wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Het is tweeenhalf uur rijden maar we waren 40 minuten eerder aan de beurt. Soms scheelt het als je altijd te vroeg bent!
    Hoop ook op een positieve test voor jou klingel.
    De rest van de dames ook natuurlijk maar moet me nog even inlezen in julllie behandelingen.

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Vlinder moeder, er was een man bij een grote man. En ik was ook met mijn man. Dus misschien heb ik jou ontmoet werk jij in de zorg?

3. P26

P26 Niet meer actief

twee en een half uur.
    Doen ze ook behandelingen in het weekeind? Ik weet ik moet niet teveel vooruit kijken, maar de mogelijke ovulatie dag valt in het weekeind. En als we dan naar Dusseldorf moeten is het handig om te weten ook ivm dat weekeind moeten werken in de ochtend.......

Volgens mijn man pieker ik teveel. Doe ik denk ik ook wel, maar ik kan het niet helpen:)

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    P26 ligt er mischien aan waar je woont. ik woon in drenthe dicht bij de duitse grens. En ik denk wel dat ze in het weekend werken.De meeste klinieken hier in nederland ook want je hebt geen controle wanner je eitjes rijp zijn

5. P26

P26 Niet meer actief

Ik woon in friesland. Het rijden maakt mij niet zoveel uit, dat zijn wel gewend.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ja Draga jij hebt mij ontmoet,jij hebt een bril op en ik heb je getipt voor deze site,toch,ik heb volgens mij de goede persoon voor me.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel,hoe kan het dat je denkt zeker te weten dat het niet gelukt is?

8. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ja klopt helemaal vlinder moeder. En nog erg bedankt voor de tip moet toegeven dit is de eerste keer dat ik chat maar bevalt goed .Ik voel me eindelijk een keer begrepen. en hoever ben jij met de behandeling?

9. P26

P26 Niet meer actief

Soms voelt het natuurlijk gewoon zo. Dan weet je het ws al. Maar toch ga ik zo erg duimen dat het wel positief is.
    Over duimen gesproken, hoe gaat daarmee?

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Draga,mijn nod is zondag en maandag mag ik gaan bloedprikken en ik heb op dit moment geen idee wat het gaat worden.Ik hoop zwanger te zijn maar ja dat weten we binnen een paar dagen.

11. P26

P26 Niet meer actief

oh wat is dat spannend he. Ben je ook erg zenuwachtig hiervoor?

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    He klingel, kom op positief blijven. Ga jezelf niet onnodig stressen. Zal ook verschrikkelijk voor je duimen en vervolgens ga je ons blij maken met supergoed nieuws!

13. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Dus het wordt een spannend weekend voor klingel en vlinder moeder.Veel succes en hopen dat we jaloers op jullie dikke buik worden. En op die wil ik wel jaloers worden want die inspanning moet toch een keer beloond worden. Ik ga wat tv kijken. doe rustig aan tot morgen.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @draga: ik heb juist geen stress door juist geen hoop.
    denk dat je ook die tactiek wel herkent, of niet? ;)
    voel gewoon he-le-maal nietssssssssss.

zal deels ook zijn omdat ik, zonder al die hormonsters als puregon enzo, gewoon veel ' normaler ' ben. maar nou ja, ik denk toch dat ik wel iets had moeten merken ergens... in oktober was ik duidelijk heel anders.

hoe waren je emmy's trouwens, qua cellen?

enne, jaloers worden op dikke buiken? ja daag, we gaan allemaal tegelijk/achter elkaar aan richting dikke buik hoor ;)

@dussel: ze zijn op zaterdag open voor punctie of TP of wat dan ook.
    op zondag voor patienten gesloten, maar er zijn wel mensen, bv om cryoos te ontdooien enso.

@vlinder: je hebt gelijk, ik heb geen bewijs :D om het zeker te weten.
    bijna zeker dan? ;)

@vlinder: wanneer had jij nu ook alweer je ei gehad? enne, zondag nog testen? ik duimmmmmmmmmmmmmm zo voor je!

@P26: duimtop zit er nog op, er leek nog iets van leven in te zitten, hoewel ik als ik er zelf op druk (net bij verwisselen verband, was natgeworden, onhandig) ik niks voel.
    ziet er erg horror uit. zon aangenaaid topje :$ brr ;)
    maar het zal wel goedkomen, en erger kan t altijd.

@famke: wat een lieve woorden.
    ben trouwens blij dat jij ook bent komen aanwaaien hier.
    lieve barrameisjes hebben we nodig hier! :)

theekus.

15. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    klingel, ik had een van 4 en een van 6 cellig. Was wel goed zei de zuster. en tuurlijk begrijp ik je maar je bent zo dichtbij de test en je hebt geen bloedverlies dat is op zich toch een goed teken? Ik werd meestal al na 9 dagen ongesteld.

16. P26

P26 Niet meer actief

@hier: Gisterenavond zat ik er even doorheen. Verdrietig. Mijn zus kan ieder moment bevallen, ik kijk hier best wel tegenop. Ik heb gisteren met mijn man over gehad, dat ik de vrienden ga zeggen dat ik het er niet steeds meer over wil hebben. Als er wat is, dan komen we zelf wel. Ik begin het emotioneel steeds zwaarder te vinden. Mijn zus die dus nu 1 krijgt, mijn schoonzusje zwanger, 2 vriendinnen zwanger en deze 3 zijn ook bijna tegelijk uitgerekend. En ik weet dat nog 1 vriendin ook binnenkort zou kunnen komen dat de 2e op komst is.
    Dit vind ik soms best pittig in mijn hoofd.

17. P26

P26 Niet meer actief

klingel hoe is de uitslag van het bloedonderzoek?

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26,dat gevoel ken ik en het is het beste om duidelijk te zijn.Ik wens voor jou snel een zwangerschap.

Klingel,ook ik ben nieuwschierig wat de uitslag van je bloed is.

Hier;morgen is mijn nod en ik ben zo nieuwschierig wat het zal gaan worden.Mijn vriend is gisteren geopereerd aan zijn voet en is weer lekker thuis,geen gevlieg meer.

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb in Klingels eigen topic gelezen dat het negatief was... :( Echt heel jammer voor haar en dit woord doet er natuurlijk geen recht aan. Echt heel *&^%)(#@! dus! :x :(

20. P26

P26 Niet meer actief

Wat erg zeg. Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Deel Deze Pagina