (die er ook al jaren zat) is geslonken tot 22 millimeter. Dr.V. zei eerst nog geen operatie. Deze maand doen we cyclus met clomid en metformine. Die combinatie hebben we nog niet gehad. :).

Hij zat te twijfelen tussen 1 of 2 clomid per dag, maar wilde toch gezien de cysten van de afgelopen cyclus rustig aan beginnen. Deze cyclus gaan we nog een keer Flush-IUI. Volgens Dr.V. is er toch ergens wel een eisprong geweest alleen heeft hij dat niet kunnen aantonen. De bloedwaarden en de menstruatie die precies op tijd komt zijn daar volgens hem tekenen voor. Ik hoop alleen voor de komende maand wel op een follikel die es gaat springen!!

Maar goed ben blij hiermee. Op naar de volgende cyclus..

Heb in de wachtkamer nog weer wat dames gesproken over dit forum. Wie weet kunnen we nog meer gezelligheid verwachten..:p

Klingel: Spannend, spannend..duimen..duimen..duimen...je weet het niet, meestal heb je pas zwangerschapsklachten na je NOD.

Agui: Ook nog even in de wachtkamer..Eindelijk het rapport uit Duitsland lees ik net! Super voor je..

P: Wanneer ga jij weer heen?

Vlindermoeder: Succes met je vriend vandaag!! Maar lekker vertroetelen. Heb jij Draga soms gesproken in de wachtkamer? Jij hebt toch kort blond haar?

Famke: Wanneer jij weer controle-echo. Ik donderdag. Eigenlijk woensdag maar dan heb ik een trainingsdag van werk, was volgens V. geen probleem. Kon wel dagje later. Ben er om 8 uur, mooi voor het werk.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Pip!!! :) Wat super dat je geen operatie hoeft. :) En nu een cyclus met clomid, dus nog geen IVF. Je kunt ook nog Menopur proberen als dat niet werkt, dat heb je nog niet gehad, toch?

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pip: joehoe!!!
    kijk, GOED NIEUWS, dat hadden we nodig :)

ben onwijs blij voor je!
    waar is metadinges voor trouwens?

enne, leuke meisjes uitnodigen voor hier is altijd een goed idee!
    leuke meisjes kunnen we niet genoeg hebben ;)

je hebt trouwens gelijk, niets voelen zegt ook alweer niets.
    de vorige x voelde ik vanalles maar toen zat ik ook onder de hormonsters door de ICSI.
    vandaar dat ik me zo ' normaal ' voel misschien ;)

morgen weten we het zeker.

kus

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Thanks meiden!!

Geen bloed, geeft moed, Klingel!! :D. En denk dat die hormonen inderdaad ook een boel bijwerkingen geven. Je hebt in ieder geval geen schijnzwangerschap ;) oeps...

Heb inderdaad ook nog geen menopur gebruikt Agui.

Metformine gebruik ik omdat ik insulineresistent ben. Door combinatie PCO-schildklier. Bij PCO heeft Dr.V. goede resultaten met combinatie metformine en clomid. Ik hoop dat het aanslaat!! Spannend..als ik in ieder geval maar eens een springend ei heb..dan ben ik ook al gelukkig..Natuurlijk nog gelukkiger als er ook nog een bevrucht eitje is.:p

14. P26

P26 Niet meer actief

dinsdag ga ik weer voor de 1e controle echo. spannend ik ben wel benieuwd hoe de puregon heeft gewerkt. eerder moest ik starten met clomid. Kijken of dit ook verschil geeft.

Het wordt wel spannend he klingel, ik hoop dat ken en barbie er nog warmpjes bij zitten.

Pip. wat een goed nieuws zeg.

15. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    joehoe!!!
    haha ben weer klaar met arbeiten. zo ff de box van mijn paard uitmesten, en vanavond weer een verjaardag vieren.
    maar uhh

hier heel veeelllll bloed, haha:):)
    en het doet me allemaal zeer. normaal was dat nooit zo.
    heb dat nu al 2 dagen.
    morgen voor gesprek en plan de campagne.
    wanneer ik dan weer heen moet, is nog ff afwachten.

ga er weer met frisse moed tegenaan.
    klingel dacht dat je vandaag uitslag kreeg, maar morgen lees ik.
    (niet goed opgelet!! :)) suc 6 en de rest voor morgen

pip goed nieuws zeg!! je klinkt gelijk een stuk happier. goed zo!! ga zo door.ik gebruik ook metformine, maar niet omdat ik iets met insuline had oid. hij dacxht dat het misschien wel zou kunnen werken.
    dan zeggen wij natuurlijk""bring it on"

aqui, vlinder moeder, p26 hoe gaat het met jullie!!

zijn we allemaal klaar voor het weekend, campagne voeren en feestvieren met klingel! (en man en ken en barbie)

ben vrolijk/hyper, gaan weer verder met een nieuwe ronde en zie het helemaal zitten. heb me herpakt, was stiekum toch wel kleine klap in gezicht van de neg. bloeduitslag.
    stiekum hoop je het zo, ondanks dat je eigenlijk al een raar gevoel in je buik hebt.
    bij ons weten heel veel mensen het ondertussen, maar dat we nu barra klanten zij niet. doen nu alsof we ff rust hebben!!
    want kon niet zo goed meer tegen die vragende blikken. voelde dat mensen medelijden met me hadden, en daar kan ik niet zo goed tegen.
    maar ga nu eens wat doen, want mijn paard staat in een erg!! vieze box.;)
    meiden,bedankt dat ik tegen jullie aan kan kletsen, en dat ik jullie verhalen mag delen.
    voelt echt goed.
    nou!! voordat ik echt sentimenteel ga doen, druk ik snel op versturen.:p
    x

16. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    He, allemaal ben net terug uit dusseldorf.Ze hebben een van 4 en een van 6 cellen teruggeplaats zuster zei dat ze er goed uitzagen. Nu maar hopen dat ze blijven plakken. Bedankt voor jullie reacties.

17. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Dit is een goede dag op het forum. Famke ook Happy!! :D. Fijn dat je zo positief bent over het vervolg. Ik zeg maar zo. Dr.V. is een wonderdokter, bring it on, onze wonderbeebs!! Voor alle barradames hier natuurlijk..

Het weekend wordt inderdaad nog veel beter wanneer lieve klingel morgen posi-uitslag heeft..zoveel positieve energie naar jou helpt vast ook..

Ik heb het in mn omgeving (vriendinnen en werk, en naaste familie) wel gezegd, maar heb ook gezegd: Zeg zelf wanneer ik zwanger ben, heb geen zin in al die vragen steeds.

Draga: Lekker broeden meid op je 2 kuikentjes. Je bent snel weer terug. Hoe ver moeten jullie rijden naar DD?

P: Spannend, deze cyclus nog geen IVF?

18. P26

P26 Niet meer actief

Famke ik ben ook blij dat je er weer met veel moed tegenaan gaat.

Draga ik wens je heel veel succes met Suske en Wiske. Ik hoop dat ze zich lekker gaan nestelen in je buik.

Pip: Ik weet nog niet of we voor IVF gaan deze cyclus. Dinsdag de eerste echo dan kijken we hoeveel follikels er zich ontwikkelen. Dan denk ik dat we het gesprek aangaan aan de hand van de uitslag.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zo wat is hier veel gekletst zeg.Pip,het zou goed kunnen dat ik Draga heb ontmoet,Draga hoe zag die dame met kort haar eruit was er ook een man bij.

Draga,fijn dat er twee mooie cryo's zijn terug geplaatst zeg.

Klingel,spannend dus voor morgen en ik ben het met pip eens geen bloed geeft moed.

Aqui,jullie gaan na deze poging ivf doen?

Famke,lekker het dat je al vrij bent en op zich fijn dat de ongi nu door zet.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @draga: fijn van de TP! hoeveel cellig waren ze? ik duim! :)
    @paardje fam: box is bijna schoon, heb nog even geduld! :p
    @pip: wat klink je blij, goesoooo! :)
    @P: spannend weer!

@hier: geen bloed geeft hier niet persee moed. pas als ik stop met de progesteron komt ie door he.
    hier is het alleen: de uitslag van de HCG BETA geeft moed of niet.

ik weet opeens ' zeker ' dat het nega wordt .
    geeft niet- volgende ronde 3 erin. SO!

@grapje over schijnzwanger: PROEST nee daar kan je me niet op betrappen :D

Deel Deze Pagina