@fam: wat voor poster??? snap nie?? poster waar de barrababes vandaan komen? *kijkt dom en blond* enne heb je 6 ei totaal???? WEK! en nu? iedereen aan de escape IVF ofzo? ik duim!! @vlinder: ik denk aan joe, hoop dat je meer duidelijkheid krijgt vandaag? @pip: same voor jou, maar dan posi nieuws na weekend! @aqui: hoe broed jij??? @rest: smak
Ja, ik snap dat jullie mijn verhaal erg moeilijk te volgen vinden, dat vind ik namelijk zelf ook en ik heb er een heel (moeilijk) boek over gelezen. Maar dat boek kan ik nu eventjes niet vinden thuis. Zucht. Heb het hele huis overhoop gehaald, maar geen boek. :x Ik hoop maar dat dr. V. er wat mee kan en wil. Nekpijn is vrijwel over. Ik ben weer aan het 'werk' en vanmiddag nog een keer naar de fysio. @Klingel: duimen draaien overuren voor 'n mooie, hoge HCG. @Famke: doe jij nu IVF? 2x 75 is wel veel anders... @Vlindermoeder: hoe is het met jou? Verklaring gevonden voor jouw vreemde bloeding? @P26: veel succes morgen! @Draga: sterkte met het doorkomen van de wachttijd, hopelijk een succes voor jou! @Pip: schildklierwaarden al gekregen? @Ijla: sterkte...
Geen idee hoe ik broed, Klingel. Ik ben opgehouden om dingen te proberen te voelen aan mijn lijf. Ik voel trouwens ook nul komma nul niks... maar dat zegt niet altijd alles.
het klinkt flauw nu uit mijn mond, maar ik voelde deze maand voor het eerst in 25 maanden ook niets dus.. maar ja niets zegt niets en alles zegt ook niets.. vreselijk he. ik duimmmmmmmmm in elk geval.
Klingel,wat was jou uitslag? Wat mij betreft,het blijft onduidelijk wat die twee rare stolsel waren,het zou een oude miskraam kunnen zijn (van begin januari)maar het kan ook zij dat ik oud opgehoopt bloed heb gehad.In ieder geval ziet alles er rustig uit in mijn baarmoeder en mijn eitjes komen ook alweer in aktie.We wachten de volgende maand maar af.
Kijk hier maar even wat betreft klingel. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/177691-klingel-babyrinth-151.html Ik hoop voor je dat het wel bij deze ene keer blijft. Ik vind het wel heel akelig voor je.
P26,dank je wel ze heeft dus heel goed nieuws gekregen super voor je klingel. Famke,3 links en 3 rechts is wel goed nieuws zeg. Dokter V.heeft bij mij ook naar de eitjes gekeken en er zitten er veel hoeveel er ook echt gaan groeien dat weten we volgende week. Pip,wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
dr V heeft nog niets gezegd over wat we gaan doen. mijn rechter eileider is foetsie (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap) weet niet of je dan ook 3 om 3 moet rekenen. of gewoon 3 aan de linkerkant moet maandag maar weer horen, nu nog paar dagen 2x 75 spuiten. was de bedoeling om gewoon flush en iui te doen, maar horen wel wat plan de campagne is. en wat betreft campagne die we hier aan het voeren zijn, neemt Klingel wel heel erg serieus. wordt er zelf beetje hyper van, op naar de volgende streepjes Dit geeft de burger (lees: mmm,) moed
hey fam! goede vraag, ik heb wel eens begrepen dat de ene eileider het ook kan overnemen van de ander, dus als dat zo is zouden er wel 6 meedoen! vlinder, volgende ronde er dus weer tegenaan? fijn zo, dan heb je weer wat om naartoe te leven he. wat betreft stolsels enzo, heb je dit jaar nooit een licht streepje gehad en ook geen bloed laten prikken? vervelend dat je het nu niet weet, kan veel voor je betekenen ' dat er in elk geval een poging is geweest ' he.. knuf!
Klingel,ik heb geen zwangerschapstest gedaan omdat ik niet het vermoedden had zwanger te zijn begin januari,had ik geweten dat mijn progesteron toen wel hoog was 91,maar ik heb de uitslag niet gehad ze hebben mij verteld dat de bloeduitslagen goed waren.Ik kan wel zwanger worden,maar het blijven is een probleem.Ik heb tien miskramen en een vroeggeboorte gehad.Ik hoef ook niet te weten wat het was,mijn gevoel zegt dat het zo goed is (nog een miskraam erbij is me teveel).We gaan nu voor de tweede iui en hopen dan op een zwangerschap. Voor jou ben ik zo blij dat het gelukt is,weet je al wanneer je voor een echo mag?
Klingel ook in dit topic, nogmaals gefeliciteerd. Zo super voor je. Wij komen er ook aan hoor met onze roze streepjes!! Ga je ook nog wat leuks doen om het te vieren dit weekend? P: Succes morgen, spannend ik leef met je mee! Famke: Jij maandag weer heen? Spannend, spannend. Wat voor poster bedoel je? Ga morgen eens even spotten. Agui: nog even in de wachtkamer. Niets voelen kan ook een boel betekenen, kijk maar naar klingel... Ik ga morgenvroeg weer naar Dr.V. ben benieuwd.
@vlinder: ik snap. 91 is erg hoog, dat lijkt idd wel op een poging.. ik hoop zo dat V je kan helpen, zoals hij ook mijn dinnetje trees geholpen heeft (8 mks) dat hij je mbv medicatie en IUIs een prachtbrusje kan geven voor jesse joshua. *knuffffff* @pip: ja kom snel achter me aan, NU!!!!!!!!!! 2010: allemaal zwanger, let maar op ik ga volgende week nog een x bloedprikken op eigen verzoek, wil even weten hoe HCG stijgt. en 22/2 date met V liefs allemaal!
We zijn nu op weg naar dusseldorf. Ik ben niet zenuwachtig. Alleen jammer dat ik niets meer mag drinken. Ik heb best wel dorst. Ik laat alles wel over me heen komen. Misschien tot later.
@P26: heel veel succes, we duimen voor veel, mooie embryootjes!!! En een goed resultaat natuurlijk. @Pip: hoe was het bij dr. V? @Famke: die poster zegt mij ook niets, zal er eens op letten. @Vlindermoeder: progesteron van 95 is wel hoog ja. @Hier: HCG = 2, Progesteron = 35. Conclusie: niet zwanger. Was de progesteron hoger geweest, dan had ik nog even door mogen gaan met het gebruik van de Utrogestan, maar nu moet ik stoppen. Natuurlijk heb ik met mijn eigenwijze hoofd toch een zwangerschapstest gedaan. Dat had ik beter morgen kunnen doen. Want stel HCG is donderdag 2, dan vrijdag 4, zaterdag (vandaag) 8, zondag 16. Dan had ik zondag in theorie iets kunnen meten met mijn mijn sensitest xtra sensitive test. Maar ik heb 2 shots pregnyl gehad, dus waarschijnlijk komt het daarvan, niks verdubbeling... @Klingel: ik ben nog steeds erg blij voor jou!!!
Aqui,wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is.Mijn progesteron was 91 in januari,maar ik wist het niet. P,succes vandaag Hier;is het bloeden eindelijk gestopt,ik ben alleen zo gehumeurd,dat is niet leuk meer want zo ben ik anders niet.
Weet iemand al hoelang V nog door gaat? Maart komt in zicht. En Heerenveen zijn ze daar nog mee bezig? Vind het wel spannend allemaal en je hoort er weinig van
Ilja,zoals ik heb begrepen stoppen ze nog niet eind maart,ze gaan nog steeds voor Heerenveen en zoeken daarom nog steeds naar een opvolger die eerst samen met dokter V heerenveen gaat runnen,zo hebben ze me gisteren verteld.
Agui: Toen ik er vanochtend was belde je volgens mij. Was rond kwart voor 9 bij de assistentes. Op dag 9 kom je weer toch? Balen dat je niet zwanger bent... @hier: Was tevreden vanochtend. Dr.V. ook in beide eierstokken goede activiteit. Rond de 3 a 4 follikels, eentje is nu 16 mm. Nu iets verlagen in spuiten puregon. 25++ ipv 50 tweemaaldaags. Dinsdag weer terugkomen en maandag testen met ovulatie. Zelf denk dat het nog wel even duurt de ovulatie maar we zullen zien. Vlinder: Fijn dat het bloeden gestopt is. Hoop dat je je snel weer de oude voelt..vervelend voor je.. Ilja: dr.V. heeft 23 februari weer een afspraak met de Friesland over voortgang in Heerenveen. Weet van de assistentes dat hij sowiso langer doorgaat met praktijk dan eind maart wanneer de voortgang niet doorgaat.