@Famke: wat spuit jij veel puregon... @Klingel: nou dan staat me misschien nog wat te wachten als ik volgende keer 2x per dag 25+ moet spuiten. Mijn vriend werd al helemaal zenuwachtig toen ik over jouw 8 eitjes vertelde. @Hier: Ik zit hier op mijn vrije dag met een enorme nekpijn. Bewegen doet zeer. Plat liggen met of zonder kussen doet zeer. Op een stoel zitten doet zeer. Mijn vriend moest helpen mijn broek aan te trekken. Dus zit ik hier met zo'n warm kersenpitkussen op mijn nek... Vannacht kon ik alleen op mijn rug liggen. Ik zal best af en toe 5 minuten geslapen hebben, maar dat is dan ook alles. Ik heb elk uurtje gezien. Oh, ik voel me echt beroerd. Paracetamol genomen, iets sterkers durf ik niet te nemen, stel dat ik zwanger ben? Ik wilde naar de dokter, maar de assistente zei: alleen pijnstillers en fysiotherapie helpen, dus het heeft geen zin naar de dokter te komen. Dus toen heb ik maar een fysiotherapeut hier in de buurt gebeld. Die kan pas om 16.15 uur. Zucht. Hoe kom ik deze dag door?
aqui, vervelend! heb je iets (onbewust) verrekt, of verkeerd gelegen met slapen? ik zou ook even kijken naar die dosering.. wij gebruiken voor 1 ei hetzelfde, namelijk 50/75. kan zijn dat jij anders reageert, maar ik heb sterk de indruk dat het delen van de dosis tweemaaldaags een driedubbel effect geeft.. @hier: niksig. nadenken over hoe en wat. nog steeds niet ongi...
Vervelend, Klingel, nog geen ongi... hoe voel je je verder? Het zou toch niet, alsnog...? Ik heb de nacht van gisteren op eergisteren waarschijnlijk verkeerd gelegen met slapen. Toen werd het in de loop van de dag steeds erger. Nou, dan kan ik wat verwachten: 2-3 eitjes met 1x daags 50 eh Puregon. We gaan nu voor 2x daags 25+ eh Puregon!!!
denk idd dat je verkeerd hebt gelegen. hopelijk trekt t snel weg! geen ongi betekent niet ' zwanger ' hoor. in nov na TP werd ik ook pas op dag 17 ongi :x met die puregon... hou t in de gaten.. (meer echos?) anders kan jij ook een escape gaan doen wat je misschien helemaal niet wilt.
Aqui ik hoop dat de fysio straks wat verlichting geeft. Mildagan warmte zalf wil ook nog wel wat verlichting geven. Dat heb ik vorige week gebruikt. Klingel ik hoop wel dat je snel ongi wordt, dan kunnen jullie ook weer door. hoe gaat het nu met de rest? @hier. Morgen weer voor controle. Wij denken zelf ook wel dat het zaterdag wordt, maar dr V zei gisteren houd rekening met maandag. Ik moet nu 2x dgs 50+ puregon spuiten en gisteren en vandaag een hormoon gespoten om de eisprong te remmen. Ik had er nu 13 en nog wat kleintjes, deze wilde hij ook nog graag mee laten komen. Kijken wat hij morgen zegt. Ik zit zo te piekeren over hoe ik het met mijn werk zaterdag en zondag ochtend moet doen. Ik weet nu al dat vrij vragen niet lukt, en als ik het wel zou vragen en het kan niet en ik zal me dan ziekmelden.... Misschien moet ik het niet vragen en me zaterdag ochtend ziekmelden. Dilemma.....
heel moeilijk p.. als je niet vrij krijgt kan je je niet meer ziekmelden.. maar om nu te liegen is ook weer zo wat (straks proberen ze je te bellen/checken en ben je er niet?) wil je iemand in vertrouwen nemen daar? anders zou ik voor deze x toch gaan voor ziekmelden op zaterdag.. je kan dan kijken of het je mee of tegen valt en evt zondag wel komen.. succes!
daar zat ik ook net aan te denken. En misschien kan ik zaterdag ochtend nog wel gewoon werken. Het is 2 1/2 uur rijden dus 3 uur rekenen. Dit zal wel lastig worden. Laten we hopen dat dr V gelijk heeft het dat het maandag wordt.
Hallo Barra dames!! Ik was vanochtend om 8 uur bij onze wonderdokter. Zag er goed uit. Op beide eierstokken activiteit en nu hopen dat dat zo blijft. Vorige maand leek dat ook zo tot de 2de echo na menstruatie. Ik ben er zaterdag weer om kwart over 8. Ik spuit nu 2 maal daags Puregon 50. We zullen zien hoeveel eitjes ik er mee ga kweken. Laat het broeden beginnen!! Verder even leuk met Monique gesproken, iedereen was laat ook de assistentes door het weer. Was ook weer superglad op het dijkje ernaar toe. Monique vertelde dat Dr.V. 23 februari weer een gesprek heeft met De Friesland en dat daarna eventueel weer meer bekend is. Er is nog geen nieuwe opvolger gevonden, maar Monique verwacht zelf dat dr.V. nog wel even doorgaat. We duimen maar weer verder op een goede afloop. Toen ik wegging belde er een dame die na een lang IUI traject aan IVF zou beginnen die zwanger was. Zo horen we het graag natuurlijk!! Agui: het zal je al honderd keer gevraagd zijn. wanneer ook alweer prikken. Beterschap, hoop dat de fysio wat voor je heeft kunnen betekenen. Klingel: Door de Uruzgan nog steeds geen bloed?? P: Wat is de reden dat je niemand op je werk in vertrouwen neemt, heb je misschien ook wat meer begrip? Of heb je slechte ervaring hiermee? Vlinder: Ik mis je! Alles wel? Weer energie sparen voor de volgende ronde? Ilja: Al paar dagen niet meer langs geweest, jij zal ook bijna aan nieuwe behandeling beginnen?
Ik heb 2 banen. Op 1 werkplek weten ze het wel. Ik werk hier ook al 3 jaar. Op mijn andere werk weten ze het nog niet. Ik ben hier nog maar net 2 maanden. Ik wil het hier nog niet over hebben. Misschien volgende maand. Dan heb ik een voortgangsgesprek. En een vast contract als het goed is. Maar toch wel moeilijk om erover te beginnen. En ik vind het ergens toch ook wel fijn dat ik gewoon aan het werk kan gaan, zonder dat de vragen gesteld worden.
P26,al op tijdens mijn sollicitatiegesprek heb ik aangegeven een sterke kinderwens te hebben en dat het krijgen van een kindje voor mijn werk gaat en ze waren bij mij op het werk gelijk al heel melevend en mee denkend en mijn collega's vragen mij gelukkig niet steeds hoe of het gaat.Ik ben blij zo eerlijk te zijn geweest het maakt het allemaal wat makkelijker. Ik heb een paar dagen niet meegelezen en moet eerst bij lezen om te reageren,ik zit niet zo lekker in mijn vel ben n.l heel erg ongi en dat heb ik anders nooit.
Ze hebben mij alleen gevraagd of ik kinderen had. Aangezien ik wel getrouwd ben. Ik heb hierop nee geantwoord. Ze hebben ook niet doorgevraagd. Ik ga niet zonder dat ik hun ken of dat ze mij kennen, het al aan de grote klok hangen. Ik vind het ook wel weer fijn dat ze het hier niet weten. Ik krijg al zoveel vragen. Volgende maand heb ik een voortgangsgesprek misschien dat ik het dan bespreekbaar ga maken. En wie weet ben ik dan zwanger. Ik had nu +/- 15 follikels. Zaterdag hebben we de punctie. Dr V zegt ook dat ik me gewoon ziek moet melden. Hij vind ook dat niet iedereen dit hoeft te weten. Het wordt spannend allemaal. Nog 2 avonden werken en dan zaterdag om 6.00 uur vertrekken.
Zaterdag de punctie al, P26? Wat enorm spannend. Volgens mij kun je je inderdaad gewoon ziek melden. Als ze dan bellen o.i.d. kun je het alsnog uitleggen, toch? @Vlindermoeder: je cyclus is misschien nu anders door de hormonen, vandaar de zware menstruatie? Knuffel voor jou!! @Hier: Gisteren naar de fysiotherapeut geweest. Hij gaf aan dat 2 bepaalde spieren behoorlijk vastzaten/zitten. Daarna heeft hij mijn nek en rug gemasseerd en nog 2x een soort 'greep' uitgevoerd waarbij ik op mijn rug moest liggen, armen over mijn borst gekruist. Hij had zijn had onder mijn rug en voerde dan een soort plotselinge manoeuvre uit (had hij wel van tevoren gezegd) en dan zei er iets krak. Gek, ik kan het gewoon niet fatsoenlijk uitleggen dus... Tenslotte heeft hij mij nog een stuk of wat oefeningen geleerd die ik moest doen. Het is de kunst mijn rug te bewegen, zodat de spieren in de nek ook langzaam los kunnen komen. Toen ik er vandaan kwam, voelde ik weinig verschil. Maar thuis heb ik de oefeningen gelijk gedaan en 's avonds nog een paar keer. Toen kwam er wel verbetering in. In heb vannacht zelfs afwisselend op mijn linker- en rechterzij kunnen slapen. Tussendoor werd ik dan wel wakker, want draaien in mijn slaap gaat nog niet. Een grote verbetering ten opzichte van de vorige nacht (toen dus nauwelijks geslapen, toen schrok ik steeds wakker zodra ik in slaap was gevallen). Wat was ik toe aan een nacht slapen. Helaas moest ik wel vroeg op, omdat ik bloed moest prikken voor 't Barrahûs. Gelukkig had ik een doe-het-zelf pakketje meegekregen, dus kon ik bij de HA bloedprikken en daarna de envelop op de bus doen naar het lab. Hopelijk overmorgen de uitslag. Of zou het een dag langer duren omdat het via de post gaat?
Ik ben blij dat je je al iets beter voelt. Doen nog maar kalm aan. Spannend hoor straks de uitslag. Ik zal voor jullie duimen. Ik meld me morgen ziek. Ik ga zeggen dat ik migraine heb en dat ik kijk hoe het zondag gaat. De leiding werkt in het weekeind niet. Dus zij zal in ieder geval niet bellen het weekeind. Als ik me zondag ook maar een beetje ok voel ga ik de ochtend gewoon werken. Het zijn maar 3 uurtjes.
Aqui,ik ben benieuwd meid wat de uitslag zal zijn,ik zal voor goed nieuws duimen.Of het een zware menstruatie bij mij is weten we nog niet want ik heb net het Barrahûs gebelt,ik had vanmorgen binnen een minuut mijn maandverband vol bloed zitten en later twee hele rare stolsel,eentje leek op een ei zakje en de ander was een raar vervrommeld bloed propje.Ik word zo nog terug gebelt over wat ik hier mee aan moet.Ik was niet zwanger en snap dus deze rare stolsel niet,ben best wel een beetje ongerust. P26,bij mij kwam het ter sprake op het sollicitatie gesprek en ik heb het gelijk verteld,maar dat is gewoon ieder zijn eigen keuze.
Goed dat je naar 't Barrahûs gebeld hebt, Vlinder, want dit lijkt toch niet normaal. Wel een beetje eng ook, en je was niet zwanger dus geen vroege miskraam... Sterkte, hopelijk krijg je snel uitsluitsel.
Ik ben net terug gebelt en ook dokter V weet niet wat dit is,ik mag morgenochtend even langs komen.Ze zeiden dat het een miskraam zou kunnen zijn,of iets anders tja maar wat.Wat ik niet snap is dat mijn progesterongehalte 5 januari 91 bleek te zijn (wist ik helemaal niet)en nu is die 9,ik vraag me af of ik misschien in januari zwanger was maar dat het vruchtje toen niet is afgekomen,ik verzin ook maar wat.Ik ben nu best wat van slag,stom misschien.
P26,misschien maak ik me wel druk om niks maar die rare klonten die komen ergens vandaan en die stroom bloedverlies ineens daar was ik heel erg van geschrokken.